Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko keulia mutta tästä tuli kyllä toimivuuden lisäks pirun nätti http://www.futhead.com/15/squads/34272715/

Uudet vahvistukset RicRod, Castro ja Lewa piristi joukkueen peliä aivan älyttömästi. St paikalla Lewa on ihan toista maata ku Muller... high/high ei kyllä toimi hyökkääjällä ollenkaan. Kuudessa pelissä Muller onnistui saamaan yhden syötön. Lewalla meni tasan kolme minuttia ensimmäiseen maaliin. Samalla Lewan tulo piristi Robbenia ja Reussia kun koko kärki kolmikko oli menossa hyökkäyksissä. Castro oli todella pirteä kaveri ja tekipä avauspelissä yhden maalinkin upealla nousulla.. Kaverilla tuntuu olevan aika kova veto joten tuo keskusta pystyy pommittamaan koko leveydellä long shottia :) RicRod taas toi Alabaman verrattuna voimaa puolustukseen ja oli ratkasemassa peliä antamalla Robbenille todella nätin syötön josta Robben täräytti voitto maalin 25:stä metristä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko keulia mutta tästä tuli kyllä toimivuuden lisäks pirun nätti http://www.futhead.com/15/squads/34272715/

Uudet vahvistukset RicRod, Castro ja Lewa piristi joukkueen peliä aivan älyttömästi. St paikalla Lewa on ihan toista maata ku Muller... high/high ei kyllä toimi hyökkääjällä ollenkaan. Kuudessa pelissä Muller onnistui saamaan yhden syötön. Lewalla meni tasan kolme minuttia ensimmäiseen maaliin. Samalla Lewan tulo piristi Robbenia ja Reussia kun koko kärki kolmikko oli menossa hyökkäyksissä. Castro oli todella pirteä kaveri ja tekipä avauspelissä yhden maalinkin upealla nousulla.. Kaverilla tuntuu olevan aika kova veto joten tuo keskusta pystyy pommittamaan koko leveydellä long shottia :) RicRod taas toi Alabaman verrattuna voimaa puolustukseen ja oli ratkasemassa peliä antamalla Robbenille todella nätin syötön josta Robben täräytti voitto maalin 25:stä metristä.
On kyllä niin mehukas tiimi. Saakutti kun jotenkin sais taiottua rahat tohon Lewaan. :/

Tost Mylläristä, nii se ei ehkä toimi yksinäisenä kärkenä, mut esim. Lewan rinnalla voisivat olla tappava kaksikko...

Ite tosiaan peluutin sitä RCM paikalla, SIF korttia siis.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä niin mehukas tiimi. Saakutti kun jotenkin sais taiottua rahat tohon Lewaan. :/

Tost Mylläristä, nii se ei ehkä toimi yksinäisenä kärkenä, mut esim. Lewan rinnalla voisivat olla tappava kaksikko...

Ite tosiaan peluutin sitä RCM paikalla, SIF korttia siis.

Ei Myller missään nimessä huono ollu. Oli vaan enemmän rakentaja ja häärijä. Lewa taas suoraviivainen hyökki. Kävi kyllä hyvä tuuri tän tiimin kanssa ku olin just oikeaan aikaan ostoksilla :) ja oikea ratkasu oli tämä koko tiimi vs nif Messi!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En oo mulleriä saanu kyllä kärjessä toimiin, rm rcm. Niissä se on ollu paikallaan. Auban kanssa oli aivan avuton.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En oo mulleriä saanu kyllä kärjessä toimiin, rm rcm. Niissä se on ollu paikallaan. Auban kanssa oli aivan avuton.

Joskus oli rf kortilla nif Mylleri Ramosin kanssa ja se ruokki kyllä tehokkaasti. Maaleja se ei sillonkaan älyttömästi tehny.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Non upgraded (85) Boateng max 10k, upgraded (86) max 5k:D. Zep näköjään puhuki, että Pogballa oli sama juttu. Ihan älyttömäks menee nää.

E: Myin oman 85 Boatengin, joka uskollisena pelannut 210 peliä mulle:D, 4 900:lla ja snaippasin freshin 86 Boatengin 4k:lla. Siinä tuli sitten säästettyä n. 900 coinssia ja parempi versio klubiin:D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ne ketkä pelas mua vastaan turneessa voi varmaan sanoa että en mä ihan paska pelaaja ole, mut nää vastukset mitä mulle tulee nyt jokaisessa pelissä vastaan on jostain ihan huippupäästä!! Ei ole enää kivaa pelata kun ei vaan pysty vastaamaan taitotasolla mitenkään. :(

Tl;dr: kiinnostus lopahtaa kun pelaaminen on tervanjuontia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä nousin äsken 3-0 asemasta 3-4 voittoon, tapoin sen gugguballot.

