Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei voi kun suositella. SIF Laca on paras pelaaja mikä on tullut vastaan. Pallo pysyy jalassa, oikeita juoksuja.. ei ole tainnut yhtään kertaa päätyä paitsionkaan.. sulavat liikket ja vaikka on pieni niin ei kontaktia säikähdä.. minä oon onneton maalintekijä mutta tehot kymmeneen peliin 10+4. Puolustushan tuonne ainakin minun ryhmityksellä olisi helppo hybridillä laittaa.. olis Varanee, kocsielnyä, glichyä ja muitakin hyviä. Itse halusin Sirigun maaliin niin sillä on sitten Ligue 1 puolustajia. Perrin pienestä koosta huolimatta hoitanut hommansa terrierin lailla. David siivoa sitten pääpallot.

Äsken vaihdoin 2 millin premieriin.. peli sellaista tervan juontia.. ei vaan yksinkertaiset lyhyet syötöt mene perille ja jos menee niin kantapäihin kopisee.. Aguero ei taaskaan päässyt tolppaa lähemmäksi.. muuten peli olikin sitten ilmapuolustusta.

Emmä sit ikinä jaksanutkaan noita alkaa ostelemaan, pelasin pari peliä vielä tuolla BPL/BuLi hybridillä ja varmistin etten tipahda divarista. En tiedä, pitäs varmaan tosissaan testailla näitä suosituimpia pelaajia ihan vaan että näkis miten paljon se peli eroaa, jos eroaa. Kyllä sen verran foliohattu päässä pelaan että aika varmasti uskon näihin tasoituksiin mut onhan siinä se mahdollisuus että on vain yksinkertaisesti paska eikä saa mitään aikaiseksi. En nimittäin ole pelannut kuin muutaman pelin ns. keskikastin porukalla. Levyn kun sain käteen niin olin kahden viikon Web app treidaamisella/pakoillla rakentanut itselleni tiimin mikä sisälsi aika koviakin nimiä. Jostain niistä returning user pakoista sain Eto'on josta saaduilla kalkuilla aloitin treidaamisen. Jotain 4k tjms siitä sillon heti alussa sai. Good times. Oli vielä uutta ja ihanaa ja jännittävää. Nyt lähinnä saa jännittää että tuleeko vastaan, Doumbia, Musa, Emenike vai kaikki kolme samassa tiimissä! :D

Emmä sit ikinä jaksanutkaan noita alkaa ostelemaan, pelasin pari peliä vielä tuolla BPL/BuLi hybridillä ja varmistin etten tipahda divarista. En tiedä, pitäs varmaan tosissaan testailla näitä suosituimpia pelaajia ihan vaan että näkis miten paljon se peli eroaa, jos eroaa. Kyllä sen verran foliohattu päässä pelaan että aika varmasti uskon näihin tasoituksiin mut onhan siinä se mahdollisuus että on vain yksinkertaisesti paska eikä saa mitään aikaiseksi. En nimittäin ole pelannut kuin muutaman pelin ns. keskikastin porukalla. Levyn kun sain käteen niin olin kahden viikon Web app treidaamisella/pakoillla rakentanut itselleni tiimin mikä sisälsi aika koviakin nimiä. Jostain niistä returning user pakoista sain Eto'on josta saaduilla kalkuilla aloitin treidaamisen. Jotain 4k tjms siitä sillon heti alussa sai. Good times. Oli vielä uutta ja ihanaa ja jännittävää. Nyt lähinnä saa jännittää että tuleeko vastaan, Doumbia, Musa, Emenike vai kaikki kolme samassa tiimissä! :D

Ennen pätsiä olin just noussut neloseen.. sen jälkeen tuli päivitys ja sit nousi Aguero paketista. Siitä taisin tippua melko suorinta reittiä kasiin asti. Siitä asti onkin sahannut kutosen ja vitosen väliä. Paitsi nyt olin just nousemassa ligue 1 tiimillä neloseen.. mutta 0 coinsia ja 0 pointsia. Uusinta peli ja loppu tuloksen voin vaan arvata..
Tuo kolmikko oli jossain vaiheessa todella kovassa huudossa. Musaa ei ole näkyny pitkiin aikoihin.
Muutenkin varsin mielenkiintoisia vastustajia.. 41212(2) cdm Falcao paikkakin oli jopa vaihdettu :confused:

