Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No hyvä että sieltä on jotain tulossa, mut olis ollu kiva ostaa jotain tänäänkin. eikös tämä vielä jatku joten voisko luulla että futmas päättyy 100k pakkoihin?

En tiedä mutta web apissa windows kasilla tyrkytti että lataa companion app.. ei ymmärrä. No koitan vielä vanhaa kunnon vistaa jos se vaikka sillä toimis selaimessa.. meneepä se ilta sitäkin asennellessa.

Älä turhaan asentele, et nyt vaan osaa tjms. Tuo linkki minkä laitoin vie mut ainakin suoraan tuohon web appiin, sun tarvii kirjautua sieltä sisään niillä origin tiedoilla jostain yläkulmasta tjms.

ELI:

1. Etsi sivu mistä pääset kirjautumaan origin tilin tunnuksilla.
2. Avaa tuo mun laittama linkki.
3. Todennäköisesti seuraavaksi sun pitää "varmistaa" tili siten että syötät johonkin kenttään säpön, ja sinne sun syöttämääsi sähköpostiin tulee numerokoodi mikä sun pitää sit iskee siihen sivulle kun se kysyy sit.
4. PITÄISI homman toimia.

On tää ihanaa 1,2m tuhlattu pakkoihin (20x 50k ja 2x 100k) ja parhaana nostona Mata.. Nauttikaa stna...

Älä turhaan asentele, et nyt vaan osaa tjms. Tuo linkki minkä laitoin vie mut ainakin suoraan tuohon web appiin, sun tarvii kirjautua sieltä sisään niillä origin tiedoilla jostain yläkulmasta tjms.

ELI:

1. Etsi sivu mistä pääset kirjautumaan origin tilin tunnuksilla.
2. Avaa tuo mun laittama linkki.
3. Todennäköisesti seuraavaksi sun pitää "varmistaa" tili siten että syötät johonkin kenttään säpön, ja sinne sun syöttämääsi sähköpostiin tulee numerokoodi mikä sun pitää sit iskee siihen sivulle kun se kysyy sit.
4. PITÄISI homman toimia.

Suuri kiitos!!!

Jouduin kaivamaan kyllä vanhan pc:n ja eiku selaimen päivitys koodien syöttöä ja sisällä!!!

Suuri kiitos!!!

Jouduin kaivamaan kyllä vanhan pc:n ja eiku selaimen päivitys koodien syöttöä ja sisällä!!!
Juu eipä mitään. Sen verran masennan heti että yleensä ku PSN on alhaalla on toi web app myös.

Kännysofta <3

Rupiaa kyllä riapomahan tua stanan EA. Nyt kun on lomaa ja olis aikaa pelata niin ei mikään toimi.. :mad:

Rupiaa kyllä riapomahan tua stanan EA. Nyt kun on lomaa ja olis aikaa pelata niin ei mikään toimi.. :mad:
Harvinaista kyllä, mutta tällä kertaa vika ei ole EA:ssa. Syyttäminen käy Lizard Squadia... Kai ne jollain tapaa meidän asialla on, itselle jää vähän epäselväksi et mikä se asia on...

Bundesliiga squadin lisäksi vain 50k enää jäljellä. Viimeistä 50k pakkaa odotellessa.. tulisi nyt edes jotain sieltäkin. :)

Juu eipä mitään. Sen verran masennan heti että yleensä ku PSN on alhaalla on toi web app myös.

Kännysofta <3

Kyllä ainakin nyt toimii. Pääsee jopa katsomaan mitä päivällä oikeasti sai niistä 50k pakoista. Ei nimittäin ollut paljoa muusta ku Agusta ja Sif Lacazetesta havaintoja.. muut kiireellä clubiin ja sit olinkin ulkona:eek:
Toisekseen hiukan jänitti että oliko ylipäätänsä rekisteröinyt noita servuille... oli kun aukas transferin niin siellähän ne taalat oli hyvässä tallessa. Ei perkele mutta kun noitten lisäksi minulla on 5 Gundögania..