Edit.. ps 4141 tappoformaatti noilla ohjeilla, voi juku.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä käytössä 433(4) ja keskikentällä cam nif james ja cm tif rakitic ja nif kroos. Haluaisin tuosta kroosista eroon, onko kellään hyviä ideoita paikkaajaksi, itse olen ajatellut tuota Tots parejoa onko kellään kokemuksia siitä tai muita ideoita?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä käytössä 433(4) ja keskikentällä cam nif james ja cm tif rakitic ja nif kroos. Haluaisin tuosta kroosista eroon, onko kellään hyviä ideoita paikkaajaksi, itse olen ajatellut tuota Tots parejoa onko kellään kokemuksia siitä tai muita ideoita?

Enzo Perez!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itellä käytössä 433(4) ja keskikentällä cam nif james ja cm tif rakitic ja nif kroos. Haluaisin tuosta kroosista eroon, onko kellään hyviä ideoita paikkaajaksi, itse olen ajatellut tuota Tots parejoa onko kellään kokemuksia siitä tai muita ideoita?

Joo niin kuin Saxon sanoi Enzo Perez taikka sitten Modric voisi olla hyvä. Ite tykkään molemmista paljon. Tai sitten Khedira siihen CM:n paikalle ja Instructionsseihin (jos next genillä pelaat) niin Stay Back While Attacking sillä kuulostaa ehkä vähän liian hyökkäävältä tuo keskikenttä omaan makuun.

Ite oon nyt pelannut 4-1-4-1 formaatiolla 15-20 ottelua. Todellakin todella hyvin pystyy pitämään posessionia. Jokaisessa pelissä itsellä ollut suurempi posession. Paikkojen luomusessa on ollut välillä vaikeuksia tosin. Puolustuksessa ei niinkään paitsi todella nopeissa vastahyökkäyksissä. Peleistä olen voittanut varmaan 70% mikä on ihan hyvin. Varmaan lähtee kulkemaan paremmin, kun pääsee totuttelemaan paremmin ja luomaan paikkoja enemmän.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos neuvoista! Ostin nyt kuitenkin tuon tots Parejon ja täytyy kyllä sanoa että toimi todella hyvin Rakiticin parina. tuo kaksikko Jamesilla höystettynä sai keskikentän täydelliseen dominanssiin ja kun kaikilla on vieläpä long shotsit kunnossa ei vastustajalla ollut nokan koputtamista kun jyräsin tots-turnauksen voittoon. Kaikien hyvän lisäksi voittopakasta tuli tuo Perez joten pääseepä sitäkin kokeileen! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/34302055/

Tälläsellä tiimillä mennään boxilla, nollasta aloteltu kk sitten. Saanu tulosta aikaan tällä formaatilla. Ensimäisissä peleissä niukemmilla forkuilla tuli takkiin, nyt 8 pelistä 6 voittoo, 1 tasuri ja 1 häviö. Tän tasoselle pelaajalle melkonen saavutus :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;PqzQQd1EK6Y]http://www.youtube.com/watch?v=PqzQQd1EK6Y[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho, nif Kristiina 1,8milj. Mullahan riittäis kohta siihen merkit! [emoji3]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo niin kuin Saxon sanoi Enzo Perez taikka sitten Modric voisi olla hyvä. Ite tykkään molemmista paljon. Tai sitten Khedira siihen CM:n paikalle ja Instructionsseihin (jos next genillä pelaat) niin Stay Back While Attacking sillä kuulostaa ehkä vähän liian hyökkäävältä tuo keskikenttä omaan makuun.

Mulla tuli sama mieleen että tuo keskikenttä tarvii yhden puolustavan päälikön joten Perez tuli ku apteekin hyllyltä. Modric kans yhtähyvä. Oma la liga keskuta tulee olemaan loppuun asti tässä muodossa Modric - ? - Perez.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pitkästä aikaa testailin taas single cuppia, tuli semmonen hoonaus Levantelta että ei tartte taas hetkeen tietskaria vastaan pelailla. Punasenkin ne otti mutta emmä palloon päässy, 4-2 turpaan, sinnittelin jopa jatkoajalle mutta sielä pidin palloa ehkä 5%.

vitosdivariin tuli nousu, jos jotain positiivista. Ja tohon latinocuppiin on vaikia löytää vastusta?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oho, nif Kristiina 1,8milj. Mullahan riittäis kohta siihen merkit! [emoji3]

Sehän oli pari päivää 1,5M, eikä myyny.. Eilen alkoi nousemaan niinku melkeinpä kaikki muukiin...

Myymättä tasan YKSI pelaaja. Enkä olis uskonu että sif Laca on se joka jää roikkumaan...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sehän oli pari päivää 1,5M, eikä myyny.. Eilen alkoi nousemaan niinku melkeinpä kaikki muukiin...

Myymättä tasan YKSI pelaaja. Enkä olis uskonu että sif Laca on se joka jäö roikkumaan...
1,5MILJ?! Enpä tullut kattoneeksi sillon [emoji20] Olis sattunut kohalle niin mulla olis nyt Rolle. [emoji4]

E: Mulla kans sif Laca viimeisenä myymättömänä. Tots Naldonkin sain myytyä 200k.[emoji4]
 
Ylös Bottom