Näppärä tuo ps4 kuva kaappaus saa just tollasia vastustajan tiimejä arkistoon..

edit. Tulihan se voitto vihdoinkin.. nyt menee kyllä lujaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ite en voi edes kuvitella että nousisin koskaan ykköseen. Ihan mahdoton ajatus, älyttömän vaikea edes voittaa titteliä. :)

Benzeman arvot on tässä pelissä ihan vituralleen. Eikäs sillä ole yli 80 dribblinki? Just katon ATM-RM copa matsia ja tuo Benzema alkaa olla kyllä aikamoinen klohno jos multa kysytään...

Ite en ole kuin vähän toista kymmentä onlinematsia pelannut ja samat mietteet. Grindasin tuota uuden vuoden turnausta offlinessa jumbo packin takia aika paljon ja kaikkein vaikeimmat vastukset tuntui olevan aina nämä keskikastin Tottenhamit yms. joukkueet. Sitten barcat, realit ja bayernit saivat yleensä poimia minua vastaan palloa verkosta 4-5 kertaa matsissa. Tämä siis jo tietokonetta vastaan.

Ykköstiimini on tällä hetkellä valioliigasta koottu jengi 4-3-3(5) ovr. taitaa olla 77 tai 78. Ei mitään kovin pacekkaita pelaajia ja pelaankin lähinnä pallonhallinta peliä ja varon nopeita ratkaisuja, joista aukeaisi vastustajan pacehirmuille vastahyökkäyksen paikka. Tuolla tavalla en ole hävinnyt yhtään peliä onlinessa ja mitä parempi joukkue kaverilla on, sen paremmin mun omien pelaajien syöttömylly toimii. CF paikkaa pelaa mulla Remy Cabella (CAM), joka on aivan kurko pelaaja, niin kuin joku täällä äsken jo mainitsikin. Hintakin näyttää olevan tosi halpa 1500 mitä äsken kurkkasin. Kaveri on ihan huika viimeistelijä boxista ja kuljettaa sekä syöttää palloa erinomaisesti. Lisäksi nopeutta on riittävästi, ettei sitä helpolla kiinni saa. Muutoinkin mulla on vähän ufo squadi, kun wingereiden paikalla pelaa keskikentän laiturit Arnautovich ja Valencia ja CM:ien paikalla CAM:t Tadic ja Barkley. Wanyama on taas uskomattoman vahva keskikentän pohjalla. Vaikka se vähän hidas on, niin silti se saa riistettyä pallon, mikäli ei lähtötilanteessa ole jo jäänyt jälkeen. Sen olen kanssa huomannut että puolustaminen on tosi vaikeaa sellaisessa formationissa jossa ei ole CDM:ia lainkaan. Pakkien ja keskikentän väliin kasvaa liian suuri väli tällöin. Tässä vielä se squadi, joka on tehty vain pakoista tulleista pelaajista http://www.futhead.com/15/squads/15427897/.
Aijjai, Remy Cabella on kyllä aivan loistava, minä sitä pariin kertaan olen hehkuttanutkin. Otin ensin kokeiluun tiimiin asenteella "jos sitten heivaa pois kun tulee coinseja." Ainoa mitrn tuon tosta nyt sais pois olis se että siitä if-kortti tulis. Hyvä maku sulla ☺

