Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vielä jos vanhoille konsoleille uusi fifa tulee, niin pitää kyllä aloittaa treidaus alusta asti ja keräillä kortteja alusta asti... Pikkusen myöhään tajusin tuon homman, kun kaikki ostocoinssit meni pakkoihin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vielä jos vanhoille konsoleille uusi fifa tulee, niin pitää kyllä aloittaa treidaus alusta asti ja keräillä kortteja alusta asti... Pikkusen myöhään tajusin tuon homman, kun kaikki ostocoinssit meni pakkoihin...
Liekköhän ne saaneet kuriin noita coin glitchejä? En ole enää seurannut sitä saraa viime aikoina kun ei siitä kukaan ees puhu enää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vielä jos vanhoille konsoleille uusi fifa tulee, niin pitää kyllä aloittaa treidaus alusta asti ja keräillä kortteja alusta asti... Pikkusen myöhään tajusin tuon homman, kun kaikki ostocoinssit meni pakkoihin...

Eikö tämä olisi unelmien täyttymys:

1.) vanha konsoli vaihdossa -> uuteen (PS4)
2.) FIFA 16 FUT-ultimate-version DIGI-versiona PS-storesta suoraan kovalevylle
3.) uusi peli, uusi konsoli, uusi TV, uusi mies, uusi peli elämys
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kommentaattori: "This is the most one sided football game I have ever seen!"

DPK: Häviöllä 9-1

... huoh ... :( toistaiseksi paras pelaaja mitä on koskaan tullut vastaan FIFA:ssa. Osasi kaikki harhautukset ja teki niitä mitä upeimmissa paikoissa. Prässi oli niin vahvaa että jopa Gonalons - Schneiderlin kaksikko jäi toiseksi, fysiikka 89 - 87, että sellaista. En sitten tiedä onko FIFA:ssa joku taika nappi, josta saa tuollaisen super prässin, kokeilin suojata palloa kahdella eri tavalla, mutta pieleen meni.

Ainoa joka laittoi hanttiin kunnolla oli Valbuena joka puikkelehti pelaajien välistä, kunnes PAM! törmään kivimuuriin, yhden hienon maalin tein, mutta elämäni hirvein nöyryytys takana ja selostajan kommentti musersi minut lopullisesti. EA TOTS, 8-parasta ja tipuin.

Tai ehkä Ranska on vaan... ;) just tuossa Ea tots turneessaa pöllyytin yhden patongin 7-1 ei tosin pelattu peliä loppuun ku kaveri hävis jonnekki... ja mikä parasta niin sai 1-0 johdon ja tottakai kaikilla hidastuksilla... Katteltiin muuten hartaasti noi loputkin..


------------------------------------------------------------------------------------------------------
Messi alottanu pikkasen toisella tavalla ku Grizz... gp 5 5+3... Samaan aikaan Vela 5+? ja Neymar 7+? Tähän ku lisätään parit kauko laakit Kroossilta ja Pereziltä niin joukkue on aika hyvin syttynyt Messin tulon jälkeen :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö tämä olisi unelmien täyttymys:

1.) vanha konsoli vaihdossa -> uuteen (PS4)
2.) FIFA 16 FUT-ultimate-version DIGI-versiona PS-storesta suoraan kovalevylle
3.) uusi peli, uusi konsoli, uusi TV, uusi mies, uusi peli elämys
Oliskait se nyt kenelle tahansa elämys. :) Voitko tilata ne mulle suoraan kotiovelle? Toki sä maksat nuo. :)

Mulla ei itseasiassa ole tonnia ylimääräisenä tällä hetkellä. Kaikki ylimääräinen ja säästöt meni aika isoon hankintaan kun tuotiin koira jenkkilästä. Yli 4k€ meni koko ruljanssiin yhteensä, uskon että lähentelee neljää ja puoltatonnii enemmän.

