Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Löytyykö keneltäkään Paulo Dybalan Tots MC Silverinä? En ole varmaan koskaan nähnyt missään niin mietin, että onko tuo kortti niinku tulossa vai haudattu?

http://www.futhead.com/15/players/44326/paulo-dybala/

Ostaisin mielelläni joltakin tuon jos vain sattuu löytymään.
On ollut yksi halutuimmista korteista siitä asti ku tuli pakkoihin. Onnea löytämiseen.

On ollut yksi halutuimmista korteista siitä asti ku tuli pakkoihin. Onnea löytämiseen.
Tässähän tuntee itsensä tyhmäksi kun en moista tiennyt.

Noh, anyway eipä ole koskaan tullut vastaan, joten ehkä on parempi vajota takas maanpinnalle.

inisemällä ja sukeltelemalla mestareitten liigan voittoon, onhan se jo melkonen saavutus. Uskomattomia neitejä koko joukkue täynnä.

Barca oli vaan yksinkertaisesti parempi. Yritä elää sen tiedon kanssa. :D :D :D :D

Olihan ne parempia. Ei sinänsä haittaa juven häviö, kun fani en ole, mutta tuon limanipun voitto kyllä haittaa. Pellet sai pilattua jopa UCL-finaalinki tuolla parkumisella ja sukeltelulla. Missään joukkueessa ei oo yhtä monta kuvottavaa neitiä ku divelonassa. Yritä sinä elää sen tiedon kans ":D:D:D:D:D"

Ei mitään... pari kertaa tullu vastaan ja ollu pelkää juoksua ja anemista "skillaamista" alotuksessa. Veto yhtä hyvä ku kaikilla muillakin juoksijoilla. Mutta ku hype nii €€€£££$$$
Eli just sitä mitä mä ajattelinkin. En pidä minään koska en itse osaa.

Olihan ne parempia. Ei sinänsä haittaa juven häviö, kun fani en ole, mutta tuon limanipun voitto kyllä haittaa. Pellet sai pilattua jopa UCL-finaalinki tuolla parkumisella ja sukeltelulla. Missään joukkueessa ei oo yhtä monta kuvottavaa neitiä ku divelonassa. Yritä sinä elää sen tiedon kans ":D:D:D:D:D"

Vihaajat vihaa.

Eli just sitä mitä mä ajattelinkin. En pidä minään koska en itse osaa.

Ei noita skillejä osaa kovin moni muukaan siis sillein että ne olis jouhevia pelitilanteissa.. liian moni LUULEE osaavansa ku on omassa päässä tai sit alotuksessa.

Onkos kellään muulla PS4:llä pelaavilla kaatunut peli viime aikoina? Tänään on kaksi kertaa kesken pelin kaatunut ja tullut se virheilmoitus. Oikein mukavaa ja reilua. Häviö putki jatkunut nyt 5 pelin ajan, noustaakohan tästä voittoon koskaan?

Vihaajat vihaa.

No ei tuosta tiimistä löytyny kyllä montaa kaveria jotka ei olis pyöriny ja parkunu... Mascherano hoiti hommansa niinku aina tyylillä. Nyt olis paikka sille pinkille kortille Bitch of the tournament = Sergio Bisquits

Onkos kellään muulla PS4:llä pelaavilla kaatunut peli viime aikoina? Tänään on kaksi kertaa kesken pelin kaatunut ja tullut se virheilmoitus. Oikein mukavaa ja reilua. Häviö putki jatkunut nyt 5 pelin ajan, noustaakohan tästä voittoon koskaan?

Mulla jääny pari kertaa täysin jumiin ku on menny pelaamaan turnausta.. missä on siis advance, edit, go back. Ainoa millä pääsy pois niin sammutamalla pelin.

Joka toinen kerta tulee, kun laittaa pelikutsua jollekin.

Mulla jääny pari kertaa täysin jumiin ku on menny pelaamaan turnausta.. missä on siis advance, edit, go back. Ainoa millä pääsy pois niin sammutamalla pelin.

Mulla se heittää kesken pelin tohon pleikan alkuvalikkoon. Semmonen sininen ruutu tulee, jossa lukee virheilmoitus. Ketä tästäkin nyt syyttää Sonya, EA:ta vai laitteistoa.

Mulla se heittää kesken pelin tohon pleikan alkuvalikkoon. Semmonen sininen ruutu tulee, jossa lukee virheilmoitus. Ketä tästäkin nyt syyttää Sonya, EA:ta vai laitteistoa.

Ois varmaan tullu mut en oo jaksanu jäädä odottelemaan... tuohan on aika perseestä jos kesken pelin kaatuu.

Ylös Bottom