Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kauppaan vähä pitkä matka yhdellä jalalla loikkia... mutta lasi punkkua menee kyllä. Jotenki orpo olo istua auringossa ilman virvokkeita vähän ku futti ilman treidausta.. :) Eikä tollasta voi kysyä... jos vastaus onkin että mennään vaan niin... sithä se vois johtaa johonki vakavaan ja kesä on vasta alussa :D
Voi jumalauta mikä kettu! Kaikki kolot pitäs päästä zsiigaan! :D

Wijnaldumin hinta nousussa, tuon pidän paniikkiratkaisuna että saan avata edes vielä yhden 100k pakan. Noi on kuitenkin viimeiset oikeasti asialliset pakat mitä on, card weightistä välittämättä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Naisia, viinaa ja futista... missä Kannabis? Juu.. ihme että ylläpito ei ole vielä jakanut koko remmille varoituksia ... naama punaisena luen näitä viestejä, vain shortsit jallassa - kun on niin kuuma ... saa nähdä tuleeko Suomeen nuo karmeat Ranskan helteet +40 ... se olisi minulle kyllä liikaa kun nyt jo pyörryttää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sexikäs tiimi. Paperilla todellakin näyttää siltä että vois jopa toimia! Toi Amavi, vaikka pelaskin nousujohteisen kauden niin ei ehkä oikeasti ole avauksen miehiä. BSG tiimeihin mainio, mut season matseihin Bedimon silti laittaisin.

Joo näinhän se on mutta onhan se Silveri seksikkäämpi kuin Goldi:D. Pitää kattoa jos on ihan pihalla niin kai mä sen Bedimon siihen laitan. Se on tosiaan järjettömän hyvä mitä silloin Ligue 1 turneessa käytin.

Ainiin eilisestä pitikin kertoa. Mulla oli 1 divarissa 2 peliä jäljellä ja molemmista oli otettava voitot. Aattelin sitten, että kai mä sitä laina Messiä käytän näissä kahessa:D. Ja onhan se siis aivan täydellinen. Teki ekassa pelissä 3 vai 4 ja toisessa 4. Olin häviöllä toisessa pelissä ekan puoliajan jälkeen 2-1. Sitten alko maailman parhaan show:rolleyes:. 5-3 voitin lopulta ja 1 divarissa säilyttiin. Tää on kyllä ihan tuurista kiinni sillä sillä kerralla kun voitin 1 divarin mun puolella oli se tuuri. Pelit päätty 2-1, 3-1 luokkaa mulle. Nyt, kun pelasin seasonin niin hävisin 2-1 tai pelasin tasureita. Saa taas 1 divari väännöt jäädä hetkeks. On se sen verran hikistä puuhaa:D.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Naisia, viinaa ja futista... missä Kannabis? Juu.. ihme että ylläpito ei ole vielä jakanut koko remmille varoituksia ... naama punaisena luen näitä viestejä, vain shortsit jallassa - kun on niin kuuma ... saa nähdä tuleeko Suomeen nuo karmeat Ranskan helteet +40 ... se olisi minulle kyllä liikaa kun nyt jo pyörryttää.

Onkos nuo jotenki asiattomasti tai halventavasti esitetty... ? Kevyttä rupattelua hyvistä asioista ja samalla saa tärkeää tietoa futtiin liittyen... Nimittäin jos Wijnaldum on nousussa niin silloin lähtee Willemskin jolloin sais kevyen treidauksen käyntiin ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voi jumalauta mikä kettu! Kaikki kolot pitäs päästä zsiigaan! :D

Wijnaldumin hinta nousussa, tuon pidän paniikkiratkaisuna että saan avata edes vielä yhden 100k pakan. Noi on kuitenkin viimeiset oikeasti asialliset pakat mitä on, card weightistä välittämättä!

