Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Smårgasbord crunch liitty kans joukkoon tummaan. Emmäkyllä tosta mitään tajua mut, ei hätää, voitan silti.

Juu sehän on jo traditio et mhart alottaa FUT-ketjun. Ei siinä ny alkuun tarvi mitää hienouksia olla, mut saadaan sit päiviteltyä helposti, kun kummiskin hengaat täällä 25/8
Niino, Lake sen ny kerkes aloittaa jo, turhapa sitä varmaan on enää toista ketjua tehdä. :)

Mulle on aivan sama mitä siinä ekassa postissa on, pääasia että juttu luistaa vanhaan malliin. Ja voihan sen pohjan tehdä joku valmiiksi, ja lähettää lakelle että liittää sen siihen tjms.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niino, Lake sen ny kerkes aloittaa jo, turhapa sitä varmaan on enää toista ketjua tehdä. :)

Mulle on aivan sama mitä siinä ekassa postissa on, pääasia että juttu luistaa vanhaan malliin. Ja voihan sen pohjan tehdä joku valmiiksi, ja lähettää lakelle että liittää sen siihen tjms.
Joo mä tein hätäpäissäni sen ketjun ja tuumasin että varmaan joku jatkaa itse asian sitten halutessaan seuraavaan viestiin tai pyytää mua pasteamaan shidit siihen mun viestiin.

Sitten asiaan:

1. Fc Köln-turnaus alkamassa kohta ja markkinoilta löytyy vaan jotain totaalijämiä 5k hinnalla. Ei näin...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo mä tein hätäpäissäni sen ketjun ja tuumasin että varmaan joku jatkaa itse asian sitten halutessaan seuraavaan viestiin tai pyytää mua pasteamaan shidit siihen mun viestiin.

Sitten asiaan:

1. Fc Köln-turnaus alkamassa kohta ja markkinoilta löytyy vaan jotain totaalijämiä 5k hinnalla. Ei näin...

Mulla oli noita kaikkien joukkueiden ukkoja ja kaikki vietiin maksimilla muutamassa minuutissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite just listasin 4 kpl noita Kölnin ukkoja, menivät instana 5k maximi hintaan! Hullua!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Se ois niin hyvä juttu, jos sulla on pelaaja jossain squadissa niin se ei näkyisi siellä "varastossa" mullakin on aika monia tiimejä niin ei ikinä muista mitkä on turhia pelaajia :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tuli ostettuu toi SIF Rooney kärkeen Aku-Eeron tilalle. Pääsee kamppailemaan ajasta Costan kanssa. Onko kellään kokemuksia SIF Rooneysta nimenomaan ST paikalta?

Ja jossain vaihees oli puhetta Season 4:sen mahollisesta alkamisesta. Nyt vois olla taas porukalla enemmän kiinnostusta tai ainakin voitais kokeilla tuleeko ketään? Kenties Best Of The Best näin tän Fifan ehtoo puolella..?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tänään tuli ostettuu toi SIF Rooney kärkeen Aku-Eeron tilalle. Pääsee kamppailemaan ajasta Costan kanssa. Onko kellään kokemuksia SIF Rooneysta nimenomaan ST paikalta?

Ja jossain vaihees oli puhetta Season 4:sen mahollisesta alkamisesta. Nyt vois olla taas porukalla enemmän kiinnostusta tai ainakin voitais kokeilla tuleeko ketään? Kenties Best Of The Best näin tän Fifan ehtoo puolella..?

Ei oo SIF:istä mutta on pinkistä Rooneysta. En suosittele kärjeksi, Aguero parempi siellä. Mieluummin CAM/CM, siellä se vasta pääsee oikeuksiinsa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voitko selittää ton drafti jutun vähä paremmin? Ja ei en kyllä vaiha boxiin jos eivät julkaise hyypiän legendiä[emoji6]

Nii meinaan että jos siinä nyt on LIIAN helppo kolikontekotapa heti pelin alkuun... Nää 7K kolikoita/50K pakka-turnauksetkin olis aika jäätävää settiä pelin alussa

Jos tossa draftissa menee vaikka palkinnot esim. 15K(omat takas),20K,25K, ja 30K, niin saat 4 matsia pelaamalla 15K kolikoita + match coinsit
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nii meinaan että jos siinä nyt on LIIAN helppo kolikontekotapa heti pelin alkuun... Nää 7K kolikoita/50K pakka-turnauksetkin olis aika jäätävää settiä pelin alussa

