Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei kai millään mahollisuudella joku foorumilaisista tarttis TOTS Meieriä tai Hendersonia?Tuntuu että noita on mahotonta myydä vaikka pistää 99 contractii huntterin/catalystin ja +10 kortin
Vaikka ette tarvis niitä ni saa silti minua auttaa:D.Ja pleikalla pelailen.
Koitappa vaihtaa tuo Meier vaikka CAMiksi. Pitäisi mennä helpommin kaupaksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja kyllä taas ottaa niin pattiin, et sattuu!!!!!!!!!!!!!
Olen nyt tahkonnut tuota Community Gold turneeta, koko viikonlopun ja tänään!
Kahdesti päässyt Finaaliin, mutta en päätyyn asti! Ja se kyllä hiukan nakertaa mieltä koska!!!!!
Olen rakentanut omaa joukkuetta huolella, en rahalla! Olen saanut täältä hyviä vinkkejä, seurannut pelaajia futheadissa ja käyttänyt omaa futistietämystä jne. Pelaan Online Seasonissa 2.divisioona, joten oletan, etten ihan sysipaska ole tässä pelissä...ehkä tai en tiedä??

Arvon ketjulaiset selvittäkää minulle, miten on mahdollista, että joukkueet jotka on täynnä perusPirkkokortteja ja SandaaliSeppojuhtia kävelee yli minun niin kauniin"dream teamin"????

En ihan helpolla marise, mut nyt kyllä ahdistaa ja isolla kädellä!!
Ja sit vielä, jäin ihan telineisiin tuossa TOTS-hommassa! Olis pitänyt kaupata noita Iffejä ja Siffejä, mut ny on paha puhista, ku on kurat pöksyssä ja pelaajat kasvaa jäkälää marketissa!!!!!
-yks ei niin iloinen virtuaalipalloilija-

Tässähä on sillei että marraskuun päivityksen jälkeen... korttien erot on ihan onnettomia kentällä. Xavi voi juosta koko pelin hyytymättä cdm tontilla ja katkoo kaikki syötöt ja vetää liukkarilla jatkuvasti. Sama on millä pelipaikalla ketäkin peluuttaa.. kemia on ulkonäköhaitta... Eilen en olis voittanu ketään vaikka olis henki ollu kyseessä.. tänään pelit taas onnistunu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässähä on sillei että marraskuun päivityksen jälkeen... korttien erot on ihan onnettomia kentällä. Xavi voi juosta koko pelin hyytymättä cdm tontilla ja katkoo kaikki syötöt ja vetää liukkarilla jatkuvasti. Sama on millä pelipaikalla ketäkin peluuttaa.. kemia on ulkonäköhaitta... Eilen en olis voittanu ketään vaikka olis henki ollu kyseessä.. tänään pelit taas onnistunu.

jep, mulla oli äsken just tämmönen, kaverilla mitä lie mataa keskikentällä joka jätkällä oli se staminabar nollissa ja niin vaan high pressurella tuli ukkoa päälle koko matsin ja lisäajat väsymättä. Loppuunjuostu mata kipitteli mun tuoreen neymarin ohi jne..
sitten kun omat äijjät ei kehtaa tehä näitä high pressureja vastaan minkäänlaisia pystyynjuoksuja niin olethan sä aivan kusessa. Koko ajan joutuu kierrättää alaalta kun ylös ei voi pelata järkevästi ja taas painaa ukkoa päälle...
tätä matsia ennen sitten taas joku unelmapeli, äijjät liikku syötöt tuli jalkaan. Helppo 2-0 ekaan halffiin ja sit kaveri päätti quitata..
edit: ja tosiaan tevez meni kans koko matsin päästä päähän juoksunappi pohjassa hidastumatta tai väsymättä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse kun pelailen vaan muutaman pelin sillon kun kun on aikaa niin tuota rahaakaan ei oikein ole kertynyt. Sain juuri kerättyä reilut 20K ja täällä kun ootte hehkuttanu noita TOTS nostoja niin ajattelin ostaa pari pakkaa jos saisi jonkun erikoiskortin. 15K erikoispakasta paras pelaaja Newcastlen Sissoko. 7,5K Pakasta kaikki raret sopimuksia.
Olisi vaan kannattanut sijoittaa alkuperäisen suunnitelman mukaan pakkarahat Marceloon, Thiago Silvaan tai Modriciin :mad:

Toveri hyvä, IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN EI AVAILLA PAKKOJA JOS EI OO YLIMÄÄRÄSTÄ TASKUSSA! Itellä ollut TOTS hyvin hiljasta, ja oon availlut lähes pelkästään noita 1500 coinsin pronssipakkoja(TOTS Bryan ainoo arvokortti). Boksipuolella pelaajien hinnat on niin tajuttoman matalat, että noista ei juurikaan saa vastinetta kolikoille. JA jemmasta pelaajia myymällä ei vaan saa kovinkaan kummosta kolikkopinoa...

