Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu kyllähän tuossa vastaan tuli parhaimmillaan se perinteinen Ronaldo - Suarez - Bale ja alapuolella CAM:na Messi, mutta niin vain minun Liga BBVA:sta kasattu jengi piti noita lujilla, eikä pelaajien tasoero näkynyt yhtään mitenkään, vaan RB:n paikalla pelannut Jesus Gamez piti Rollea takataskussa ja topparin paikalla pelannut hopeinen Diakite veti vertoja Sergio Ramokselle.

Joo on tämä mielenkiintoista.

Itse tein nyt porukan jossa kulta ja hopea kortteja, ranskalaisia Valioliiga pelaajia. Tuli vastaan Bayern-Dortmund Dream Team ja vaikka hävisin niin pelin tempo "normal" ei näitä "glitsejä" ja pärjäsin pelinopeudessa ja muutenkin täysin tasaväkisesti. Mutta tämähän on hauskaa nyt tiedän miten peli pysyy aina normaalina :) Wuhuuuu!!!!!!!

Fifa ei ole simulaatio, eikä sitä koskaan tule olemaan. Koittasit päästä siitä jo yli.

Ei tässä mitään simulaatiota tarvita. Riittää että peli pysyy normaali nopeutena ilman huijauksia. Se riittää, se on joo koodattu. Miksi muuttaa asioita keinotekoisesti? Toiseksi mitä sinä tiedät FIFA:n kehityskaaresta, 2020 millainen peli laitetaan?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin.... nyt alkaa tapahtua.

Joo olen miettinyt että itsekkin lähden kokeilemaan onneani ihan pelkällä hopea joukkueella. Pelkään kyllä tietäväni mitä tapahtuu, pärjään Valioliiga All-Starseja vastaan ihan mukavasti.

Siirtyisit vaan suoraan pronsseihin, hopeisista saa turhankin kovan sakin halutessaan

Tolla nyt ainakin pärjää varmaan missä vaan:

pitch-2432811.jpg



Tossa toimiva pronssijoukkue, Serie B:n pizzapoikia ja Mehikon liigan valkonokkia

pitch-2432866.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksi muuttaa asioita keinotekoisesti?

Tämäki selitetty jo 17 000 kertaan. SIKSI, että ne huonommatkin pelaajat pysyy pelin parissa, eikä häivy kun ei pärjää. Perseestä, mutta niin se vaan on.

Toiseksi mitä sinä tiedät FIFA:n kehityskaaresta, 2020 millainen peli laitetaan?

No sen verran maalaisjärki sanoo, että simulaatiot jää aina pienen pelaajakunnan peleiksi. EA=voittoa tavoitteleva yritys. Miksi ihmeessä ne ampuis itteään jalkaan?

 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitos Tuulis tutustun noihin line-uppeihin kun ehdin, mutta pointti tässä oli se että jos FIFA UT huijaa teitä, niin laittamalla HOPEA-kortteja kultaisten sekaan, loppuu AD-HD ja Glitch-jutut... tiedätte jo peliasetukseni, en tiedä mitä tämä vaikuttaa, mutta tämä mitä nyt tapahtuu on suorastaan mahtavaa! Ainiin avasin ihan huvikseni hopea-pakkoja 25k ... HOPEA se muuttaa kaiken.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tämäki selitetty jo 17 000 kertaan. SIKSI, että ne huonommatkin pelaajat pysyy pelin parissa, eikä häivy kun ei pärjää. Perseestä, mutta niin se vaan on.

Eli mitä kohtaa minä en ymmärrä:

- pelaajat aloittavat 10-divisioonasta
- rakentavat niin kovan jengin kuin voivat ja kilpailevat toisiaan vastaan
- parhaat pelaajat / jengit siirtyvät ylöspäin
- heikommat jäävät 10-divariin pelaamaan toisia heikkoja vastaan

... ei se sitten näin taida toimiakkaan :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuossa ihan hyvää rupattelua handicapista ja tuossa hyviä esimerkkejä scriptauksesta/handicapista, mitkä ovat varmasti monelle tuttuja itse pelistä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sun pitää vaan saada siellä modet ymmärtämään että puhut totta ja ongelma on todellinen. Tulta munille ja uutta ketjua kehii kato

Harmittaa se että aina kun nostaa jonkun selkeän teeman esiin niin vannoutuneet FUT-tyypit eivät halua asiasta keskustella. Ikään kuin asiat eivät voisi muuttua. Tuo stamina juttu olisi jopa helppo toteuttaa jos se nähtäisiin ongelmana: http://fifaforums.easports.com/en/discussion/49351/pace-should-be-slower#latest
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmittaa se että aina kun nostaa jonkun selkeän teeman esiin niin vannoutuneet FUT-tyypit eivät halua asiasta keskustella. Ikään kuin asiat eivät voisi muuttua. Tuo stamina juttu olisi jopa helppo toteuttaa jos se nähtäisiin ongelmana: http://fifaforums.easports.com/en/discussion/49351/pace-should-be-slower#latest

Ongelmista kyllä jauhettu tässäkin ketjussa ihan reilusti. Mikään ei vaan muutu... ainoa asia mikä voi €a:n toiminta tapoja muuttaa tai on joskus muutanut on kilpailija. Sellaist ei ole fifassa eikä änärissä joten €a saa tehdä mitä lystää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toi staminasysteemi toivottavasti edes hieman muuttuu tohon uuteen peliin. Saa nähdä.