Jos tossa draftissa menee vaikka palkinnot esim. 15K(omat takas),20K,25K, ja 30K, niin saat 4 matsia pelaamalla 15K kolikoita + match coinsit
Joo katoin sen juutuuppi videonki siitä mutta mun mielestä ois parempi jos tosta draftista sais untradeable pelaajia ja vähän kolikoita.Toisaalta kun treidailu muuttu vaikeemmaks niin onhan tuo ihan kiva tapa kokeilla uusia pelaajia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

huhuh, elämäni nöyryytys, 5-0 turpaan ja 0 laukausta itellä. Koira onneksi tulee aina heiluttaa häntää ni ei tartte boxia särkee :D
edit: jos jotain posiviitista niin non-rare kultaukkoja on näköjään klubissa varmaan sata ja muutaman ku listasin ni tonnilla häviää aika äkkiä
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Menee kyllä semmosta silver tuubaukkoa 3-5k hintaan että oksat pois. :D

Baijerin Vidal on valitettavan pahasti kiven alla, taitaapi olla kultapelaajista se hankalin saada... Uskomatonta touhua kyllä. :(

Rahalla saa ja hevosella pääsee ei enää ole mitenkään osuva sanonta puhuttaessa markettitouhuista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo itekki myin juuri jonku Chileläisen tusinajanarin maxeilla. :D Toimiiko muuten muilla tuo FUT:n Web Appi normaalisti? Ei tunnu pääsevän transfer marketiin ollenkaan... :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Menee kyllä semmosta silver tuubaukkoa 3-5k hintaan että oksat pois. :D

Baijerin Vidal on valitettavan pahasti kiven alla, taitaapi olla kultapelaajista se hankalin saada... Uskomatonta touhua kyllä. :(

Rahalla saa ja hevosella pääsee ei enää ole mitenkään osuva sanonta puhuttaessa markettitouhuista.

Minä nauranu kans ku menee vaikka millasta kakkaa hyvällä hintaa. 170k oli alotus tossa pronnsi bingessä... sen jälkeen vielä 3x75k bingeä. Nyt sit myyny kaikea pois niin tilillä jo tässä vaiheessa 120k ja vielä 300 silveriä klubissa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pitäs toi One laittaa ny tässä elo-syyskuussa. Kannattaako ostaa sit se one+fifa16-paketti kun se tulee kuitenkin vai One ja erikseen se fifa16 futti-versio? montakos pakkaa siinä on saanu kylkiäisenä? ja onko hinta halvempi ku se että ostas fifan ja sit pointseilla pakkoja? pakkohan sitä alussa on muutamat pakat ostetta että alkuun pääsee :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo itekki myin juuri jonku Chileläisen tusinajanarin maxeilla. :D Toimiiko muuten muilla tuo FUT:n Web Appi normaalisti? Ei tunnu pääsevän transfer marketiin ollenkaan... :(
Web app ei ole transfer marketin osalta toiminut miesmuistiin, bottien takia sulkivat sen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

pitäs toi One laittaa ny tässä elo-syyskuussa. Kannattaako ostaa sit se one+fifa16-paketti kun se tulee kuitenkin vai One ja erikseen se fifa16 futti-versio? montakos pakkaa siinä on saanu kylkiäisenä? ja onko hinta halvempi ku se että ostas fifan ja sit pointseilla pakkoja? pakkohan sitä alussa on muutamat pakat ostetta että alkuun pääsee :(

Eli tossa tulee 2 pakkaa per vko, 20vkon ajan eli ei ainakaan itseäni moinen spessuversio kiinnosta. Ja näköjään saa 5 pelin laina-Messin ja 2 tuuletusta. (Ihq)
Kannattaa odotella niitä Xone+fifa paketteja ja katsoa mikä tulee omaan tarpeeseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Total OT, mut muistaakseni täällä oli joku vanhalla konsolilla joka diggaili Top Spin 4:sta. Jos tunnistat itsesi ni lisää mut ni otetaan matsia joku ilta! :)

Fifasta ei juuri mainittavaa. Vois vaikka pelin pelata. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ja jossain vaihees oli puhetta Season 4:sen mahollisesta alkamisesta. Nyt vois olla taas porukalla enemmän kiinnostusta tai ainakin voitais kokeilla tuleeko ketään? Kenties Best Of The Best näin tän Fifan ehtoo puolella..?

Juuri tätä odotellaan.
 
Ylös Bottom