Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Promo videonhan voi kuvata siellä turun yössä kun kokoonnutaan miettimmään maailman vallotusta....

Meikällä budjettia 2,4M ja päätiimi valmis. Just vilkaisin ja minähän saisin jo Rollenkin vaihtopenkille.... eli kumpi on parempi Rolle vai Messi???

Kokeile molempia? Messi on hiukan heikonpuoleinen, ainakin se perusversio

Sit taas järki käteen, osta ennemmi tots lewa ;)

Paitsi että älä osta, sen rangen ON TIPUTTAVA seuraavan päivityksen yhteydessä. Odota ainakin.

Muuten PS puolen treidaajat. Mulla on 50 kpl Chiellinin kortteja koko ajan kierrossa aina kun pääsen listaamaan. Niitä saa bidattua 1.4-2.4k hinnalla ja tarkoitus ois saada ton kortin hinta nousemaan 4-5k paikkeille Serie A TOTS:n aikaan! Yksi lazy buyer ilmaantui jo ja osti yhden mun Chiellinin 5.6k hinnalla. Listailen niitä kaikkea väliltä 4-8k niin ei näytä niin suoralta price fixin yrittämiseltä. :P

Kyseessä siis vanha kunnon NIF-trading. Ostakaa vaihtopakka täyteen Chielliniä ja listatkaa huomattavasti korkeemmalla kuin alin BIN. Sieltä niitä pikkuhiljaa alkaa napsumaan. Sit Serie A TOTSin loppupuolella voi pistää kaikki sileeksi alimmalla binillä kun se on noussut selkeesti alkuperäisen ostohinnan yläpuolelle!

Liittykää joukkoon, saletit profitit tiedossa! ;)

Onko kellään kokemuksia noista "halvemmista" valioliiga TOTSeista( Adrian, Jose Fonte ja vaikkapa Clyne?)

Onko kellään kokemuksia noista "halvemmista" valioliiga TOTSeista( Adrian, Jose Fonte ja vaikkapa Clyne?)

Clyne vissiin ajaa asiansa, ja on jotain muuta ku Walker.

Adrian ja Fonte taitaa olla ihan turhakkeita

Paitsi että älä osta, sen rangen ON TIPUTTAVA seuraavan päivityksen yhteydessä. Odota ainakin.

Muuten PS puolen treidaajat. Mulla on 50 kpl Chiellinin kortteja koko ajan kierrossa aina kun pääsen listaamaan. Niitä saa bidattua 1.4-2.4k hinnalla ja tarkoitus ois saada ton kortin hinta nousemaan 4-5k paikkeille Serie A TOTS:n aikaan! Yksi lazy buyer ilmaantui jo ja osti yhden mun Chiellinin 5.6k hinnalla. Listailen niitä kaikkea väliltä 4-8k niin ei näytä niin suoralta price fixin yrittämiseltä. :P

Kyseessä siis vanha kunnon NIF-trading. Ostakaa vaihtopakka täyteen Chielliniä ja listatkaa huomattavasti korkeemmalla kuin alin BIN. Sieltä niitä pikkuhiljaa alkaa napsumaan. Sit Serie A TOTSin loppupuolella voi pistää kaikki sileeksi alimmalla binillä kun se on noussut selkeesti alkuperäisen ostohinnan yläpuolelle!

Oliks se nyt niin et seuraava Tötsy on Serie A + Ligue 1 ? kattelin et viime vuonna tais olla samaan aikaan?

Muuten PS puolen treidaajat. Mulla on 50 kpl Chiellinin kortteja koko ajan kierrossa aina kun pääsen listaamaan. Niitä saa bidattua 1.4-2.4k hinnalla ja tarkoitus ois saada ton kortin hinta nousemaan 4-5k paikkeille Serie A TOTS:n aikaan! Yksi lazy buyer ilmaantui jo ja osti yhden mun Chiellinin 5.6k hinnalla. Listailen niitä kaikkea väliltä 4-8k niin ei näytä niin suoralta price fixin yrittämiseltä. [emoji14]

Meinasiks et kielliini myy vai ?

Eiköhän noi kaikki ranget napsu alaspäin kokoajan. Luulis ainakin.

En kokeile Lewaa ku en bundesista hirveästi välitä. Hyviä pelaajia ja todella makoisia kortteja mutta ei vaan iske..
Messi ja Ronaldo tapaukssa kokeilisin molempia.. mutta kun toisen ostan niin en saa sitä kuitenkaan myytyä. Kaikenlisäks molempien hinnan on vielä laskettava. Kolikot tällä hetkellä kuitenki sen verran arvossaan niin ei kehtaa satoja kiloja heittää hukkaan.. :) Molempia olis siis tarkoitus peluuttaa st paikalla.

Itse ostan marketin täyteen Jordi Albaa BBVA-totsia odottamaan. Varmaa rahaa.

Itse ostan marketin täyteen Jordi Albaa BBVA-totsia odottamaan. Varmaa rahaa.
Voisi sanoa että olet ainakin aikaisessa! :) Halvemmallahan ne toki nyt lähtee. Meinasitko että Alba sais myös TOTS kortin vai turnauksia silmälläpitäenkö noita ostelit?

Chiellini on 100% varma kohde kun se saa TOTS kortin (on siis viikon pois pakoista) ja kaikki käyttää sitä. Ei paljon helpompaa investointikohdetta tällä hetkellä ole.

Turnausta vartenhan Albaa ostellaan, koska LB on varmaan heikoin osa-alue BBVA:n TOTS joukkueessa, jos Alba ei sitä saa. Totta kai siihen kaikki ostaa joko Alban tai Marcelon.

Mukana! Mihin hintaan olet btw biddaillut? Parisataa alle binin?

30:lla Chielliinillä mukana hinnat 5,5k - 8k.

Alin bini jo 3k :)

futboy:
Olen testannut nyt tässä noin 10 peliä tuota TOTS Jose Fontea ja on ollut erittäin hyvä pakki, pace vähän hämää kun on alle 70 mutta pelissä tuntuu paljon nopeammalta ja pysyy hyvin hyökkääjien perässä. Fonte on myös hyvin vahva ja loistava pääpalloissa, uskomattomia puskuja kulmatilanteissa ollut kaverilla! :cool:
Ja sitten kysyit vielä TOTS Adrianista niin kaverini oli testannut ja oli ollut kuulemma loistava veskari, joten suosittelen ostamaan molemmat, kun niin halpojakin ovat! :)

Hyvä homma jätkät, näin se homma toimii! Eilen noita sai binnattua vielä 2,3k hinnalla eli homma etenee eikä Chiellinin TOTS kortti ole edes pakoissa! Ite en enää listaa noita alle 5k hinnalla, kyllä se siitä sinne nousee varmasti!

Muutenkin jätän ton Chiellinien ostamisen teille niin ei biddailla tuttuja vastaan!

Clyne on paras premier RB. Pallollisena paljon parempi kuin Walker ja puolustus päässäkin riittävän varma. 30 Peliä päätiimillä ja tasan yksi peli yli yhden maalin tappiolla.

Ylös Bottom