Nyt taitaa kannattaa vielä rahan arvoisista pelaajista pitää kiinni ja laittaa myyntiin kun hinnat alkaa pikkaisen elpymään. Vai nouseeko ne enää ennen totya? Koska Sif Lacazette on tällä hetkellä melko halpa joten niistä voisi pitää kiinni. Etenkin kun päivitystä tammikuun lopulla 79 korttiin on tultava ja sitä myötä todella hyvää voittoa :D

Harvinaista kyllä, mutta tällä kertaa vika ei ole EA:ssa. Syyttäminen käy Lizard Squadia... Kai ne jollain tapaa meidän asialla on, itselle jää vähän epäselväksi et mikä se asia on...

joo jotakin vaan oli pakko haukkuu... Kai ne yrittää säästellä meidän coinsseja ettei kaikkia päästä tuhlaamaan:D

Jotkut jo ainakin reippaassa nousus ibra ainakin. Päivällä olis saanu 720-730k tunti sitte ostin nii joutu jo pulittaa 755k ja nyt oli hinnat jo päälle 780. Pari päivää sit myin 840k et reilu 40k tein voittoo. Toki en tiedä lähteekö ne tuosta nyt mihinkä suuntaan mutta panikoin ja ostin kun näytti vaan nousevan.

Kyllä ainakin nyt toimii. Pääsee jopa katsomaan mitä päivällä oikeasti sai niistä 50k pakoista. Ei nimittäin ollut paljoa muusta ku Agusta ja Sif Lacazetesta havaintoja.. muut kiireellä clubiin ja sit olinkin ulkona:eek:
Toisekseen hiukan jänitti että oliko ylipäätänsä rekisteröinyt noita servuille... oli kun aukas transferin niin siellähän ne taalat oli hyvässä tallessa. Ei perkele mutta kun noitten lisäksi minulla on 5 Gundögania..

Nyt taitaa kannattaa vielä rahan arvoisista pelaajista pitää kiinni ja laittaa myyntiin kun hinnat alkaa pikkaisen elpymään. Vai nouseeko ne enää ennen totya? Koska Sif Lacazette on tällä hetkellä melko halpa joten niistä voisi pitää kiinni. Etenkin kun päivitystä tammikuun lopulla 79 korttiin on tultava ja sitä myötä todella hyvää voittoa :D

Tänään ei ainakaan kannata myydä, odota et poistuu pakoista. + iso riski et jämähtää siirtolisralle

Mikä voi jämähtää siirto listalle???

Pojanoteraus Gold contract pack 4xcontracts 0 rare 800 coinssia:eek:

Jos oikein ymmärsin niin vielä 2 erilaista pakkasysteemiä tulee tässä tämän tapaninpäivän lightning packs sarjan aikana. Eiköhän ne ole 50k ja 100k pakat. Omat rahani suuntaa 50k pakkoihin

Eli, pakat alkoi tulemaan eilen klo 2:00 suomen aikaa, joten vielä kymmeneltä ja ainakin kahdeltatoista tulee uusia pakkoja. Itse en oikein usko että tulee 100k pakkoja uudestaan. 50k pakat saattaa rymähtää, mut jotenkin epäilen sitäkin. Kirjotelkaa tänne mitä sit oli, ite en välttämättä ole päivystämässä enää niitä.

Ei riittänyt enää kolikot hankintoihin joten möin Touren ja Neymarin. Muita tarvii pihistellä ja tsekata huomenna miltä näyttää. Tällä tiimillä mennään jos joskus pääsee pelaamaan... :rolleyes:

Onhan vielä tultava 50k tai 100k pakkoja. Etenkin jos 100k oli vaan 20 000 tarjolla niitähän on aine se 50 000. Tämän lisäksi jenkit alkaa vasta heräilemään ja Ea ei niitä jätä ilman noita 100k paketteja.

Itse lyön kyllä rahani heti 50k pakkoihin jos niitä seuraavaksi tulee.. eipähän tarvii jäädä arpomaan mitä viimeisenä on.

Jees, itelle on ihan sama mieltä sitä seuraavaksi tulee. Kolikoita 150k joten niillä ei juhlita. Toki jos 50k pakat on seuraavaksi niin sinne ne tungen Rollen toivossa mutta historiaa tutkailemalla voisi sanoa että olen tämän päivän nostot jo saanut. Ja niihin olen tyytyväinen.

Sivunoottina, snadisti terästetty glögi on makoisaa, nytkun pääsi vihdoin vapaallekkin. :)

Jees, itelle on ihan sama mieltä sitä seuraavaksi tulee. Kolikoita 150k joten niillä ei juhlita. Toki jos 50k pakat on seuraavaksi niin sinne ne tungen Rollen toivossa mutta historiaa tutkailemalla voisi sanoa että olen tämän päivän nostot jo saanut. Ja niihin olen tyytyväinen.

