Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuskin ketään bannattu vanhoilla konsoleilla, aivan vapaasti saa ostella vanhoilla. Tosin kukaan tuskin enää sortuu, kun peli pilattu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aktivoidutaanpas täällä ensimmäistä kertaa, vaikka on tullut seurattua lähes jokainen viesti puolen vuoden ajalta.

Tiimit, joilla on tullut pelailtua:
http://www.futhead.com/15/squads/34885102/
http://www.futhead.com/15/squads/34885270/ (älkää lynkatko kärkimiehen vuoksi ;))
http://www.futhead.com/15/squads/34885420/
http://www.futhead.com/15/squads/34885702/

Lisäksi vastikään kehitelty squadi pelaajista, joita ei ole aikasemmin tullut kokeiltua tämän fifan aikana:
http://www.futhead.com/15/squads/34886272/

Kehitysideoita otetaan vastaan.

3. divarissa taivalletaan, mutta ykkösessä on myös käyty lyhyellä visiitillä. Ei oikein kiinnostaisi päästä sinne edes takaisin, kun tuntui olevan kaksikko Sturridge-Remy aika kovassa käytössä siellä. Parhaat pelaajat mitä tämän fifan aikana tullut nosteltua pusseista (:)) on laskettavissa yhden käden sormilla: Bale x2, Sergio Ramos ja SIF Rooney.

Hyvät juhannukset kaikille, vaikka tämä hieman turha "juhla" onkin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aktivoidutaanpas täällä ensimmäistä kertaa, vaikka on tullut seurattua lähes jokainen viesti puolen vuoden ajalta.

. . .

Tervetuloa, ja siistejä squadeja! Itsellä jostain syystä aina lämmittää mieltä kun tulee vastaan BuLi jengi jossa on muutama "erikoisempi" äijä, esim nyt sulla Sokratis. Sehän on varmasti tosikova pakki mut ei saa jalansijaa kun löytyy muutama vielä kovempi.

Tääl ol se joku jannu jolla oli tosi omaperäinen squadi, IF Nordtveid topparina jne. Tykkäsin.

Ostin aamulla freesin Mässyn hintaan 1.377M. Meni hermo kun kaikki mistä ois voinu biddailla nousi lähenmäs tuota hintaa nii maksoin sitten parikytkiloo enemmän. Toivottavasti nyt ei ihan minimiin jysähdä, tämä on näitä kortteja jotka tarvittaessa pistän lihoiksi jos tulee jotain todella mehukasta markettiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tein holskitiimiin vähän muutosta, penkitin van perseen cf paikalta ja laitoin sif sneikun siihen ja sneikun paikalle tots clasien. Persie tuntu vaan blokkaavan tossa cf paikalla.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan tämä vähän keskeneräinen peli, olen tehnyt jo 3 maalia suoraan aloituksesta, eli syöttö ja veto. Viimeisessä hidastuksesta näkyi että veska ei edes hypännyt. 2 kertaa olen osunut ylärimaan, 3-4 kertaa veska torjunut kulmaksi. Kukkuu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onhan tämä vähän keskeneräinen peli, olen tehnyt jo 3 maalia suoraan aloituksesta, eli syöttö ja veto. Viimeisessä hidastuksesta näkyi että veska ei edes hypännyt. 2 kertaa olen osunut ylärimaan, 3-4 kertaa veska torjunut kulmaksi. Kukkuu...
Pakko vetäistä taas ELO-kortti esiin. Mulle ei ole tehty ainakaan viimeiseen 200 peliin aloituksesta maalia, koska osaa puolustaa. Voi olla että sun vihut on vaan ollut niin käsiä etteivät saa palloa pois. Vastapainona, en ole itsekään tehnyt aloituksesta maalia vaikka sitä ain koitankin, koska pelaan tällä hetkellä selkeesti ns. hyvien pelaajien sarjassa. Kaikki vastukset on järjestään D1 käyny mitä oon scopettanut. Ja kyllähän pojat pelata osaakin. Siitä kertoo oma D6 sijoitus tällä hetkellä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mulle ei ole tehty ainakaan viimeiseen 200 peliin aloituksesta maalia, koska osaa puolustaa. Voi olla että sun vihut on vaan ollut niin käsiä etteivät saa palloa pois. Vastapainona, en ole itsekään tehnyt aloituksesta maalia vaikka sitä ain koitankin, koska pelaan tällä hetkellä selkeesti ns. hyvien pelaajien sarjassa. Kaikki vastukset on järjestään D1 käyny mitä oon scopettanut. Ja kyllähän pojat pelata osaakin. Siitä kertoo oma D6 sijoitus tällä hetkellä.

