Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Itse ehkä päätyisin informiin mieluummin. Aika saman hintainen ja vähän statseilta parempi.

Oranssi + BASIC + ST, täydellinen kaunis kortti, ihana oranssi. En voi sietää noita mustia rumilus kortteja. Lisäksi en halua maksaa noiden arvojen vaihtamisesta, jotka olivat hienosti valmiina. 13,000 kolikkoa sinne, I'm happy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oranssi + BASIC + ST, täydellinen kaunis kortti, ihana oranssi. En voi sietää noita mustia rumilus kortteja. Lisäksi en halua maksaa noiden arvojen vaihtamisesta, jotka olivat hienosti valmiina. 13,000 kolikkoa sinne, I'm happy.
Siis jokainen tekee mitä haluaa. Väri vaikuttaa mullakin monesti valintaan, mutta höpistessä positiosta ja BASIC chem stylestä olet kyllä täysin kujalla. Giroud'n kaikki kortit pitäisi olla ST ellei joku pöllö ole peluuttanut sitä CF paikalla. Ainoastaan TODELLA hyvillä korteilla kannattaa pitää tuo Basic chemistry style, mutta esim Giroud'lle kannattaa laittaa esim FINISHER, tai sit joku mikä boostaa nopeutta. Esim Hawk, Hunter tai miksei vaikka Engine.

Kyllä mä olisin ton Informin silti ostanu. 11k alin bin ja veto sekä fysiikka statseissa nousua +3 verrattuna MOTM korttiin. Mut jokainen tavallaan. :)

Kannattaa noihin rumiluksiin sit tottua, '16 versiossa menee monta kuukautta siten et ne on ainoita erikoiskortteja. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis jokainen tekee mitä haluaa. Väri vaikuttaa mullakin monesti valintaan, mutta höpistessä positiosta ja BASIC chem stylestä olet kyllä täysin kujalla. Giroud'n kaikki kortit pitäisi olla ST ellei joku pöllö ole peluuttanut sitä CF paikalla. Ainoastaan TODELLA hyvillä korteilla kannattaa pitää tuo Basic chemistry style, mutta esim Giroud'lle kannattaa laittaa esim FINISHER, tai sit joku mikä boostaa nopeutta. Esim Hawk, Hunter tai miksei vaikka Engine.

No nuo parantavat pelaajan ominaisuutta, mutta haluan pelata kortin valmiilla arvoilla: http://www.futbin.com/player/3080/franck-ribéry

Ribery
88
LM
BASIC

En halua vaihtaa mitään, vielä parempi jos olen kortin ainut omistaja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nuo parantavat pelaajan ominaisuutta, mutta haluan pelata kortin valmiilla arvoilla: http://www.futbin.com/player/3080/franck-ribéry

Ribery
88
LM
BASIC

En halua vaihtaa mitään, vielä parempi jos olen kortin ainut omistaja.
Ei joku tietty chem style välttämättä sitä korttia tee paremmaksi, päin vastoin joissain tapauksissa.

Esim jos sä iskisit Finisher chem stylen tolle Giroud'lle, niin siltä lähtis kaikista muista arvoista tehoja ja ne siirtyisi sit veto ja fysiikka statseihin. Ne on periaatteessa ainoat hyvät statsit sillä niin ihan sama vaikka muita arvoja vähän höyläiskin, pääasia että ne mitä se käyttää toimii!

Kun sitten taas on aika hassua kun marketti on pullollaan noita IF/SIF Aubameyangin kortteja joihin on lätkästy Hunter kortti. Mitä järkeä? Kaverilla on melkein satasen pace niin miksi boostata sitä ja ottaa tehoja muista arvoista? :) Finisher tai Sniper ois paljon parempi. Hawk menee myös hukkaan Auban kohdalla.

Tuo Basic sopii hyvin Rollen ja Messin erikoiskorteille ja muillekkin ihan kärkipään korteille, mut ite kyllä heittelen noille vähän huonommille pelaajille noita chem style kortteja vähän sen mukaan mitä niiltä vaaditaan.

Fullbackit yleensä Powerhouse, CDM Gladiator, Topparit Anchor/Shadow ja joskus myös Sentinel. Hyökkäävät CM Maestro/Engine ja hyökkääjät sit Hawk/Eye/Sniper/Finisher.

Marksman, Guardian ja Artist ei juuri koskaan käytössä.

Mitäs muut? Käytättekö, ja mitä suositte? Nää on kyl kieltämättä vähän henkimaailman juttuja että auttaako ne vai pahentaako ne...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs muut? Käytättekö, ja mitä suositte? Nää on kyl kieltämättä vähän henkimaailman juttuja että auttaako ne vai pahentaako ne...

Guardiania käytän melkein aina itse laitapakeilla. Toinen mitä on tullut käytettyä on backbone. Oikeastaan niin kauan kuin pace on 80 tai suurempi niin en henk. koht. näe järkeä laittaa mitään korttia mikä pacea nostaisi enään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Monta kiloa sitä ei niin toivottua tavaraa.

[video=youtube;fWJWP1tIOTE]http://www.youtube.com/watch?v=fWJWP1tIOTE[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Guardiania käytän melkein aina itse laitapakeilla. Toinen mitä on tullut käytettyä on backbone. Oikeastaan niin kauan kuin pace on 80 tai suurempi niin en henk. koht. näe järkeä laittaa mitään korttia mikä pacea nostaisi enään.
Meitsi kun ei paljon jää laitapakeilla kikkailemaan niin mulle tosta guardianista ei ole mitään hyötyä. Backbone unohtui, sitä olen käyttänyt jonkun verran itsekin!