Sivunoottina, snadisti terästetty glögi on makoisaa, nytkun pääsi vihdoin vapaallekkin. :)

Tässä viski lasin kanssa odotellaan kämmenet hikoillen paketteja (pitäisköhän hankkia elämä) Saikkua noin 2kk vielä tiedossa joten katsellaan sitten:rolleyes:

Tein pienen laskelman siitä mitä tänään sain niin olen futmasissa noin 100k tappiolla. Tosin nyt löytyy Hazard, Sif Griezmann ja Bundes joukkue. Yksi hyvä kortti niin minä oon enemmän kuin hyvilläni:D

Tässä viski lasin kanssa odotellaan kämmenet hikoillen paketteja (pitäisköhän hankkia elämä) Saikkua noin 2kk vielä tiedossa joten katsellaan sitten:rolleyes:

Tein pienen laskelman siitä mitä tänään sain niin olen futmasissa noin 100k tappiolla. Tosin nyt löytyy Hazard, Sif Griezmann ja Bundes joukkue. Yksi hyvä kortti niin minä oon enemmän kuin hyvilläni:D
Ite hörppäsin kans lasin lahjakonjakkia, parempaakin on joskus maisteltu mut Renault upposi tähän hätään enemmän kuin komiasti.

Meikä on aika paljonkin kuopassa jos alkais ihan laskimen kanssa painamaan. Paljon tuli kortteja myytyä tuskissaan mut onneks toi 100k setti pelasti. Ei nyt mitään infernaalisia kuoppia, mut jotain väliltä 300-500k tälleen hatusta heittämällä.

Mut aika on kulunut ja kivaa on ollut sekä tieto siitä että squadissa on 2M kortti pitää mielen pirteänä. :)

Ei muuten pääse tällä hetkellä edes kännyllä futin pariin...

Ja jos jotain kiinnostaa niin olen 90% varma että Rooney saa ekan Inform kortin ens viikolla (2+1).

Ite hörppäsin kans lasin lahjakonjakkia, parempaakin on joskus maisteltu mut Renault upposi tähän hätään enemmän kuin komiasti.

Meikä on aika paljonkin kuopassa jos alkais ihan laskimen kanssa painamaan. Paljon tuli kortteja myytyä tuskissaan mut onneks toi 100k setti pelasti. Ei nyt mitään infernaalisia kuoppia, mut jotain väliltä 300-500k tälleen hatusta heittämällä.

Mut aika on kulunut ja kivaa on ollut sekä tieto siitä että squadissa on 2M kortti pitää mielen pirteänä. :)

Kyllä sitä lämmikettä pitää kylmällä muistaa ottaa.

Eihän tässä voitolle jää millään kun tili näyttää -100€ fifa pointseja. Toisaalta ilman näitä teknisiä murheita niin mukavaa puuhaa ja oishan se hienoa kerranki saada joku kunnon kortti.

nyt noita turhake 35k pakkoja... ei kiitos mulla on jo näissäkin consunable korteissa viikon työmaa kun laittaa niitä myyntiin huimat 30kpl kerralla.

Edit. Web apilla ollaan sisällä.

Kyllä sitä lämmikettä pitää kylmällä muistaa ottaa.

Eihän tässä voitolle jää millään kun tili näyttää -100€ fifa pointseja. Toisaalta ilman näitä teknisiä murheita niin mukavaa puuhaa ja oishan se hienoa kerranki saada joku kunnon kortti.

nyt noita turhake 35k pakkoja... ei kiitos mulla on jo näissäkin consunable korteissa viikon työmaa kun laittaa niitä myyntiin huimat 30kpl kerralla.

Edit. Web apilla ollaan sisällä.
Jep. No on sitä melkonen summa tullut survottua itsekin pakkoihin alkuvaiheessa, nyt en oo kyl viime aikoina tunkenu enää euroja kun tuota ukkoa löytyy clubista mitä pistää lihoiksi tarvittaessa. Sielusta lähtee aina pieni palanen kun jonkun myy mille ei enää käyttöä ole mutta mikä joskus osottautui hyväksi kortiksi. IF Kagawa ja IF Muller oli ehkä pahimmat paikat ennen tuota Black Friday hässäkkää... :) hienoja kortteja.

Ylös Bottom