Ennen pätsiä olin just noussut neloseen.. sen jälkeen tuli päivitys ja sit nousi Aguero paketista. Siitä taisin tippua melko suorinta reittiä kasiin asti. Siitä asti onkin sahannut kutosen ja vitosen väliä. Paitsi nyt olin just nousemassa ligue 1 tiimillä neloseen.. mutta 0 coinsia ja 0 pointsia. Uusinta peli ja loppu tuloksen voin vaan arvata..
Tuo kolmikko oli jossain vaiheessa todella kovassa huudossa. Musaa ei ole näkyny pitkiin aikoihin.
Muutenkin varsin mielenkiintoisia vastustajia.. 41212(2) cdm Falcao paikkakin oli jopa vaihdettu :confused:

Näppärä tuo ps4 kuva kaappaus saa just tollasia vastustajan tiimejä arkistoon..

edit. Tulihan se voitto vihdoinkin.. nyt menee kyllä lujaa.

Itsellä monta kautta 1. divarissa (ja välillä hairahdus kakkosessa) takana ja en allekirjoita yhtään Saxonin ja Mhartin ongelmia :P Uskon, että johtuu täysin divarista, mutta vastustajilla tuntuu nykyään AINA olevan >2M squadi ja peli EI ole mitään kantapäille syöttelyä... Nimenomaan Aguerot ja kumppanit ratkovat tasaisia pelejä aika kovalla prosentilla vastustajille. Itselläni on aika keskinkertaiset Bundesliga- ja Serie A -squadit, parhaita pelaajia Higuain, Chiellini, Götze, Piszczek ja Hummels (ihan vaan tasoa havainnollistamaan).

Voi olla, että alemmissa divareissa on v-mäisempiä vastustajia tai muuta vastaavaa, mutta ihan pakko kyllä leikkisästi todeta (älkää pahastuko), että olisiko se vika kuitenkin oman sohvan ja telkkarin välissä...? :D

Itsellä monta kautta 1. divarissa (ja välillä hairahdus kakkosessa) takana ja en allekirjoita yhtään Saxonin ja Mhartin ongelmia :P Uskon, että johtuu täysin divarista, mutta vastustajilla tuntuu nykyään AINA olevan >2M squadi ja peli EI ole mitään kantapäille syöttelyä... Nimenomaan Aguerot ja kumppanit ratkovat tasaisia pelejä aika kovalla prosentilla vastustajille. Itselläni on aika keskinkertaiset Bundesliga- ja Serie A -squadit, parhaita pelaajia Higuain, Chiellini, Götze, Piszczek ja Hummels (ihan vaan tasoa havainnollistamaan).

Voi olla, että alemmissa divareissa on v-mäisempiä vastustajia tai muuta vastaavaa, mutta ihan pakko kyllä leikkisästi todeta (älkää pahastuko), että olisiko se vika kuitenkin oman sohvan ja telkkarin välissä...? :D

Joo-o, voib olla...

Tipahdin kolmosesta kasiin, ihan suoraan, kun siirryin x360--> ONE

lyhytsyöttöpeliä 4-3-3(5) taktiikalla, ja asetukset vielä Fleshgodin oppaan ohjeiden mukaan. Ihan silkkaa tuskaa vaan päästä boksiin. Pitäs varmaan kasata ryssän liigasta kunnon hikisakki, Doumbsin ympärille saa sieltä halvalla ihan hyvää porukkaa kun on Valbuenat ja Boussoufat.

Nyt tuli ensmäinen IF-kortti joka on pakko ostaa, Felipe Melo. Vieläkun sais Sneijderista SIF:in CAM:ina

Varmasti suurin vika löytyy juurikin sieltä.. En ole missään vaiheessa uskonut mihinkään handicap efektiin.. Vaihtopenkki täynnä toisen tiimin tähtiä keräämässä kuntoa. Mutta joku vaan mättää tuolla premier tiimillä.. Tänään kuitenkin pelailin ligue 1 tiimillä ja heti nousu neloseen. Peli vaan kulki sillä älyttömän hyvin. Mitä vastustajiin tulee niin ainakin 6-4 on täynnä aika geneerisiä tiimejä joissa on kaikkialla kehuttuja Remyjä ja Doumbioita.. Väliin tulee hyviäkin pelejä ja aivan sama lopputuloksesta. Mutta ihan sama vaikka syötöt menis kantapäille kunhan ei tarviis viittä peliä putkeen harrastaa ilmatorjuntaa..

