Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Missä Criscito???????? Eiku varsi hyvä ku ei tullu nimittäin olis joutunu tulee pois eläkkeeltä :p


Pooli teoria... 2 päivää 5 jumboa. Saldo 3x Jardel 2x Lennon 2x Fonte 2x Wanderson..

Onko nuo siis kasilta meidän aikaa pakoissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Missä Criscito???????? Eiku varsi hyvä ku ei tullu nimittäin olis joutunu tulee pois eläkkeeltä :p


Pooli teoria... 2 päivää 5 jumboa. Saldo 3x Jardel 2x Lennon 2x Fonte 2x Wanderson..
Jardel ja Wandersson tupsahteli eilen mullekkin ihan kaksin käsin...

Shuatana, ei jääny fresh Messi haaviin, yli 1.42M biddailivat jolloin jouduin poistamaan koetin pois seurantalistalta kun loppu rahat kesken. Noh, Eredivisie ja Pro Leaguet kortit myyntiin. Saakutti, pitäs vissiin nukkuakin jotta jaksas kekkuloida yön duunissa... Kauheeta tää poikamieselämä! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jardel ja Wandersson tupsahteli eilen mullekkin ihan kaksin käsin...

Shuatana, ei jääny fresh Messi haaviin, yli 1.42M biddailivat jolloin jouduin poistamaan koetin pois seurantalistalta kun loppu rahat kesken. Noh, Eredivisie ja Pro Leaguet kortit myyntiin. Saakutti, pitäs vissiin nukkuakin jotta jaksas kekkuloida yön duunissa... Kauheeta tää poikamieselämä! :D

Näköjään ne siirtyi sit tänne.


Onneks en jääny oottamaan Messiä. Ei olis millään riitäny kolikot ku Seria A ja Chielliinit kosahti. Kiva muuten tuo ostaminen ku budjetti riittää just siihen halvimpaan. Eilen koitin 3:n asti Chielliniä aina ku pääsin lähelle niin se alkoi nousemaan joten olin koko ajan 20k jälessä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaako joku sanoa miten paljon pleikan marketissa esiintyy Hero Eremenkoa? Myykö millä hinnalla? Tällä hetkellä olen juhannusta viettämässä mökillä joten en itse pääse katsastamaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaako joku sanoa miten paljon pleikan marketissa esiintyy Hero Eremenkoa? Myykö millä hinnalla? Tällä hetkellä olen juhannusta viettämässä mökillä joten en itse pääse katsastamaan.



Futbin näyttää etää on minimissä eli ei kauheen hyvin pitäis liikkua.. 16,250k
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Chielliini oli just niin hyvä ku statsit antaa ymmärtää. Icardi taas vaikutti vähän köyhän miehen Costalta.. ei kyllä vakuuttanu. Harmi vaan että peli oli sellasta lagia että ei kyllä ensimmäisen kympin jälkeen pahemmin kiinostanu.. €a kyllä sais tehdä jotain servereille tai sitten pistää polakit sun muut omaan ämpäriin voisivat kattoa sitä dia showta keskenään ku sellaseen kuitenki ovat tottuneet.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meinaan sitä ku pitäis toi saada myytyä jollain hinnoilla pois tuon TOTSin tieltä. Melkein varaton kun olen niin vaikea saada toi herkullinen tots.
Ainakin minuutti sitten sain oman Hero-Roman myytyä tuolla alimmalla buy now -hinnalla eli 16,250 kilolla. Meni minuutissa kaupaksi. Toivottavasti tuon TOTS Roman hinta ei nouse liian korkealle. Toki NIF Neuer lähtee myyntiin, jos ei kolikot muuten riitä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainakin minuutti sitten sain oman Hero-Roman myytyä tuolla alimmalla buy now -hinnalla eli 16,250 kilolla. Meni minuutissa kaupaksi. Toivoottavasti tuon TOTS Roman hinta ei nouse liian korkealle. Toki NIF Neuer lähtee myyntiin, jos ei kolikot muuten riitä. :)

80k näytti olevan hintaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Meikän hollantiporukka sai melkosen hyvää lisäpontta, tots de jong, cilessen, winjalum ja vasurin pikakiituri. Mmm.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Heitin omasta mielestäni ylihintaan nuo hollannin ja belgian pronssikortit tuonne markettiin mut niihän nuo tuli viimeisetkin äsken myytyä. 850 binin pistin kaikkiin. Ois varmaan saanut enemmänkin jos ois jokaisen viittinyt tarkistella erikseen mut olen erittäin tyytyväinen! Ei niitä varsinaisesti yhtäkään käsistä viety joten oli varmaan ihan passeli hinta. Ei noita kahtasataa sentää ollutkaan, unohdin et siel oli läjä noita MLS korttejakin mitä oon pimittänyt kans. Mut mukavat rahat silti!
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulla meni totaalisesti hermot TOTS Ligue 1 turnaukseen ja möin si samalla klubista kaiken kalliimman, nyt on 750k ja tekis mieli päivittää tiimiä sekä formaattia.. Hmm...
9a24ab653ee8a44fc36270ac0e97e443.jpg

Laidat varmaa pois kun en siellä kovin paljoa kirmaa, vaan koitan keskeltä läpi lyhyillä syötöillä. Tässä se jussi kuluu formaattia hioessa, en vaan saa kovin paljoa aikaan 4141 taktiikalla, varsinkin jos vastus tekee yhden maalin, oon pissassa, taidan kokeilla kahta hyökkääjää, tuntuu että se vois auttaa.. Viimeset kolme online ligue 1 turnaus peliä 4141 formaatilla 0-14 maailerolla :)

EDIT: Taidan koittaa kuitenkin tätä, paperilla ja EAn foorumia kattomalla näyttäs 4231 sopivan omaan pelitapaan aika hyvin. Vois testata tätä.

de459caf28b0f940e00d1c46c867a4d8.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis miten voikaan osua....

Oston yhden tommosen all gold items paketin. NELJÄ duplikaatti pelaajaa. Neljä, ja kaikki nuo pn vielä ilmaispakasta. Siis argh. Skrtel, Cabella, Markovic ja Marlos.

Ja sit 7,5k pakassa kukas muukaan kuin Wandersson! :D Laitetaampa pakkaostot nyt pannaan, joihinkin merkkeihin on vain opittava luottamaan. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis miten voikaan osua....

Ostin yhden tommosen all gold items paketin. NELJÄ duplikaatti pelaajaa. Neljä, ja kaikki nuo on vielä ilmaispakasta. Siis argh. Skrtel, Cabella, Markovic ja Marlos.
Eipä tuo vielä mitään ole. Mulla on esim. palkintopusseissa ollut parhaimmillaan 4 uutta pelaajaa 12 pelaajasta ja loput "nollakopiokortteja" ja tää on käynyt jo kaksi kertaa, lisäksi sitten miltei kaikkien loppujen palkintopussien sisältäneen minimissään 5 kopiokorttia.
 
Ylös Bottom