Vai ei se Henderson sulla toiminut? Ehkä se on enemmän semmoiseen yksinkertaisempaan pelityyliin sopiva. Puukäsille sopiva, toisinsanoen. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meitsi kun ei paljon jää laitapakeilla kikkailemaan niin mulle tosta guardianista ei ole mitään hyötyä. Backbone unohtui, sitä olen käyttänyt jonkun verran itsekin!

Vai ei se Henderson sulla toiminut? Ehkä se on enemmän semmoiseen yksinkertaisempaan pelityyliin sopiva. Puukäsille sopiva, toisinsanoen. :)

No nyt, kun tuota 4141 taktiikkaa on tullut käytettyä niin laitapakit nousee overlapilla siinä todella paljon niin guardinianista on siinä vaiheessa todella paljon hyötyä. Tekee sen 1 tai 2 harhautusta, jolla saa vastustajan pakin itseensä ja sen jälkeen laituri on tekemässä tuhoja. :) Sehän tässä on parasta, että chemistry styleja on monia ja kaikille varmasti löytyy se sopiva! Backbonea saa vielä aina todella halvalla, kun kaikki metsästää aina niitä ankkureita tai varjoja.

Henderson ei toiminut alkuunkaan :D Pallonhallinnan ollessa siellä 60-65 % paikkeilla niin Henderson on suorastaan myrkkyä siihen pelityyliin. Junuzovic on niin paljon edellä kaikessa, etten löydä edes sopivia sanoja kuvaamaan tilannetta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai että kun on mukava peli. Nyt kaksi peliä tullu putkeen ilman mitään syytä kesken pelin disconnected, luonnollisesti häviö ja DNF lopputuloksena. Mukavaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei näköjään ollu Santun mieleen Henderson:D. Monet kuitenki tainnu kehua sitä niin taidan kokeilla miten sopii omaan pelityyliin. Ootellaan tässä ekana, että hinta laskee. En mä 40k:ta siitä oo maksamassa varsinkaan enää:D. Aattelin äsken, että vois kokeilla tuota Schneiderliniä, mutta sen minimi on 80k, taitaa jäädä toistaiseksi sekin ostamatta:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei näköjään ollu Santun mieleen Henderson:D. Monet kuitenki tainnu kehua sitä niin taidan kokeilla miten sopii omaan pelityyliin. Ootellaan tässä ekana, että hinta laskee. En mä 40k:ta siitä oo maksamassa varsinkaan enää:D. Aattelin äsken, että vois kokeilla tuota Schneiderliniä, mutta sen minimi on 80k, taitaa jäädä toistaiseksi sekin ostamatta:rolleyes:
Sama homma oli itellä ja nyt ei enää edes koko BPL kiinnosta yhtään. Pakoistakin tulee kuraa, huoh...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... tein suoraan aloituksesta maalin Valbuenalla. Aika hieno hidastus, mutta voi noita veskoja.... :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No nyt, kun tuota 4141 taktiikkaa on tullut käytettyä niin laitapakit nousee overlapilla siinä todella paljon niin guardinianista on siinä vaiheessa todella paljon hyötyä. Tekee sen 1 tai 2 harhautusta, jolla saa vastustajan pakin itseensä ja sen jälkeen laituri on tekemässä tuhoja. :) Sehän tässä on parasta, että chemistry styleja on monia ja kaikille varmasti löytyy se sopiva! Backbonea saa vielä aina todella halvalla, kun kaikki metsästää aina niitä ankkureita tai varjoja.

Henderson ei toiminut alkuunkaan :D Pallonhallinnan ollessa siellä 60-65 % paikkeilla niin Henderson on suorastaan myrkkyä siihen pelityyliin. Junuzovic on niin paljon edellä kaikessa, etten löydä edes sopivia sanoja kuvaamaan tilannetta.

Kiitos tästä videosta taas...oletko kokeillut TOTS Bolasieta? Minä olen käyttänyt CFnä ja on ollut kyllä paras pelaaja mitä minulle on tullut vastaan FIFA 15:sta...nopea, vahva, taitava ja kova kaveri viimeistelemään! Suosittelen kaikille!!!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juuuuu, vetäkää te vaa niitä totseja... Kaikki 35k pakat auki, paras pelaaja 79 brahimi..........................
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt jos koskaan kannattaa sitten alkaa opettelemaan sitä pelin rakentamista jos nuo FIFA 16 jutut pitävät paikkansa. FUT ei enään koskaan ole entisensä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt jos koskaan kannattaa sitten alkaa opettelemaan sitä pelin rakentamista jos nuo FIFA 16 jutut pitävät paikkansa. FUT ei enään koskaan ole entisensä.

Joo varmasti tulee. Niin innovatiivista ja mahtavaa. Peli tulee myös olemaan BALANSSISSA (varsinkin FUT).

Ei.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo varmasti tulee. Niin innovatiivista ja mahtavaa. Peli tulee myös olemaan BALANSSISSA (varsinkin FUT).

Mutta ovatko sitten Futhead-tyypit huijareita?

Gameplay:
http://news.futhead.com/posts/fifa-16/31615-fifa-16-gameplay-impressions

Details:
http://news.futhead.com/posts/fifa-16/31614-fifa-16-first-gameplay-details

Tämä harhautus FUT 16:
[video=youtube;UwbT4uEYh_4]https://www.youtube.com/watch?v=UwbT4uEYh_4[/video]
 
Ylös Bottom