Kovasti on alkanut tehdä mieli peliä ostaa juuri tän pelimuodon takia. Tosin mietityttää kun edellinen Fifa on joskus 16 vuotta sitten pc:lle hommattu FIFA 00 eikä futista ole tullut seurattua melkein 13 vuoteen...

Kovasti on alkanut tehdä mieli peliä ostaa juuri tän pelimuodon takia. Tosin mietityttää kun edellinen Fifa on joskus 16 vuotta sitten pc:lle hommattu FIFA 00 eikä futista ole tullut seurattua melkein 13 vuoteen...

En suosittele. Ohjaimet menee vaan hajalle, kokoajan vituttaa ja naapurit luultavasti vaatii häätöä liiallisesta huutamisesta. Kaiken lisäksi jäät vielä luultavasti koukkuun. Älä tee samaa virhettä mitä minä tein :D

En suosittele. Ohjaimet menee vaan hajalle, kokoajan vituttaa ja naapurit luultavasti vaatii häätöä liiallisesta huutamisesta. Kaiken lisäksi jäät vielä luultavasti koukkuun. Älä tee samaa virhettä mitä minä tein :D

Tästä samaa mieltä :) Lisäksi itse olin 3kk pelaamatta tätä peliä ja maanantaina ajattelin muutaman pelin ottaa, mutta nyt en sitten ole muuta pelannutkaan..Eli kyllä koukkuun jää aivan varmasti. Itsekkin tein kokonaan uuden tilin ja aloitin alusta. Jotenkin on taas se julkaisun into päällä :)

Nyt täytyy kyl postata!

Eilen/yöllä toiminu pelit ihan hemmetin hyvin tälläsellä nipulla http://www.futhead.com/15/squads/15497766/

Yleensä itellä ongelmana ollu pelailla ns. "huippupelaajilla" , mutta toi toimii itellä ku rasvattu.

Aikasemmin ku olin putoillu 2divarista tonne 7divarin paikkeilla nii tuntu ettei mikään onnistu.

Tällä squadilla noussu nyt 7divarista takas tonne 3 divarii eilisen/yön aikana :) Kannattaa kokeilla jos massia löytyy.

Ois kiva kuulla muiden mielipiteitä tästä porukasta ja toki jos tulee jotain mitä itte muuttaisit, nii eiku kertomaan :D

HUOMENTA VAAN KAIKILLE!

Nyt täytyy kyl postata!

Eilen/yöllä toiminu pelit ihan hemmetin hyvin tälläsellä nipulla http://www.futhead.com/15/squads/15497766/

Yleensä itellä ongelmana ollu pelailla ns. "huippupelaajilla" , mutta toi toimii itellä ku rasvattu.

Aikasemmin ku olin putoillu 2divarista tonne 7divarin paikkeilla nii tuntu ettei mikään onnistu.

Tällä squadilla noussu nyt 7divarista takas tonne 3 divarii eilisen/yön aikana :) Kannattaa kokeilla jos massia löytyy.

Ois kiva kuulla muiden mielipiteitä tästä porukasta ja toki jos tulee jotain mitä itte muuttaisit, nii eiku kertomaan :D

HUOMENTA VAAN KAIKILLE!

Erittäin kova nippu, eipä tuossa oikein muuta parannettavaa ole kuin Schweinsteigeria voisi koittaa jonkun keskikenttäläisen tilalle, varmaan itse tiedät kestä olisi vähiten epämieluisa luopua :D Vastustajistani päätellen tuntuu, että Reus on oikeasti vähintään TOP3-pelaajissa tänä vuonna, oli nimittäin squadi mikä hyvänsä jossa kaveri vaan on, niin Reus dominoi peliä yksinään.

Hummels on juuri siinä ja siinä, itse olen tykännyt kovasti, mutta joillekin high/high ratet ei sovi. Sokratista tai Benatiaa tilalle, mutta kyllä itse Hummelsia suosittelisin...

