Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heh, mainasin aikaisemmin kommentoida ihan samaa kun Lucasia käytän super subina, mutta sitten muistin että turnaus tulokset ovat sitä luokkaa että parempi hautautua takaisin maan alle. Vaikka Lucas näyttää 40-vuotiaalta (http://www.futbin.com/player/44704/lucas) hän on vasta 22-vuotias. (PSG / Brazil), ei paha.

Nohnoh, onhan sulla pisteitäkin niin et meinaa sormet loppua keske
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ÄHHHH, ei tullu Benelux:


CHThdu3WoAAtpIk.jpg


Taidan kyl silti ostaa noi kultaset jemmaan. Pabon...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mua tällä hetkellä rasittaa eniten se fakta, että olen pelannut väärillä ohjainasetuksilla koko päivän, tajuten sen vasta äsken ja nyt on jo myöhäistä. Noi skidit ku hakannut noita Turtlessejaan tuossa niin mun oma kapula oli ns. "kolmoskapula". Eli peli Paulia vastaan, sekä neljä kappaletta divari pelejä aivan totaalisen penkin alle. Mietinkin kun helkkari mun miehet ei sprinttaa juuri ollenkaan ja pelaajat vaihtuu vauhdista. Ton osasin aika nopeeta vaihtaa ton et pelaajat vaihtuu taas silloin kun itse komennan mut se että finesset ja sprintit yms oli väärillä napeilla niin sen tajusin vasta äsken. Vastustajatkin olleet luokkaa Jumala tänään niin voin kertoa että tuli pataan. :D :D

Terveisin mhart täältä kutosdivarista taas vaihteeks!

Hieman elämää piristää kylmä Karhu sekä äsken pakasta nostettu Bale! Tuo Bale on vielä yllättävän hyvän hintainen, ja taidan itseasiassa pantata tuota ja tsekata mihin päin tuo marketti liikahtaa. Itsellä ei tuolle käyttöä ole, tai voishan sitä Rollen vieressä tietty testata.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho enpä olis uskonu varsinkin eilisten leukkauksien jälkeen.. Tiimillä siis pystyy vielä tekemään voittoa, bundes noussu ostohinnasta 600k :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

ekalla yrkalla laliga_cupista voitto, pakasta de gea paras. Joskus aikanaan ois ollu hyvä nosto, makso kuitenkin pari kymppiä, nythän sen saa osteltua parilla tonnilla...
ja sit muuten sitä perus kultalappua mitä on jo klubi täynnä, clyne semmonen jotai vois vaikka testata. Tuskin tuo walkkeria tai debuchyä kuitenkaan syrjäyttää.
Nyt sitte katotaan käykö niiku bpl cupissa, sillonki ekalla yrityksellä voitto kotiin ja uuvelleenku yritti ni mistää ei tullu mitään..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

@tuulis näitkö jo kuka signas depayn ?

WAT?
'
Eikös se menny ManU:un jo kuukaus sitte? peruuntuks se? hä?

--------------------------

Törmäsin vahingossa muuten hassunhauskaan juttuun, plikka pelas olkkarissa Lego Cityä Wii U:lla ni menin pojan huoneeseen vanhalle boksille treidaa, sit kattelin sitä FUT:in online seasons-täppää, jossa olin ihan hilkulla tippua nelosesta(vikasta 4 pelistä kaikista pakkovoitto)... "OLETKO NYT IHAN VARMA ETTÄ HALUAT ALOITTAA KAUDEN TÄLLÄ GENILLÄ? SE NOLLAA SUN KÄYNNISSÄ OLEVAN KAUDEN.", sanoi nuori kaunis naisääni ruudulla(på engelska, tekstinä). " NO JUMATSUKKA OLEN!"---> xbonelle hetken päästä ja *poof* alotin kauden nelosessa ALUSTA!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

WAT?
'
Eikös se menny ManU:un jo kuukaus sitte? peruuntuks se? hä?

