Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Minkälaisella porukalla oot pelannut 4141:sta? Testailin tota kyseistä guidee eilen ja iha näpsäkältä tuntui. Vahvaa possessionia eikä mitää oman alueen hallintaa vaan hyökkäyskolmanneksella. Miinuksena tosi altis vastahyökkäyksille. Ehkä kahden cdm:n 4231 (2) sopii mulle paremmin, kun laitapakit hönkii always overlapilla ylöspäin.

Tällä taktiiktalla tulee alkuun kyllä maaleja päästettyä. Monessa guidessa on sanottu, että siihen kannattaa nimenomaan alussa varautua ja totutella taktiikan saloihin. Hyökkäyspäässä kyllä loistava ja syöttösuuntia löytyy todella hyvin. Ei ole ainakaan vielä ole tullut sitä ongelmaa vastaan, että olisi jotenkin peli puuroutunut vaan aina löytyy joku tie rakennella hyökkäystä maalipaikoille.

http://www.futhead.com/15/squads/34185001/ Tätä olen käyttänyt, kun ajattelin arvostella Junuzovicin ja tehdä myös ensimmäisen pakki arvostelun Hummelsista. Oli käsittämättömän halpa SIF boxilla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tällä taktiiktalla tulee alkuun kyllä maaleja päästettyä. Monessa guidessa on sanottu, että siihen kannattaa nimenomaan alussa varautua ja totutella taktiikan saloihin. Hyökkäyspäässä kyllä loistava ja syöttösuuntia löytyy todella hyvin. Ei ole ainakaan vielä ole tullut sitä ongelmaa vastaan, että olisi jotenkin peli puuroutunut vaan aina löytyy joku tie rakennella hyökkäystä maalipaikoille.

http://www.futhead.com/15/squads/34185001/ Tätä olen käyttänyt, kun ajattelin arvostella Junuzovicin ja tehdä myös ensimmäisen pakki arvostelun Hummelsista. Oli käsittämättömän halpa SIF boxilla.

Nopea kysymys...onko Juno hankkimisen arvoinen?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hahhaa, 30 eeroa €A pointseihin ja ainoa "arvokas" kortti oli Iniesta. Miks mä en ikinä opi :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On. Hyvän pallokontrollin omaava ajokoira tuolla keskikentällä. H/H work ratet ja stamina 99. Loistavat kaukovedot myös!

Tää voi olla hyvä hankinta Kevin De Brynen rinnalle? Mainitsen myös tässä kohtaan, että TOTS Bolasie LFnä on aika kohtuu kiva striker!!! I like it a looot!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää voi olla hyvä hankinta Kevin De Brynen rinnalle? Mainitsen myös tässä kohtaan, että TOTS Bolasie LFnä on aika kohtuu kiva striker!!! I like it a looot!!

Juurikin näin. Vierelle Kagawan/De Bruynen kaltainen pelaaja, niitten kautta peli enemmän pyörii ja ne ajaa enemmän boksiin viimeistelemään ja Juno antaa hyvin taustatukea hieman niiden alapuolelta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juurikin näin. Vierelle Kagawan/De Bruynen kaltainen pelaaja, niitten kautta peli enemmän pyörii ja ne ajaa enemmän boksiin viimeistelemään ja Juno antaa hyvin taustatukea hieman niiden alapuolelta.

Totta, varsinkin jos hää omaa hyvän kaukokudin, ni sillähän päässee myös otsikoihin:)!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Badge: Lanciano

Tuosta saa 3 kolikko jos myy vaan turhana pois. Laitoin markettiin ja joku oli maksanut 5,000 :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ostin junun kans testiin ja penkitin schweinyn, saa sif kagawa siitä kaverin.

@SnT mites toi oikeen laidan pikakiituri ? Kannattaako ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ostin junun kans testiin ja penkitin schweinyn, saa sif kagawa siitä kaverin.

@SnT mites toi oikeen laidan pikakiituri ? Kannattaako ?

On se kyllä ollut aika hyvä. Todella näppärä pienissä tiloissa ja sillä pystyy pienillä harhautuksilla luomaan kyllä todella hyvin tilaa, kun pallokontrolli vauhdissa ja muutenkin on aika hyvä. Viimeistelee aika näppärästi, mut ehkä Karimin syötöissä ja keskityksissä ois pientä parantamisen varaa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Santtu mitäs Instructionseja käytät tossa 4-1-4-1 formaatiossa?

Ja miten muuten onko joku täällä kokeillu molempia, TOTS Herrmannia ja TOTS Bellarabia? Kumpi parempi? Tai ihan ylipäätään kukaan käyttänyt tuota Herrmannia, onko todettu hyväksi?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ps puolen porukka jos ootte nif kortteja vailla niin kipin kapin ostoksille. €a leikannu hintoja hulluna joten saatta kortit olla kohta kadoksissa. Nif Robben 80k! Neuer 25k....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos AC Ananas nimisen joukkueen omistaja on foorumisti tai vain sattuu lukeman tätä, niin tiedoksi että tässä pelissa on muitakin näppäimiä kuin RT, Y ja B. Yksi paskimpia fifa pelejä mitä oon pelannu ja sattui olemaan vielä finaali...
 
Ylös Bottom