Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tai sit vaan SIF Rondon tai IF Ari kasin kemioilla kärkeen. Tuo Ari on oikeasti hyvä pelaaja vaikka korttia katsoessa ei uskoisi.Skim, jos haluat doumbian pois:
Natkho ja doumbia pois, eremenko oikealle, camiks ja stks bundesista lewa/muller/götze jne
Oli taas aamulla niin rasittavaa taistelua EA:ta vastaan, että koitan tosissani olla ostamatta ensi vuoden versiota. Ihmettelen kyllä miten tämän vuoden kaikki huijaukset eivät saa ihmisiä olemaan ostamatta uutta versiota. Kun myyntiluvut putoaisi kuusinumeroisilla niin varmasti EA miettisi tarkkaan mitä tekee seuraavaan versioon.
Molemmat vinkit menee kokeiluun kun rahaa tulee tarpeeksi.Tai sit vaan SIF Rondon tai IF Ari kasin kemioilla kärkeen. Tuo Ari on oikeasti hyvä pelaaja vaikka korttia katsoessa ei uskoisi.
Fifa 15 kertoo että mun pitää luoda Origin-tili jotta voin pelata Fifan online-puolta, mutta kyllä tuo tili ainakin PC:llä toimii ihan täysin ja normaalisti Originissa. Mitähän hittoa EA säätää taas.
Nyt korjaantui ja toimii. Vaihdoin salasanan ja turvakysymyksen ja buuttasin Xboxin, niin pääsi sisään servereille.Mites WEB APP?
älä vaan paina konsolilla eteenpäin, voi lähteä koko nykynen tili mäkeen vielä
Mites WEB APP?
älä vaan paina konsolilla eteenpäin, voi lähteä koko nykynen tili mäkeen vielä
Melkein 2M noussu mun clubin arvo siitä kun viimeks katoin. Viimeks oli jotain pikkusen vajaa 7M, nyt on yli 8,9M. Mut mitäpä sen väliä, samalla tavalla nousee muidenkin korttien hinnat ja juuri mitään en ole kyllä myymässä.
Ainoa kortti joka ei ole vielä ottanut nousua on TOTS KDB, joka on suureksi yllätyksekseni vieläkin minimissä 451k.
On kyllä kumma kun tuo ei ole noussu, varsinkin kun kattoo noita statseja. Ehkä noita vaan on yksinkertaisesti saatu liikaa pakoista, joten tarjontaa on liikaa kysyntään. Myös Wolfsburg varmaan vaikuttaa vähän hintaan.
Ite ostin TOTS Jamesin tiistaina minimillä. Nyt jo ainakin 100k noussu hintaa.
James myy noin 700k tällä hetkellä. Se on se hinta millä itse möin tuossa ennenkuin ne alensi sen rangen 500 kiloon.
Tuo 30k -> 1M on kyllä huikeeta tälleen näin price range aikakautena!Hinnat pompannu päivässä joka suunalla.. samalla kadonneita kortteja on vaikka kuinka. Nyt on ollu oikeeseen aikaan ostoksilla sillä omistakin korteista 70% on joko max tai extinct. Huomenna viikonloppu joten marketti saattaa olla melko tyhjä.. Sinänsä itte on hyvillään jos hinnat vaan jatkaa kasvua ja kortit häviää koska mitään en ole myymässä... mutta jotain pientä voisin ostaa. Viikonloppu varmaan tyhjentää hyvin minun transferin jolloin tilille napsuu reilu 1M. Ei huono kun sunnuntaina oli tasan 30k
Tuo 30k -> 1M on kyllä huikeeta tälleen näin price range aikakautena!
Tuli tuossa äsken hommattua TOTS Bellarabi(35k). Mitä sanotte mihin suuntaan tuo hinta tässä lähipäivinä laskeutuu? Lähteekö jyrkkään laskuun vai miten? Olisi mukava tietää että myykö vai miten tekee?