--------------------------

Törmäsin vahingossa muuten hassunhauskaan juttuun, plikka pelas olkkarissa Lego Cityä Wii U:lla ni menin pojan huoneeseen vanhalle boksille treidaa, sit kattelin sitä FUT:in online seasons-täppää, jossa olin ihan hilkulla tippua nelosesta(vikasta 4 pelistä kaikista pakkovoitto)... "OLETKO NYT IHAN VARMA ETTÄ HALUAT ALOITTAA KAUDEN TÄLLÄ GENILLÄ? SE NOLLAA SUN KÄYNNISSÄ OLEVAN KAUDEN.", sanoi nuori kaunis naisääni ruudulla(på engelska, tekstinä). " NO JUMATSUKKA OLEN!"---> xbonelle hetken päästä ja *poof* alotin kauden nelosessa ALUSTA!
Ai meni, mä luulin et se oli uus juttu. Tai mulle se ainaki oli. Manun twitteri sen vaa toho läväytti pari tuntia sit :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpä tuli tosiaan tehtyä TOTS hankinnat kreivin aikaan! Järestään kaikki hankinnat nostaneet. Hintaansa! Ihanaa pitää hallussa TOTS Robbenia ja RB Ronaldoa jotka molemmat extinct! :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

EA taas näyttää parasta puoltaan :D en tiiä onko jo vanha juttu mutta up pogban raja 5k ja alkuperäsen 83ovr 11k, laita siinä sitten taas ukkoa myyntiin :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kylläpä tuli tosiaan tehtyä TOTS hankinnat kreivin aikaan! Järestään kaikki hankinnat nostaneet. Hintaansa! Ihanaa pitää hallussa TOTS Robbenia ja RB Ronaldoa jotka molemmat extinct! :)

Eilen Robbenia sai vielä melkeen minimillä :)
Tots KDB ja Tots Hasardi häviää kans vielä tänään...



zep91- olin laittamassa Pogbaa myyntiin ja huomasin saman. Eiköhän tuo nif ole samalla tavalla extinct kuin nif Marcelo.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

zep91- olin laittamassa Pogbaa myyntiin ja huomasin saman. Eiköhän tuo nif ole samalla tavalla extinct kuin nif Marcelo.
No joo näin vois olettaa, mikä aika mielenkiintosta niin myös modric oli eilen extinct ja sen joutu nappaan maxeilla että sai tuon nykysen ykkösporukan max kemioille uudella formalla :)
Tämmösellä mennään tällä hetkellä: http://www.futhead.com/15/squads/34267114/. On muuten vaikea ymmärtää miks ea laitto tuon tots-systeemin täysin sekasin kait ne toivoo ettei kukaan enää tee coinsseja millään lailla, onneks ne ei voi sentään copa americaa perua ja siitä pitäs kyllä turnaus saada aikaseksi.

EDIT. if yaya kyllä kuumottas hankkia, onhan se aivan ylivoimanen kaveri(y)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OHO! Menin klubiin kattomaan onko ketään pelaajia noista liigoista mitkä sai TOTSin ja mistä tuli turnaus niin mullahan on klubi täynnä argentiinalaisia kavereita joita hamstrasin argentiina turnausta varten:D. Suurin osa näistä extinct. Harmi, että myin puolet näistä silloknaiemmin, mutta kyllä näistä 50-100k tulee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

OHO! Menin klubiin kattomaan onko ketään pelaajia noista liigoista mitkä sai TOTSin ja mistä tuli turnaus niin mullahan on klubi täynnä argentiinalaisia kavereita joita hamstrasin argentiina turnausta varten:D. Suurin osa näistä extinct. Harmi, että myin puolet näistä silloknaiemmin, mutta kyllä näistä 50-100k tulee.
Jep, nuohan on normaalisti quicksell kamaa, eli ne jotka on avannut pakkoja ja käyttäneet "send all to club" nappia tekevät tilin noilla! :) Itseltä löytyi tasan nolla korttia! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jep, nuohan on normaalisti quicksell kamaa, eli ne jotka on avannut pakkoja ja käyttäneet "send all to club" nappia tekevät tilin noilla! :) Itseltä löytyi tasan nolla korttia! :D

Joo tekis jos sais myytyä. siirtolistalla 2 paikkaa... tosin nyt aukes kolmas kun El Shaarawy meni hintaan 5700...

Mul oli valmis tiimi meksikon liigasta(kaikki parhaat hopeiset), mut ei toi kyl nappaa kun tarvis laittaa jotain paskeita chilen ligasta sekaan. Taidan myydä kaikki ja ostaa Gullitin, Gallon ja Kekon(Pena, Vazquez, Villalva) takas maanantaina
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Äh, en kyllä maksa 40K Pabonista, Jacksonin saa jo sillä hintaa melkeen
 
Ylös Bottom