Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pelkään modeja. Mitä helkkaria mä päivät tekisin jos kirjoitusoikeudet vietäs! :D :p

No Konsolifin moderaattorit ovat Suomen ankarimpia. Heillä on jopa tuollainen piste taulukko ja minulla onkin jo 1 piste, 9 pistettä ja saa ikuisen porttikiellon. Raiskaajatkin pääsevät tässä maassa helpommalla. Lisäksi viesti saatetaan poistaa täysin mielivaltaisesti, minusta futispelit simuloivat oikeaa futista ja jos väliin kerron kuinka hieno Argentina - Columbia peli oli, niin ei hyvä.

Parasta mitä tiedän kun puhutaan harrastuksista niin on katsoa futista ja sitten pelata futispelejä ja huomata näitä samankaltaisuuksia. Tilastot ovat suuri osa futispelejä siksi toivoin alunperin että peli pitäisi kirjaa jos esim. Konsolifin liiga.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No Konsolifin moderaattorit ovat Suomen ankarimpia. Heillä on jopa tuollainen piste taulukko ja minulla onkin jo 1 piste, 9 pistettä ja saa ikuisen porttikiellon. Raiskaajatkin pääsevät tässä maassa helpommalla. Lisäksi viesti saatetaan poistaa täysin mielivaltaisesti, minusta futispelit simuloivat oikeaa futista ja jos väliin kerron kuinka hieno Argentina - Columbia peli oli, niin ei hyvä.

Parasta mitä tiedän kun puhutaan harrastuksista niin on katsoa futista ja sitten pelata futispelejä ja huomata näitä samankaltaisuuksia. Tilastot ovat suuri osa futispelejä siksi toivoin alunperin että peli pitäisi kirjaa jos esim. Konsolifin liiga.
Nytkin mennään varmaan ihan OT:n rajamailla, mut olen samalla linjalla tuossa että mäkin tykkään ottaa asioita omaan tiimiini oikeasta elämästä. Joku esimerkki esim. viime kaudelta, kun Erik Durm sai paljon peliaika BVB:n fullbäkkinä niin nostin itsekin sen omaan Dortmund/Baijer tiimiini laitapakiksi. Vaikka sen arvot oli melko karmeat. Ihan hyvin se siellä rimpuili. Varmaan toimis vieläkin. Ja muutenkin, Alaban kokeilua keskikentällä koska se sielläkin jonkin verran pelasi tällä kaudella jne.

Ihan niin pitkälle en sentään mene että alkaisin kopioimaan jotain tiettyä pelityyliä, koska suoraan sanottuna identtinen kopioiminen ei toimi. Mutta tiettyjä pikkujuttuja voi silti ottaa omaan pelikirjaan. Kyllä mä olen montakin asiallista ja realistista peliä pelannut. Viimesimmät oli noi maajoukkue matsit Boriksen kanssa. Kaks jättiä vastakkain ja oli muuten tarkkaa peliä. 0-0 ja 1-1, ei paljon ryntäilty tai ravattu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toinen peli testiä ja Ibra on nyt tehny nyt 5 maalia. Ei se paikkoja saa ihan samaan tahtiin kun nuo muut klubin kärjet, mutta viimeistelee kyllä tappavasti. Nyt kun on tottunu jauhamaan jolukuusella niin kyllä tässä formaatissa jää laidat aika statistin rooliin.... Tolisso olkoon tiimissä sillähän saattaa hinta vaikka nousta. If Berardin sain muuten fressinä ja Tolissolla oli pelattu muutama peli. Mukava tiimi ja Ibra hyvällä tavalla erillainen kärki millä yleensä tottunu pelaamaan.

Itsellä ihan samat fiilikset Ibrasta. Tuo vaihtelua erittäin paljon. Miten te muut 4141 taktiilla pelaavat. Käytättekö samoja instructions ja custom taktiikoita mitä siinä ohjeessa oli?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Käytän juu. Mä pidin ibraa cammina. Sieltä se paukutteli takalinjasta benzille ja lacalle paikkoja ripareihin
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

manqrz:n NIF TOTS FUTTIES XD MEGALOL

Reus - Suarez - Cuadrado

Pogba - Toure - Rooney

Filipe Luis - Boateng - Chiellini - Carvajal

De Gea


Pinkki Reus :cool:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kertokaas mitä instructioneja ootte noille sit laittanu?


ST target man ja stay central
LM ja RM cut inside, free roam, keskityksissä maalille ja get behind
CM free roam ja keskityksissä boxin reunalle
CDM stay back ja cut passing lanes
LB ja RB always overlap
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vetäsin toisella acolla 5x 15k pakkaa. Tots chielliini, tots otamendi ja 87 agu. Onkohan mun pakkatuuri sekasin o.o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mut tämä taas tästä aiheesta mun osalta. Pelkään modeja. Mitä helkkaria mä päivät tekisin jos kirjoitusoikeudet vietäs! :D :p

No tekisit uuden käyttäjän nimeltään mhart_2.0 ja kirjoittelisit entiseen malliin tietysti. Nimim. Habbo-hotellista aika monesti bannit saanut. Voi niitä aikoja...

