Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkohan 3,5M realistinen? Mutulla heitän ihan vaan. Tuulis?Jos ja kun totyn aikaan hinnat tippuu niin paljonkohan mahdollisesti tuo ronaldo tuosta laskis? Jos sais sen näpättyä tiimiin.
Onkohan 3,5M realistinen? Mutulla heitän ihan vaan. Tuulis?
No niin, muutama sivu sitten kysyin ehdotuksia van Persien ympärille, ja kiitos luomuksistanne! Vaikken päätynyt suoraan mihinkään, otin niistä kyllä ideoita, ja nyt oma ehdotukseni olisi valmis:
http://www.futhead.com/15/squads/14499349/
Löytyykö vielä mielipiteitä, mitä pitäisi muuttaa? Onko kokemuksia Thiagosta, millainen kortti kyseessä? Lb:n paikalle kelpaisi joku muukin kortti... Itseltäni löytyy jo 7 noista korteista, siksi tuli tehtyä tällaisia valintoja
Joo kuten sanottiin Boatankki Hummelsin tilalle. Pelin paras puolustaja. Sokrates on myös loistava valinta, ei ehkä niin hyvä kun Boateng, mutta silti aika uskomaton hintasekseen.
Niin, itsekin olin hyvin skeptinen Hummelsin work rateja kohtaan, mutta itselläni kortti on tuntunut oikeinkin hyvältä... Hummels katkoo lähes kaikki syötöt ja todella hyvä pääpelaaja. Sokratis löytyy itseltäni myös, samaa mieltä että siinä ja tässä kumpi on parempi, Benatia vai sokratis. Benatia on ottanut itselläni ällistyttävän monta rankkaria vastustajalle! Se ainakin ehdoton miinus. Mutta Boatengia ja Hummelsia olen kaavaillut pakkipariksi, Boatengin statsit ainakin hipoo täydellisyyttä.
Jaahas, Mané sai IF:n, pakko napata kyllä testiin tuohon LW paikalle.
Oma veikkaus että siinä kahdeb aikoihin tulee 100k pakat kauppoihin, 2 per käyttäjä.
Onko niis tavannu olla joku "aikaraja"? Et joutuuko valvoo.
Tuohon on hankala antaa suoraa vastausta mutta uskon, että tämä mahdollinen 100k paketti tulee olemaan 24h marketissa, ja niitä on yksi tai kaksi kappaletta varattu per käyttäjä.
http://www.futhead.com/15/squads/14545285/ Tossa olis mun "omituisin squad". Kai tommosia on ennenki nähty mutta tein oman versioni niistä... Joa jollain olisi massia tuota kokeilla niin haluaisin tietää tuloksen ainakinSama täällä, voi vaan olla pikkuisen pirun kallis näin alkuhuumaan. Epäilen että ei lähde alta 400k ennen viikonloppua... Tuo Manen peruskortti oli oikeesti pirun hyvä ku pyörittelin bronze, silver ja gold BPL pelaajia keskenään. Hector Bellerin (61) tuntu ihme kyllä ihan ok RB:ltä kans. Juoksuvoimaa löytyy ja sepä se oikeesti riittääkin. Kaikki muu ois tietysti plussaa ja sitähän sillä ei ole. Mut tuntu ihan kivalta. Ihan kevyesti paras silver millä oon tänä vuonna pelannut on silti Diame. Aivan totaalimahtava oli CM positiossa, väitän että CDM paikalla vielä kovempi. Vahvanoloinen ja katko paljon palloja. Eikä ole kankea, kuten esim toinen samantyylin Koyate on. Agbonlahor on tietysti omaa luokkaansa mutta sitä nyt ei tarvitse mainita, ihan OP ollut jo vaikka kuinka monta vuotta!
Pistetääs pientä aivojumppaa tälle illalle tai viimestään huomiselle, kunhan niistä kanuunoistanne selviitte!
Eli, postaa omasta mielestäsi omalaatuisin squad minkä olet rakentanut. Ainoa kriteeri on että team chem tarvii olla 99.
Tässä mun squad, olen jo joskus kertaalleen tän tänne postannutkin.