Hinkuttelin MLS:n offline-turneen läpitte, 50K palkintopakasta Borjahti Valero... hohhoijaa

Tollasella paineltiin:

pitch-2427385.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Naisia, viinaa ja futista... missä Kannabis? Juu.. ihme että ylläpito ei ole vielä jakanut koko remmille varoituksia ... naama punaisena luen näitä viestejä, vain shortsit jallassa - kun on niin kuuma ... saa nähdä tuleeko Suomeen nuo karmeat Ranskan helteet +40 ... se olisi minulle kyllä liikaa kun nyt jo pyörryttää.
Joo tälleen se aina lähtee. Viriilit nuoret miehet ottaa vähä höppää niin se ain lähtee snadisit valumaan vähä OT:n puolelle. Pro tip: viimeinen kappale viestistä täytyy liittyä aina futtiin, ni silloin pysytään kriteerien sisällä. ;)

Mulla on selkeesti ihan just jotain pikkukivaa tiedossa, joten totean vain tähän että taidan testata TOTS Jamesia tos Perezin paikalla CM positiossa. Kaveri ei myy ni se on sit se ja sama onko sillä pelattu peli tai kaks, uskon et jos range cut tulee ni se on sen verran tuntuva et sen saa myytyä enivei.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo tälleen se aina lähtee. Viriilit nuoret miehet ottaa vähä höppää niin se ain lähtee snadisit valumaan vähä OT:n puolelle. Pro tip: viimeinen kappale viestistä täytyy liittyä aina futtiin, ni silloin pysytään kriteerien sisällä. ;)

Mulla on selkeesti ihan just jotain pikkukivaa tiedossa, joten totean vain tähän että taidan testata TOTS Jamesia tos Perezin paikalla CM positiossa. Kaveri ei myy ni se on sit se ja sama onko sillä pelattu peli tai kaks, uskon et jos range cut tulee ni se on sen verran tuntuva et sen saa myytyä enivei.

Jaa toki kokemus millainen Hames on. On kiinostava kortti mutta ei oikein tuo hinta/laatu kohtaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko Tuulis tietoinen että kuvakulmaa voi säätää myös paljon paremmaksi? :p Jotenkin tossa clipissä kamera zoomas ja liikkui?

Tele Broadcast, height 15, zoom 0 mun mielestä paras mahdollinen
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko Tuulis tietoinen että kuvakulmaa voi säätää myös paljon paremmaksi? :p Jotenkin tossa clipissä kamera zoomas ja liikkui?

Tele Broadcast, height 15, zoom 0 mun mielestä paras mahdollinen

Siis Co-Op kamera on SE kamera jota käytetään
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kesän siirroista sais kyllä napsua premier Vidal... Sais heti uutta verta tiimiin.

Vaikka täällä onkin esitetty niin Chelseasta kuin Mourinhosta aika negatiivisia mielipiteitä.. Niin helvetin hieno liike Cechin kohdalla...respect!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vidal Arsenaliin = hyper linkki Alexis + Vidal <3
Ooh damn olis muuten iiihhanaa[emoji7] Lempipelaajat + ainoa oikea seura [emoji6] Vihdoinkin tykkimiehiin kunnon verkonvartija Szzxzxzxesnyn tilalle. Vielä kun kunnon maalipyssy löydettäisiin niin olis kannujahdissa saumojakin. [emoji57]

--------------

Takaisin futtiin. Onko joku tif Rakiticillä pelaillut? Houkuttelisi ostaa jengiin, sillä ainakin omasta mielestä alihintainen. Saisihan tuon toki itsekin testattua, kun näyttää myyvän.
---------------
Ps. Burski, mitä tämä meinaa? [emoji3] [emoji3] Näytä liitetiedosto 14485
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vihdoinkin tykkimiehiin kunnon verkonvartija Szzxzxzxesnyn tilalle. Vielä kun kunnon maalipyssy löydettäisiin niin olis kannujahdissa saumojakin.

jos arsu vielä hommaa maailmanluokan maalipyssyn ja pakin niin läväytän kyllä mestaruudelle useamman euron kiinni. Manu toinen vaihtoehto jos vaan nekin hankkii yhden huippupuolustajan..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt antoi EA, ja kunnolla. Olin mökillä ilman PS4 ja päätin avata Fifa15 Companion App:lla pari pakkaa:D:p Ainoa huonopuoli oli, että kyseessä oli 2.acco eikä 1.acco, jonka olen pitänyt First Ownerina. Myyntiin vaan ja rahat 1.accolle. ;)
 
Ylös Bottom