Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei,

Kun teette FIFA POINTS ostoksia niin näkyykö teillä pankkitilillä tarkka euro määrä? Olen tehnyt eri suuruisia ostoksia, mutta Nordea-mobiili-sovellus näyttää aina jokaisen maksun kohdalla että -5,00 €.

Eikös pleikalla ollu joku 5 euron vähimmäis ostoraja PS Storessa? Eli kun ostat alle viidellä eurolla, niin se veloittaa sulta 5 euroa ja loput menee sun PS lompakkoon.
Muuten toivon että kukaan ei ostais FIFA Pointseja...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös pleikalla ollu joku 5 euron vähimmäis ostoraja PS Storessa? Eli kun ostat alle viidellä eurolla, niin se veloittaa sulta 5 euroa ja loput menee sun PS lompakkoon.

Hmm.. lompakko / tili näyttää +3,80 €, ei ainakaan ole jokaisesta laittanut loppuja tilille. Miksi sitten edes tarjoavat 1,00 € ja 2,50 € FIFA POINTS ostoksia :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hmm.. lompakko / tili näyttää +3,80 €, ei ainakaan ole jokaisesta laittanut loppuja tilille. Miksi sitten edes tarjoavat 1,00 € ja 2,50 € FIFA POINTS ostoksia :confused:

EA noita tarjoaa, ei Sony. Koska ilmeisesti ne menee kaupan. Eli jos nyt ostat vaikka 5 eurolla FIFA Pointseja, niin tililtäsi lähtee 5 euroa ja lompakkoon jää saman verran rahaa (eli se 3,80€). Jos taas ostat 10 eurolla FIFA Pointseja, niin tililtäsi lähtee 6,20€ jne. On kyllä typerä systeemi toi 5 euron vähimmäis osto pleikalla, Livessä tollaista ei mun muistaakseni ole. Mutta kun sulla on tota rahaa tilillä, niin voit ostaa mitä vaan joka maksaa korkeintaan 3,60€ (tai sen verran kun sulla sitä rahaa siellä valmiina on) ilman että tililtäsi veloitetaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos näistä tiedoista, tämä oli kyllä vika kerta kun ostan FIFA pisteitä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos näistä tiedoista, tämä oli kyllä vika kerta kun ostan FIFA pisteitä.

Se että sulta veloitetaan 5€ vaikka ostaisitkin pointseja vain 0,99€ edestä ei ole EA:n vika vaan Sonyn vika. Ja mitä väliä sillä on, sinne kukkaroon ne ylimääräiset rahat jää sitten ensi kertaa varten kun päätät ostaa taas yhdellä eurolla fifa pointseja. Jos päättäisit ostaa seuraavaksi vaikka 2,49€ fifa points oston, niin pankkitiliäsi ei velotettaisi ollenkaan vaan ne lähtis sieltä psn kukkarosta, jolloin sinne jäisi vielä 1,62€ olettaen että tosiaan valitsit sen alkuperäisen oston yhteydessä että kukkaroon ladataan 5€.

Olen silti samaa mieltä että tyhmää Sonyn puolelta että on toi 5€ minimiveloitus raja.

Samaa mieltä myös siitä että ei pitäisi ostaa noita pointseja, totaalisen ylihinnoiteltuja. Mut niin sitä rahikainenkin aina välillä ratkeaa kun coinsit on tiukassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Se että sulta veloitetaan 5€ vaikka ostaisitkin pointseja vain 0,99€ edestä ei ole EA:n vika vaan Sonyn vika. Ja mitä väliä sillä on, sinne kukkaroon ne ylimääräiset rahat jää sitten ensi kertaa varten kun päätät ostaa taas yhdellä eurolla fifa pointseja. Jos päättäisit ostaa seuraavaksi vaikka 2,49€ fifa points oston, niin pankkitiliäsi ei velotettaisi ollenkaan vaan ne lähtis sieltä psn kukkarosta, jolloin sinne jäisi vielä 1,62€ olettaen että tosiaan valitsit sen alkuperäisen oston yhteydessä että kukkaroon ladataan 5€.

Olen silti samaa mieltä että tyhmää Sonyn puolelta että on toi 5€ minimiveloitus raja.

Pitääkö taas rautalangasta vääntää tämäkin asia??? Olen niin idiootti että luulin ostaneeni FIFA POINTSeja 1 eurolla. Sitten katsoin tilille ja -5,00 € veloitettu. Minulle samantekevää onko Sony vai EA vai molemmat, mutta hieman harhaanjohtavaa tuollainen myyminen / ostaminen. Joku taisikin sanoa että ei kannata pisteitä ostaa.
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitääkö taas rautalangasta vääntää tämäkin asia??? Olen niin idiootti että luulin ostaneeni FIFA POINTSeja 1 eurolla. Sitten katsoin tilille ja -5,00 € veloitettu. Minulle samantekevää onko Sony vai EA vai molemmat, mutta hieman harhaanjohtavaa tuollainen myyminen / ostaminen. Joku taisikin sanoa että ei kannata pisteitä ostaa.

