Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nytkun suurin hype Joulupäkkien osalta alkaa olla hiipumassa niin viritellääs uutta keskustelun aihetta.

Ketkä silver pelaajat tulee saamaan kultakortti päivityksen tammikuun lopulla?

Tässähän on oiva profitin teko tsänssi kun pelaajien silver kortit poistuu ja löysät kultakortit tulee pakkoihin joita kukaan ei käytä. :)

Valioliigasta kyllä tulee varmaan aikamoinen rymäys, uskon että läjä Sotonin miehiä saa kultakorttipäivityksen.

Ai ne päivittyy tuollakin tavalla.

Päivitykseen liittyen miten todennäköistä että Lacazette saa sellaisen. Perus arvohan on kuitenkin aika heikko 79. Koska ajattelin säilyttää nuo kortit päivitykseen asti ja pistää sitten lihoiksi. pelkästään viime yöstä hinta noussut noin 30k. Lisäksi kun ranskalaisena pystyy käyttämään aika laajasti hybrideissä, niin voisi olettaa että tuolla kortilla tekee vielä kovan tilin.

Päivitykseen liittyen miten todennäköistä että Lacazette saa sellaisen. Perus arvohan on kuitenkin aika heikko 79. Koska ajattelin säilyttää nuo kortit päivitykseen asti ja pistää sitten lihoiksi. pelkästään viime yöstä hinta noussut noin 30k. Lisäksi kun ranskalaisena pystyy käyttämään aika laajasti hybrideissä, niin voisi olettaa että tuolla kortilla tekee vielä kovan tilin.
Lacazette ❤ Aivan loistava kortti, suorastaan rakastan

Kun nyt vihdoin saatiin PS4:n puolellakin PSN taas pystyyn, niin pääsin minäkin kurkistelemaan joululahjapakkojani. Samaan syssyyn vaihdoin alkuperäisen 4-2-3-1-systeemin aavistuksen hyökkäävämpään 4-3-3-muunnelmaan, jossa keskikentän keskimmäinen pelaaja on CAM ja keskushyökkääjäkin pelaa laitahyökkääjien yläpuolella. Tein pieniä päivityksiä omaan porukkaani. Ihan nappikauppaa nämä omat ostokset verrattuna muiden Zlataneihin ja muihin, eikä ketään varmaan kauheasti kiinnosta, mutta laitanpa silti tekstimuodossa esille.

Maalissa Marc-Andre Ter Stegen. On tästä jo aikaa, kun ostin, eikä ollut kallis. Jotain 2000 kolikon luokkaa. Ei mitkään mahtavat statsit, mutta pelannut virheettömästi ja päästämättä yhtään helppoa maalia. Olen tyytyväinen, enkä lähtisi vaihtamaan kuin akseliin Neuer-Courtois-De Gea. Varalla on vielä Igor Akinfeev.

Puolustuslinjassa Tremoulinas-Godin-Mascherano-Srna. Hyvin on tämä linja pitänyt tähän mennessä! Laitapakit ovat suhteellisen nopeita ja varsinkin Srna todella hyvä ylöspäin. Erittäin laadukkaita kulmia ja keskityksiä. Molemmat laitapakit lähtivät marketista todella halvalla, 1000 kolikon pintaan. Keskuspuolustuksesta ei myöskään löydy valittamista. Godin oli halpa osto, 2000 kolikon luokkaa ja Mascherano putosi jo pidemmän aikaa sitten viikottaisesta lahjapakasta. Moni oli täällä sitä mieltä, että Masche on huono puolustuksessa, mutta hyvin on tonttinsa hoitanut. Ja Godin täydentää parin hyvin, hän on iso, vahva ja fyysinen, kun Masche sitten vähän nopeampi, ketterämpi ja parempi pallon kanssa. Penkiltä löytyy sitten vielä Musacchiota, joululahja Garay ja laidalle esim. Barcan Adriano, joka voi pelata molemmilla puolilla. Vähän olen pohtinut, että tekisi koko linjasta "espanjalaisen" esim. laittamalla Bilbaon De Marcosin oikeaan laitaan, mutten haluaisi Srnasta luopua. Vasemmalle haaveilen tietysti Jordi Albaa, muttei näillä rahoilla...

Keskikentällä Kroos-Sneijder-Rakitic. Joo on tiedossa, että varsin "hidas ja hyökkäysvoittoinen" sommitelma tässä, mutta tähän mennessä on toiminut ilman valituksia. Harkinnassa on toki, että esim. Sergio Busquets voisi olla puolustavampi lenkki Kroosin tai Rakiticin paikalle, mutta vielä ei ole ollut tarvetta. Tulevaisuudessa sitä tarvetta varmaan tulee. Penkiltä löytyy sitten tukea esim. Radja Nainggolanin, Axel Witselin, Benatin tai ilmaispakka Jordan Hendersonin muodossa. Eikö toki sovi unohtaa Marek Hamsikia tai vaikka Ronaldinhoa ja Christian Erikseniä, joka voi toki pelata hyökkäävämmäskin roolissa. Kyllähän tuohon Andres Iniesta olisi kiva saada, tai Cesc Fabregas, mutta kun periaatteesta noita Chelsean pelaajia en ole ostanut...