Ja vielä tuosta pelaamisen puuduttavuudesta. Itsellä toki mennyt täysin hermot koko p**kaan monta kertaa, mutta silloin itseäni palvelee hiljattain ostamani NHL15 :D Ei pahalla änärifaneille, mutta tuota nykyversiota en itse pysty ottamaan kovin vakavasti, mutta pelaaminen on kyllä erittäinkin viihdyttävää, joten se on loistavaa rentoutusta Fifasta. Toki L1 + kolmio jengit ottavat päähän ja huolella, mutta motina niille jotka asian kanssa painivat: 1. ja 2. divarissa kyseisiä vastustajia tulee huomattavasti vähemmän! Tai sitten vaan olen ollut todella onnekas.

Päivitelläänpä taas tilannetta tuon case Kompanyn suhteen. EA:lta oli taas yöllä putkahtanut tuttu vastaus: "Valitettavasti emme pystyneet vahvistamaan, että olet menettänyt pelin sisäisiä varoja. Näin ollen emme pysty myöntämään sinulle hyvitystä. Pahoittelemme asiasta mahdollisesti johtuvaa haittaa ja pettymystä."

Onhan tämä jo aivan pelleilyä EA:n puolelta. Otin kumminkin tunnin sisällä yhteyttä, kun kortti katosi ja tällöin olisivat voineet helposti todeta, että näin on päässyt käymään. Mutta laittoivat vaan joka kerta automaattivastausta, että jumiutuneiden korttien pitäisi taas toimia. Nyt kaksi viikkoa myöhemmin näyttääkin olevan vähän vaikeaa ellei mahdotonta todeta, onko joku kadonnut vaiko eikö. Mutta niin kauan vaadin, kunnes korvauksen saan. Ei EA tätä kyllä enää niin saa korvattua, että tyytyväiseksi tulisin. Tyytyväiset asiakkaat ei ilmeisesti sitten noin suurelle yritykselle ole enää se tavoittelemisen arvoinen asia. Aikaa tähän on palanut varmaan tunteja, mutta periaatteesta aion silti pitää kiinni. Se mistä olen maksanut, kuuluu kyllä minulle.

Joo ite oon tyytyväinen :) ja juuriki tota schweina ja benaa vaihteleen aina kentällä silloin tällöin. :)

Ja mitä tuohon änärii tulee.. Tullu sitä edellis vuosina hakattua ihan tarpeeks. Niin EASHL:llää ku Huttiakin. PS3 puolella tän vuoden versiossa varmaa joku 500peliä, ei oo kyllä tullu sitä moneen kuukauteen pelattua. Ja tuo tän vuoden ps4 on.. Huttia pelannu about kymmenen peliä
Ei oikee nappaa, ku ei oo tosiaa sitä Eashl siinä :D Paska versio sanon minä!

Erittäin kova nippu, eipä tuossa oikein muuta parannettavaa ole kuin Schweinsteigeria voisi koittaa jonkun keskikenttäläisen tilalle, varmaan itse tiedät kestä olisi vähiten epämieluisa luopua :D Vastustajistani päätellen tuntuu, että Reus on oikeasti vähintään TOP3-pelaajissa tänä vuonna, oli nimittäin squadi mikä hyvänsä jossa kaveri vaan on, niin Reus dominoi peliä yksinään.

Hummels on juuri siinä ja siinä, itse olen tykännyt kovasti, mutta joillekin high/high ratet ei sovi. Sokratista tai Benatiaa tilalle, mutta kyllä itse Hummelsia suosittelisin...

Ja vielä tuosta pelaamisen puuduttavuudesta. Itsellä toki mennyt täysin hermot koko p**kaan monta kertaa, mutta silloin itseäni palvelee hiljattain ostamani NHL15 :D Ei pahalla änärifaneille, mutta tuota nykyversiota en itse pysty ottamaan kovin vakavasti, mutta pelaaminen on kyllä erittäinkin viihdyttävää, joten se on loistavaa rentoutusta Fifasta. Toki L1 + kolmio jengit ottavat päähän ja huolella, mutta motina niille jotka asian kanssa painivat: 1. ja 2. divarissa kyseisiä vastustajia tulee huomattavasti vähemmän! Tai sitten vaan olen ollut todella onnekas.