Niinhän ostitkin fifa pointseja 1 eurolla. Tililtäsi veloitettiin 5€, joista 1€ meni pointseihin ja 4€ PSN-tilillesi. Näillä 4 eurolla voit tehdä mitä haluat. Vaikka tililtäsi on veloitettu 5€, et ole menettänyt rahojasi – ne ovat vain siirtyneet eri paikkaan (mikä on siis kyllä typerää).

Johtopäätös: Älkää nyt hyvät ihmiset niitä pointseja ostako! :D

Uudesta trailerista: nyt jopa huomasin uudistuksia: Neymarin ja Messin uudet tatuoinnit, uusi tuuletus jossa voi potkaista uudella tapaa kulmalippua, välianimaatio jossa kenttäpelaaja lyö selän takaa läpyt molarille... Jeii[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niinhän ostitkin fifa pointseja 1 eurolla. Tililtäsi veloitettiin 5€, joista 1€ meni pointseihin ja 4€ PSN-tilillesi. Näillä 4 eurolla voit tehdä mitä haluat. Vaikka tililtäsi on veloitettu 5€, et ole menettänyt rahojasi – ne ovat vain siirtyneet eri paikkaan (mikä on siis kyllä typerää).

Jos sinulla on vain 5 € tilillä. Haluat ostaa bussilipun 3 € ja kaksi pakkaa (1 € / kpl) ... ostosten jälkeen tilillä pitäisi vielä olla 3 € bussilippuun ja veloitettuna 2 pakkaa. No ostan digi-version FIFA 16 FUT-Super-Version-Deluxe jne. eli menköön tämän kerran, mutta aivan uskomatonta pelleilyähän tämä on. Varmaan jonkun Sony-EA-mafian keksintö. En ihmettelisi jos Blatter olisi mukana tässä touhussa jotenkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos sinulla on vain 5 € tilillä. Haluat ostaa bussilipun 3 € ja kaksi pakkaa (1 € / kpl) ... ostosten jälkeen tilillä pitäisi vielä olla 3 € bussilippuun ja veloitettuna 2 pakkaa. No ostan digi-version FIFA 16 FUT-Super-Version-Deluxe jne. eli menköön tämän kerran, mutta aivan uskomatonta pelleilyähän tämä on. Varmaan jonkun Sony-EA-mafian keksintö. En ihmettelisi jos Blatter olisi mukana tässä touhussa jotenkin.

:D Tämä on siis KAIKILLE digitaalisille tuotteille pleikka kaupassa. Jos ostat vaikka jonku 4 euron indie pelin, tililtäsi veloitetaan se 5 euroa. Ei oo EA Mafiasta tai Blatterista, eikä edes Putinista kyse tällä kertaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos sinulla on vain 5 € tilillä. Haluat ostaa bussilipun 3 € ja kaksi pakkaa (1 € / kpl) ... ostosten jälkeen tilillä pitäisi vielä olla 3 € bussilippuun ja veloitettuna 2 pakkaa. No ostan digi-version FIFA 16 FUT-Super-Version-Deluxe jne. eli menköön tämän kerran, mutta aivan uskomatonta pelleilyähän tämä on. Varmaan jonkun Sony-EA-mafian keksintö. En ihmettelisi jos Blatter olisi mukana tässä touhussa jotenkin.

Ymmärrän pointin, mutta jotenkin tästä tulee mieleen tämä video: http://youtu.be/uMXk0tYRMuA

Mutta kuluttaja on aina oikeassa, joten oikeassa toki olet ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pitääkö taas rautalangasta vääntää tämäkin asia??? Olen niin idiootti että luulin ostaneeni FIFA POINTSeja 1 eurolla. Sitten katsoin tilille ja -5,00 € veloitettu. Minulle samantekevää onko Sony vai EA vai molemmat, mutta hieman harhaanjohtavaa tuollainen myyminen / ostaminen. Joku taisikin sanoa että ei kannata pisteitä ostaa.

Joo kyllä mä ihan heti tajusin mistä on kyse, mitä olet tehnyt ja mitä luulit tekeväsi. Siksi mä kirjoitinkin ihan vaan selittääkseni miten se homma toimii. Olet nyt varmasti tähän mennessä tajunnut että jos haluat käyttää omalta pankkitililtäsi TASAN yhden euron ostoksiin, se ei tule onnistumaan kiitos Sonyn systeemin.

Eikä tarvitse vetää aina pulttia kun joku sulle täällä asioita selittää. Ensin valitat ja sitten kun ihmiset selittää niin otat nokkiisi. Ihme touhua.

Ja kun mä teen store ostoksia niin siinä aika pirun monta kertaa joutuu vahvistamaan omat ostokset, luulis että sullakin olisi silmiin pistänyt että sinne kukkaroon ollaan lisäämässä 5€ eikä 0,99€...