Nyt laitoin TIF Bolasien lihoiksi kun siitä sai jo liki 100 kiloa, varaudun BPL TOTSeihin, tosin siellä ei taida olla tulossa mitään edullista...

Tässähä on sillei että marraskuun päivityksen jälkeen... korttien erot on ihan onnettomia kentällä. Xavi voi juosta koko pelin hyytymättä cdm tontilla ja katkoo kaikki syötöt ja vetää liukkarilla jatkuvasti. Sama on millä pelipaikalla ketäkin peluuttaa.. kemia on ulkonäköhaitta... Eilen en olis voittanu ketään vaikka olis henki ollu kyseessä.. tänään pelit taas onnistunu.

No se selittää miks oon pärjännyt niin hyvin tällä:

1c61b4aa0c7dec24c352585d40a89d3b.png


vastassa esim. TÄMÄ: (hävisin kyllä 2-0 lopulta)

24vmo8k.png


Kun taas pelasin parhaalla porukallani hävisin 100-0(4-0)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis ai ottaa liikaa roolia ja niinkai se on tehty ottamaankin. Tää on kuitenki rahasampo... Oma peli nojaa tosi paljon siihen että ai tekee niitä loogisia ratkasuja ja paikan hakuja. Jos ai päättää olla niitä tekemättä niin minä on aina kusessa. En nimittäin osaa yhtään kiemurella yhdellä ukolla koko kentän läpi. Jotkut osaa tuon hyvin niin jos ai heittäytyy aivokuolleen tasolle ne pystyy silti pelastamaan pelinsä sillä yhdellä ukolla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis ai ottaa liikaa roolia ja niinkai se on tehty ottamaankin. Tää on kuitenki rahasampo... Oma peli nojaa tosi paljon siihen että ai tekee niitä loogisia ratkasuja ja paikan hakuja. Jos ai päättää olla niitä tekemättä niin minä on aina kusessa. En nimittäin osaa yhtään kiemurella yhdellä ukolla koko kentän läpi. Jotkut osaa tuon hyvin niin jos ai heittäytyy aivokuolleen tasolle ne pystyy silti pelastamaan pelinsä sillä yhdellä ukolla.

Siis tämä. Mä kyllä osaan pyöritellä keskikentän tuntumassa mutta emmä boxin sisään osaa driblailla jos kaverilla kaikki avut käytössä.

Just kun olin ostanut sen Bertrandin, niin markettiin tuli pari sivullista niitä. FML... :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis tämä. Mä kyllä osaan pyöritellä keskikentän tuntumassa mutta emmä boxin sisään osaa driblailla jos kaverilla kaikki avut käytössä.

Just kun olin ostanut sen Bertrandin, niin markettiin tuli pari sivullista niitä. FML... :D

Tuo on vaan minun mielestä se mikä tekee ratkasevan eron miten pelit sujuu ja kuinka herkkä on jäämään skriptin jalkoihin. Tuo skripti kyllä toimii hyvin ku tätäki ketjua seuraa niin vähän väliä joku on kunnon tappio putkessa...

Hintoja vissiin päivitellään.. tuntuma on kyllä siinä että ne perus muutokset eli mikään ei vaikuta mihinkään ☺
Jännä nähdä onko premier totsit hinnoteltu tahallaan samalla tavalla. Eli 95% ylihintaisia ja pari haluttua alihintaan niinku nyttenki.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

If Baumann ja if Iraizos muuten hinnoteltu vimpan päälle molempien maksimi 8k quick sell 9.8k Viikonlopulla poimin n.30-40 näitä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt kävi mäihä! Sain non-treidattavan Suarezin turnauksen voittamisesta saadusta pakasta! Pentele vaan, kun ei ole la liga squadia... Mutta tuon kortin ympärille on PAKKO jotain kyhäillä. Coinssejakaan ei ole kuin 100k :/ Haluaisiko joku ehdotella jotain? :) Pakko ei ole, mutta jos vielä saisi Abaten ynnättyä mukaan, niin saisin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Itse mietiskelin jotain tällaista...

