Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin kauan, kun UT:ssa ei ole manual filttereita niin ei ole mitään järkeä. Nykyisillä pelinopeuksilla, jos pelaat samantasoista vastustajaa vastaan tai hieman heikompaakin annat niin suuren edun vastustajalla. Manuaaleilla pelatessa joutuu kuitenkin miettimään paljon enemmän suuntia ja syötön/laukauksen voimia. Pelinopeus alemmas ja manual filtterit tulevaisuudessa niin pelaan varmasti manuaaleilla. Niin kauan, kun tuota jälkimmäistä ei tapahdu niin en näe itseäni tekemässä paluuta manual maailmaan.

Nyt käy niin että FIFA 14 aikana pystyit nauttimaan vapaudesta mikä on manual-asetusten juoni, FIFA 15 totut arcadeen ja siihen että ei tarvitse kuin syöksyä eteenpäin, FIFA 16 onkin sitten kaikista taktisin ja siinä voi muodostaa sellaisen sumppupuolustuksen että tuollainen ravaaminen loppuu kuin seinään... FIFA:n tekijät olivat pettyneitä siihen kun he antoivat hyökkääjille nopeutta ja harhautus voimaa, niin pelaajat vain juoksivat ja halusivat voittaa, pelinrakentelu ja puolustaminen oli suurimmalle osalle samantekevää.

FIFA 16 on realistinen eikä tuollainen pelityyli ja super kova tempo enään onnistu. Uskokaa huviksenne, tiimi myönsi virheen ja nyt sitä on korjattu vuosi. Ne ketkä tippuu pois ovat nämä 10-15 vuotiaat, jotka eivät enään pysty nauttimaan pelin hektisyydestä ja nopeudesta.

- - - - -

...niin se vielä että videot ovat muuten todella laadukkaita ja aion pysyä tilaajana. Yksi pelaaja-arvostelu olisi kiva saada manuaali-asetuksilla ja pelinrakentelua. Esim. voisiko tällainen avaus toimia??? Miten Fekir, Lacazette ja Payet pelaavat yhteen: http://www.futhead.com/15/squads/34771318/

- - - - -

Ranska tunnetaan 1-kärjen strategiasta, Giroud vs Benzema. Yritän muuttaa tämän joko 2-kärjen tai 3-4-väkkärän keitokseksi.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Isoa miestä alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo saatanan kitinä noista manuaaleista joka yhteydessä.
Sama täällä.

Tää peli vinoilee mulle kyllä pakkatouhuissa taas. Sininen vilahti ja kukas muukaan kuin Gabbiadini sieltä tupsahti. Kortti jota ei salettiin saa myytyä edes tuolla 30k minimi hintaan. :)

Aivan mahtava sälli tää DPK! Kaveri vetää parin videon perusteella johtopäätöksen että Santun pelaaminen on "ravaamista"! Jatkakaa te ojentamista, mä en vaan viitti näpytellä.

Hyvää Jussia muuten kaikille, tasapuolisesti. ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Isoa miestä alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tuo saatanan kitinä noista manuaaleista joka yhteydessä.
Sama täällä.

No tämähän on mukava kuulla, onko mahdollista pelata seuraavaksi manuaali-turnaus? Ne jotka eivät itse pelaa voisivat alkaa opettelemaan, itsellä meni ainakin 6 kk oppia Assisted ---> Manual.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No tämähän on mukava kuulla, onko mahdollista pelata seuraavaksi manuaali-turnaus? Ne jotka eivät itse pelaa voisivat alkaa opettelemaan, itsellä meni ainakin 6 kk oppia Assisted ---> Manual.
Voi herranjestas sentään, ei se manuaalipelaaminen nyt NIIN vaikeaa ole. Kyse on siitä että ei viitti antaa niin paljon etua vihulle joka hiki päässä pelaa valonnopeaa FUT-palloa! Noita manuaaleja varten on just turnaukset ja single matsit, ei ne vaan ole hyvä juttu FUT-maailmassa jos vihulla on assisted. Mun matsit on jo niin kovatasoisia tällä hetkellä ihan assistedeillakin että ei vaan pysty!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitä sieniä sie DPK siellä vetelet? 6kk opetellu manuaalia... ja minä luulin että mulla ei ole elämää. . Jos sinä saat kiksit manuaaleista, Lavezzin tatuoinista, ranskan stadionista tai vaikkapa ihanan oransista Giroudin kortista niin hyvä juttu! Mutta elä nyt hyvä mies oleta että kaikki muut saa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama täällä.

