Kilpikonna 09
New Member
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Joo on tämä mielenkiintoista.
Itse tein nyt porukan jossa kulta ja hopea kortteja, ranskalaisia Valioliiga pelaajia. Tuli vastaan Bayern-Dortmund Dream Team ja vaikka hävisin niin pelin tempo "normal" ei näitä "glitsejä" ja pärjäsin pelinopeudessa ja muutenkin täysin tasaväkisesti. Mutta tämähän on hauskaa nyt tiedän miten peli pysyy aina normaalina Wuhuuuu!!!!!!!
Ei tässä mitään simulaatiota tarvita. Riittää että peli pysyy normaali nopeutena ilman huijauksia. Se riittää, se on joo koodattu. Miksi muuttaa asioita keinotekoisesti? Toiseksi mitä sinä tiedät FIFA:n kehityskaaresta, 2020 millainen peli laitetaan?
Juu kyllähän tuossa vastaan tuli parhaimmillaan se perinteinen Ronaldo - Suarez - Bale ja alapuolella CAM:na Messi, mutta niin vain minun Liga BBVA:sta kasattu jengi piti noita lujilla, eikä pelaajien tasoero näkynyt yhtään mitenkään, vaan RB:n paikalla pelannut Jesus Gamez piti Rollea takataskussa ja topparin paikalla pelannut hopeinen Diakite veti vertoja Sergio Ramokselle.
Joo on tämä mielenkiintoista.
Itse tein nyt porukan jossa kulta ja hopea kortteja, ranskalaisia Valioliiga pelaajia. Tuli vastaan Bayern-Dortmund Dream Team ja vaikka hävisin niin pelin tempo "normal" ei näitä "glitsejä" ja pärjäsin pelinopeudessa ja muutenkin täysin tasaväkisesti. Mutta tämähän on hauskaa nyt tiedän miten peli pysyy aina normaalina Wuhuuuu!!!!!!!
Fifa ei ole simulaatio, eikä sitä koskaan tule olemaan. Koittasit päästä siitä jo yli.
Ei tässä mitään simulaatiota tarvita. Riittää että peli pysyy normaali nopeutena ilman huijauksia. Se riittää, se on joo koodattu. Miksi muuttaa asioita keinotekoisesti? Toiseksi mitä sinä tiedät FIFA:n kehityskaaresta, 2020 millainen peli laitetaan?