Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vinkkinä vielä sellainen että tuota turnaustahan saat pelata niin monesti kun haluat ja joka kerta voitosta saa jumbo paketin. Eli alkuun parhaat mahdolliset rakennuspalikat, vaikka kortteja ei voikkaan myydä. 4 peliä - 2k coinseja - jumbo.
Eikös sen paketin saa ainoastaan ekasta voitosta? Future wins on sitten pelkästään kolikoita? Vai onko siellä taas turnaus vaihtunut?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös sen paketin saa ainoastaan ekasta voitosta? Future wins on sitten pelkästään kolikoita? Vai onko siellä taas turnaus vaihtunut?

Eikös nää turnaukset enimmäkseen aina bugaa niin et sen pakan saa joka kerta?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eikös sen paketin saa ainoastaan ekasta voitosta? Future wins on sitten pelkästään kolikoita? Vai onko siellä taas turnaus vaihtunut?

Lukemani mukaan vuosia vanha bugi mitä ea ei kehtaa korjata eli 6 päivää aikaa keräillä paketteja.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aha, ok. No ite en viitsi edes pelata noita turnauksia kun aikaa on muutenkin niin rajallinen määrä. Tänä vuonna on tullu alle 300 peliäkin vasta pelattua...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voe Jumpe sentäs.

Tuli tunne et nyt ostan yhden paketin, ja sieltä tuli...



YAMADA!

2nlqzrr.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lukemani mukaan vuosia vanha bugi mitä ea ei kehtaa korjata eli 6 päivää aikaa keräillä paketteja.

Juu ite vedin äsken ton offline turnauksen, rahoja ei tullut mutta tosiaan toi pakka tuli :D Nyt näyttäis, että seuraavasta voitosta sais 3,5k rahaa. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Voe Jumpe sentäs.

Tuli tunne et nyt ostan yhden paketin, ja sieltä tuli...



YAMADA!

2nlqzrr.jpg

Onnittelut! Loistava nosto ja tähän mennessä Tevezin ohella paras pelaaja millä tullu pelattua. Okazaki on melkein yhtä hyvä.

Ps4 porukka lisäilkää toveri listoille. niin voi väänellä friendly seasoneita sun muuta testailua...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/14343316/
Tuossa on minun squadini tällä hetkellä. Ehdottakaa ihmeessa parannusehdotuksia ja kaikkea muuta.. Mieluiten Paulinhon paikalle ja puolustuslinjaan jotain muuta pelaajaa max chemillä. Kovin kallis ei saisi olla, maksimissaan 20k. pelaaja. Lacazetestä ja Cabellasta olen pitänyt älyttömästi, loistavia pelaajia molemmat. Mutta katsokaa ihmeessä toi mun squadi joka ei nyt ole mitään verrattuna teidän muiden joukkueisiin, kiva sillä silti on pelata. Kiitos :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/14343316/
Tuossa on minun squadini tällä hetkellä. Ehdottakaa ihmeessa parannusehdotuksia ja kaikkea muuta.. Mieluiten Paulinhon paikalle ja puolustuslinjaan jotain muuta pelaajaa max chemillä. Kovin kallis ei saisi olla, maksimissaan 20k. pelaaja. Lacazetestä ja Cabellasta olen pitänyt älyttömästi, loistavia pelaajia molemmat. Mutta katsokaa ihmeessä toi mun squadi joka ei nyt ole mitään verrattuna teidän muiden joukkueisiin, kiva sillä silti on pelata. Kiitos :)

Hyvä tiimi ja Lavezzin näkeminen on aina plussaa.
Minä laittaisin Paulinhon tilalle Ramiresin.. Puolustava kaveri 88 ja 83 driblingillä. Lisäksi hyvällä tavalla agressiivinen ja vääntää kyllä isotkin pelaajat kumoon.. Linkki Lucasinkiin säilyy. Hinta jossain 20k - 30k. Cahilin kaveriksi Rojo linkittyy hyvin Rafaelin kanssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/14343316/
Tuossa on minun squadini tällä hetkellä. Ehdottakaa ihmeessa parannusehdotuksia ja kaikkea muuta.. Mieluiten Paulinhon paikalle ja puolustuslinjaan jotain muuta pelaajaa max chemillä. Kovin kallis ei saisi olla, maksimissaan 20k. pelaaja. Lacazetestä ja Cabellasta olen pitänyt älyttömästi, loistavia pelaajia molemmat. Mutta katsokaa ihmeessä toi mun squadi joka ei nyt ole mitään verrattuna teidän muiden joukkueisiin, kiva sillä silti on pelata. Kiitos :)


olisko tommone mittää:

http://www.futhead.com/15/squads/14346100/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuli nyt sitten vielä voitettua toi New Years Open- nettiturnauskin, olipas taas ihme kuraa toi finaalipeli. 3 ekaa peliä suht helppoja voittoja kaikki, sitten finaalissa tuli perus ruotsalainen vastaan jolla tuntu olevan puolustuspäässä kauhea pulla koko ajan. Onneks kaveri oli hyökkäyspäässä ihan täys susi, niin vihu ei päässyt edes hyville maalintekopaikoille. Oma hyökkäyskin takkuili koko pelin ajan, kun aina vika ratkaseva syöttö jäi joko vajaaksi tai syöttö lähti liian kovaa eteen tai sitten syöttö lähti ihan väärään suuntaan mihin olin sen suunnitellu laittavan. Pelin lopussa päätin lähteä vetämään kunnon prässillä päälle ja se tuottikin tulosta 90min kohalla, kun kaveri laitto tyhmän syötön oman maalin eteen, josta riistin pallon Balotellilla helposti pois ja siitä tarkka sijotus takanurkkaan, ai että mihin paikkaan voittomaali :D

Tosiaan tosta sai kultapakan jossa oli 12 korttia kaikki rareja. Ilmaiskorttejahan noi tottakai oli, ettei mitään saa myytyä.. Parhaana nostona Ter Stegen, jolla en tee yhtään mitään, sillä maalista löytyy jo Bravo, Hart ja Weidenfeller.
Ois kyllä kiva saada jotain vähän parempaa noista ilmaispakoista, kerran jos niitä ei voi edes myydä, niin kortit joutaa vaan lojumaan clubiin..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suurin osa clubista myyty aika isoon ylihintaan. Tohoja siis liikkeellä, kannattaa hinnoitella ainakin 15% ylihintaa verraten alimpaan Biniin. Esim Rooneyn möin 71k, alin bin oli 59k. Toki tuolla mun kortilla oli CM positio että ei sinänsä kauhea ylihinta, mutta maksoin tuosta 32k joten nätti profit. Chelsean miehet meni pari kiloa isommalla (Cahill, Schurrle, Fabregas)... Isot nimet myymättä, mut ne on jo ihan törkeesti hinnoiteltu joten en usko niiden myyvän mut eihän sitä koskaan tiedä. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laitelkaas parhaita ilmaispakka nostoja futmasin ajalta niin näkee vähän laajemmin mitä niistä tulee.

Omat noin 20 pakettia..
Sirigu ja Schurle
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Untradeable Hazard tuli nostettua ilmaisesta mega päkistä :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite sain FutMas pakista parhaana Reus(joku 6 pakettia). Poika sai SIF Griezmann yhdellä.
 
Ylös Bottom