Siis potkasen pallon aloituksesta suoraan ilmassa maaliin, yllätyin kun veska ei edes hypännyt.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis potkasen pallon aloituksesta suoraan ilmassa maaliin, yllätyin kun veska ei edes hypännyt.
Jaa juu toi, sitä mä en ole saanut myöskään todistaa kertaakaan. Mut tiedän ton glitchin. Rikkihän tämä peli on siinä olet oikeassa, lähinnä se on sitä tasapainottelua että saako pelaamisesta niitä positiivisia kiksejä. Itse esim istuin 2h tänään fifan parissa pelaten tasan 0 ottelua. Kertoo vähän siitä miten paljon se gameplay oikeesti kiinnostaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

TOTS Schneiderlin vai Gonalons keskikentän pohjalle? kukaan kerennyt koittaa molempia?
melko samat arvot, Gonalonssilla aavistuksen paremmat def ja phy, mutta vaan pari pykälää, käytännön hyöty varmaan olematon..? Gonalons irtois ainaskin 5k halvemmalla koska ligue1. Hankin jo Schneidin mutta on pränikkä niin varmaan häviää sopivaan hintaan heti kun laittaa myyntiin niin sillonhan Gona olis entistä "halvempi".

Umtitin lunastin myös, onko kukaan kokeillu RB tontilla? mullon toi ranskan joukkio niin sielähän kovin rb taitaa olla debuchy. Hyvähän se sekin on mutta vois silleki tontille tollasen värikkään kortin istuttaa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvin kyllä huomaa ku joukkueet on valmiit. Eikä marketinkan kanssa tarvii pelleillä niin fifa ei pyöri ku pelien ajan...
Toisaalta jääny aika vähän muuhunkin:)


Tuossa kattelin että Tots Gabbianista saisi ehkä tehtyä käyttökelpoisen st:een Italialle. Onko joku korttia testannu?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hyvin kyllä huomaa ku joukkueet on valmiit. Eikä marketinkan kanssa tarvii pelleillä niin fifa ei pyöri ku pelien ajan...
Toisaalta jääny aika vähän muuhunkin:)


Tuossa kattelin että Tots Gabbianista saisi ehkä tehtyä käyttökelpoisen st:een Italialle. Onko joku korttia testannu?
Joku sitä oli hehkuttanu foorumilla että olis hyvä kärki. IMO, parempiakin löytyy.

Ai että ompa ihana jussi. Mökillä lämmitän saunaa ja kuuntelen ku ukkonen tekee tuloaan ylle! Mut onneks on karhua! :)

Toki asiat vois olla huomattavasti huonommin, esim. kotona Fifan parissa vain huomatakseen et sähköt menee poikki joka 5 minuutti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joku sitä oli hehkuttanu foorumilla että olis hyvä kärki. IMO, parempiakin löytyy.

Ai että ompa ihana jussi. Mökillä lämmitän saunaa ja kuuntelen ku ukkonen tekee tuloaan ylle! Mut onneks on karhua! :)

Toki asiat vois olla huomattavasti huonommin, esim. kotona Fifan parissa vain huomatakseen et sähköt menee poikki joka 5 minuutti.

Kerran tuli vastaan ja ei hirveästi vakuuttanu.. Sama ku kattoo balance ja agility arvoja niin taidan passata. Giovinco hoitaa hommansa kuitenki ihan ok.


