Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko muuten mainita että mun mielestä Sturridge on vallan mainio pelaaja tässä pelissä! Ja BPL on heti BuLin jälkeen se paras liiga.

Sturrikkajengin käyttämisessä ei siis ole mitään pahaa, tärkein pointti on että KUINKA käytät sitä jengiä.

Heh, tästä haluaisin kuulla lisää.

Kuule sieltä niitä löytyy niissä sadoissa posteissa mitä tänne on tullut kirjoitettua. Perus vikinää handicapeistä, form lägeistä, pakkaruneist jne. Viimeks eilen olin täysin maani myynyt kun helevakon 100k pakat tärähti ruutuun kun olin tuhlannut niihin varatut pointsit 50k pakkoihin. Ei ikinä enää.

Noi 100k pakat oli oikeesti rigatut. En ole juurikaan lukenut että jengi ois niistä repinyt mitään isoja kaloja!

Pakko muuten mainita että mun mielestä Sturridge on vallan mainio pelaaja tässä pelissä! Ja BPL on heti BuLin jälkeen se paras liiga.

Sturrikkajengin käyttämisessä ei siis ole mitään pahaa, tärkein pointti on että KUINKA käytät sitä jengiä.

Juuri noin! Paitsi että bpl on 1 :)

Kiusaamista täällä ei kyllä ole tapahtunut vaan porukka on polttanut päreensä ihan oikeista syistä... Tää on helvetin yksinkertainen setti jonka ymmärtää minun yhdeksän vuotias juniorikin....

Minä en edes tiedä mistä tässä väännetään... Mitä sinä ajat takaa ja mitä helvettiä sinä kysyt.

Eli jos joku ei tykkää siitä että on tätä PACE pelaamista, niin halusin vain sanoa että pelitapa saa olla mikä vain pelin ehdoilla. Energiataso vaan saisi laskea huomattavasti jos juoksee / prässää koko pelin ajan.

Oikeassa jalkapallossa, jos pelaaja kamppailee 8 sekuntia niin hänellä menee 2 minuuttia aikaa palautua 100 % energiatasolle. Tämä voitaisiin mallintaa FIFA 15 peliin helposti.

Jatkuvaa prässiä hyväksikäyttävät, tuttavallisemmin munaravijengien, voittamiseen ei nyt paljoa vaadita. Pallo pyörimään, kyllä se tympääntyy ja tekee virheen. Se miksi tuo prässi ärsyttää niin johtuu itellä ainakin siitä että pelikokemus kärsii ja toisekseen ei se olisi oikeasti mahdollista. Mut emmä jaksa edes enää vikistä tästä pelistä. Ihan paska paketti mut kun ei parempaakaan ole tarjolla.

Jos PES tekis oikeasti paremman pelin ni vaihtaisin leiriä asap.

Hahahah!

Nyt muuten alkaa olla sekavaa settiä, kun lukee noi kaikki viestit putkeen. :D :D

Meitsi ei kyl ainakaan nyt kirjota mitään ihan tuntiin, liian sekavaa settiä tulee.

Eli jos joku ei tykkää siitä että on tätä PACE pelaamista, niin halusin vain sanoa että pelitapa saa olla mikä vain pelin ehdoilla. Energiataso vaan saisi laskea huomattavasti jos juoksee / prässää koko pelin ajan.

Oikeassa jalkapallossa, jos pelaaja kamppailee 8 sekuntia niin hänellä menee 2 minuuttia aikaa palautua 100 % energiatasolle. Tämä voitaisiin mallintaa FIFA 15 peliin helposti.

Mutta kun sitä ei ole mallinettu eikä siitä juoksemisestakaan ole koko turnausketjussa sanottu mitään...

Minunkin joukkueessa kaikki on PACE pelaajia... mutta niinkuin Matlock(mhart) kirjoitti niin ei se pelaaja vaan se miten pelaa!

