Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ea chatin kautta... joku koneellaa oleva voisi heittää linkin tänne. Tabletilla aika onnetonta tuo leikkaa liitä.
Mulla hävis samalla tavalla 120k IF Cazorla ja tuota kautta sain sen takaisin. Näki nimittäin tuo ea:n kaveri täysin sen tilanteen ku katteli minun tiimin tietoja tuolla chatissä. Sain kortin takaisin ja hyvityksenä 500 kolikkoa :confused:ja 7 × 7,5k kulta pakettia.

Huh, kiitti vinkistä! Tämmöistä itsekin odotin saavani mutta vielä mitä, eivät varmasti ole edes tarkastaneet tiliäni vaikka laitoin tarkat päivämäärät ja ajat jolloin kortti katosi.

Vielä jos joku tämän chatin saisi linkattua? Yritän itsekin alkaa kaivamaan josko tulis vastaan...

EDIT: Löysin toista kautta chatin ja yhdistivät toiseen paikkaan, jossa nyt käsitellään asiaa. Joten katsellaan miten tällä kertaa käy.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Edelleenkään en saa tuota linkiä mutta näin sinne pääsee

Eahelpistä alueeksi uk (suomessa ei chättiä ole) - contact us -siellä on monivalinta yhteyden oton syyksi.. laita siihen billing alkaa chättiä löytymään. Eli ohjeita seuraamalla ehdottaa parhaaksi vaihtoehdoksi live chattiä. Jos pistää missing items/coins niin saa vaan lähetellä meiliä johon vastailevat kun jaksavat.

Kannattaakos nuo Griezmannin ja Lacazetten informitkin myydä ennen totyä? Ovat olleet hyvässä nousussa ja Lacazette saa varmaankin vielä upgraden minkä luulisi nostavan kortin kysyntää.

Hihihi.. Balotellin myin kolme tonnia kalliimalla kuin ostin, re-listasin vain kaksi kertaa... Vielä pitäisi saada Fabregas pois jaloista niin olen valmis

Kannattaakos nuo Griezmannin ja Lacazetten informitkin myydä ennen totyä? Ovat olleet hyvässä nousussa ja Lacazette saa varmaankin vielä upgraden minkä luulisi nostavan kortin kysyntää.

Minä ainakin odottelen totyn yli. Tällä hetkellä hinnat jo laskussa ja ennen upgradea Laca on varmasti huipussaan. Eikä mikään ihme ois jos Griezmann sais upgraden kanssa.

http://www.futhead.com/15/squads/15274519/

Tuollainen tuli kasattua Lacazeten ympärille ja sai Lavezinkin peli kelpoiseksi.. Hamouman normaalikorttia testasin ja se oli hyvä.. If kortti ei ollu hinnalla pilattu kun sen sai poimittua discard hintaan. Kärkeen on totyn jälkeen Lacan kaveriksi tulossa Benzema kunhan la ligaan saapuu Suarez. Mutta onko tälle välille jotain hyvää ehdotusta tuolle st paikalle.
Sif Griezmann ja Benzema löytyy siis jo la ligan kärjestä. Remy taas oli joskus premierissä ja todettu täysin paskaksi.

Edelleenkään en saa tuota linkiä mutta näin sinne pääsee

Eahelpistä alueeksi uk (suomessa ei chättiä ole) - contact us -siellä on monivalinta yhteyden oton syyksi.. laita siihen billing alkaa chättiä löytymään. Eli ohjeita seuraamalla ehdottaa parhaaksi vaihtoehdoksi live chattiä. Jos pistää missing items/coins niin saa vaan lähetellä meiliä johon vastailevat kun jaksavat.