Kyllä mä vähän oon kelannu jos sais juoksevia kuluja vähemmälle ni koittas säästellä ehkä jouluksi uuden paketin. Tosiaan pitäs uusia myös TV kyl samalla, vihaan tota mun 42" plasmaa. Siihen paloi vähän kuva kiinni ku nukahdin yks yö ku katoin änärii, niin nyt se ottaa kaikki valkoiset pinnat huonosti ja alkaa tekeen pinkkiä pistettä siihen valkeen päälle. Telkkuja kyl alkaa saada jo suht edullisesti!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö tämä olisi unelmien täyttymys:

1.) vanha konsoli vaihdossa -> uuteen (PS4)
2.) FIFA 16 FUT-ultimate-version DIGI-versiona PS-storesta suoraan kovalevylle
3.) uusi peli, uusi konsoli, uusi TV, uusi mies, uusi peli elämys

Kyllä, mutta eipä ole varaa. TV on ihan pieni ja surkea myös. Vippaa tonni tähän jaloon tarkoitukseen? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikö tämä olisi unelmien täyttymys:

1.) vanha konsoli vaihdossa -> uuteen (PS4)
2.) FIFA 16 FUT-ultimate-version DIGI-versiona PS-storesta suoraan kovalevylle
3.) uusi peli, uusi konsoli, uusi TV, uusi mies, uusi peli elämys

Naminami[emoji39] Mutta en tajua tuota sun kiihotustasi digipeliin? Mitä voitat sillä, että se on digi? Et voi myydä edelleen etkä lainata. Vie tilaa kovalevyltä, ulkoiset maksavat ylimääräistä. Voit vaihtaa peliä nousematta sohvalta, no Fifaahan me koko ajan pelataan, ei muille ole aikaa!

Toivon, että ehdin vielä joitain TOTSeja viikon päästä hankkimaan, vaikken niillä niin ehdi pelatakaan. Tuntuisi hienolta olla siellä clubissa, kasvattaisi kyllä virtuaalikikkeliä.

Ja mites senseille noin kurjasti kävi[emoji53] Mulla pahin röykkyytys on ehkä jotain 4-0 tai 5-0 luokkaa, harvemmin tulee yli kahdella kuokkaan. Mutta ei se hyvältä tunnu sekään...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voin kertoa että meidän mökkiin ei uutena tule alle 50" toosaa. Nytkin joutuu jo tuolia raahaamaan lähemmäs telkkua jos on tiukka matsi. Ja mulla on aika pirun hyvä näkö.

Ei fifaa voi rennosti sohvalla löhöten pelata... vaan pitää olla kunnon asento :) Täähän on ku urheilu suoritus ku sattuu tiukka vääntö... tai finaali matsi :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moon joskus muistaakseni hävinny 6-2 tai vastaavanlaisesti. Mut 7 enempää ei ole ikinä tehty.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei fifaa voi rennosti sohvalla löhöten pelata... vaan pitää olla kunnon asento :) Täähän on ku urheilu suoritus ku sattuu tiukka vääntö... tai finaali matsi :D
Mä aloitan aina sohvalta selälleen, session pidentyessä sit mennään lähemmäksi, siirrytty nojatuoliin, niskat jäykkänä ja hampaat irvessä. :D

Aamulla lähtee kyl toi TOTS Payet ostoon. Alin BIN 58k ja laskee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä aloitan aina sohvalta selälleen, session pidentyessä sit mennään lähemmäksi, siirrytty nojatuoliin, niskat jäykkänä ja hampaat irvessä. :D

Siis mulla on niin jäykkä asento ku tätä pelaa... et ei mitään järkeä. Mut ei vaan tuu mitään jos ottaa rennosti :)




Mites kesän siirrot tuleeko vielä tähän? On nimittäin jotain hyviä kortteja luvassa... uusissa ympyröissä :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis mulla on niin jäykkä asento ku tätä pelaa... et ei mitään järkeä. Mut ei vaan tuu mitään jos ottaa rennosti :)

Mites kesän siirrot tuleeko vielä tähän? On nimittäin jotain hyviä kortteja luvassa... uusissa ympyröissä :)
Kyllä pitäisi tulla, samalla tavalla ku talvisiirrotkin. Eli pari viikkoa ikkunan umpeutumisen jälkeen tjms.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

en tajua tuota sun kiihotustasi digipeliin? Mitä voitat sillä, että se on digi? Et voi myydä edelleen etkä lainata. Vie tilaa kovalevyltä, ulkoiset maksavat ylimääräistä. Voit vaihtaa peliä nousematta sohvalta, no Fifaahan me koko ajan pelataan, ei muille ole aikaa!