Taidan tehdä illalla tollasen porukan Sikaviivin ympärille:

pitch-2433393.jpg


Jos oikeen innostun ni nappaan ton SIF Shqirin ja Lichtschwiinerin kans
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Treidikuviot alkaa taas pikku hiljaa pyöriä ja 30k on jo kasvan sataan kiloon
Heti paljon mukavampi fiilis ku saa painaa re-list nappia :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Harmittaa se että aina kun nostaa jonkun selkeän teeman esiin niin vannoutuneet FUT-tyypit eivät halua asiasta keskustella. Ikään kuin asiat eivät voisi muuttua. Tuo stamina juttu olisi jopa helppo toteuttaa jos se nähtäisiin ongelmana: http://fifaforums.easports.com/en/discussion/49351/pace-should-be-slower#latest
Sä nyt vaan olet pikkuisen myöhässä. On nimittäin jonkin verran asiasta jo keritty jauhaa. Hopeiset kentällä ihan ok kikka. Itse käytän pronssisia pelaajia penkillä. Laskee tiimin overallia nääs.

Voi olla et nää on henkimaailman juttuja, eikös se kuitenkin ole niin että "it's all in our heads"? :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Dpk ku kattoo sinun statsit tosta nexuksesta niin niiden valossa on todettava että sinun pelikirja ei toimi! Eikä se tule toimimaan vaikka miteen vaahtoat ja haluat... Statseista päätellen sinä häviät jatkuvasti joka alueella jolla ratkaistaan otteluita.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Dpk ku kattoo sinun statsit tosta nexuksesta niin niiden valossa on todettava että sinun pelikirja ei toimi! Eikä se tule toimimaan vaikka miteen vaahtoat ja haluat... Statseista päätellen sinä häviät jatkuvasti joka alueella jolla ratkaistaan otteluita.


DPK, voisit tallentaa pari matsiasi, ni me voidaan tsiigailla ne läpi ja antaa kenties parannusehdotuksia?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kukaan perehtynyt missä TOTS korteissa on isoimmat range sliderit? Eli siis tarkoitan minimin ja maximin eroja? Lähinnä tällä ajan takaa sitä että mihin korttiin kannattaisi iskeä kalkkua kiinni hinnannousun toivossa? Willems nyt ainakin, eikös siinä ole 20/80k tällä hetkellä? Muita? Lähinnä noita alle 100 kortteja oli mielessä. Joku Lacazette ja Tevez ny on selviä tapauksia mut ei niihin ole rahaa.

Vaikka kuinka ollaan ehtoopuolella niin mihin sitä koira karvoistaan pääsee? Ylimääräinen ON sijoitettava! Relist on vaan niin <3 :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... eli olen hieman yllättynyt kun olen jauhanut tästä Scripti jutusta pitkään niin nyt sitten kerrotaan että pronssia penkillä ja hopeaa avauksesa. Minulle tuli yllätyksenä että kun Sanogo kärjessä niin aina peli "normal" ja ilman "scriptejä" että sellaista.

Tuosta omasta pelaamisestani niin pelimekaniikka on erilainen "manual"-asetuksilla. Tasaväkiset taistelut käyn sellaisia pelaajia jotka eivät vain juokse läpi. Käytän formatiota 4-2-2-2 ja parhaillaan se toimii todella hyvin. Hieman mietityttään vain tuo keskuspuolustus osasto Koscielny, Varane, Sakho, Mangolo ... pitäisi ehkä yrittää saada TOTS Perrin ja TOTS Umtiti mukaan kuvioihin. Jotenkin ainakin juoksijoita vastaan olen vähän pulassa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noniin... eli olen hieman yllättynyt kun olen jauhanut tästä Scripti jutusta pitkään niin nyt sitten kerrotaan että pronssia penkillä ja hopeaa avauksesa. Minulle tuli yllätyksenä että kun Sanogo kärjessä niin aina peli "normal" ja ilman "scriptejä" että sellaista.

Tuosta omasta pelaamisestani niin pelimekaniikka on erilainen "manual"-asetuksilla. Tasaväkiset taistelut käyn sellaisia pelaajia jotka eivät vain juokse läpi. Käytän formatiota 4-2-2-2 ja parhaillaan se toimii todella hyvin. Hieman mietityttään vain tuo keskuspuolustus osasto Koscielny, Varane, Sakho, Mangolo ... pitäisi ehkä yrittää saada TOTS Perrin ja TOTS Umtiti mukaan kuvioihin. Jotenkin ainakin juoksijoita vastaan olen vähän pulassa.

Ei se Manual nyt siihen vaikuta et miten juoksija pysäytetään? Purkupallo vaan hankalampi saada lähtemään hyvin.

Nää kaikki jutut scripteistä on sit MUTUa, kun EA ei suostu asiasta keskustelemaan.

Pronssipenkitys(kuten myös hopeiset kentällä), perustuu siihen että saadaan joukkueen OVR rating alas. Joku oli "tutkinut", että 82 rating on optimaalinen scriptien kannalta, eli pitäis riittää että sen saa laskemaan siihen. Mulle kyllä tulee samanlaista sontaa riippumatta siitä onko penkillä Ronaldo vai Tisdale
 
Ylös Bottom