Tää peli vinoilee mulle kyllä pakkatouhuissa taas. Sininen vilahti ja kukas muukaan kuin Gabbiadini sieltä tupsahti. Kortti jota ei salettiin saa myytyä edes tuolla 30k minimi hintaan. :)

Aivan mahtava sälli tää DPK! Kaveri vetää parin videon perusteella johtopäätöksen että Santun pelaaminen on "ravaamista"! Jatkakaa te ojentamista, mä en vaan viitti näpytellä.

Hyvää Jussia muuten kaikille, tasapuolisesti. ;)


Minä en pääse edes pakka ostoksille ku kolikot niin tiukassa että yhtään ei raaski käyttää :) Ei oo kiva olla köyhä...
Kuitenki sininen antaa älytömän toivon edes hetkeks.... ja sit sieltä tulee aina just jotain tuollasta.


joo eiku hyvää jussia ja ota viskiä minunki puolesta :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo manuaali-elitismi on niin naurettavaa. Oikeita manuaalikontrolleja tästä pelistä ei ole löytyny enää vuosiin, tämän vuoden versiossa se on avustetumpi kuin koskaan. Ja jos hinkuu manuaaliturnausta niin kovasti, varmaan kannattee se itte sitte järjestää? (kuinkahan hankalaa siitäkin tulis :D)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuo manuaali-elitismi on niin naurettavaa. Oikeita manuaalikontrolleja tästä pelistä ei ole löytyny enää vuosiin, tämän vuoden versiossa se on avustetumpi kuin koskaan. Ja jos hinkuu manuaaliturnausta niin kovasti, varmaan kannattee se itte sitte järjestää? (kuinkahan hankalaa siitäkin tulis :D)

Ja nimenomaan niinkuin tuulis joskus mainitsi, että oli itsekkin voittanut pelejä manuaalilla. Eli ei se ole oikeasti niin vaikeeta kuin annetaan ymmärtää. Sun pitää osata laittaa ohjainen TATTI oikeaan kohtaan yms.. Kyllä siihen muutaman pelin jälkeen tottuu :) Taidanpa oikein kokeilla :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli ei se ole oikeasti niin vaikeeta kuin annetaan ymmärtää.

Ei full manualilla ole mitään jakoja assistedia vastaan.

Manual-filtteri futtiin olis hyvä, mut tuskin tulee koskaan.

Serie A turneen pakasta tots Bonucci. Aika makee 92 long passing CB:llä :cool:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja nimenomaan niinkuin tuulis joskus mainitsi, että oli itsekkin voittanut pelejä manuaalilla. Eli ei se ole oikeasti niin vaikeeta kuin annetaan ymmärtää. Sun pitää osata laittaa ohjainen TATTI oikeaan kohtaan yms.. Kyllä siihen muutaman pelin jälkeen tottuu :) Taidanpa oikein kokeilla :D
Ite en ollu muutamaan vuoteen pelannu yhtään manupeliä ennenku pelasin kaveria vastaan, joka on pelannu manuilla vuosia. Tasasia pelejä kaikki. Välillä piti ihan tarkistaa, että ne manut on oikeasti päällä ku seinäsyötöt onnistu niin helposti, verrattuna vanhempiin fifoihin. Eikös se jotenki menny niin, että tatissa on 8 suuntaa ja jos onnistut sen tatin laittamaan LÄHIMMÄKSI sitä oikeaa suuntaa, syöttö menee perille. Mutta tottakai assistedeilla on etu ja ennenku manual filtterit saadaan FUTtiin, ei siinä oo mitään järkeä tai hauskaa pelata onlinepelejä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite en ollu muutamaan vuoteen pelannu yhtään manupeliä ennenku pelasin kaveria vastaan, joka on pelannu manuilla vuosia. Tasasia pelejä kaikki. Välillä piti ihan tarkistaa, että ne manut on oikeasti päällä ku seinäsyötöt onnistu niin helposti, verrattuna vanhempiin fifoihin. Eikös se jotenki menny niin, että tatissa on 8 suuntaa ja jos onnistut sen tatin laittamaan LÄHIMMÄKSI sitä oikeaa suuntaa, syöttö menee perille. Mutta tottakai assistedeilla on etu ja ennenku manual filtterit saadaan FUTtiin, ei siinä oo mitään järkeä tai hauskaa pelata onlinepelejä.

Ei full manualilla ole mitään jakoja assistedia vastaan.