EA on kyllä yks kusinen läävä koko paska, mutta silti aika moni ihminen sitä käyttää/pelailee pelejä ;) Ehkäpä näissä peleissä on jotain koukuttavaa sitte.
Ja joo itellä ollu sama homma ku sulla kadonneen pelaajan kanssa.. Korvasit 5000coinssia ja yhen ilmais pakan.
Vastasin vaan että" Kiitos, todella anteliasta! Pitäkää korttinne Saatana!"
Hieman humalapäissäni aloin sinne avautumaan :D

Päivitelläänpä taas tilannetta tuon case Kompanyn suhteen. EA:lta oli taas yöllä putkahtanut tuttu vastaus: "Valitettavasti emme pystyneet vahvistamaan, että olet menettänyt pelin sisäisiä varoja. Näin ollen emme pysty myöntämään sinulle hyvitystä. Pahoittelemme asiasta mahdollisesti johtuvaa haittaa ja pettymystä."

Onhan tämä jo aivan pelleilyä EA:n puolelta. Otin kumminkin tunnin sisällä yhteyttä, kun kortti katosi ja tällöin olisivat voineet helposti todeta, että näin on päässyt käymään. Mutta laittoivat vaan joka kerta automaattivastausta, että jumiutuneiden korttien pitäisi taas toimia. Nyt kaksi viikkoa myöhemmin näyttääkin olevan vähän vaikeaa ellei mahdotonta todeta, onko joku kadonnut vaiko eikö. Mutta niin kauan vaadin, kunnes korvauksen saan. Ei EA tätä kyllä enää niin saa korvattua, että tyytyväiseksi tulisin. Tyytyväiset asiakkaat ei ilmeisesti sitten noin suurelle yritykselle ole enää se tavoittelemisen arvoinen asia. Aikaa tähän on palanut varmaan tunteja, mutta periaatteesta aion silti pitää kiinni. Se mistä olen maksanut, kuuluu kyllä minulle.

Gurut tässä teille squadi jolla on grindataan kohti ykkös divaria

http://www.futhead.com/15/squads/15499819/

Miten tätä pitäis parantaa? Tällä hetkellä akuuttia tarvetta ei kyllä ole :D

Mandzukic rynnii ylöspäin voimalla ja pistää korkeat pallot helposti pussiin, Dos Santosilla viimeistelellään ja tapetaan puolustus nopeudella. Velalla laitaa pitkin nouseminen ja boksiin ajaminen on välillä turhankin helppoa + uskomaton fshot. Rakitic & Modric kaksikolla pelin rakentelua ja hämmennystä boksissa.

Nyt täytyy kyl postata!

HUOMENTA VAAN KAIKILLE!

Ihan lystikkään näkönen joukkue, meinaatko pitää TOTY:n yli vai myydä pois ja ostaa halvalla takas?

Itellä ostoon tulee Rolle vasemmalle ja Bale tai Roppen oikeelle.

Onko ketään muuten tehnyt Legenda-porukoita?

Kattelin et vois olla hauska tehdä tollanen TOTY-Crashin aikaan jos jättäis Rollen ostamatta:
http://www.futhead.com/15/squads/15399669/

Gurut tässä teille squadi jolla on grindataan kohti ykkös divaria

http://www.futhead.com/15/squads/15499819/

Miten tätä pitäis parantaa? Tällä hetkellä akuuttia tarvetta ei kyllä ole :D

Mandzukic rynnii ylöspäin voimalla ja pistää korkeat pallot helposti pussiin, Dos Santosilla viimeistelellään ja tapetaan puolustus nopeudella. Velalla laitaa pitkin nouseminen ja boksiin ajaminen on välillä turhankin helppoa + uskomaton fshot. Rakitic & Modric kaksikolla pelin rakentelua ja hämmennystä boksissa.

