Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja ennakon tilasin storesta.

Jaa... no onneksi olkoon. Täytyy itse tehdä sama kun saan säästettyä ensin tuon 100 €.

Uskon että noin 1 viikon tauot FIFA:sta tekevät vain hyvää. Päivittäinen pelaaminen turruttaa eikä näe enään pelin kaikkia hienouksia, toisaalta eilen tuli vastaan pelaaja joka oli rakastunut Cristiaanoon. Kaikki pallot pelattiin aina CR:lle ja sitten alkoi kikka-show jossa ei ollut päätä eikä häntää.

Täytyy kai ymmärtää sekin pointti että FUTtia pelaavat myös 11-veet ja oma idoli on todella kovaa valuttaa. Ei siinä touhussa varmaan edes hahmota mitään muuta. CR on muutenkin todella hienosti mallinnettu pelissä. Vetäsin jalat alta kun kyllästyin jatkuviin harhautus ketjuihin, mutta mitä vielä CR ei saa vaparia ja jää istumaan nurmen pintaan, levittelee käsiään taivasta kohti ja näyttää turhautuneelta. Aaahhh FIFA taikaa.

Kukkuu!!! :eek:

[video=youtube;g6ldjq1MScs]https://www.youtube.com/watch?v=g6ldjq1MScs[/video]

No tämä on tasan sinun mielipiteesi, kyllä kivalla autolla tuota Etelä-Ranskaa on kiva tutkia ja kokea, uskomattomia rantakaupunkeja ja maisemia sekä kaunis, kiehtova välimeri.

Niin... yksi maailmankaupungeista Pariisi ja sympaattinen pikkukaupunki Lyon .... hmm .... verrattuna mihin? Helsinki ja Lahti ... Lahdessa kun pamahtaa siinä aseman vieressä olevaan karvakäsien Pizzeriaan niin saa tervetuliais lahjana huonoa palvelua ja ruokamyrkytyksen. Helsingissä sen sijaan romaani-kerjäläiset pöllivät käsilaukun ja lompakon, siitä se loma vasta alkaa.

Olen ollut Pariisissa useita kertoja ja tilannut kerran mm. Coca-Colaa ja tarjoilija ei muka ymmärtänyt, kerroin olevani Suomesta ja englanti sujuu paremmin, sain Cocista. Mutta ymmärtäkää nyt se että suomalainen Pariisittaren silmissä on melkeen sama kun joku pamahtaa stadiin ja kertoo jollekkin pelle muijalle tulevansa Ivalosta, eli mistä :confused:

Siis mitä vedit ja missä? FIFA 16 jossain messuilla vai?

Vaikka olenkin pienestä kaupungista niin yleensä stadissa saanu tytöiltä muutakin ku kokista...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ibra kyllä ihme heppu.... näyttää että se kentällä keskittyy jalottelemaan, kuitenki nyt paukuttanu 4 peliin 7 maalia :)

Vaikka olenkin pienestä kaupungista niin yleensä stadissa saanu tytöiltä muutakin ku kokista...

Kuitin kokiksen oston jälkeen? ;)

Ettei nyt ihan mene överiksi niin nyt on rakennettu joukkue Pipon ja Pirlon ympärille 4141 formationille. Saa nähdä miten Pirlo pärjää CDM:n roolissa. Pallon pitäisi ainakin liikkua hyvin, mut tuo stamina ja fyysinen preesenssi voi olla pieni heikkous. Saa yläpuolella TOTS Marchisio ja TOTS Verratti painaa hommia alaspäin. Viimeisinä lukkoina kuitenkin löytyy vielä Juventuksen TOTS veljekset niin kaippa siitä ihan hyvä tulee. :)

Ettei nyt ihan mene överiksi niin nyt on rakennettu joukkue Pipon ja Pirlon ympärille 4141 formationille. Saa nähdä miten Pirlo pärjää CDM:n roolissa. Pallon pitäisi ainakin liikkua hyvin, mut tuo stamina ja fyysinen preesenssi voi olla pieni heikkous. Saa yläpuolella TOTS Marchisio ja TOTS Verratti painaa hommia alaspäin. Viimeisinä lukkoina kuitenkin löytyy vielä Juventuksen TOTS veljekset niin kaippa siitä ihan hyvä tulee. :)

En käytä kokista ;)

Pirlo pärjää yllättävän hyvin puolustus suunassa ku sillä hölkkää mahdollisimman vähän... Paikottuu kuitenki hyvin ja katkoo syöttöjä.

Täytyykin ostaa Pippo crespon rinnalle tänää, okocha cammina

Onneksi uskalsin ostaa tuo Payetin koska hinta näyttää taas nousseen. Mietin kun hinta oli 60k ... hankin kun 70k ja nyt näyttäisi nousevan pikkuhiljaa 100k. Myös 110k ostoksia näkynyt. Ainoa osa-alue joka ei vielä toimi 100 % on kaukolaukaus paikoille pääseminen, mutta kun pääsen niin silloin tulee ja kovaa. Upeat vedot!

Onneksi uskalsin ostaa tuo Payetin koska hinta näyttää taas nousseen. Mietin kun hinta oli 60k ... hankin kun 70k ja nyt näyttäisi nousevan pikkuhiljaa 100k. Myös 110k ostoksia näkynyt. Ainoa osa-alue joka ei vielä toimi 100 % on kaukolaukaus paikoille pääseminen, mutta kun pääsen niin silloin tulee ja kovaa. Upeat vedot!

