Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Molemmat pakat avasin ja parhaana tuli Lewandowski. Tuli sieltä jotain ~10k pelaajia. :) koska ne kannattais myydä? :o

Itelle tuli Di Maria ja Schurrle, sit muutama 1-2k peluri, eli suunniillee +-0 noi pakat meni.

Myydä kannattaa heti, laitat vaan normihinnalla listalle, kyl se sieltä jossain kohtaa menee, vaiks halvemmallakin sais
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Molemmat pakat ostettu ja parhaimpina Tevez ja Vidal plus pari 5k pelaajaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aamupalaksi molemmat 100k pakat ja eka pakka sai yrjön kurkkuun. Paras ovr Garay 83 ja kallein Balotelli. Toinen näyttikin jo paremmalta ja se sisälsi IF Lallanan, Agueron ja Ramiresin. Eli tuplat tuosta noin arviolta tulee kun myy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/14545285/ Tossa olis mun "omituisin squad". Kai tommosia on ennenki nähty mutta tein oman versioni niistä... Joa jollain olisi massia tuota kokeilla niin haluaisin tietää tuloksen ainakin
Hupsista, vähän pacea siinä. :)

Harvinaista kyllä, ite napautin Rooneyn jo nyt talteen 640k BINillä. Tuntuu jotenkin alhaiselta hinnalta. Manen kanssa odottelen siihen asti että marketissa vähä enemmän niitä, on tuo 550k vielä ehkä liikaa...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ekasta satkun pakasta if lallana ja kompany toisesta ei yhtään mitään.

Nouseekohan tuon rooneyn if kortin arvo tuosta n.650k? Aattelin että kannattaako sijoitus mieles ostaa? Eilen siitä maksoi jotku 1.4 milliä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Molemmat paketit auki ja täyttä kuraa. Ekassa oli sentään Sturridge, toisessa taitaa arvokkain olla Miranda:mad:

No eiku kohti uusia totya ja uusia pettymyksiä.

Teki mieli kuiteski kokeilla jotain isoa kalaa joten poimin Suarezin 570k hintaan. Tuo varmaan alkaa kuiteskin huomenna nousemaan joten siitä saa parin päivän pelailusta jotain voittoakin.

Rooney vaikuttaa kyllä melko halvalta.. Tällä hetkellä ja pätsillä se saatta kuitenkin olla ehkä paras Cam mitä tuosta liigasta löytyy.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lightning roundia ois jos hypetetty, joten kyllä se on sen 24h. Määrä arvoitus.

Huomisaamu saattaa sit olla hyvä ostoaika Ruunalle ja Mannelle. Ainakin viime TOTW oli pohjissa heti aamusti, samoin MOTM Higuain oli aamulla halvimmillaan

Vielä kun uskois ite näihin ennustuksiinsa...

Aamuyöllä oli Rooney boksilla 450k... kun heräsin ni ostin 515k, myin äsken pois 600k. Ois vaan pitänyt lyödä kaikki kiinni siihen, ja ehkä pitää kauemminkin, mut en halunnu riskeerata. Lallanan ostin 22k, myin pois 35k. Shawcrossia ostin 10 alle 10k/kpl, myynyt pari 15k pala(vois saada varmaan enemmänkin siitä mut musta toi on ihan hyvä)
sit nappasin hopeisen McLeanin jota oli 4 markkinoilla, maksoin 15k, ja laitoin 29k(alin BIN ton mun ostamani jälkeen) myyntiin, kaupaks meni.


Paha sanoa et nouseeko toi Rooney vielä.

Huomioikaa sit et huomenna tulee Lightning Roundit vielä kertaalleen, illalla 4 roundia 2h välein(suomen aikaa 18,20,22,24)
Sit on 15k pakat x 20 ja 25k pakat x 10 per nuppi.

Hyvä lightning round tekee ainakin sen et löytöjä on markkinoilla, ite dumppasin 26. päivä ylimääräset pelaajat myyntiin 150c lähdöllä, kun en tajunnut et niitä tulee ihan sikana myyntiin....

Meni Pique hintaan 150c....
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vielä kun uskois ite näihin ennustuksiinsa...

Aamuyöllä oli Rooney boksilla 450k... kun heräsin ni ostin 515k, myin äsken pois 600k. Ois vaan pitänyt lyödä kaikki kiinni siihen, ja ehkä pitää kauemminkin, mut en halunnu riskeerata. Lallanan ostin 22k, myin pois 35k. Shawcrossia ostin 10 alle 10k/kpl, myynyt pari 15k pala(vois saada varmaan enemmänkin siitä mut musta toi on ihan hyvä)
sit nappasin hopeisen McLeanin jota oli 4 markkinoilla, maksoin 15k, ja laitoin 29k(alin BIN ton mun ostamani jälkeen) myyntiin, kaupaks meni.


Paha sanoa et nouseeko toi Rooney vielä.

Huomioikaa sit et huomenna tulee Lightning Roundit vielä kertaalleen, illalla 4 roundia 2h välein(suomen aikaa 18,20,22,24)
Sit on 15k pakat x 20 ja 25k pakat x 10 per nuppi.

Hyvä lightning round tekee ainakin sen et löytöjä on markkinoilla, ite dumppasin 26. päivä ylimääräset pelaajat myyntiin 150c lähdöllä, kun en tajunnut et niitä tulee ihan sikana myyntiin....

Meni Pique hintaan 150c....


