enlargementti
Well-Known Member
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Kysy ea chatista
Kysy ea chatista
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Paljo pistit willemsille hintaa... mulla 59k 15kpl
Moro, sori ku vastaan näin myöhässä mut ei oo tullut tsekkailtua forumia.
Joo eli laitoin ne maximilla myyntiin 3 päiväks. Yks on näköjään myynytkin, ei varmaan ole ollut freesia tarjolla paitsi noi mun niin joku malttamaton on sit kopassut maxeilla pränikän kortin.
Ethän ole ostanut coinsseja ja tili sen tähden suljettuOsaisikohan kukaan sanoa mitä on tapahtunut kun en pääkäyttäjälläni ole päässyt kahteen päivään sisään, mutta muilla accoilla pääsen normaalisti. Aina kun yrittää ultimate teamiin sisään, tulee ruutuun teksti: We are sorry but there has been an error connecting to FIFA 15 ultimate team. Onko tämä jotain EA perseilyä taas. Syö aika paljon kun just ois testissä MOTM Rolle..
Ethän ole ostanut coinsseja ja tili sen tähden suljettu
En ole itse ostanut mutta tuossa tajusin että tili oli aiemmin brittikaverini käytössä että tiedä sitten onko hän ostanut. Onkos tuota mahdollista saada auki enää Yritin äsken puolituntia etsiä live chattia netistä mut ei osunut omaan silmään.
Jos on bannattu niin eipä tuota ole mahdollista saada auki...toki kannattaa olla yhteydessä €a:han. Mutta cba on jo rikottu ku oot saanu toiselta tilin niin ei ne sitä avaa vaikka kolikoita ei oliskaan ostettu.
En ole itse ostanut mutta tuossa tajusin että tili oli aiemmin brittikaverini käytössä että tiedä sitten onko hän ostanut. Onkos tuota mahdollista saada auki enää Yritin äsken puolituntia etsiä live chattia netistä mut ei osunut omaan silmään.
Säännöt on sääntöjä mutta pitäishän EA:n noudattaa niitä kans. Bannaaminenhan piti tulla vasta kahden varoituksen jälkeen..
Ei ainakaan mitään ilmoitusta futin puolella ole, ei vaan päästä sisään. Noh, saa nähä.Pitää ottaa yhteyttä jotain kautta.
Tosta kun alotat niin lopulta se tsättikin tulee yhteydenottovaihtoehtona kun teet ilmotusta
http://help.ea.com/en/
Jes. Podolskille linkki sneikkuun galatasarayhin