http://www.futhead.com/15/squads/32932330/

Ongelma vaan on se, onko tuo keskikenttä liian hyökkäävä... Busquets Xavin paikalle joo, mutta ääh, se on vaan niin perseestä revitty äijä. Sitten jos coinsseja olisi enemmän, vaihtaisin Barzaglin tilalle Ramosin ja Gigi Buffonin Handanovicin tilalle, mutta ainakaan toistaiseksi en 70 tonnia viitsi Ramosiin investoida.

Niin, ja meneekö Majava paremmin cf:nä vai st:nä, onko kokemuksia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt kävi mäihä! Sain non-treidattavan Suarezin turnauksen voittamisesta saadusta pakasta! Pentele vaan, kun ei ole la liga squadia... Mutta tuon kortin ympärille on PAKKO jotain kyhäillä. Coinssejakaan ei ole kuin 100k :/ Haluaisiko joku ehdotella jotain? :) Pakko ei ole, mutta jos vielä saisi Abaten ynnättyä mukaan, niin saisin kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Itse mietiskelin jotain tällaista...

http://www.futhead.com/15/squads/32932330/

Ongelma vaan on se, onko tuo keskikenttä liian hyökkäävä... Busquets Xavin paikalle joo, mutta ääh, se on vaan niin perseestä revitty äijä. Sitten jos coinsseja olisi enemmän, vaihtaisin Barzaglin tilalle Ramosin ja Gigi Buffonin Handanovicin tilalle, mutta ainakaan toistaiseksi en 70 tonnia viitsi Ramosiin investoida.

Niin, ja meneekö Majava paremmin cf:nä vai st:nä, onko kokemuksia?

Ite kyllä laittaisin vaikka sen Busquetsin tuohon Xavin tilalle, niin on paremmassa tasapainossa keskikenttä.
Mutta ei tästä pelistä tiedä. Jos sais koko kentän täyteen Sturridgeja/Doumbioita jokaiselle peli paikalle, niin se olis pelin paras joukkue.
Suarez (ei majava) on loistava kummallakin paikalla. Mutta tykkään ehkä siitä enemmän false 9:nä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jippii, Sain myytyä Toisen Marchisioistani 901k:lla ja sain napattua itelle Tots Marcelon niillä coinsseilla. Muuten on ollu kauppa toistaseksi hiljasta hinnan pudotuksesta huolimatta...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

jepjep, kutoseen tömähdettiin.... ei toiminut MIKÄÄN joukkue, ei huonot, ei hyvät. Kutosen eka matsi, rynkytän 27 vetoa, kaveri 5, hallitsen 65%.... häviän... Vastustaja vaihto randomduden Messiin heti alussa, näitä tuli 2 tänään, perhana kun toi Messi on niin halpa nykyään. Sturri, Messi, Di Maria, Ramires, on siinä pacee pojilla ollu
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

jepjep, kutoseen tömähdettiin.... ei toiminut MIKÄÄN joukkue, ei huonot, ei hyvät. Kutosen eka matsi, rynkytän 27 vetoa, kaveri 5, hallitsen 65%.... häviän... Vastustaja vaihto randomduden Messiin heti alussa, näitä tuli 2 tänään, perhana kun toi Messi on niin halpa nykyään. Sturri, Messi, Di Maria, Ramires, on siinä pacee pojilla ollu

Ite tipuin seiskaan boxilla just eilen, tällä tiimillä. 88 rated
211b16603ebea193347a491a89bc390f.jpg


Tekemässä nousua takas kutoseen tällä. 73 rated.

4572ee29f1a58d513e86d610a869ff7b.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite tipuin seiskaan boxilla just eilen, tällä tiimillä. 88 rated
211b16603ebea193347a491a89bc390f.jpg


Tekemässä nousua takas kutoseen tällä. 73 rated.