- PS4 konsolini on sijoitettu niin että en näe, kuule, enkä pysty koskemaan siihen
- pelit hommaan PS-storesta pleikan ohjaimen avulla, ei Game Stop tai joku muu ärsyttävä paikka, vaan ostan pelit kotona
- kovalevy on sitä varten että sinne tallennetaan peli, (1 teratavun pleikka tulossa)
- pelaan käytännössä vain futispelejä / (urheilupelejä), 90 / (10)
- en halua viedä FIFA 15 peliä ja vaihtaa FIFA 16 -> vaan -> haluan että valikossa näkyy FIFA 15 ja seuraavaksi FIFA 16 sitten tulee FIFA 17

Tulevaisuudessa pelejä ei saa enään fyysisenä, ei ole levyasemaa, APPLEN kannettavat, iPadit ja iPhonet tästä kehityksestä loistava esimerkki.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

- PS4 konsolini on sijoitettu niin että en näe, kuule, enkä pysty koskemaan siihen
- pelit hommaan PS-storesta pleikan ohjaimen avulla, ei Game Stop tai joku muu ärsyttävä paikka, vaan ostan pelit kotona
- kovalevy on sitä varten että sinne tallennetaan peli, (1 teratavun pleikka tulossa)
- pelaan käytännössä vain futispelejä / (urheilupelejä), 90 / (10)
- en halua viedä FIFA 15 peliä ja vaihtaa FIFA 16 -> vaan -> haluan että valikossa näkyy FIFA 15 ja seuraavaksi FIFA 16 sitten tulee FIFA 17

Tulevaisuudessa pelejä ei saa enään fyysisenä, ei ole levyasemaa, APPLEN kannettavat, iPadit ja iPhonet tästä kehityksestä loistava esimerkki.

Mietteitä
- Jos pelaa vain yhtä peliä, ei haittaa, vaikkei konsolille helposti pääsisikään
- Itse hommaan pelit sieltä, mistä halvimmalla saan (yleensä siis en digitaalisena)
- Tuo on kyllä totta
- Ei liity digiin mitenkään
- Voit säilyttää edellisvuoden painoksen myös fyysisenä

Tuskin kukaan sitä 4 vuotta vanhaa Fifaa haluaisikaan pelata...

Ja sit iso juttu KAIKILLE! Se on ENÄÄ, EI ENÄÄN! Päässä kiehuu joka kerta, kun kirjoitatte enääN ja tekee mieli paskoa kaikki ympärillä olevat esineet!!! Prkl...

Sit FUTiin: Mua on sinällään aina ärsyttänyt Futissa se, ettei sitä voi pelata läpi mitenkään (no ok hommata KAIKKI pelaajat mut siihen ei pysty ilman hirveitä summia oikeeta rahaa). Nytkin kun pelit jäävät vähäiseen, niin ei tyydytä, kun peli ei ole pelattu läpi :/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ainut digitaalinen ostoni on GTA V, kun viime jouluna sai 25 eurolla storesta. Ja Fifa Pointsit :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oliskait se nyt kenelle tahansa elämys. :) Voitko tilata ne mulle suoraan kotiovelle? Toki sä maksat nuo. :)

Mulla ei itseasiassa ole tonnia ylimääräisenä tällä hetkellä. Kaikki ylimääräinen ja säästöt meni aika isoon hankintaan kun tuotiin koira jenkkilästä. Yli 4k€ meni koko ruljanssiin yhteensä, uskon että lähentelee neljää ja puoltatonnii enemmän.

Kyllä mä vähän oon kelannu jos sais juoksevia kuluja vähemmälle ni koittas säästellä ehkä jouluksi uuden paketin. Tosiaan pitäs uusia myös TV kyl samalla, vihaan tota mun 42" plasmaa. Siihen paloi vähän kuva kiinni ku nukahdin yks yö ku katoin änärii, niin nyt se ottaa kaikki valkoiset pinnat huonosti ja alkaa tekeen pinkkiä pistettä siihen valkeen päälle. Telkkuja kyl alkaa saada jo suht edullisesti!

Hei sinä toveri Bitter-Sean perukoilta!

Juteltiin Santun kanssa tossa Pro Clubsia pelatessa että järjestetään vähintään interventio josset muuten tajua sitä oikeeta puolta tässä nezt-gen-asiassa
 
Ylös Bottom