Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos ja kun totyn aikaan hinnat tippuu niin paljonkohan mahdollisesti tuo ronaldo tuosta laskis? Jos sais sen näpättyä tiimiin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkohan 3,5M realistinen? Mutulla heitän ihan vaan. Tuulis?

3.5 näyttäs ps puolella aika hyvältä veikkaukselta, black friday tasoa veikkaillaan hintojen totyssä nyt olevan . Sit tietty bidseillä voi munkittaa vaikka alle kolmen pahimman paniikin aikaan. Ps. 2. If Laca myyty SIF hinnalla tänään... 2.2M tilillä, joku 3 sit kun kaik myyty
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pacehorot saa uutta tulivoimaa LB osastolle, IF Ashley Young LWB. Vitut 36 def arvosta, jos pace on 87! :)

Muuten tuo tän viikon TOTW on aika makoisa. Mane ja Rooney edelleen hankintalistalla. Toivottavasti tuo Mane ei olis ihan helkkarin kallis...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No niin, muutama sivu sitten kysyin ehdotuksia van Persien ympärille, ja kiitos luomuksistanne! Vaikken päätynyt suoraan mihinkään, otin niistä kyllä ideoita, ja nyt oma ehdotukseni olisi valmis:

http://www.futhead.com/15/squads/14499349/

Löytyykö vielä mielipiteitä, mitä pitäisi muuttaa? Onko kokemuksia Thiagosta, millainen kortti kyseessä? Lb:n paikalle kelpaisi joku muukin kortti... Itseltäni löytyy jo 7 noista korteista, siksi tuli tehtyä tällaisia valintoja :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No niin, muutama sivu sitten kysyin ehdotuksia van Persien ympärille, ja kiitos luomuksistanne! Vaikken päätynyt suoraan mihinkään, otin niistä kyllä ideoita, ja nyt oma ehdotukseni olisi valmis:

http://www.futhead.com/15/squads/14499349/

Löytyykö vielä mielipiteitä, mitä pitäisi muuttaa? Onko kokemuksia Thiagosta, millainen kortti kyseessä? Lb:n paikalle kelpaisi joku muukin kortti... Itseltäni löytyy jo 7 noista korteista, siksi tuli tehtyä tällaisia valintoja :)

Thiago on hyvä allrounder, näimpä itseasiassa toissapäivänä jonkun käyttävän sitä strikerina. Oli ihan ST korttikin laitettu. :D

Hummelsin vaihtaisin kyllä johonkin toiseen, esim Boatengiin, tai vaikka Sokratisiin. Tuo Hummelsin M/H workrate on byllystä, itellä ainakin tuntui että se vipelsi välillä puolessakentässä eikä sit viittinyt tulla alaspäin. Olenkin luopunut sen käytöstä ja yrittänyt pärjätä M/M pakeilla. Benatia on ihan siinä ja siinä annanko ääntä sillekkään, aika korkeelle sekin menee. Toppareista suosittelen Boateng, Sokratis, Santana, Subotic, tuossa järjestyksessä.

Hyökkäys ja keskikenttä sekä fullback osasto muuten ihan ok.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kuten sanottiin Boatankki Hummelsin tilalle. Pelin paras puolustaja. Sokrates on myös loistava valinta, ei ehkä niin hyvä kun Boateng, mutta silti aika uskomaton hintasekseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kuten sanottiin Boatankki Hummelsin tilalle. Pelin paras puolustaja. Sokrates on myös loistava valinta, ei ehkä niin hyvä kun Boateng, mutta silti aika uskomaton hintasekseen.

Jeps. Säälittävää sinänsä että tässä pelissä menee oikeasti hyvien pelaajien ominaisuudet täysin hukkaan. Hummelshan on aivan maailman kärkiä toppareista, ja kyllä se hyvä pääpeli näkyy toki hyökkäyspäässä jos sitä uskaltaa vaan käyttää, mut tuo ylihyökkääminen syö kyllä käyttöhaluja. Sama homma Ramosin kanssa. Ja monen muun hyvän topparin kanssa. Ja sit toisinpäin, oikeasti tosikovat pakit on vaan käyttökelvottomia tässä pelissä, verraten vaikka Terry.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin, itsekin olin hyvin skeptinen Hummelsin work rateja kohtaan, mutta itselläni kortti on tuntunut oikeinkin hyvältä... Hummels katkoo lähes kaikki syötöt ja todella hyvä pääpelaaja. Sokratis löytyy itseltäni myös, samaa mieltä että siinä ja tässä kumpi on parempi, Benatia vai sokratis. Benatia on ottanut itselläni ällistyttävän monta rankkaria vastustajalle! Se ainakin ehdoton miinus. Mutta Boatengia ja Hummelsia olen kaavaillut pakkipariksi, Boatengin statsit ainakin hipoo täydellisyyttä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Niin, itsekin olin hyvin skeptinen Hummelsin work rateja kohtaan, mutta itselläni kortti on tuntunut oikeinkin hyvältä... Hummels katkoo lähes kaikki syötöt ja todella hyvä pääpelaaja. Sokratis löytyy itseltäni myös, samaa mieltä että siinä ja tässä kumpi on parempi, Benatia vai sokratis. Benatia on ottanut itselläni ällistyttävän monta rankkaria vastustajalle! Se ainakin ehdoton miinus. Mutta Boatengia ja Hummelsia olen kaavaillut pakkipariksi, Boatengin statsit ainakin hipoo täydellisyyttä.