4572ee29f1a58d513e86d610a869ff7b.jpg
Ompa hieno tiimi toi alempi! Tästä innostuneena tein itsekin uutta tiimiä vähän samassa hengessä!


nUMx02s.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite kyllä laittaisin vaikka sen Busquetsin tuohon Xavin tilalle, niin on paremmassa tasapainossa keskikenttä.
Mutta ei tästä pelistä tiedä. Jos sais koko kentän täyteen Sturridgeja/Doumbioita jokaiselle peli paikalle, niin se olis pelin paras joukkue.
Suarez (ei majava) on loistava kummallakin paikalla. Mutta tykkään ehkä siitä enemmän false 9:nä.

Uusilla silmillä yön jälkeen näkee ihmeitä, nimittäin keksin hetkessä ratkaisun mitä en eilen keksinyt pitkän pyörittelyn jälkeenkään. Nimittäin tällaisen: http://www.futhead.com/15/squads/32951389/

Modric kuitenkin ihan eri kaliiperin mies alakertaan päin kuin Xavi, ja taas pallollisesti yms parempi kuin Biscuits. Piquen tilalle sitten Ramos kun viitsii..

Niin, biologisti en ole, mutta olen varma, että jos otus omistaa tuollaisen purukaluston ja käyttääkin sitä ahkeraan, on kyseessä OLTAVA majava:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on jonkunmoinen ennätys tulossa. Menossa tän TOTS Gold turnauksen 18. kerta kun yritän finaalia ja 18. kerta kun tulee pataan. Kauhee lagi alko 0-1 maalin jälkeen. Ei auta kun ootella puoli tuntia että tää lagfest loppuu, tää etenee niiiiiin hitaasti ku etana. Alkaa olee hermot aika riekaileina.

Jahas. Vastus kuittas kesken ja voitti silti. Mitä kettua. Huh on se finaali tallessa. Jos nyt 19. kerta ilman lagia sitten.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin, biologisti en ole, mutta olen varma, että jos otus omistaa tuollaisen purukaluston ja käyttääkin sitä ahkeraan, on kyseessä OLTAVA majava:rolleyes:
Olet aivan oikeassa. :D

Aamutuimaan nopea relistaus, ja samalla conceptin chekkaus ja toinen Opara talteen. Kun nyt ei vaan kävis köpelösti. Itellä 535k coinseja jäljellä joten olisi aika olennaista mun TOTS hommaamisten kannalta että toi kortti pysyy piilossa ja EA nostaa hintoja, mahd. nopeaan tahtiin.

Aika kovat leikkaukset tapahtui viime yönä, esim. NIF Robben 400k -> 200k.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Olet aivan oikeassa. :D

Aamutuimaan nopea relistaus, ja samalla conceptin chekkaus ja toinen Opara talteen. Kun nyt ei vaan kävis köpelösti. Itellä 535k coinseja jäljellä joten olisi aika olennaista mun TOTS hommaamisten kannalta että toi kortti pysyy piilossa ja EA nostaa hintoja, mahd. nopeaan tahtiin.

Aika kovat leikkaukset tapahtui viime yönä, esim. NIF Robben 400k -> 200k.


Joo leikkaukset on rajuja :D Ite ostin just ennen totsien julkastamista "sijotuksee" 96 Rollen 12M, kun menivät noin 13M sillon.... no nyt ei mene kaupaksi edes 7,6M :D sinne meni ainakin 5M :D

E: tämän vuoden eka 1divarin mestaruus tuli statseilla 8-1-1 :D

EE: Mut miksi ei tullut pakkaa? Eikö tässä versiossa niitä saa? Aikasemmissa fifoissa muistaaksen sai?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika kovat leikkaukset tapahtui viime yönä, esim. NIF Robben 400k -> 200k.

Mahtavaa, Neymar tippunut, samoin Ramos! Alkaa näyttää kovan squadin saaminen paremmalta. Hassua, että vaikka ranget tippuisivat kuinka, hinnat putoavat saman tien silti minimiin, kuten Robbenkin:rolleyes: Yayaa olen myös kuolannut jo hetken, nyt pudotus 100k –> 63k. Eipä noita vielä siltikään meinaa viitsiä ostaa, kun hinnat tod.näk kuitenkin tippuvat seuraavien totsien myötä. Pakkohan ainakin Barclaysin on tuoda hintoja alas...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hinnathan alkaa näyttämään hyvältä. Ensimmäistä kertaa mulla on varaa Messiin eikä tarvii uhrata ketään. Nyt vaan on pakko hetki maltaa ja katsoa mitä tapahtuu koska jos mc totsit teki tämän niin mitä sitten tapahtuu keskiviikkona
 
Ylös Bottom