Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voiko joku varmistaa paljon toi MLS TOTS Ciman menee? Futbin näyttää 29500 hinnaks mut vaan yks listalla. Eli onko extinct vai meneekö siis melkein minimeillä.

Avasin noi 5 x 50 pakat ja ihan ok lappua tuli, mm. toi Ciman, Aguero, Lahm, Cavani x 2, ja muuta mitkä menee yli 2k hinnalla ens viikolla vielä.

E: Joo, parinkympin TOTS lappu toi enää on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voiko joku varmistaa paljon toi MLS TOTS Ciman menee? Futbin näyttää 29500 hinnaks mut vaan yks listalla. Eli onko extinct vai meneekö siis melkein minimeillä.

Avasin noi 5 x 50 pakat ja ihan ok lappua tuli, mm. toi Ciman, Aguero, Lahm, Cavani x 2, ja muuta mitkä menee yli 2k hinnalla ens viikolla vielä.

E: Joo, parinkympin TOTS lappu toi enää on.

28k näytti äsken olevan pari korttia. Ei hinnat ainakaan vielä noiden totsien osalta ole pahemmin tippunu Frankie oli 115k .... eiköhä noi tipu ku hype siirtyy isoihin liigoihin.

Oma mls tiimi Oparaa vaille valmis.... kuhan sais yhden Willemsin menemään. Tilillä huimat 900 kolikkoa :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, jos taas herä tähänkin elämään kun lomat tuli lusittua...

Iski aivan suunnaton vitutus koko fifaan, mut kai se pikkuhiljaa helpottaa
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Säääh, aamun aivopieru: 200k silver pakkoihin.

Parhaina trolli Juninho, Abreu, oli Dickoa ja Grocea. Eli toisinsanoen ei mitään. No 30 kpl club fitness kortteja mut that's it. Ei tarvi enää miettii sitä Reusin ostoa mut emmä sitä ois jaksanukkaan spämmiä...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hellurei yhteisö!! Tuulis...mhart...saxon ja muut vakiopanelistit!!
Pitäisköhän jollain aikajänteellä alkaa miettiä seuraava turneeta??
Ihan vaikka uuden eurooppalaisen potkupallokauden kunniaksi??
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hellurei yhteisö!! Tuulis...mhart...saxon ja muut vakiopanelistit!!
Pitäisköhän jollain aikajänteellä alkaa miettiä seuraava turneeta??
Ihan vaikka uuden eurooppalaisen potkupallokauden kunniaksi??

Miksipäs ei. Kyllä kait sitä sen verran nyt jo pystyy venymään ku puolet lomasta on lusittu muita hommia tehden, suurimmalti osin ainakin. :)

Mut mulle ei nakiteta sit mitään ylläpitohommia, ihan niin paljon en pysty sitoutumaan! :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

noniin, sehän alkoi kesäloma, hetkeen oo kereny futtia hangata mutta sen kunniaksi pari peliä piti hangata.
Ja paskaa on edelleen :) Pele pelasti eka pelin(5 lainapeliin 10+1), toisessa sitten syötöt menee ties minne ja tolppa tolppa tolppa ja 80min vihun Mata saa aivan jäätävän flipperin jälkeen pallon boksin laidalle, siirtää pallon yhdesti sivuun ja mun 4 pakkia juoksee siinä sumppuun, veto keskelle ja Leno väistää. Tasoitan 90min, Robbenilla boksin laidalta, fifa merkkas OG vaikka ei siinä kyllä yhtään vihua ollut vedon välissä :D oisin kattonu highlights mutta eihän sitä maalia siinä ollu.
Pitäs ostaa One.
edit: kolmas matsi kruunasi kaiken, ryssäliigan joukkue, kärjessä Musa ja Doumbia. Kaveri saa pakilla pallon niin pitkää vaan, maata pitkin tai ilmassa niin aina Musan jalassa, ja sitä ei voi pysäyttää. Pace yli 100? aivan sairasta. 4-3 hävisin ja ohjain hajos..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaaha, jos taas herä tähänkin elämään kun lomat tuli lusittua...

Iski aivan suunnaton vitutus koko fifaan, mut kai se pikkuhiljaa helpottaa

Lomat on suhteelle tiukkoja aikoja... kyllä se Rolle vielä yli puolenkentän tulee.


Turneessa mukana jos ei vedetä liian tiukalla ajalla... Ensimmäinen lomapäivä menossa.. joten aika on suhteellinen käsite :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mietiskelin tässä kovasti. Mikä taika on pelissä ajalla 45min. Viimeiset 10 peliä ja kaikissa mulle on tehty yksi maali viimeistä peliä lukuunottamatta ajassa 45min. Viimeisessä pelissä muuan venäjänliigan tähtihyökkääjä Ahmed musa viimeisteli kolme maalia ajassa 45min. Miten se ees on mahdollista :D juoksi aloituksessa mun pelaajaa päin, kirmas spurtti pohjassa boxin reunaan ja kaboom.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mietiskelin tässä kovasti. Mikä taika on pelissä ajalla 45min. Viimeiset 10 peliä ja kaikissa mulle on tehty yksi maali viimeistä peliä lukuunottamatta ajassa 45min. Viimeisessä pelissä muuan venäjänliigan tähtihyökkääjä Ahmed musa viimeisteli kolme maalia ajassa 45min. Miten se ees on mahdollista :D juoksi aloituksessa mun pelaajaa päin, kirmas spurtti pohjassa boxin reunaan ja kaboom.