Niin saitko siis vastauksen siinä chatissä ollessasi? Että siellä chatin toisessa päässä joku tyyppi katsoi sen tilisi ongelman samalla jutellessasi? Mulle sanoi, ettei niihin pelikehittäjiin, jotka sen tilanteen vois tarkastaa, voi olla chat-yhteydessä ja yllättäen siitä keskustelusta tuli taas vaan uusi samanlainen palvelupyyntö kuin aiemmin lähettämistäni maileista. Kaiken lisäksi se bugittaa jotenkin, eikä koko keskustelua edes näy siellä uudessa palvelupyynnössä, vaan lukee vaan jotain että "Chat is loading" tai jotain. Eli eipä tainnut tuottaa tälläkään kertaa tulosta. Pitänee vielä kertaalleen yrittää tuonne chattiin saada joku oikeasti asiansa osaava tyyppi, jos kerran sullakin on onnistunut.

Itsellä tällä hetkellä 2 joukkoetta.
Tässä on tämä ''parempi'' ja kalliimpi jengi. Joka lähtee pian myyntiin TOTY:n takia:
http://www.futhead.com/15/squads/15284239/

Loistava joukkoe. Ribery ei kyllä todellakaan ole mielestäni sen 300k arvonen mitä se maksaa. Hyvä se on toki, mutta varsinkin LM:nä jää aika turhaksi. Kaiken lisäksi Rolls Reussi (tässäkin Fifassa) on parempi. Joten sitä on vaikeaa suositella. Alaba on toki parhaimmistoa pelipaikaltaan. Mutta ei kyllä ole hintansa arvoinen sekään (80k minun muistaakseni). Lewa ja Tevez duo on uskomaton. Maaleja tulee kuin liukuhihnalta. Tevezissä on myös mahtavaa se, että hän osaa myös syöttää erinomaisesti. Joten se saa hyvin syötettyä Lewalle, joka useimmiten tekee maalin, kun pääsee maalipaikoille. Schweini ja Pogba muodostaa uskomattoman keskekentän. Kummallakin lyötyy voimaa ja taitoja. Varsinkin Schweinsteiger on aivan loistava. Kannattaa testata vaikka epäilyttäisikin se 61 pace :D
Leno on muuten loistava ''köyhän miehen Neuer''. Parempi kuin Weidenfeller mielestäni.

Toinen jengi:
http://www.futhead.com/15/squads/15285037/

No tästä nyt tuskin tartee mitään sanoa. Puhdasta hikeä ja ylivoimasia pelaajia :D Tätä ajattelin käyttää TOTY:n aikana ja silloin jos on pakko voittaa. PS. Walcott (st:nä) on pelin paras pelaaja.

Niin saitko siis vastauksen siinä chatissä ollessasi? Että siellä chatin toisessa päässä joku tyyppi katsoi sen tilisi ongelman samalla jutellessasi? Mulle sanoi, ettei niihin pelikehittäjiin, jotka sen tilanteen vois tarkastaa, voi olla chat-yhteydessä ja yllättäen siitä keskustelusta tuli taas vaan uusi samanlainen palvelupyyntö kuin aiemmin lähettämistäni maileista. Kaiken lisäksi se bugittaa jotenkin, eikä koko keskustelua edes näy siellä uudessa palvelupyynnössä, vaan lukee vaan jotain että "Chat is loading" tai jotain. Eli eipä tainnut tuottaa tälläkään kertaa tulosta. Pitänee vielä kertaalleen yrittää tuonne chattiin saada joku oikeasti asiansa osaava tyyppi, jos kerran sullakin on onnistunut.

Joo ei se kaveri mullekkaan muuta pystynyt ku pistämään viestiä eteenpäin ja linkkiä lomakkeeseen. Mutta kyllä se pystyi katsomaan tilin tietoja koska se näki että 120k oli lähtenyt ja korttia ei ollut tulossa.. kertoi että ratkaisevat ongelman 24h sisään koska nuo pystyy palauttamaan vain kun servereille tehdään joku päivittäinen toimenpide. Kortti tosiaan ilmestyi seuraavana päivänä clubiin ja noin viikko sen jälkeen ilmestyi nuo kulta paketit. Kolikoita kun oli niin reilusti niin en niitä edes huomannu ku vasta kun luin meilin että asiani on ratkaistu. Siinä oli tuo hyvitys kerrottu enkä edelleenkään ymmärrä miks hitossa laittaa 500 coinssia...

edit. Vaikka ea saakin paljon paskaa niskaan, niin on tuo asiakaspalvelu ihan hyvä kaikkineen chätteineen sun muinen. Niinku tuo jamppa mikä minun juttua kävi läpi kertoi että saavat älyttömän määrän päivässä ilmoituksia kadonneista ronaldoista ja messeistä. Kaikki kun joutuvat kuitenkin selvittämään niin siinä kestää ja epärehellisten käyttäjien seassa saa myös valitettavasti
normikäyttäjäkin siipeensä.

Joo ei se kaveri mullekkaan muuta pystynyt ku pistämään viestiä eteenpäin ja linkkiä lomakkeeseen. Mutta kyllä se pystyi katsomaan tilin tietoja koska se näki että 120k oli lähtenyt ja korttia ei ollut tulossa.. kertoi että ratkaisevat ongelman 24h sisään koska nuo pystyy palauttamaan vain kun servereille tehdään joku päivittäinen toimenpide. Kortti tosiaan ilmestyi seuraavana päivänä clubiin ja noin viikko sen jälkeen ilmestyi nuo kulta paketit. Kolikoita kun oli niin reilusti niin en niitä edes huomannu ku vasta kun luin meilin että asiani on ratkaistu. Siinä oli tuo hyvitys kerrottu enkä edelleenkään ymmärrä miks hitossa laittaa 500 coinssia...

Viitsisitkö vielä jossain vaiheessa sen verran auttaa, että vilkaisisit sieltä My Cases kohdasta, näkyykö sulla siellä se teidän välillä käyty keskustelu? Kaiken järjen mukaan sen tuolla pitäisi näkyä, koska eihän ne pelihemmot pysty tietämään mikä kortti minulta on kadonnut tai mitään muitakaan tietoja, kun tuo meidän chatti ei tuonne jostain syystä tullutkaan. Lukee vaan "Your chat case is still loading. Please check back soon."

Viitsisitkö vielä jossain vaiheessa sen verran auttaa, että vilkaisisit sieltä My Cases kohdasta, näkyykö sulla siellä se teidän välillä käyty keskustelu? Kaiken järjen mukaan sen tuolla pitäisi näkyä, koska eihän ne pelihemmot pysty tietämään mikä kortti minulta on kadonnut tai mitään muitakaan tietoja, kun tuo meidän chatti ei tuonne jostain syystä tullutkaan. Lukee vaan "Your chat case is still loading. Please check back soon."

Saattaa olla selaimesta kiinni.. esim itse en tabletilla saa tuota ea helppiä toimimaan kunnolla milloinkaa. Vilkaisen huomenna töissä kun pääsen pc:lle.

Saattaa olla selaimesta kiinni.. esim itse en tabletilla saa tuota ea helppiä toimimaan kunnolla milloinkaa. Vilkaisen huomenna töissä kun pääsen pc:lle.

Ei toiminut firefoxilla eikä chromella. Mutta joo, kiitoksia jos viittit vilkasta...

Ps4:lla jos on tarvetta peli seuralle niin lisäilkää listoille saxon_747 . Alkaa vaihteeks online korpeemaan kun vastaan tulee pelkästään L1+kolmio jengejä.

Itse menin sortumaan packkeihin laitoin kaikki 30,000coinssia jotka olin "vaivalla" kerännyt.parhaana nostona tuli Mignolet. Varoitan että älkää tuhlatko fifa coinsseja tähän, Eri asia on sitten fifa pointsit ja "hämärä"sivuilta ostetut coinssit.jotka EA on kieltänyt.

Itse menin sortumaan packkeihin laitoin kaikki 30,000coinssia jotka olin "vaivalla" kerännyt.parhaana nostona tuli Mignolet. Varoitan että älkää tuhlatko fifa coinsseja tähän, Eri asia on sitten fifa pointsit ja "hämärä"sivuilta ostetut coinssit.jotka EA on kieltänyt.

...no shit....

100k pakankin kun ostat niin aika pienet on oddsit et pääsis omilleen. Niitä yli 100k kortteja kun ei montaa ole

Vaikka paketeista ei mitään saakkaan niin aina siellä on se pienen pieni mahdollisuus että...

Sinänsä jännä ilmiö että kun Quick sell Bony on ollut kovasti siirto huhuissa muutamaan isoon tiimiin. Niin kävi 1,5k hinnalla kaupaksi kun äsken jumbosta sellainen parhaana nostona napsahti.

Ite kyllä jopa suosittelen pakkojen ostamiseen laittomasti ostamaan kolikoita, kun käyttämään naurettavan määrän rahaa noihin EA:n fifa pointseihin. Saa niin paljon enemmän rahalle vastinetta. Paskaa niistä tulee kummiskin. Mutta se jännitys... :D

Mitäs veikkaatte TOTY:n olevan?
Oma veikkaus:

Maalivahti: Neuer (100% varma)

Puolustajat (4 kpl): Thiago Silva, Ramos, Godin ja Lahm (on puolustajana näissä)

Keskikenttä (3 kpl): Schweinsteiger, Di Maria, James Rodriguez (koska MM hype)

Hyökkääjät (3 kpl): Messi, Ronaldo, Robben (tai Bale)

Ite kyllä jopa suosittelen pakkojen ostamiseen laittomasti ostamaan kolikoita, kun käyttämään naurettavan määrän rahaa noihin EA:n fifa pointseihin. Saa niin paljon enemmän rahalle vastinetta. Paskaa niistä tulee kummiskin. Mutta se jännitys... :D

Mitäs veikkaatte TOTY:n olevan?
Oma veikkaus:

Maalivahti: Neuer (100% varma)

Puolustajat (4 kpl): Thiago Silva, Ramos, Godin ja Lahm (on puolustajana näissä)

Keskikenttä (3 kpl): Schweinsteiger, Di Maria, James Rodriguez (koska MM hype)

Hyökkääjät (3 kpl): Messi, Ronaldo, Robben (tai Bale)
En tiiä kyllä sanoisinko Robbenin paikalle jopa Müllerin.. Joo, on vaan 86 eikä maksa mitään, mutta ihan loistavastihan se MM-kisoissa pelas kesällä. Se on mun mielipide eikä mua nyt niin paljon haittaa vaikka muut ei olisikaan samaa mieltä

Oma veikkaus TOTY:sta:

Maalivahti: Neuer

Puolustajat: Alaba, Boateng, Ramos, Lahm

Keskikenttä: Schweinsteiger, Modric, Muller

Hyökkääjät: Ronaldo, Messi, Robben

On kyllä todella vaikea sanoa suurimmasta osasta. Messi, Neuer ja Ronaldo nyt on 100% varmoja, mutta varsinkin keskikenttä on todella vaikea sanoa. Myös Di Maria ja Yaya Toure ois hyviä vaihtoehtoja. Mun mielestä molemmat ennen James Rodriquezia vaikka hyvät MM-kisat pelasikin ja ihan hyvän kauden Realissa. Puolustuksessakin on vaihtoehtoja Diego Godin ja Mats Hummels varsinkin, itse en usko että Thiago Silva tulisi pääsemään tän vuoden TOTYyn. Myös Bale ja Costa vois olla hyökkäykseen mistä sitä tietää. Jos Bale pääsisi TOTYyn taitas siinä olla pelin nopein pelaaja :D

Joo tosiaan Muller voi hyvinkin olla Messin ja Ronaldon seurana hyökkääjissä. Itse en kyllä siihen usko. James ei kyllä ansaitsisi olla TOTY:ssa. Mutta MM-kisojen takia itse veikkaan että hänet valitaan. Jos Thiago Silvaa ei valita, niin hänen tilallaan on joko Hummels tai Boateng.

Ylös Bottom