Eikä aleta keulimaan sillä karhulla.... nimittäin ihan jonkun verran tekee mieli :) Mutta pitää hetki vielä popsia nappeja...
Itteki olis mielellään jossain muualla ku himassa fifan ääressä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tervetuloa, ja siistejä squadeja! Itsellä jostain syystä aina lämmittää mieltä kun tulee vastaan BuLi jengi jossa on muutama "erikoisempi" äijä, esim nyt sulla Sokratis. Sehän on varmasti tosikova pakki mut ei saa jalansijaa kun löytyy muutama vielä kovempi.

Tääl ol se joku jannu jolla oli tosi omaperäinen squadi, IF Nordtveid topparina jne. Tykkäsin.

Hep! Tunnustan.

Onhan se itsellekin mukavampaa kun vastustaja ei juoksuta tunnelista kaikkia samoja ukkoja kentälle. Täytyy myöntää, että kolikkojen kertymisen myötä omakin tiimi mennyt enemmän mainstreamin mukaiseksi ja muun muassa mainitsemasi Nordtveit on jäänyt rotaatiopelaajaksi.

http://www.futhead.com/15/squads/34926733/

Castro vielä uupuu ylläolevasta, mutta kohta pitäisi olla varaa investoida hänenkin TOTS-versioonsa. Tällaiselle FUT-hipsterille omaa kädenjälkeä ovat ainakin Jantschke ja Bürki, sekä varauksin Herrmann. Muita pelaajia omasta joukkueesta on bongattu toistenkin kokoonpanoista.

Jantschke toimii kyllä mulla topparina oikein hyvin Hummelsin vieressä, eikä paljon parjattuja puuttuvia senttimetrejä ole kaivattu. Veskarihommat taitaa olla jokaisella yksilöllisiä, mutta kehun silti Bürkia. Heittäytymiset 88 ja refleksit 89, muilla arvoillahan pelissä ei juuri mitään tee. Taitaa Dortmund-siirron myötä olla varma kultakortti heti FUT16 alussa. Herrmannista olen käyttänyt jokaista erikoiskorttia aina uuden ilmestyessä ja ei tämä TOTS-mallikaan ole ollut pettymys. Toisaalta ymmärrän kyllä että samaan hintaan TOTS-Bellarabi tai NIF-Robben on suositumpi kortti. Toisilla alkaa olla joukkueet valmiita, mutta mulla taitaa mennä vielä tovi päivittää loputkin korteista parhaaseen versioonsa :)

Tällä 4-3-3 ryhmityksellä olen nyt puoli vuotta mennyt ja vaihtelu voisi virkistää. En vain ole oikein löytänyt omaan pelityyliin sopivampaa ryhmitystä. Jostain syystä FUT:n puolella laitalinkeistä en saa samoja tehoja irti kuin muissa pelimuodoissa, joten käytännössä FUT:ssa on ollut pakko peluuttaa Herrmannia ja Reusia siipinä. Kokeilin 4-3-2-1 myös hetken aikaa, mutta millaisia käskyjä pelaajille pitäisi laittaa? Kolmella ylimmällä pelaajalla pidin "get in behind" ja "drift wide" -käskyjä, mutta peli puuroutui silti keskustaan..

Mielestäni vähän turhan sumppuun löi EA täksi viikonlopuksi TOTS:t ja niihin liittyvät turnaukset. Vastustajaa saa hakea ensimmäisen kierroksen jälkeen melko kauan jokaisessa turnauksessa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hep! Tunnustan.

Onhan se itsellekin mukavampaa kun vastustaja ei juoksuta tunnelista kaikkia samoja ukkoja kentälle. Täytyy myöntää, että kolikkojen kertymisen myötä omakin tiimi mennyt enemmän mainstreamin mukaiseksi ja muun muassa mainitsemasi Nordtveit on jäänyt rotaatiopelaajaksi.

http://www.futhead.com/15/squads/34926733/

Castro vielä uupuu ylläolevasta, mutta kohta pitäisi olla varaa investoida hänenkin TOTS-versioonsa. Tällaiselle FUT-hipsterille omaa kädenjälkeä ovat ainakin Jantschke ja Bürki, sekä varauksin Herrmann. Muita pelaajia omasta joukkueesta on bongattu toistenkin kokoonpanoista.

