Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itellä lisäjännityksenä pari IF kaveria ostossa kohtuu halvalla. Pysyis pari tuntia alhaalla niin saisin noi.
Mulla ainakin toimi tossa pari tuntia sitten PS4:llä.Toimiiko muilla transfer market? Ite ei pääse millää.
Nyt näyttäs olevan hinnat alhaalla...
Meinaa hermo pettää. En jaksas odotella TOTYyn asti noin 700k maksavaa BPL tiimin ostoa.
Ostaisinko nyt vai TOTYn aikaan?
Ne oli ja meni. Jos on aikeissa ostella noita promoja, niin suosittelen aina jokatoinen tasatunti tsekkaamaan storen. Jos sinne tupsahtaa niitä 100k pakkoja niin ne menee kuin kuumille kiville, se on saletti. 50k pakat kesti jotain 50 min ennenkuin loppu, niitäkun on nääs rajallinen määrä. 50000 kappaletta.Jaa en oo kyllä mitään 50k pakkoja nähnyt vaikka oon yrittänyt päivystää?? Onko ne joillekin early acces käyttäjille vai mikä ny olikaan??
Jaa en oo kyllä mitään 50k pakkoja nähnyt vaikka oon yrittänyt päivystää?? Onko ne joillekin early acces käyttäjille vai mikä ny olikaan??
Juu helpottaa vaan tätä kyttäämistä kun servut takkuaa jatkuvasti
Latasin puhelimeen tuon sovelluksen niin helpompi kytätä ja tuntuis transfer marketti toimivan tällä kun taas ps4 en ite ainakaan pääse.
Juu helpottaa vaan tätä kyttäämistä kun servut takkuaa jatkuvasti
Latasin puhelimeen tuon sovelluksen niin helpompi kytätä ja tuntuis transfer marketti toimivan tällä kun taas ps4 en ite ainakaan pääse.
Ite vois viis 100k pakkaa avata niin jää vielä hillot agueroon ja ibraan.
Minkä applin latasit? Voisin itekkin ku tosiaan pleikkari ihan jumissa.