Ite pelasin äsken ensimmäisen manual pelin IKINÄ. Siis mulla manuaalit kaikissa. (ne ketkä ei usko voin laittaa videon). 2-1 tilanteen kun sain aikaiseksi niin vastustaja lopetti :D

Helpompi tehdä ainakin läpi syöttöjä kun käyttää normaalia syöttöä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei mäkin oon mun skilsseillä voittanut full manuilla pelejä :D varmaan ollu ea:lla osansa asiaan :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hei mäkin oon mun skilsseillä voittanut full manuilla pelejä :D varmaan ollu ea:lla osansa asiaan :D

Mä en enää osaa voittaa pelejä ollenkaa.. Parempi mennä nukkuun, ennen kun tapahtuu väsyneenä jotain mikä harmittaa kohta. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

juhannustaikaa, Piresiä kyttäilly tässä, sit huomasin yhden lähes alimmalla buy nowlla mitä voi pistää. Heitin sen seurantaan itelle että ostasko poisa jos oikein hurjaksi rupeaa.
Siinä biddailin sitten muutamia muita ukkeleita ja huvikseen vilasin Piresiä että onko kuinka monta peliä pelattu. 2 owners, 0 matsia, 99 sopparit ja deadeye chemi, sinne meni shillingit :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sitähän on taas ku teinipoika jussina, myin ligue 1 kaikki paitsi parsilian sinisen pakkikaksikon(+ SIF LAca), ja nyt on puolisen miljuunaa tilillä. Mitähän sitä keksis...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä tullu parin päivän aikana pakoista nyt tots Nkoulou, todella hyvä, nopea, hyvä päällä, hyvä avaamaan peliä sekä varmaotteinen puolustaja. Tots Toni, legendaarinen peluri joka osaa edelleen tehdä maalia kunhan vaan saa pallon jalkaan, juoksuja turha jätkälle pelata, mutta boksin sisällä todella vaarallinen. Tots Lopes parin pelin perusteella aika epävarman oloinen, pari todella helppoa mennyt sisään ja sijoittuminen ei aina muutenkaan vakuuta. Tots Maxwellin kävin ostamassa ja on ollut kyllä juuri niin varma laitapakki kuin vain voi odottaa, ei ryntäile turhia, eikä esitä uskomattonta skilliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä viesti on omistettu kaikille Konsolifin FUT-harrastajille:

Manual-asetuksien ei pidä olla vaikeita, ajatelkaa nyt ihan uutta pelaajaa, joka ei ole pelannut konsolipelejä, mutta EA:n näkökulmasta nähdään potentiaalisena asiakkaana. Nyt FIFA 16 mukana harjoitusmoodi, joka antaa vinkkejä jopa pelin aikana. Itse pelaan Manual-asetuksilla, paitsi että en pelaa, vedot vielä Assisted.

Pointti tässä kaikessa on se että pelaaminen on 100 kertaa kivempaa kun itsellä enemmän kontrollia pelaajaan ja syöttelyyn. Ajatelkaa nyt tätäkin.... 90' min. pelikellossa, Ranska - Saksa tilanteessa 0-0, pallo Courcoffilla... kaunis, hallittu nosto puolustuksen taakse, sähäkkä Lacazette syöksyy kohti palloa ja säntää läpiajoon... Neuer on kuin patsas maalissa, maalivahti ei tee elettäkään, paine nousee, mitä tekee Lacazette........ ai niin??? Minähän sitä kaveria ohjaan... sijoitan pallon tarkoituksella oikeaan alakulmaan, koska olen tätä harjoitellut.

...olen itse kontrollissa siitä mihin pallo lähtee ja miten. Pehmeä, sopivan napakka, sisäsyrjä sijoitus yllättää Neuerin... Ranska jatkoon. Siniset paidat, Lyonin kotistadion, päävalmentaja Deschamps iloitsee, Ranskan kukko tunnus hulmuaa, Ranskan lippuja stadionin täydeltä, valaistuskin on kunnossa ja mainoskyltit... vaihtavat kuin tilauksesta ... FIFA UT -promon pitkin stadionia, on pronssia, hopeaa, kultaa.... ja Les Bleus kataa verivihollisen, hallitsevan maailmanmestarin Saksan.