Hyökkäys koostuu tällä hetkellä muodosta Griezmann-Mandzukic-Feghouli, joka on toiminut tehokkaasti tähän asti. Taitavat ja vikkelät laiturit antavat erilaisia etenemismahdollisuuksia ja keskellä fyysinen ja vahva Mandzukic taistelee boksissa voittaen pääpalloja hyvällä prosentilla ja välillä ohittaen toppareita ihan jalallakin. Feghouliin olen ollut tyytyväinen, mutta vähän ehkä jotain "seksikkäämpää" vaihtoehtoa siihen olen harkinnut. Ehkäpä Carlos Vela jossain vaiheessa ja toisaalta Hulk polttelisi, mutta sopiiko sitten kemioihin. Penkillä on sitten vielä esim. Muniain, Danny, Giovani Dos Santos, Carlos Bacca ja joululahjapakasta tullut Sterling. Mandzukicin vaihtoehdoksi olen pohtinut sopivaan hintaluokkaan kuuluvasta kaksikosta Cavani - Higuain toista, mutta en vielä ole päätöstä tehnyt.

Nykyinen ihanneavaus antaa rankingiksi 5 tähteä ja 82 pistettä. Vaikka joukkueesta löytyykin "ei Espanjalaisia" pelaajia useampia, niin siitä huolimatta, tuolla asettelulla kemia on 85, eikä se muutamalla "väärän liigan" pelaajalla putoa kuin 75 paikkeille. Mainitsin nyt, kun se kemia on niin monelle niin tärkeä juttu :D Kukaan ei varmasti tästä porukasta ole kateellinen, mutta laitoinpa esille. Aloituskokoonpanoon olen käyttänyt ehkä noin 25 000 kolikkoa ja vajaa samanmoinen on kulunut sitten vaihtopelaajien haalimiseen. Omasta mielestä aika hyvä porukka vajaalla 50 000 kolikolla!

Olen lähes 100% varma että Lacazette päivittyy 80, ehkä jopa 81 mut se on aika epätodennäköistä, eikös EA aika kitsaasti noita päivityspisteitä jakele yleensä? Ainakin mitä olen lukenut.

Kun nyt vihdoin saatiin PS4:n puolellakin PSN taas pystyyn, niin pääsin minäkin kurkistelemaan joululahjapakkojani. Samaan syssyyn vaihdoin alkuperäisen 4-2-3-1-systeemin aavistuksen hyökkäävämpään 4-3-3-muunnelmaan, jossa keskikentän keskimmäinen pelaaja on CAM ja keskushyökkääjäkin pelaa laitahyökkääjien yläpuolella. Tein pieniä päivityksiä omaan porukkaani. Ihan nappikauppaa nämä omat ostokset verrattuna muiden Zlataneihin ja muihin, eikä ketään varmaan kauheasti kiinnosta, mutta laitanpa silti tekstimuodossa esille.

. . .

Kiva nähdä että joku jaksaa nähdä noinkin paljon vaivaa tekstin muodossa kirjoittaessaan tuntemuksia pelaajista! :)

On sulla ainakin omalaatuinen tiimi, muuta ei voi sanoa. Harvemmin tämmöisiä jengejä näkee, pointsit siitä!

Kiva nähdä että joku jaksaa nähdä noinkin paljon vaivaa tekstin muodossa kirjoittaessaan tuntemuksia pelaajista! :)

On sulla ainakin omalaatuinen tiimi, muuta ei voi sanoa. Harvemmin tämmöisiä jengejä näkee, pointsit siitä!

No melkoinen futismies olen henkeen ja vereen, joten "jonkun verran" tunnen "tuntemattomampiakin" pelaajia ja tykkään perehtyä asioihin. Rakas harrastus jo pitkän ajan takaa...

Mutta millä lailla "omalaatuinen"? :D

Hyvän näköinen tiimihän tuo on. Varsinkin hyökkäys kolmikko on aika loistava. Itseltäkin löytyy Griezmann ja Feghouli. Tuohon päivitykseen Feghoulin tilalle suosittelen IF Feghoulia tai sitten Deulefeu. Vela on aika huono vaihtoehto. Nimittäin on vasen jalkainen ja weak foot 2 tähteä samoin crossing arvo aika heikko 73. Toimii siis paljon paremmin hyökkäyksessä kuin rakentelussa.

