Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Ite kans vähän niin ja näin et onko noista pronsseista mitään hyötyä... Isoimman vaikutuksen olen huomannut sillä kun tekee kokonaan uuden tiimin NIF pelaajista. Hyviä kokemuksia lähes joka kerta.
Tuossa on ne parhaat ranskan topparit. Koscielny+Mangala yks parhaita pareja millä taistella sweatjengejä vastaan, IMO.Noniin... eli olen hieman yllättynyt kun olen jauhanut tästä Scripti jutusta pitkään niin nyt sitten kerrotaan että pronssia penkillä ja hopeaa avauksesa. Minulle tuli yllätyksenä että kun Sanogo kärjessä niin aina peli "normal" ja ilman "scriptejä" että sellaista.
Tuosta omasta pelaamisestani niin pelimekaniikka on erilainen "manual"-asetuksilla. Tasaväkiset taistelut käyn sellaisia pelaajia jotka eivät vain juokse läpi. Käytän formatiota 4-2-2-2 ja parhaillaan se toimii todella hyvin. Hieman mietityttään vain tuo keskuspuolustus osasto Koscielny, Varane, Sakho, Mangolo ... pitäisi ehkä yrittää saada TOTS Perrin ja TOTS Umtiti mukaan kuvioihin. Jotenkin ainakin juoksijoita vastaan olen vähän pulassa.
Ite kans vähän niin ja näin et onko noista pronsseista mitään hyötyä... Isoimman vaikutuksen olen huomannut sillä kun tekee kokonaan uuden tiimin NIF pelaajista. Hyviä kokemuksia lähes joka kerta.