- - - - -

Eli pointti se että pidetään manuaali-turnaus jossa pelataan futista, rakennetaan peliä ja palkitaan hienoimmat maalit vaikka korttipakalla. Hyvää Juhannusta Konsolifin, tämä on paras foorumi Suomessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sinisellä Pastorella pelaavat, heittäkääs infoa meikäläisen suuntaan miltä se kortti on tuntunut! :)

[video=youtube;rNTWpRgFVSs]http://www.youtube.com/watch?v=rNTWpRgFVSs[/video]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

x360 servut aivan tukossa? en pääse ees omia siirtoja kattoo ku tulee error...
aamulla onneksi kerkesin hankkia tots schneiderlinin, 25k, eikai tuo paha oo.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämä viesti on omistettu kaikille Konsolifin FUT-harrastajille:

Manual-asetuksien ei pidä olla vaikeita, ajatelkaa nyt ihan uutta pelaajaa, joka ei ole pelannut konsolipelejä, mutta EA:n näkökulmasta nähdään potentiaalisena asiakkaana. Nyt FIFA 16 mukana harjoitusmoodi, joka antaa vinkkejä jopa pelin aikana. Itse pelaan Manual-asetuksilla, paitsi että en pelaa, vedot vielä Assisted.

Pointti tässä kaikessa on se että pelaaminen on 100 kertaa kivempaa kun itsellä enemmän kontrollia pelaajaan ja syöttelyyn. Ajatelkaa nyt tätäkin.... 90' min. pelikellossa, Ranska - Saksa tilanteessa 0-0, pallo Courcoffilla... kaunis, hallittu nosto puolustuksen taakse, sähäkkä Lacazette syöksyy kohti palloa ja säntää läpiajoon... Neuer on kuin patsas maalissa, maalivahti ei tee elettäkään, paine nousee, mitä tekee Lacazette........ ai niin??? Minähän sitä kaveria ohjaan... sijoitan pallon tarkoituksella oikeaan alakulmaan, koska olen tätä harjoitellut.

...olen itse kontrollissa siitä mihin pallo lähtee ja miten. Pehmeä, sopivan napakka, sisäsyrjä sijoitus yllättää Neuerin... Ranska jatkoon. Siniset paidat, Lyonin kotistadion, päävalmentaja Deschamps iloitsee, Ranskan kukko tunnus hulmuaa, Ranskan lippuja stadionin täydeltä, valaistuskin on kunnossa ja mainoskyltit... vaihtavat kuin tilauksesta ... FIFA UT -promon pitkin stadionia, on pronssia, hopeaa, kultaa.... ja Les Bleus kataa verivihollisen, hallitsevan maailmanmestarin Saksan.

- - - - -

Eli pointti se että pidetään manuaali-turnaus jossa pelataan futista, rakennetaan peliä ja palkitaan hienoimmat maalit vaikka korttipakalla. Hyvää Juhannusta Konsolifin, tämä on paras foorumi Suomessa.

WAU...

Paitsi ETTÄ... Kyllähän me assisted-horotkin perhana sentään niitä ukkeleita itse ohjataan! Jos osoitan tatilla vasemmalle, veto lähtee vasemmalle. Jos liikaa, menee veto ohi, jos liian vähän, menee se keskelle.

Kaiken kukkuraksi, itse pidän ainoastaan SYÖTTÖJÄ assistedilla, vetoja semillä ja keskityksiä manualilla. Jokainen pelaa tavallaan, turha sitä on muiden sanoa, että tämä on juuri sinulle paras tapa pelata.


Esimerkki: Itse en näe ollenkaan, mitä helkutin järkeä on kerätä KAIKKI Ranskaan liittyvä clubiinsa!? Mitä hyödyt siitä, että laitat tonneja logoihin ja pelipaitoihin, joita et käytä? Kuitenkin, annan sinun niin tehdä mielihyvin, jos se sinusta tuntuu hyvältä.

Esimerkki nro 2: En näe ollenkaan, mitä helkutin järkeä on ostaa huonompi oranssi Giroud samaan hintaan kuin PAREMPI musta Giroud!? Mitä hyödyt siitä väristä, kun kentällä se pelaaja on ihan samannäköinen, vaaleahko, suorastaan homahtavan komea ranskamanne?? Kentällä sitä et näe, onko kortti musta, oranssi, pinkki vai paskanruskea. Kuitenkin, annan sinun mielihyvin käyttää rahasi mihin haluat, jos se sinusta tuntuu oikealta.

Lopputiivistys: Älä nyt saakutti käske, miten muiden kuuluu peliä pelata. Olet tuonut nyt oman näkemyksesi aika selkeästi esiin, mihin sinulla on oikeus, mutta se riittää. Voit ohjastaa, opettaa, muttet painostaa. Kiitos!

Sateista (=konsolintäyteistä) jussia koko poppoolle![emoji4]
 
Ylös Bottom