Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Joo eli La Liga TOTSit sitten pakoissa ja kyllähän nuo kuolan saa valumaan. Periaatteessa tasan kaksi ukkoa joita ei kiinnosta nostaa, eli Vitolo ja Kroos. Kroos sen takia että ei myy ja mä en tuota miestä osaa vaan käyttää. Olen parhaani tehnyt mutta ei se vaan mulla toimi.
James pitäs varmaan hankkia jotenkin ja pakisto kyllä kiinnostaa. Mutta missä on Carvajal?
Luojan kiitos ne ei tunkenu sitä Nolitoa pakkoihin re-releasena...
Hyvä juttu, arvelinkin että ehkä pidät tuosta tiimistä. Se on sopivan kompakti, löytyy taitoa mutta myös voimaa. Itse liputan tämän liigan miehien nimeen!Buli testattu. Alaba kyllä sen verran tehokas joten saattaa jäädä loppuun asti. Totseista suurin yllättäjä oli Junuzovic.. kunnon keskikentän väkkyrä.. puolustaa,hyökkää ja ihan älyttömän smooth. KDB jäi vähän varjoon mutta jopa minä onnistuin pamauttamaan kaukaa ylärimaan... ei siis huono. Reus-Muller-Robben toimi kans nätisti yhteen. Positiivisin kuva jäi Reussista joka teki 2 maalia. Puolustuksessa Boateng ja Benatia oli pääliköitä
Joo eli La Liga TOTSit sitten pakoissa ja kyllähän nuo kuolan saa valumaan. Periaatteessa tasan kaksi ukkoa joita ei kiinnosta nostaa, eli Vitolo ja Kroos. Kroos sen takia että ei myy ja mä en tuota miestä osaa vaan käyttää. Olen parhaani tehnyt mutta ei se vaan mulla toimi.
James pitäs varmaan hankkia jotenkin ja pakisto kyllä kiinnostaa. Mutta missä on Carvajal?
Luojan kiitos ne ei tunkenu sitä Nolitoa pakkoihin re-releasena...