Ja se syy miksi niitä pointseja ei kannata ostaa ei liity mitenkään siihen että Sony veloittaa 5€ minimiostona pankkitililtä. Se liittyy siihen että nuo pisteet ovat totaalisen ylihinnoiteltuja. 50k pakka maksaa 10€. Kuka helvetti oikeesti ostaisi 50€ noita pakkoja kun takuuna on parhaana korttina Khedira tai joku väsynyt Cavani? Noista pitäisi IMO viilata 50% hevonv***uun jotta niitä olisi mitään järkeä ostaa, ja sittenkin olisivat vielä ylihintaisia. Pointsien ostamatta jättäminen on kapinaa, ei mitään muuta. Mut turha meidän on tässä kapinoida muutaman hengen voimin kun 95% maailman fifa pelaajista niitä ostaa jokatapauksessa ihan tyytyväisenä... :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näinhän se on. Kysynnän ja tarjonnan laki. EA pitää Pointsien hinnat korkealla, koska se on kannattavaa bisnestä heille. Muistan kun ranget tuli, niin osa youtubettajista närkästyneenä sanoi että ''BOIKOTOIN FIFA POINTSEJA'', sitten seuraavissa 50/100k promoissa pointsi kauppa kävi kuumana, myös youtubettajien joukossa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja se syy miksi niitä pointseja ei kannata ostaa ei liity mitenkään siihen että Sony veloittaa 5€ minimiostona pankkitililtä. Se liittyy siihen että nuo pisteet ovat totaalisen ylihinnoiteltuja. 50k pakka maksaa 10€. Kuka helvetti oikeesti ostaisi 50€ noita pakkoja kun takuuna on parhaana korttina Khedira tai joku väsynyt Cavani? Noista pitäisi IMO viilata 50% hevonv***uun jotta niitä olisi mitään järkeä ostaa, ja sittenkin olisivat vielä ylihintaisia. Pointsien ostamatta jättäminen on kapinaa, ei mitään muuta. Mut turha meidän on tässä kapinoida muutaman hengen voimin kun 95% maailman fifa pelaajista niitä ostaa jokatapauksessa ihan tyytyväisenä... :(

Juurikin näin, eihän tuossa ole mitään järkeä pointseja ostaa! Itse ostin vähän pelin hankkimisen jälkeen muistaakseni 15 eurolla pointseja, siinä se. Silloin ostaminen oli paljon kannattavampaa, sillä pelaajat olivat kalliimpia. Sain ihan ok pesämunan kasaan, vaikkei pakkatuuria edes juuri ollut. Walker oli paras kenet nostin ja noin 15k siitä taisi saada.

Mutta niin kuin todettu, turha rutista kun idiootit niitä pointseja ostelee. Toisilla on varaa enemmän kuin toisilla, omat varani eivät ainakaan pointseihin riitä[emoji24]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos lukis mitä tekis niin tietäis talletavansa sen minimi 5e veloituksen sinne ps-tilille.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä tuollainen video täytyy tehdä tästäkin asiasta. Ensin PS4 ulvoo kuin susi, sitten laitetaan tankki täyteen ja lopuksi SONY-mafia vie rahasi kiitos EA:n selkeän käyttöliittymän.

[video=youtube;uMXk0tYRMuA]https://www.youtube.com/watch?v=uMXk0tYRMuA&feature=youtu.be[/video]

Juu... nythän minä tajusin tämän systeemin. Ei enään mitään hätää... olen juuri laittanut rahaa pankkiin tulevaa varten:

Wallet Amount after Funding*: €8,80
*This wallet amount is current as of the date and time of this transaction.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Muuten mr. Jaxson? Otetaanko peli tänään... se on ainakin minulla vika joku puuttuu? Sitten kaikki on pelattu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä tuollainen video täytyy tehdä tästäkin asiasta. Ensin PS4 ulvoo kuin susi, sitten laitetaan tankki täyteen ja lopuksi SONY-mafia vie rahasi kiitos EA:n selkeän käyttöliittymän.

[video=youtube;uMXk0tYRMuA]https://www.youtube.com/watch?v=uMXk0tYRMuA&feature=youtu.be[/video]

Juu... nythän minä tajusin tämän systeemin. Ei enään mitään hätää... olen juuri laittanut rahaa pankkiin tulevaa varten:

Wallet Amount after Funding*: €8,80
*This wallet amount is current as of the date and time of this transaction.

Maailma tarvitsee lisää Pasi Viherahoja
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei onko tämä kortti 15,000 kolikon arvoinen: http://www.futbin.com/player/45179/olivier-giroud

Haluaisin sen Ranskan Akatemia joukkueeseeni.
Hieman yläkanttiin on 15k, koska yksitoista minuuttia sitten alin osta heti hinta tuolle ollut 12,500.

Itse tsekkailisin hintoja ja yrittäisin tarjota kortista alle 11k, koska ei tuota kukaan oikeasti halua ja kilpailua vähän niin voisi jopa jäädä haaviin!
 
Ylös Bottom