Boateng on melkein omastakin mielestä tän pelin parhaita toppareita. Tuo Benatian ingame stats on kyllä jäätävä, 89 tais olla ku katoin ne. Mutta eipä ne statsit aina sitä totuutta kerro. Kai nää on vähän semmosia makumieltymyksiä tjmsp.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas, Mané sai IF:n, pakko napata kyllä testiin tuohon LW paikalle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakki keskusteluun sen verran että Ramos on ollu noin 100 pelin kokemuksella pirun luotettava. Muutaman kerran on löytynyt vähän omituisesta paikasta. Muuten kyllä varmaa peliää. Samoin Hummels vaikka onkin kankea niin katkoo hyvin ja pitää kyllä hyökkääjät loitolla. Nyt kun paritin Hummelsin Naldon kanssa niin silläkin on high/medium. Olin aika varma että on kusessa etenkin kun Naldon kankeus on jotain aivan uskomatonta.. kääntösäde melko lähellä koko omaa puoliskoa. 2 peliä ja molemmissa vastaan juoksu tiimi.. ensin Ibarbo ja joku 75 arvoinen kolumbialainen pika juoksija.. toisessa aina niin seksikäs kaksikko Benteke ja Lukaku. Tasan yhden kerran Ibarbo pääsi karkuun. Muuten tuo minun kankea kaksikko pysäytti kaikki yritykset mitkä keskeltä tuli.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas, Mané sai IF:n, pakko napata kyllä testiin tuohon LW paikalle.

Sama täällä, voi vaan olla pikkuisen pirun kallis näin alkuhuumaan. Epäilen että ei lähde alta 400k ennen viikonloppua... Tuo Manen peruskortti oli oikeesti pirun hyvä ku pyörittelin bronze, silver ja gold BPL pelaajia keskenään. Hector Bellerin (61) tuntu ihme kyllä ihan ok RB:ltä kans. Juoksuvoimaa löytyy ja sepä se oikeesti riittääkin. Kaikki muu ois tietysti plussaa ja sitähän sillä ei ole. Mut tuntu ihan kivalta. Ihan kevyesti paras silver millä oon tänä vuonna pelannut on silti Diame. Aivan totaalimahtava oli CM positiossa, väitän että CDM paikalla vielä kovempi. Vahvanoloinen ja katko paljon palloja. Eikä ole kankea, kuten esim toinen samantyylin Koyate on. Agbonlahor on tietysti omaa luokkaansa mutta sitä nyt ei tarvitse mainita, ihan OP ollut jo vaikka kuinka monta vuotta! :D

Pistetääs pientä aivojumppaa tälle illalle tai viimestään huomiselle, kunhan niistä kanuunoistanne selviitte! :)

Eli, postaa omasta mielestäsi omalaatuisin squad minkä olet rakentanut. Ainoa kriteeri on että team chem tarvii olla 99.

Tässä mun squad, olen jo joskus kertaalleen tän tänne postannutkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkohan sieltä kuinka tulos mitään erikoispakkoja? Onko mitään tietoo?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Oma veikkaus että siinä kahdeb aikoihin tulee 100k pakat kauppoihin, 2 per käyttäjä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko niis tavannu olla joku "aikaraja"? Et joutuuko valvoo.

Tuohon on hankala antaa suoraa vastausta mutta uskon, että tämä mahdollinen 100k paketti tulee olemaan 24h marketissa, ja niitä on yksi tai kaksi kappaletta varattu per käyttäjä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuohon on hankala antaa suoraa vastausta mutta uskon, että tämä mahdollinen 100k paketti tulee olemaan 24h marketissa, ja niitä on yksi tai kaksi kappaletta varattu per käyttäjä.


Lightning roundia ois jos hypetetty, joten kyllä se on sen 24h. Määrä arvoitus.

Huomisaamu saattaa sit olla hyvä ostoaika Ruunalle ja Mannelle. Ainakin viime TOTW oli pohjissa heti aamusti, samoin MOTM Higuain oli aamulla halvimmillaan
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Molemmat pakat avasin ja parhaana tuli Lewandowski. Tuli sieltä jotain ~10k pelaajia. :) koska ne kannattais myydä? :o
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama täällä, voi vaan olla pikkuisen pirun kallis näin alkuhuumaan. Epäilen että ei lähde alta 400k ennen viikonloppua... Tuo Manen peruskortti oli oikeesti pirun hyvä ku pyörittelin bronze, silver ja gold BPL pelaajia keskenään. Hector Bellerin (61) tuntu ihme kyllä ihan ok RB:ltä kans. Juoksuvoimaa löytyy ja sepä se oikeesti riittääkin. Kaikki muu ois tietysti plussaa ja sitähän sillä ei ole. Mut tuntu ihan kivalta. Ihan kevyesti paras silver millä oon tänä vuonna pelannut on silti Diame. Aivan totaalimahtava oli CM positiossa, väitän että CDM paikalla vielä kovempi. Vahvanoloinen ja katko paljon palloja. Eikä ole kankea, kuten esim toinen samantyylin Koyate on. Agbonlahor on tietysti omaa luokkaansa mutta sitä nyt ei tarvitse mainita, ihan OP ollut jo vaikka kuinka monta vuotta! :D

Pistetääs pientä aivojumppaa tälle illalle tai viimestään huomiselle, kunhan niistä kanuunoistanne selviitte! :)

Eli, postaa omasta mielestäsi omalaatuisin squad minkä olet rakentanut. Ainoa kriteeri on että team chem tarvii olla 99.

Tässä mun squad, olen jo joskus kertaalleen tän tänne postannutkin.
http://www.futhead.com/15/squads/14545285/ Tossa olis mun "omituisin squad". Kai tommosia on ennenki nähty mutta tein oman versioni niistä... Joa jollain olisi massia tuota kokeilla niin haluaisin tietää tuloksen ainakin
 
Ylös Bottom