Tuo lisäaika on joskus pitempi ku ite puolikas :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mietiskelin tässä kovasti. Mikä taika on pelissä ajalla 45min. Viimeiset 10 peliä ja kaikissa mulle on tehty yksi maali viimeistä peliä lukuunottamatta ajassa 45min. Viimeisessä pelissä muuan venäjänliigan tähtihyökkääjä Ahmed musa viimeisteli kolme maalia ajassa 45min. Miten se ees on mahdollista :D juoksi aloituksessa mun pelaajaa päin, kirmas spurtti pohjassa boxin reunaan ja kaboom.

onko Musalle tehty joku upgrade ku mäkin otin siltä kakkoseen niin että on vieläkin hanuri kipee?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

If slippy G vaihtu tots malliin jos sillä olis vaikka vähän parempi kunto. Samalla päivitin Alonson Tots Bradleyn ja motm Dempseyn smotmiin. On muuten keskikentällä kokoa ku siellä häärää Rooney,Gerrard,Bradleyhin ja Dempsey... tots Robbie on kyllä kova .. jostain se aina kaivautuu maalipaikoille. Opara taas ylihypetetty ja melko onneton rääpäle mut onneks se osaa juosta. Jos ei ala vakuuttamaan niin vaihtuu Onuohaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täälähän on suurella osalla porukasta lomat vasta aluillaan, kun meikä jo vetelee viimeistä lomaviikkoa! [emoji4] No, hyviä lomia itse kullekin. Toivottavasti saatte tällasia kelejä, mitä nyt pari päivää ollut! Mun koko loman ajan satanut, prkl... No, olinhan nyt sentään viikon verran Italian auringon alla 35 asteen uunissa [emoji57] Ei sovi suamalaiselle miähelle sellanen. [emoji3]

Okei, tuli vähän ot:ta, joten sepitetään futistakin vähän [emoji4] .

Mulla oikeestaan kaikki into futista kadonnut. Taidan vaan myydä kaiken ja paukutella pakkoja auki, kun en enää edes oikein kerkeä pelailla. Tai sitten teen jonkun fiilistelyjengin Stevie G:n ympärille. [emoji57]

Ja mulle kans passais nyt hyvät turnausmatsit viimeisen lomaviikon kunniaks! Joten ei muuta kuin turneeta pystyyn! [emoji4]
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

FFUUUU!

Oon äärimmäisen masentunut klubini tilanteeseen tällä hetkellä. :(

Tein monta päivää hommia tuossa ennen MLS TOTSeja, että sain myytyä KAIKEN viimeisenkin turhan klubista hyvään hintaan pois. Siellä oli vielä aamulla vain muutama paikanvaihtokortti, muutama soppari ja muutama club fitness kortti ja kalkkua oli just sen verran mitä suunnitelmiini tarvitsin.

Tänään tuli sit joku ihme kriisi kaaliin, ja olen tunkenut kaikki massit silver pakkoihin. Se, että ne massit meni ei varsinaisesti haittaa koska kaiken roskan myymällä mulla on ne massit melkein takaisin, mutta mua masentaa aivan helkkaristi katella et siellä on taas melkein tuhat sopparia myytävänä, läjä kaikkea muuta roskaa, puhumattakaan noista silver pelaajista joiden hinnoista ei ole mitään hajua. Joo, voisin toki quicksellata kaiken tjms mut ei anna luonto periksi. Sääähh....

Positiviista tuosta pussibingestä, että nousi sieltä TOTS Beltran, ja samassa paketissa oli itseasiassa Arsenalin W.Silva! Ihan kiva 175k arvoinen pussukka! Myös Zuniga ja muuta pikkukivaa nousi muista paketeista. Noita pelaajia taidan listailla vasta kunhan tää MLS hässäkkä on ohite, noi silverit on arvossaan vasta sitten kunhan marketti taas hetkeksi hiljenee.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

€an pakkavalvomossa kahvitauko ku tänne tuli Tots Bradley... ei nyt mikään lottovoitto mut 55k kelpaa.

Tänään möin päivällä Willemsit pois ku ostelin noita mls totseja niin sen hinta onki vaan noussu. Tilillä tällä hetkellä 170k ja ei oikeastaan enää tarvii mitään. Mhart sai ylipuhuttua joten tungetaan ne hopeisiin....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

€an pakkavalvomossa kahvitauko ku tänne tuli Tots Bradley... ei nyt mikään lottovoitto mut 55k kelpaa.

Tänään möin päivällä Willemsit pois ku ostelin noita mls totseja niin sen hinta onki vaan noussu. Tilillä tällä hetkellä 170k ja ei oikeastaan enää tarvii mitään. Mhart sai ylipuhuttua joten tungetaan ne hopeisiin....
Pistä ny bingen tuloksia sit nähtäville. Ite saisin heti semmoiset 300k lisää tungettavaksi jos viittisin mennä konsolille mut ei ny vaan jaksa, liikaa näissäkin jo käsitellä. :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistä ny bingen tuloksia sit nähtäville. Ite saisin heti semmoiset 300k lisää tungettavaksi jos viittisin mennä konsolille mut ei ny vaan jaksa, liikaa näissäkin jo käsitellä. :D

Minä tarjoon joskus viskin! Toinen silver pakka ja ZAAAArdeees!!!!
 
Ylös Bottom