Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huumoria parhaimillaan... offline finaali manua vastaan De gea 26 torjuntaa... manulla 1 veto... tappio 1-0. Kiitos sille kuka laittoi että tuon paskan saa alottaa alusta. Muuten ois saattanu joutua ohjain kaupoille....:o

Finaali 2.0 olikin jo erikoinen peli... 70min pelattu ja johdin 4-1. De Gea ottaa punasen wtf? Ai käyttäny vaihdot joten maaliin Evans... 75min Evans ottaa punasen... maalin Rojo...

Pakka sitä perus kakkaa....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paljo pistit willemsille hintaa... mulla 59k 15kpl :)

Moro, sori ku vastaan näin myöhässä mut ei oo tullut tsekkailtua forumia.

Joo eli laitoin ne maximilla myyntiin 3 päiväks. Yks on näköjään myynytkin, ei varmaan ole ollut freesia tarjolla paitsi noi mun niin joku malttamaton on sit kopassut maxeilla pränikän kortin. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Myin holskitiimin veke ja ostelin vähän miekkosia testiin taas uudelleen.

suuriin sinisisiin ei oo rahaa nii mennää tällä. Boxilla schurrle vetää 2 maalia per peli tahtia. Älytön jätkät. Pakko pleikallakin testata
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Moro, sori ku vastaan näin myöhässä mut ei oo tullut tsekkailtua forumia.

Joo eli laitoin ne maximilla myyntiin 3 päiväks. Yks on näköjään myynytkin, ei varmaan ole ollut freesia tarjolla paitsi noi mun niin joku malttamaton on sit kopassut maxeilla pränikän kortin. :)

Omituista mutta kauppa on hiipunu verrattuna mitä meni viikolla. Nyt on kuitenki 20kpl willemsejä ja aloin ottaa kolikoita pois jotta sais alkuun sen if benatian... eli ku myy niin ostan uuden ja loput talteen. Nyt on tilillä 80k :) Pleikkarilla muuten tuo marketti haku bugaa ihan perkeleesti nimittäin näyttää mitä sattuu...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Osaisikohan kukaan sanoa mitä on tapahtunut kun en pääkäyttäjälläni ole päässyt kahteen päivään sisään, mutta muilla accoilla pääsen normaalisti. Aina kun yrittää ultimate teamiin sisään, tulee ruutuun teksti: We are sorry but there has been an error connecting to FIFA 15 ultimate team. Onko tämä jotain EA perseilyä taas. Syö aika paljon kun just ois testissä MOTM Rolle.. :(
Ethän ole ostanut coinsseja ja tili sen tähden suljettu;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ethän ole ostanut coinsseja ja tili sen tähden suljettu;)

En ole itse ostanut mutta tuossa tajusin että tili oli aiemmin brittikaverini käytössä että tiedä sitten onko hän ostanut. Onkos tuota mahdollista saada auki enää :o Yritin äsken puolituntia etsiä live chattia netistä mut ei osunut omaan silmään.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole itse ostanut mutta tuossa tajusin että tili oli aiemmin brittikaverini käytössä että tiedä sitten onko hän ostanut. Onkos tuota mahdollista saada auki enää :o Yritin äsken puolituntia etsiä live chattia netistä mut ei osunut omaan silmään.

Jos on bannattu niin eipä tuota ole mahdollista saada auki...toki kannattaa olla yhteydessä €a:han. Mutta cba on jo rikottu ku oot saanu toiselta tilin niin ei ne sitä avaa vaikka kolikoita ei oliskaan ostettu.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihme on tapahtunut! Joku osti viimein pronssisen TOTS Sergi Enrichin 16k hintaan! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos on bannattu niin eipä tuota ole mahdollista saada auki...toki kannattaa olla yhteydessä €a:han. Mutta cba on jo rikottu ku oot saanu toiselta tilin niin ei ne sitä avaa vaikka kolikoita ei oliskaan ostettu.


Säännöt on sääntöjä mutta pitäishän EA:n noudattaa niitä kans. Bannaaminenhan piti tulla vasta kahden varoituksen jälkeen..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En ole itse ostanut mutta tuossa tajusin että tili oli aiemmin brittikaverini käytössä että tiedä sitten onko hän ostanut. Onkos tuota mahdollista saada auki enää :o Yritin äsken puolituntia etsiä live chattia netistä mut ei osunut omaan silmään.

Jos se on bannattu, siitä pitäis olla tieto siellä pelin sisälläkin(ainakin Nepenthezillä muistaakseni oli). Ja sähköpostiin vissiin tulee ilmoitus?
Live chat on vaan EA:n helpin englanninkielisellä puolella
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Säännöt on sääntöjä mutta pitäishän EA:n noudattaa niitä kans. Bannaaminenhan piti tulla vasta kahden varoituksen jälkeen..

Nykyään tulee suoraan punasia. Kannattaa sinne chättiin kuitenki olla yhteydessä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei ainakaan mitään ilmoitusta futin puolella ole, ei vaan päästä sisään. Noh, saa nähä.Pitää ottaa yhteyttä jotain kautta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mikään muu sininen kortti ei tässä pelissä pelota, mutta tuo helvetin Lacazette on aivan saatanasta... Strenaa pitäisi kaverilta löytyä 93 ja balance 95, mutta niin se vaan on turvallaan ihan joka kosketuksesta ja vastustajalle vähintään yksi rankkari per peli...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miks muuten Vargasin motm oli Napolin kortti? Onko mulla menny ohi vai oliko kyseessä €a laatua .
 
Ylös Bottom