Siis sori, rikon omaa tunnin rangaistutani mut eikäs tuo PACE pelaaminenkin ole hieman hankala määrittää? Siis jos mun laituri saa pallon vastahyökkäyksessä, ni meikä laittaa Robbenilla juoksunapin pohjaan ja otan 90% kerroista tyhjät pois jos muu tiimi lähtee mukaan.

Yleensähän ne laiskimukset ei lähde joten on parempi edetä vähemmän ja syötellä tyhjään paikkaan.

Kyllä mä sen ymmärrän mitä sillä ajetaan takaa, eli ei sitä Ibarbolla zigzaggia keskialueelta aina vihun maalille asti, mut joku vois ajatella että laiturill tyhjien ottaminenkin on pace pelaamista.

Nättisyöttöpeli on hienoa, mutta ei sitä kannata myöskään ylikäyttää vain sen takia ettei vaan sortuisi pace abusen käyttöön. ;)

Ja guggupallosta sen verran, että voi jumalauta kun mun pelaajat vaan tekis samanlaisia juoksuja ku vihun pelaajat ni voin kertoa että viskoisin roikkua! Mut kun ei. Ei ne vaan koita päästä vihun seläntaakse, ja jos koittaavat niin näkee suoraan tulevaisuuteen että pitkäksi menee tai että pakki on mukana. Joku pari kolme läpisyöttöä mulla onnistuu per peli. Epäilen että mun vihut käyttää melko puolustavaa mentaliteettiä ku ne pakit on aina niin hyvin mukana kaikessa.

Minä ainakin käyttäny aina nopeita pelaajia ja toki jos saan suoran linjan niin juoksen...

Kohta 2:00

[video=youtube;qvTpX_WGoAk]https://www.youtube.com/watch?v=qvTpX_WGoAk[/video]

Tällaisia joukkueita tulee 4/5 vastaan 10-divisioonassa. Haluaisin että pelaajat väsyisivät, koska tämä näyttää niin typerältä. Futis on hieno laji ja sitä saa toki pelata millä tavalla haluaa. Itselläni nyt Brasilia ja leivon palloa hitaasti.

Kohta 2:00

[video=youtube;qvTpX_WGoAk]https://www.youtube.com/watch?v=qvTpX_WGoAk[/video]

Tällaisia joukkueita tulee 4/5 vastaan 10-divisioonassa. Haluaisin että pelaajat väsyisivät, koska tämä näyttää niin typerältä. Futis on hieno laji ja sitä saa toki pelata millä tavalla haluaa. Itselläni nyt Brasilia ja leivon palloa hitaasti.
Joo katsoin 1:30 jonnekkin 4:00 tuntumaan ja ei pysty enempää. Ymmärrän mitä ajat takaa. Muuten, tuo kaveri on ihan vitsi ja sika ärsyttävä.

Homman nimihän on se, että sun pitää pystyä pärjäämään kaikenlaisia joukkueita vastaan. Toisin kuin oikeissa sarjoissa, FUT:issa näet vasta pelin alkaessa ketä sieltä tulee vastaan. Eli kokoonpanonkin pitää olla sellainen, että voit reagoida tilanteeseen kuin tilanteeseen. Kaikkea voi toivoa ja uneksia, mutta tämä peli on tämmöinen eikä muuksi muutu. Sitten kun nouset puolenkymmentä divaria, vastaan tulee kaikenlaista muutakin. Ja juoksijatkin osaa vähän pelata. Mutta tosiaan jos haluaa pärjätä, pitää pystyä puolustamaan erityisesti niitä pelaajia vastaan jotka yrittävät saada hyviä tuloksia vähällä vaivalla. Eli ne juoksijat.

Joo katsoin 1:30 jonnekkin 4:00 tuntumaan ja ei pysty enempää. Ymmärrän mitä ajat takaa. Muuten, tuo kaveri on ihan vitsi ja sika ärsyttävä.

Onks toi Nepenthezin video? ei pysty klikkaamaan, ku en IKINÄ anna sille runkkarille klikkausmasseja. Tosin ne kuvat oli kyl hauskoja kun se oli alottanu striimin ja huomannu et sen kaikki tilit oli bannattu. AHHH, mä nautein.