Minä maksoin 90k ja ei tuo hirveästi harmita sillä kortti on pahasti alihintainen ja tulee keskiviikon jälkeen häviämään marketista...

AS TOTS kerran, MLS-turnaus 2x ja palkintona paras pelaaja oli joku 81 ovr jämä, loppujen ollessa jotain 75-80 ovr jämiä ja AS TOTS-pakasta tuli 4 uutta korttia ja loppu oli pelkkää kopiota. Ohan tää nyt jumalauta ihan uskomattoman naurettavaa jo miten paska tuuri mulla on noissa.

Täällähän on hyvin hauskaa läppää heti näin sunnuntaiaamusta.

Mä pelasin pari peliä ja aivan järkyttävää pazgaa on taas serverit. Kokeiltin peezenkin kanssa pelata turneeta mut mä en kestänyt kun pientä nykimistä kokoajan. Miten teillä muilla toimii? Itellä ainakin yhteys pitäs olla kunnossa, ping 23ms niin kyllä sillä nyt pitäis pelit pelata ilman nykimistä.

Sopparit vietiin aamusella käsistä 450 hintaan, niitä paukutin sit reilu 300kpl markettiin. Nyt hiljeni ostajat, tai toisinsanoen muukin kansa ilmaantui myyntihommiin.

Tämmösen höntsätiimin rakentelin joutessani kun piti sitoa kolikkoa kiinni. Jos tulee 50k pakat storeen niin mulla naksahtaa, parempi kun ei ole sitä kolikkoa tilillä!

LRHEOpW.jpg

Täällähän on hyvin hauskaa läppää heti näin sunnuntaiaamusta.

Mä pelasin pari peliä ja aivan järkyttävää pazgaa on taas serverit. Kokeiltin peezenkin kanssa pelata turneeta mut mä en kestänyt kun pientä nykimistä kokoajan. Miten teillä muilla toimii? Itellä ainakin yhteys pitäs olla kunnossa, ping 23ms niin kyllä sillä nyt pitäis pelit pelata ilman nykimistä.

Aamusta pelasin yhden matsin ja toimi ihan hyvin... Kiitos muuten tiimi vinkistä sillähän vielä tekee tilinki jos haluaa luopua :)

AS TOTS kerran, MLS-turnaus 2x ja palkintona paras pelaaja oli joku 81 ovr jämä, loppujen ollessa jotain 75-80 ovr jämiä ja AS TOTS-pakasta tuli 4 uutta korttia ja loppu oli pelkkää kopiota. Ohan tää nyt jumalauta ihan uskomattoman naurettavaa jo miten paska tuuri mulla on noissa.

Tuota paskaa tuuria löytyy muiltakin :D

Pikainen laskelma ja myymällä Ibra tiimin + Griezmannin pääsisin 1,25M Messi pyörii siellä 1,35M joten pitäiskö iskeä kiinni :)

Ite päätin siivota suurimman osan clubista ja ostaa vihdoinkin Cristianon. No ostin Rollen ja pelailin sillä 10 peliä ja voin sanoa että olen hieman pettynyt. Ihan hyvähän se on, mutta sen veto ja pallon kanssa liikkuminen on jostain syystä paljon huonompaa kuin odotin. Pitäis varmaan oppia skillailemaan. No päätin että myyn tuon ja ostan Messin tilalle, kun se on jonkin verran halvempikin. Voin sanoa että tykkään enemmän. Liike pallon kanssa on vaan niin maagista...

Ite päätin siivota suurimman osan clubista ja ostaa vihdoinkin Cristianon. No ostin Rollen ja pelailin sillä 10 peliä ja voin sanoa että olen hieman pettynyt. Ihan hyvähän se on, mutta sen veto ja pallon kanssa liikkuminen on jostain syystä paljon huonompaa kuin odotin. Pitäis varmaan oppia skillailemaan. No päätin että myyn tuon ja ostan Messin tilalle, kun se on jonkin verran halvempikin. Voin sanoa että tykkään enemmän. Liike pallon kanssa on vaan niin maagista...
Messi on parempi pallon kanssa, Cristianolla taas on kyky hakeutua hyvin paikkoihin ja se puskee kyllä kovan fysiikan ansiosta pienemmistäkin raoista läpi. Nii ja Ronaldon laukaus on parempi.

Sanoisin silti että Messi on hieman parempi tässä pelissä. Vaan onhan niillä kiva pelata kun molemmat on joukkueessa. :p

Ostin yhden kusetuspakan ja siellä jollotti hopeinen IF Garcia. 0 marketissa ja hintaa max 25k. En muuten ole ihan heti myymässä. Ei kohtaa kyllä yhtään hinta verraten kysyntään näissä hopeisissa informeissa... :(

Kävin jo 10k päässä Messistä ....Vielä Tollo ja Berardi myymättä..

Messi on parempi pallon kanssa, Cristianolla taas on kyky hakeutua hyvin paikkoihin ja se puskee kyllä kovan fysiikan ansiosta pienemmistäkin raoista läpi. Nii ja Ronaldon laukaus on parempi.

No tottakai on. Onhan kyseessä sentään Taikuri nimeltä Lionel Andres Messi. Täysi mysteeri vieläkin miten pelaaja voi olla niin hyvä pallon kanssa. Rollen veto on parempi kaukaa, mutta boksissa se ei mielestäni ole. Jotenkin vetää hirveesti ohi, ainakin mulla... Messi taas saa boksin sisällä melkeen kaikki maaliin.

Ylös Bottom