Jantschke toimii kyllä mulla topparina oikein hyvin Hummelsin vieressä, eikä paljon parjattuja puuttuvia senttimetrejä ole kaivattu. Veskarihommat taitaa olla jokaisella yksilöllisiä, mutta kehun silti Bürkia. Heittäytymiset 88 ja refleksit 89, muilla arvoillahan pelissä ei juuri mitään tee. Taitaa Dortmund-siirron myötä olla varma kultakortti heti FUT16 alussa. Herrmannista olen käyttänyt jokaista erikoiskorttia aina uuden ilmestyessä ja ei tämä TOTS-mallikaan ole ollut pettymys. Toisaalta ymmärrän kyllä että samaan hintaan TOTS-Bellarabi tai NIF-Robben on suositumpi kortti. Toisilla alkaa olla joukkueet valmiita, mutta mulla taitaa mennä vielä tovi päivittää loputkin korteista parhaaseen versioonsa :)

Tällä 4-3-3 ryhmityksellä olen nyt puoli vuotta mennyt ja vaihtelu voisi virkistää. En vain ole oikein löytänyt omaan pelityyliin sopivampaa ryhmitystä. Jostain syystä FUT:n puolella laitalinkeistä en saa samoja tehoja irti kuin muissa pelimuodoissa, joten käytännössä FUT:ssa on ollut pakko peluuttaa Herrmannia ja Reusia siipinä. Kokeilin 4-3-2-1 myös hetken aikaa, mutta millaisia käskyjä pelaajille pitäisi laittaa? Kolmella ylimmällä pelaajalla pidin "get in behind" ja "drift wide" -käskyjä, mutta peli puuroutui silti keskustaan..

Mielestäni vähän turhan sumppuun löi EA täksi viikonlopuksi TOTS:t ja niihin liittyvät turnaukset. Vastustajaa saa hakea ensimmäisen kierroksen jälkeen melko kauan jokaisessa turnauksessa.

Testaappa tuota, täällä paljon kehutta 4-1-4-1 formationia. Aivan loistava. Tolla saa tehtyä tilanteita varsinkin kärjelle uskomattoman helposti. Joku ohje tais tuohon olla, mutta en itse sitä löydä. Niin joku vois linkittää sen tänne?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jussi sähköttömällä mökillä, ja marketissa odottaa, deps, wiinalbum, djong, guardado, roma, chedjou arghhhhh, mä en kestä. Ja snaikku Ei saanu Totsia, kele!
Milläs hinnoilla ylläolevat herrat liikkuu Boksipuolella?
Large, onks wiinalbum ollu hyvä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Testaappa tuota, täällä paljon kehutta 4-1-4-1 formationia. Aivan loistava. Tolla saa tehtyä tilanteita varsinkin kärjelle uskomattoman helposti. Joku ohje tais tuohon olla, mutta en itse sitä löydä. Niin joku vois linkittää sen tänne?

En ole varma tarkoitatko tätä, mutta ihan pätevältä näyttää ja ensimmäinen hakutulos haulla "4-1-4-1 formation guide"

http://fifaforums.easports.com/en/discussion/546/thatoes-4-1-4-1-formation-guide

Jes, Otamendi talteen 100k buy now:lla ja toppariosasto on täyttä rautaa:

http://www.futhead.com/15/squads/34931158/

Sit ei ku maalivahtiostoksille[emoji6]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On kyllä taas hauska pelata kun on pikku tappio putki säädetty. 10 tolppaan ja 70 prosenttia hallintaa.. saan vihdoin väkisin maalin. Niin eikö kohta ole omat cb:t niin leveellä että kaverin koko joukkue mahtuis välistä... vastustaja oli oikeasti luokaton eikä saanu palloa pidettyä laisinkaan, mutta kumma ku maalin jälkeen katkoo joka syötön ja painaa päälle... toki peli ratkaistiin 90 minuutin maalilla...
 
Ylös Bottom