Mikäs ihmeen lakimies sinusta on tullut? Välillä pitää mennä pois mukavuusalueelta, toivoisin niin kohtaavani kaikki kiusaajani pelin merkeissä.

Kiussaaminen on kovin subjektiivinen termi, ja hankalasti määriteltävissä, sillä jokainen kokee käyttäytymisen itse joko kiusaamiseksi tai ei. Nevertheless, tarkoituksemme ei varmasti ole ollut kiusata sinua, joten pahoittelut, jos se on siltä tuntunut. Itse tunnen kiusoitelleeni, en kiusanneeni.

Itse en myöskään jaksa osallistua turnaukseen samasta syystä kuin muut: en jaksa pelata aikataululla. MUTTA DPK: Haluaisin lisätä sinut kaverilistalleni, ja voisimme ottaa matseja silloin, kun olemme molemmat konsolin äärellä. Tämä siksi, että toivot kohtaavasi "kiusaajasi" ja haluan toteuttaa toiveesi sekä siksi, että meillä oli aiemmin pientä vääntöä noista statseista. Voin jopa laittaa asetukset full manuaaleiksi, jotta olisit mahdollisimman tyytyväinen ;)

Sitten vielä jos haluat, niin voin viihdyttää sinua esittelemällä kaikki glitchit, mitä vaan tiedän tässä pelissä. Ihan vain siksi, ettet näytä ymmärtävän, miksi joitakin sapettaa pace horottaminen ynnä muu. Sitten nähdään, oletko edelleen sitä mieltä, että on ihan ok pelata peliä tyylillä kuin tyylillä. Ketään ei tietenkään voi siinä estää, mutta ainakin minulle, tämän pelin pitäisi toimia ennen kaikkea viihteenä, ei kiroilun ja vitutuksen lähteenä:rolleyes:

Onks toi Nepenthezin video? ei pysty klikkaamaan, ku en IKINÄ anna sille runkkarille klikkausmasseja. Tosin ne kuvat oli kyl hauskoja kun se oli alottanu striimin ja huomannu et sen kaikki tilit oli bannattu. AHHH, mä nautein.
Kertokaa mulle muuten miksi te "vihaatte" Nepentheziä. Ei, en ole fani, haluan vain tietää teidän näkemyksenne hänestä. Tässä ei oikeastaa ole siis taustalla juurikaan mitään, koska hänen videoita en ole kuin muutaman katsonut.

Ei ole aikaa eikä haluja sitoutua mihinkään missä joutuu sopimaan kellonajat millon vedetään yms. Huonoja kokemuksia, joutuu pelaamaan ne pelit silloin kun ei nappaile tai ei ole aikaa. Siinon mun syy.

Tuu nyt kuitenkin mukaan vaan, niin mun ei yksin tartte itseäni vastaan pelata tota ps3-turnausta. :D

Kertokaa mulle muuten miksi te "vihaatte" Nepentheziä. Ei, en ole fani, haluan vain tietää teidän näkemyksenne hänestä. Tässä ei oikeastaa ole siis taustalla juurikaan mitään, koska hänen videoita en ole kuin muutaman katsonut.

Se on vastuuton paskiainen, 10v. jonnet kattoo sen touhuja, ostaa sen kannustamana kolikoita viikkorahoillaan ja saa sit bannit. Tänks Neppo

Tossakin kun se sai banskua totes : "only one thing to do now... BUY MORE COINS"

Oho jumbosta Tots Junuzovic :) Pirun hyvän näköinen kortti.. harmi että ei vaan ole enää bundeseille.

Ostaako vai eikö ostaa, aupamajanki sif. Säästääkö ja treidaako. Mahtaakohan noi BuLi totsit tipahtaa boxilla alas paljonkin, lähinnä muller, auba ja KDB ? Jaaaaa joko seuraavasta TOTSista on tietoo, mitä ostelis varastoon.

Mitäs täällä taas tapahtuu ku viestit häviää... Toivottavasti vielä saa händicäpistä puhua..

Ylös Bottom