Jos kolikkoa löytyy ni Velan tilalle James, formaatio 41212(2)

Tai sit tohon formaatioon Modricin tilalle Neymar ja Modric tonne Busquetsin tilalle. Iniesta Rakiticin paikalle

Pienemmän putjetin muutoksia: Khedira Busquetsin paikalle, Chicharito tonne Mandzun tilalle(Chicariton hinta tipahtaa varmaan taas johonkin 700 coinssiin kun rysähtää)

Varane olis vähän vähemmän hidas keskuspakki?

Sit muuten Oscar De Marcos on aika lystikkään nopsa RB

Kyllä mä aattelin pitää tän :D 3milj löytyy viel jos haluaa pakkoja ostaa ku TOTY tulee.. :) Naurattaa vaa tää meininki välillä.. Voitin tiimin millä on rollet ja messit ja balet, mut sit tulee vastaa joku ryssä kellä on jengin overall 75.
Pelkkiä hopea äijiä.. turpaahan siitä tuli :D

Harmi ku ps4 ei oo legendoja.

Ihan lystikkään näkönen joukkue, meinaatko pitää TOTY:n yli vai myydä pois ja ostaa halvalla takas?

Itellä ostoon tulee Rolle vasemmalle ja Bale tai Roppen oikeelle.

Onko ketään muuten tehnyt Legenda-porukoita?

Kattelin et vois olla hauska tehdä tollanen TOTY-Crashin aikaan jos jättäis Rollen ostamatta:
http://www.futhead.com/15/squads/15399669/

Katoppas näkyykö sulla tuo Kompany siellä infossa, mihin tulee voitot sun muut. Mulla kun If Cazorla hävisi se näkyi kuitenkin siellä.. samalla tavalla kun näkyy pelit joita ei seasonissa rekisteröidä mutta infossa näkyy lopputulos.

Naurattaa vaa tää meininki välillä.. Voitin tiimin millä on rollet ja messit ja balet, mut sit tulee vastaa joku ryssä kellä on jengin overall 75.
Pelkkiä hopea äijiä.. turpaahan siitä tuli

Normaalia fifaa. Yleensä kun vastassa on nimimiehiä niin peli on hyvää ja voittojakin tulee.. Kovin vastustaja oli sellaisella tiimillä Missä oli kaikki Bundes IF/SIF ukot + loput starat. Helvetin hyvä peli josta sain puristettua voiton. Silvereistä taas korealainen helvetin vikkelä tiimi, ei ollut mitään mahdollisuuksia. Suurin ongelma on vaan nämä pelin heikkouksia käyttävät.. se niiden torjuminen kun on hiton pienestä kiinni. Välillä onnistuu ja välillä käy joku hasardi.. ei saa vaihdettua oikeaa pelaaja, pakki ottaa ratkaisevat askeleet väärän suuntaan tai jotain muuta. Tälläiset pelaajat kyllä erottuu jo heti tiimi näkymässä tai viimestään alotuksessa kun yritetään epätoivoisesti heti rynniä jotain kikkaa käyttäen läpi. Sen verran kuiteski tehokkaita ja vikkeliä omat CDM äijät niin aina ne kilpistyy niihin.

Tein joulun aikaan tiimin missä kaikki oli isoja ja pitkiä pelaajia 4 pakkia 2 cdm 2 laitaa 2 kärkeä.. Keskusta oli siis kohtuu tukossa kun siitä löytyi Matic - Tarasov - SIF Naldo - Mertesacker.. Vastustaja yritti koko pelin laidan kautta crossia... ei voinnu kun ihmetellä että millon se luovuttaa koska Tevez ei tule yhtäkään pääpalloa tuossa porukassa voittamaan. Ei se luovuttanut.. tuossa olis kuiteski vikkelillä kavereilla saanut nuo korstot pihalle.

Ylös Bottom