No tietää taas mihinkä ne coinssit menee. Olis varmaa paree ostella nyt pelaajia ettei huomenna iske pakka himo.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suarez oli erittän hyvä 2 peliä tehoilla 5+1. Vaikka tuntui hiukan hitaalta ja driblingi oli Agueroon tai Teveziin verrattuna vähän kankea. Niin voimaa majavalla kyllä oli ja mieletön veto.. kaikki 5 vetoa mitä teki löytyi maalista. Totyn aikaan kyllä hankittava takaisin:)

Premier tiimiin oli hankittava Rooney cam paikalle. Vaikka Cazorla onkin ollut todella hyvä niin pieni koko on ollut ongelma. häviää jatkuvasti kaksin kamppailut. Kokeilin Sif Silvaa ja se oli vielä enemmän pulassa high pressure tiimejä vastaan (online pelissä näiden osuus varmaan 95%) Rooneyn luulis vääntävän jo aika miehekkäästi 88 fysikalla.
Vaikka Sanchezia paljon kehutaan niin 4-1-2-1-2 rm tontilla menee täysin hukkaan. Pelin tukemisessa ja rakentamisessa Navas ja Willian on vaan paljon parempia.

Paketti ostokset on nyt hetkeks ohi ja nyt on pari viikkoa aika nautiskella pelaamisesta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kolmannesta 100k pakasta napsahti IF rooney kun toisella käyttäjällä availin :D Ei voi kun kiitollinen olla :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kummatkin 100k pakat avattuna ja parhaana pelaajana Vidic... No tuli sieltä sentään 10k arvonen Piszczek :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sama täällä, voi vaan olla pikkuisen pirun kallis näin alkuhuumaan. Epäilen että ei lähde alta 400k ennen viikonloppua... Tuo Manen peruskortti oli oikeesti pirun hyvä ku pyörittelin bronze, silver ja gold BPL pelaajia keskenään. Hector Bellerin (61) tuntu ihme kyllä ihan ok RB:ltä kans. Juoksuvoimaa löytyy ja sepä se oikeesti riittääkin. Kaikki muu ois tietysti plussaa ja sitähän sillä ei ole. Mut tuntu ihan kivalta. Ihan kevyesti paras silver millä oon tänä vuonna pelannut on silti Diame. Aivan totaalimahtava oli CM positiossa, väitän että CDM paikalla vielä kovempi. Vahvanoloinen ja katko paljon palloja. Eikä ole kankea, kuten esim toinen samantyylin Koyate on. Agbonlahor on tietysti omaa luokkaansa mutta sitä nyt ei tarvitse mainita, ihan OP ollut jo vaikka kuinka monta vuotta! :D

Pistetääs pientä aivojumppaa tälle illalle tai viimestään huomiselle, kunhan niistä kanuunoistanne selviitte! :)

Eli, postaa omasta mielestäsi omalaatuisin squad minkä olet rakentanut. Ainoa kriteeri on että team chem tarvii olla 99.

Tässä mun squad, olen jo joskus kertaalleen tän tänne postannutkin.
http://www.futhead.com/15/squads/12348545/ tässä oma, piti säästää tuohon futmasin aikoihin kun olin onnistunut saamaan 60k kasaan... Onnistuiko? NO ***** EI
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/12348545/ tässä oma, piti säästää tuohon futmasin aikoihin kun olin onnistunut saamaan 60k kasaan... Onnistuiko? NO ***** EI

Aika kivan näkäinen squadi! Tykkään tosi paljon tuosta topparikaksikosta ja Muslerasta! Eikä nuo laitalinkitkään huonoja ole, itse laittaisin Marchision tilalle Vidalin.

Mitä tarkoitat että ei onnistunu? Meni kolikot hukkaan? Vai nousiko hinnat liikaa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Paljonkohan mahtaa Hazardin ja Y. Touren hinta tippuu TOTY:n aikana??
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aika kivan näkäinen squadi! Tykkään tosi paljon tuosta topparikaksikosta ja Muslerasta! Eikä nuo laitalinkitkään huonoja ole, itse laittaisin Marchision tilalle Vidalin.

Mitä tarkoitat että ei onnistunu? Meni kolikot hukkaan? Vai nousiko hinnat liikaa?
Pakat..... Pari päivää ennen futmasia sorruin, ja ei tullut muuta ku marcelo. Siitäkin tulleilla rahoilla ostin pakkoja... :D omaa typeryyttä :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarviis apua vähän , mulla 3-4-3 kokoonpano bundesliiga setillä

bundesliigasta ei sopivia vasemman laidan LM ja LW pelaajia löydy joten niihin mitään hyviä suosituksia ketä sijoitella? Reus ei sovi viellä budjettiin!

Tällä hetkellä st huntelaar , rf muller , rm shaqiri , cmmät thiago sekä sahin , cb:nä sokratis , benatia,hummels ja maalissa weidenfeller !

eli fiksuja idiksi noille LM sekä LW paikoille!

käyttövaraa olis noin 40k ja kaikki ehdotukset huomioidaan ;)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tarviis apua vähän , mulla 3-4-3 kokoonpano bundesliiga setillä

bundesliigasta ei sopivia vasemman laidan LM ja LW pelaajia löydy joten niihin mitään hyviä suosituksia ketä sijoitella? Reus ei sovi viellä budjettiin!

Tällä hetkellä st huntelaar , rf muller , rm shaqiri , cmmät thiago sekä sahin , cb:nä sokratis , benatia,hummels ja maalissa weidenfeller !

eli fiksuja idiksi noille LM sekä LW paikoille!

käyttövaraa olis noin 40k ja kaikki ehdotukset huomioidaan ;)

Itelläni tuossa bundes tiimissä LM paikalla Schurle 7 kemialla. Sen ainakin saa kun siirrät Hummelsin samaan laitaan ja CM tontille vaikka Gundogan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

On se kumma kun en saa noista promo pakoista yhtään mitään. Niin avasin normi 7.5k pakan ja hazardi tulla tupsahti taitaa olla jo neljäs mitä oon pakoista saanu.
 
Ylös Bottom