Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
IF Sergio Busquets
Pelipaikkansa paras maailmassa, helposti. Eikä siitä saa aikaan edes väittelyä!
Itsellä oli NIF Busquets käytössä silloin, kun vielä tätä pelailin ja kyllähän se keskikentän pohjalla on sellanen fyysinen pelote ja topparien apu, että oksat pois. Syöttötyöskentelykin vielä sellasta, että pallo kulkeutuu ylöspäin erittäin luotettavasti ja tarkasti, kuten Barcan mieheltä odottaa sopii.
Fährmän itellä oli täyttä kuraa, todella kömpelö ei torjunut mitääm kun taas if adler toimii kuin unelmaArsenaali, Ipa ja Italia! [emoji7]
Nyt on kakkosdivarista tiputtu kutoseen asti hakemaan vauhtia. Ei tunnu onnistuvan mikään. Viimeistely pahin onkkelma. Paikoille päästään joka matsissa, mutta aina siellä on joku Kurttunen viimeisenä lukkona. Ja omat Kurttunen ja sif Alves hörppivät helpotkin omiin. [emoji20] Tuntuu tosiaan olevan nää mokehommat mentaalipuolen juttuja. Joillain toimii Alves kuin unelma ja joillain se imee kaikki, kuten minulla. [emoji57]
Fährmän itellä oli täyttä kuraa, todella kömpelö ei torjunut mitääm kun taas if adler toimii kuin unelma
Joo ei taida löytyä, mutta itelle käy usein silleen että ostat jonkun pelaajan toteat että täyttä paskaa sitten vähän ajan kuluttua jos ostaa sen niin sama pelaaja aivan huippuhyvä. Mistäköhän tämä sitten johtuu ? Saattaisikohan johtua Chemistry styleista ?Mulle taas TOTS Fährman pelin parhaimpia molereita, mutta kukaan ei Courtoista oo voittanu. Neuer ja Alves taas itselle paskimpia mitä löytyy. Eli maalivahdeissa ei taida olla sellaisia jotka toimis kaikille yhtä hyvin.
Joo ei taida löytyä, mutta itelle käy usein silleen että ostat jonkun pelaajan toteat että täyttä paskaa sitten vähän ajan kuluttua jos ostaa sen niin sama pelaaja aivan huippuhyvä. Mistäköhän tämä sitten johtuu ? Saattaisikohan johtua Chemistry styleista ?
Arsenaali, Ipa ja Italia! [emoji7]
Nyt on kakkosdivarista tiputtu kutoseen asti hakemaan vauhtia. Ei tunnu onnistuvan mikään. Viimeistely pahin onkkelma. Paikoille päästään joka matsissa, mutta aina siellä on joku Kurttunen viimeisenä lukkona. Ja omat Kurttunen ja sif Alves hörppivät helpotkin omiin. [emoji20] Tuntuu tosiaan olevan nää mokehommat mentaalipuolen juttuja. Joillain toimii Alves kuin unelma ja joillain se imee kaikki, kuten minulla. [emoji57]