Olen lähes 100% varma että Lacazette päivittyy 80, ehkä jopa 81 mut se on aika epätodennäköistä, eikös EA aika kitsaasti noita päivityspisteitä jakele yleensä? Ainakin mitä olen lukenut.

Mulle riittää tuo pisteenkin korotus sillä silloin kortista nousee kaikki tärkeimmät arvot juuri sopivasti jotta hinta nousee korkeaksi. Tälläkin hetkellä jo sen verran hyvät arvot:D

Moikka moi! Meikäläinen on uutena tulokkaana täällä kysymässä kahta asiaa: ensinnäkin , millä keinolla saisi tradettua hyvin rahaa , lähinnä omia toimivia keinojanne kysyn. Toisekseen, mitä sanoisitte konsolifinin porukan panos-turnauksesta? Mielellään joku turnausvalvoja. Ei mielellään mitään läpipallo ilmassa-pakkotoistoa. Saan itse xbox1 10. Päivä, joten ennen sitä en voi osallistua . PS- puolella voisin olla ns. Valvoja. Mitäs tuumaatte?

Moikka moi! Meikäläinen on uutena tulokkaana täällä kysymässä kahta asiaa: ensinnäkin , millä keinolla saisi tradettua hyvin rahaa , lähinnä omia toimivia keinojanne kysyn. Toisekseen, mitä sanoisitte konsolifinin porukan panos-turnauksesta? Mielellään joku turnausvalvoja. Ei mielellään mitään läpipallo ilmassa-pakkotoistoa. Saan itse xbox1 10. Päivä, joten ennen sitä en voi osallistua . PS- puolella voisin olla ns. Valvoja. Mitäs tuumaatte?

Pari hyvää nostoa paketista ja visa auttaa alkuun:D

Panos turnaus olis varsin hyvä jos vaan sais oikeasti kunnon peli porukan kasaan. Kokemukset vaan melko ristiriitaiset random liigoista/turnauksista jo ilman panoksia. Pelissä kuitenkin sen verran vikoja kuten tuo läpipallo ilmassa että randomi jampoilla ja panoksilla niiden käyttö vaan tulee olemaan aika todennäköistä.. Sen jälkeen tapellaan foorumilla kuka teki mitäkin:cool:

Omalaatuisella tarkoitin että harvemmin näkee käytettävän suurta osaa pelaajista mitä käytät.

Velasta olen täysin eri mieltä kuin Saxon. Nimenomaan vasen jalkaisuus RW pelaajalla on itelle mieleen. Leikkaukset laidasta keskeen ja laukaus takakulmaan, avot.

Ball control 85, Finishing 82, Att.pos. 83, Pace 86, nam.

Ainoat heikkoudet WF 2 tähteä ja shot power 68, mut traitseissä finesse shot joten kyllä tuolla varmaan aika nätisti sais sijoiteltua boxista börsiä.

Meidän oma Santuzzio arvosteli IF Velan pari päivää sitten, käykäähän Youtuben puolelta tsekkaamassa ja kanava tilaukseen jos ei ole jo.

http://www.youtube.com/watch?v=gdScNDJF4SY

Omalaatuisella tarkoitin että harvemmin näkee käytettävän suurta osaa pelaajista mitä käytät.

Velasta olen täysin eri mieltä kuin Saxon. Nimenomaan vasen jalkaisuus RW pelaajalla on itelle mieleen. Leikkaukset laidasta keskeen ja laukaus takakulmaan, avot.

Ainoat heikkoudet WF 2 tähteä ja shot power 68, mut traitseissä finesse shot joten kyllä tuolla varmaan aika nätisti sais sijoiteltua boxista börsiä.

Meidän oma Santuzzio arvosteli IF Velan pari päivää sitten, käykäähän Youtuben puolelta tsekkaamassa ja kanava tilaukseen jos ei ole jo.

Nuo on hyviä puolia.. ja tehokkaita. Jos taas haluaa rakenteluun osallistuvan laiturin niin Vela ei ole kovin kaksinen. Jossain välissä nimittäin kovasti kiinosti IF kortti, sillon tuli videoita ja arvosteluja vilkuiltua.:)

Kokemuksia kellään Yaya Touresta? Viime vuoden painoksessa ei ollut minun mieleeni. Huomenna kuitenkin olisi varaa hankkia.

yhtenä trademetodina minkä tiedostan niin tämä perinteinen osta aktiivi totw-pelaaja tiistaina/keskiviikkoaamusta, ja oottele pari kolme viikkoa niin johan on hintaa kortilla.
Onko täällä yhtään halukkaita turnaukseen? Säännöt ei ole kiveen kirjoitettuja yms.

