Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Buli testattu. Alaba kyllä sen verran tehokas joten saattaa jäädä loppuun asti. Totseista suurin yllättäjä oli Junuzovic.. kunnon keskikentän väkkyrä.. puolustaa,hyökkää ja ihan älyttömän smooth. KDB jäi vähän varjoon mutta jopa minä onnistuin pamauttamaan kaukaa ylärimaan... ei siis huono. Reus-Muller-Robben toimi kans nätisti yhteen. Positiivisin kuva jäi Reussista joka teki 2 maalia. Puolustuksessa Boateng ja Benatia oli pääliköitä :)
Hyvä juttu, arvelinkin että ehkä pidät tuosta tiimistä. Se on sopivan kompakti, löytyy taitoa mutta myös voimaa. Itse liputan tämän liigan miehien nimeen!

Joo eli La Liga TOTSit sitten pakoissa ja kyllähän nuo kuolan saa valumaan. Periaatteessa tasan kaksi ukkoa joita ei kiinnosta nostaa, eli Vitolo ja Kroos. Kroos sen takia että ei myy ja mä en tuota miestä osaa vaan käyttää. Olen parhaani tehnyt mutta ei se vaan mulla toimi.

James pitäs varmaan hankkia jotenkin ja pakisto kyllä kiinnostaa. Mutta missä on Carvajal?

Luojan kiitos ne ei tunkenu sitä Nolitoa pakkoihin re-releasena...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvä juttu, arvelinkin että ehkä pidät tuosta tiimistä. Se on sopivan kompakti, löytyy taitoa mutta myös voimaa. Itse liputan tämän liigan miehien nimeen!

Joo eli La Liga TOTSit sitten pakoissa ja kyllähän nuo kuolan saa valumaan. Periaatteessa tasan kaksi ukkoa joita ei kiinnosta nostaa, eli Vitolo ja Kroos. Kroos sen takia että ei myy ja mä en tuota miestä osaa vaan käyttää. Olen parhaani tehnyt mutta ei se vaan mulla toimi.

James pitäs varmaan hankkia jotenkin ja pakisto kyllä kiinnostaa. Mutta missä on Carvajal?

Luojan kiitos ne tunkenu sitä Nolitoa pakkoihin re-releasena...

Katohan tarkemmin, Vitolo = Nolito... oikeesti likimain sama kortti, ja nimikin sinnepäin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katohan tarkemmin, Vitolo = Nolito... oikeesti likimain sama kortti, ja nimikin sinnepäin

Joo mutta on se sentään ihan uusi kortti vaikka käytännössä sama kortti onkin! :)

Se muuten voi olla että nyt on sitten card weightit ihan minimissään poijat. Voin vain kuvitella sitä itkun määrää EA:n foorumilla, "spent 4M on packs, got nothing."
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo mutta on se sentään ihan uusi kortti vaikka käytännössä sama kortti onkin! :)

Se muuten voi olla että nyt on sitten card weightit ihan minimissään poijat. Voin vain kuvitella sitä itkun määrää EA:n foorumilla, "spent 4M on packs, got nothing."


Huomasin yöllä ihan saman... ei paljoa keulittu nostoilla tuolla foorumilla. Toivottavsti nyt sn verran olis noita kortteja että saisin Hamesin ja Alvesin minimeillä vielä tämän viikon aikana. Sen jälkeen minä on valmis... tai siis pack only loppu kausi.

http://www.futhead.com/15/squads/34160737/

On kyllä tyytyväinen tuohon bundesiin ja vetelee kyllä lähes tasassa premierin kanssa. Eikä tarvii enää vekslata marketin kanssa eikä odottaa millon apinat säätää rajoja. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvää turnaus päivää kaikille,

Aika kovalla nipulla Argentiina lähti Copa America 2015 kisoihin: https://pbs.twimg.com/media/CGC_8JdWIAAVu-o.jpg:large / alan nyt kerätä kavereita ja joitakin, jotka jäivät ulos joukkueesta. Messi, Aguero, Tevez ... loppuukin sitten kolikot vähäksi aikaa.


Missä Enzo???? Siihen loppui tämän tiimin kiinostus futtia ajatellen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvää turnaus päivää kaikille,

Aika kovalla nipulla Argentiina lähti Copa America 2015 kisoihin: https://pbs.twimg.com/media/CGC_8JdWIAAVu-o.jpg:large / alan nyt kerätä kavereita ja joitakin, jotka jäivät ulos joukkueesta. Messi, Aguero, Tevez ... loppuukin sitten kolikot vähäksi aikaa.

Messi on tosiaan über kallis, Agüero aika hintava, mutta sen jälkeen muut eivät olekaan kovin kalliita. Di Maria kolmosena, mutta nykyään ei enää kovin kallis. Tevez ja Higuain esimerkiksi ovat jo pitkän aikaa lähteneet NAURETTAVAN halvalla siihen nähden, millaisista pelimiehistä on kyse!

Tekipä EA paskamaisesti noiden totsien kanssa, voihan Chiellini tosiaan! :D No, eipä auta mikään...

Ja onnea turnaukseen kaikille tasapuolisesti! Ja muistakaa olla itkemättä, kun voitan teidät PS4:lla pelailevat ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Tippui lopulta kun 30 -> väheni 23:

"Di Maria had been a fitness doubt after limping off in Manchester United's final Premier League game of the season, at Hull City on Sunday, but the attacker has been included in the 23-man panel.

Albiceleste boss Martino had previously named a 30-strong contingent for the tournament in Chile but trimmed his party by seven on Wednesday, with goalkeeper Agustin Marchesin (Santos Laguna), defenders Federico Fernandez (Swansea City) and Lucas Orban (Valencia), midfielders Federico Mancuello (Independiente), Maxi Rodriguez (Newell’s) and Enzo Perez (Valencia), as well as forward Nicolas Gaitan (Benfica) failing to make the cut."


Itse hankin hänet kuitenkin, pienestä kiinni nuo valinnat Argentiinassa, meillä Suomessa hieman eri ongelma kun ei tunnu pelaajia löytyvän etsimälläkään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse hankin hänet kuitenkin, pienestä kiinni nuo valinnat Argentiinassa, meillä Suomessa hieman eri ongelma kun ei tunnu pelaajia löytyvän etsimälläkään.

Kannattaa hankki Enzo on yksi pelin parhaista keskikenttä pelaajista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tippui lopulta kun 30 -> väheni 23:

"Di Maria had been a fitness doubt after limping off in Manchester United's final Premier League game of the season, at Hull City on Sunday, but the attacker has been included in the 23-man panel.

Albiceleste boss Martino had previously named a 30-strong contingent for the tournament in Chile but trimmed his party by seven on Wednesday, with goalkeeper Agustin Marchesin (Santos Laguna), defenders Federico Fernandez (Swansea City) and Lucas Orban (Valencia), midfielders Federico Mancuello (Independiente), Maxi Rodriguez (Newell’s) and Enzo Perez (Valencia), as well as forward Nicolas Gaitan (Benfica) failing to make the cut."


Itse hankin hänet kuitenkin, pienestä kiinni nuo valinnat Argentiinassa, meillä Suomessa hieman eri ongelma kun ei tunnu pelaajia löytyvän etsimälläkään.

Joo. Mainitaan muuten sen verran että eihän tuolla Perezillä varsinaisesti mikään HUIPPULUOKAN kausi ollut vaikka erittäin tasaisia otteita näyttikin. Se on IRL kuitenkin hieman enemmän hyökkäävä keskikenttä joten ei niin paljon ole tuossa nipussa käyttöä. Gaitanin ulosjäänti oli ehkä yllätys mutta samaa teoriaa voi käyttää siihenkin. Ei ole käyttöä. Sama ottaa puolustavempia miehiä penkille.

Tätä on monta kuukautta odotettu, ens yönä se alkaa, Chile - Ecuador matsilla. Tanssia ja kyyneleitä luvassa pojat, brittifutiksen kannatajien kannattaa jatkaa yöllä uniaan kun kello soi. :D

OMG Junuzovic tipahti 20k. Nyt kaupoille kun vielä saa freesejä! Ja eilen möin ton Hermanninkin 75k, sekin on tippunut yöllä 45k hintaiseksi!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo. Mainitaan muuten sen verran että eihän tuolla Perezillä varsinaisesti mikään HUIPPULUOKAN kausi ollut vaikka erittäin tasaisia otteita näyttikin. Se on IRL kuitenkin hieman enemmän hyökkäävä keskikenttä joten ei niin paljon ole tuossa nipussa käyttöä. Gaitanin ulosjäänti oli ehkä yllätys mutta samaa teoriaa voi käyttää siihenkin. Ei ole käyttöä. Sama ottaa puolustavempia miehiä penkille.

Tätä on monta kuukautta odotettu, ens yönä se alkaa, Chile - Ecuador matsilla. Tanssia ja kyyneleitä luvassa pojat, brittifutiksen kannatajien kannattaa jatkaa yöllä uniaan kun kello soi. :D

Joo ite kerään Brasilian (puuttuu Neymar) ja Argentiinan. Pitää muistaa että noista 23-pelaajasta, vain 11 pelaa avauksessa eli kyllä kilpailu on järisyttävän kovaa noissa futismaissa. Perez, tulossa nyt hintaan: 3,400 kultakolikkoa.

- - - - -

Noniin katiskaan ui ... jes!!!

- - - - -

Ite kerään vain noita BASIC arvoja sekä sen pelipaikan pitää olla sama kuin Futbin: http://www.futbin.com/player/3376/martín-demichelis

- - - - -

Onko jopa niin että tämä kaveri ei löydy koko pelistä, tippui viime hetkillä joukkueesta: Maxi Rodriguez (Newell’s)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OMG Junuzovic tipahti 20k. Nyt kaupoille kun vielä saa freesejä! Ja eilen möin ton Hermanninkin 75k, sekin on tippunut yöllä 45k hintaiseksi!


WTF? Castro taitaa olla edelleen 181k ja RicRod 116k???

Et tule pettymään Junuun vaan saatat joutua penkittämään Kagawan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

WTF? Castro taitaa olla edelleen 181k ja RicRod 116k???

Et tule pettymään Junuun vaan saatat joutua penkittämään Kagawan :)
Penkitin mun luottomies Mkhitaryanin nyt alustavasti! :)

Maxi Rodriguez löytyy, on LW ja nonrare.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mhart myykö Otamendi ps3:lla?
Öö en?

Onnenpäivä! TOTS Fabianski möi ja muutakin on mennyt vaihtopakasta! Saldo melkein 200k taas. + biddailin targetit melkein täyteen Chielliniä, sain tosi monta alle tonnilla! Kyllä sen Serie A TOTSin on jossain vaiheessa tultava, ja mä olen varautunut! :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Bundes hoiti seuran kolmannen turnaus pytyn kaappiin... On kyllä melko hyvä tiimi Mullerista en tosin ole vielä varma. Pyörii vähän liian laajalla säteellä.. Tots Lewa kiinostais etenki ku Mullerista sais 100k voittoa. Maksoin yöllä 501k nyt alin 638k.
Annetaan vielä pari peliä mahdollisuutta.. Bundesin tehopörIn kärjessä aika yllättäen Luiz Gustavo :)
 
Ylös Bottom