Ihmeen hyvin selvinnyt tähän mennessä matkalla ilman Fifaa, ei vieroitusoireita tai mitään. DPK olisi varmasti tyytyväinen matkakohteeseen, Nizzaan[emoji6]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

DPK olisi varmasti tyytyväinen matkakohteeseen, Nizzaan[emoji6]

Noniin... voiko 11 miljoonaa turistia vuodessa olla väärässä, Nizza ... ranskalasittain 'Nice' ;) ... Hmm... tähän ei voi muuta sanoa kuin Olympique Gymnaste Club Nice Côte d'Azur ... harmittavasti Ligue 1 ei pyöri kesällä, PSG:n vierailu voisi olla mukava kokemus. Suomessa sataa ja tulee lähes joka päivä siellä varmaan uskaltaa olla t-paidalla, turvallista lomaa, terroristeja kehoitettu tekemään iskuja näin Ramadan aikana.

Nice - PSG
[video=youtube;JONq4NB2_M0]https://www.youtube.com/watch?v=JONq4NB2_M0[/video]
 
FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä taas peli kulkee, div3 ja kolme peliä putkeen ragequittasin 0-3 tilanteessa 12-30 minuutin kohdilla... Loppuu kohta ohjaimet. En paljoa kerennyt niissä palloon koskeen, meni varmaa joka hyökkäys ja veto sisää... Kaks päivää menny peli ihan persiilleen.

Edit. Ja sit neloseen...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... voiko 11 miljoonaa turistia vuodessa olla väärässä, Nizza ... ranskalasittain 'Nice' ;) ... Hmm... tähän ei voi muuta sanoa kuin Olympique Gymnaste Club Nice Côte d'Azur ... harmittavasti Ligue 1 ei pyöri kesällä, PSG:n vierailu voisi olla mukava kokemus. Suomessa sataa ja tulee lähes joka päivä siellä varmaan uskaltaa olla t-paidalla, turvallista lomaa, terroristeja kehoitettu tekemään iskuja näin Ramadan aikana.

Nice - PSG
[video=youtube;JONq4NB2_M0]https://www.youtube.com/watch?v=JONq4NB2_M0[/video]
Nizza on kyllä melko mitään sanomaton paikka. Lyon ja pariisi on ihan kivoja. Mikälisikäli ranskalaiset on aika tympeitä. Emännälle oon suunnitellut yllärireissun pariisiin, pitää varmaa psg käydä katsastamassa. Joku marseillee vastaan peli ois jees.

Vetäsin ennakon uudesta fifasta:o rankkaa. Pitäis joku kiva tiimi keksiä boxille, alkaa buli tökkii. 300k varmaan saan kaiken myymällä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nizza on kyllä melko mitään sanomaton paikka.

No tämä on tasan sinun mielipiteesi, kyllä kivalla autolla tuota Etelä-Ranskaa on kiva tutkia ja kokea, uskomattomia rantakaupunkeja ja maisemia sekä kaunis, kiehtova välimeri.

Lyon ja pariisi on ihan kivoja. Mikälisikäli ranskalaiset on aika tympeitä.

Niin... yksi maailmankaupungeista Pariisi ja sympaattinen pikkukaupunki Lyon .... hmm .... verrattuna mihin? Helsinki ja Lahti ... Lahdessa kun pamahtaa siinä aseman vieressä olevaan karvakäsien Pizzeriaan niin saa tervetuliais lahjana huonoa palvelua ja ruokamyrkytyksen. Helsingissä sen sijaan romaani-kerjäläiset pöllivät käsilaukun ja lompakon, siitä se loma vasta alkaa.

Olen ollut Pariisissa useita kertoja ja tilannut kerran mm. Coca-Colaa ja tarjoilija ei muka ymmärtänyt, kerroin olevani Suomesta ja englanti sujuu paremmin, sain Cocista. Mutta ymmärtäkää nyt se että suomalainen Pariisittaren silmissä on melkeen sama kun joku pamahtaa stadiin ja kertoo jollekkin pelle muijalle tulevansa Ivalosta, eli mistä :confused:

Vetäsin ennakon uudesta fifasta:o rankkaa.

Siis mitä vedit ja missä? FIFA 16 jossain messuilla vai?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin, aattele. Mun mielipide. Oon ihan tarpeeks ollut ranskassa sekä matkustanut ympäri maailmaa että voin oman mielipiteeni asiasta sanoa. Vai onko seki kiellettyä ? Ja kyllä, esim aasian maiden vieraanvaraisuuteen nähden on tympeä. Suomi nyt ylipäätänsä on aika persläpi, sitä en vertais mihinkään.

Ja jos on ymmärryksessä ongelmaa, tossa lukee että ne kaupungit on kivoja, mutta ranskalaiset ylipäätänsä ihmisenä on aika tympeitä. Joudun parin sellasen kanssa olemaan lähes päivittäin tekemisissä.

Ja ennakon tilasin storesta.
 
Ylös Bottom