Itseäni voisi tuo turnaus kiinnostaa, kovin isoa panosta en saa heitettyä tosin. 10k on jo mulle melko paljon tällä hetkellä varsinkin.

Nyt on kyllä tähdet oikeassa asennossa. Promopakasta melko arvokas pikakiituri.

Vihje: Aloitti uransa laitapakkina ja on sittemmin siirtynyt oikealle laitahyökkääjäksi. Myytiin Tottenhamista Real Madridiin tähän asti vain arvuutetuilla summilla mutta tällä viikolla paljastettiin todellisen siirtosumman hinnaksi 91M. Jos ei vielä auennut niin kaveri on Walesistä. :)

Kyllä kelpaa!

Kiitoksia Hart! :D PR osastolle on palkattu oikeita miehiä ;) Seuraavaksi muuten IF Santi kokeilussa. Jokunen peli on tullut sillä jo pelattua. Ensivaikutelma hyvin positiivinen!

Kiitoksia Hart! :D PR osastolle on palkattu oikeita miehiä ;) Seuraavaksi muuten IF Santi kokeilussa. Jokunen peli on tullut sillä jo pelattua. Ensivaikutelma hyvin positiivinen!
Juu eipä mittään, tarviihan mun nyt suomenkieliselle Itanille hankkia tilaajia! Eikös sitä jotain puhetta ollut siitä puskaradion toimivuudesta vai miten se meni. Itekki tsekkasin statseja tänään ja näköjään 19 peliä oon Cazorlalla pelannut ja 7 häkkiä näytti tilillä olevan. Ei mitään hajua mimmosia maaleja lie olleet, eikä kyllä oikein osaa muuta sanoa kuin että laukaus sillä on kyllä loistava. Vetää ihan mistä vaan, vaikka paikaltaan. :)

Asiasta kukkaruukkuun, ostin eilen päivällä 3 x Abaten kortteja jemmaan 59k BIN, ihan siltä varalta jos se saa sen kultakortin päivityksen. Tsekkasin tunti sitten sen hinnan ja wtf, alin BIN 139k?!? Voin kertoa että lähti Ignaziot markettiin samoin tein. Kaks sain myytyä 130k ja tuo yks on vielä marketissa ku joku muukin äkkäs et nyt kantsii myydä. 110k alin BIN tällä hetkellä.

Äijähän vetelee hirmusia kortteje. Eiku onnittelut ja arviota tuosta kortista :)

Hirmuisen säädön ja kuonan myynnin, pääsi vihdoinkin viheriölle.
Pyhien aikaan koottu bundes tiimi toimi aivan saatanan hyvin.. Kaikki ukot oikeilla paikoilla, mitä nyt Benatia löytyi pari kertaa hyökkäyksestä. Positiivisin yllätys kuitenkin oli Muller vaikka onkin RF ja chemistry 7 niin aivan loistava kärki.

Edit. Muller aivan huippu 2 peliä tehoilla 2+2

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voi paska.. Nyt lagaa. Kaks peliä pelannu, molemmat voittanu. Pelin loppuessa heittää pihalle ja sanoo että yhteys ut-palvelimille on katkennut. Sitten menen takas niin kaks kertaa pitäny ladata uudelleen noi squadit, ja kaiken lisäks näyttää että DNF-modifieriin tulee lisää kertointa ja näin.. Kolikkoja en tietenkään saanut kummastakaan pelistä. Vähän hajottaa tämmönen sonta...

Voi paska.. Nyt lagaa. Kaks peliä pelannu, molemmat voittanu. Pelin loppuessa heittää pihalle ja sanoo että yhteys ut-palvelimille on katkennut. Sitten menen takas niin kaks kertaa pitäny ladata uudelleen noi squadit, ja kaiken lisäks näyttää että DNF-modifieriin tulee lisää kertointa ja näin.. Kolikkoja en tietenkään saanut kummastakaan pelistä. Vähän hajottaa tämmönen sonta...

Oot menny voittamaan niin ea vähän oikasee lopputuloksia..

Mutta joo mulla ainakin toiminu tosi hyvin.. Vaikka mitä on säätäny niin ei ole mitään ongelmia. Edes transfer search ei ole vaikka normaalisti joutuu parin etsinnän jälkeen menemään futista ulos.

Premieri testissä ja ai hitto että Hazard on hyvä.. Ei paljoa hinta harmita sillä on kaikkien kolikoiden arvoinen. Ei vielä tehoja mutta juoksuja ja tärkeä pilkun hankinta. Sanchez jäi kyllä täysin varjoon.

Mitä hittoa!! Normi 7,5k paketti ja sieltä Angel ja Hummels. Rahastonhoitaja ja Bundes tiimin valmennus kiittää ja kumartaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom