Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jossain näin aikataulun et tammikuun lopus tulis kortit uusis joukkueissa(koko ikkuna kerralla), mut varma en ole. Olemassa oleviin kortteihin ei pitäs vaikuttaa(sotkis hiukan kemioita)
Näin toivoisin, sillä jos Laca siirtyisi huhujen mukaan Real Madridiin, niin mulla menis kyllä kemiat sekaisin jos kortin joukkuekin vaihtuisi..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Omasta mielestä on tyhmää, jos tammikuussa joukkuetta vaihtaneille tehdään vaan uudet kortit ja markkinoille jää siis saman pelaajan kahdenlaisia kortteja. Ymmärrän kyllä hyvin, että FUT on "korttipeli", eikä niinkään oikeaa managerointia, mutta siitä huolimatta itse näen aika tyhmänä, jos vaikka siirtohuhuissa olevalta Wesley Sneijderilta, joka koskettaa omaakin FUT-joukkuetta, näkyy edelleen markkinoilla ja joukkueissa Galatasarayn kortteja mahdollisen siirron jälkeen. Jos pelaaja siirtyy Galatasaraysta joukkueeseen X, on minusta kaikkien kyseisen pelaajan korttien joukkue muutettava tuoksi X-joukkueeksi, koska pelaaja ei silloin enää pelaa Galatasarayssa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eli IF kortitkaan ei vaihda seuraa? Tuo aikataulu on täysin selvä että vaihdot tapahtuu kerralla. Samaan aikaa vissiin tapahtuu upgrade ja poistetaan Henry ja Ronaldinho pakoista. Itseäni tuo kiinostaa Vidalin takia jos se sattuis vaikka siirtymään premieriin. Saisin pyyhkiä YaYan ostoslistalta. En kyllä yhtään pistäis vastaan jos Lacazette siirtys madridiin se olis futissa mukava tilipäivä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Samaan aikaa vissiin tapahtuu upgrade ja poistetaan Henry ja Ronaldinho pakoista.

Yhtä kaikkien aikojen parasta pelaajaahan saa nykyään marketista ihan karkkirahoilla. Saapa nähdä, mille tasolle Dinhon hinta asettuu, jos poistuu pakoista kokonaan..."Heikosta" kunnostaan huolimatta oli kyllä joukkueeni hyökkäyksen tärkein palanen, kun peli tuli ulos syksyllä ja alimpia divisioonia kolusin. Sama kortti löytyy "nostalgiasyistä" edelleen clubista.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koskas jätkät aikoo myydä FutMas pakoista saatuja pelaajia pois? :)

Ite heitän tänään kaikki myyntiin. Hinnat noussu jonkin verran ja ei oo erikoispakkaa myynnissä mutta sellane fiilis että kyllä sieltä joku mega pakka vielä tulee ennen TOTYa, niin tänää kaikki lihoiks

PS. Laca ei kyllä realiin ole menossa :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

"Arda Turan saanut tällä hetkellä eniten ääniä kaikista TOTY äänestyksessä"

Luinkohan oikein?!?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite heitän tänään kaikki myyntiin. Hinnat noussu jonkin verran ja ei oo erikoispakkaa myynnissä mutta sellane fiilis että kyllä sieltä joku mega pakka vielä tulee ennen TOTYa, niin tänää kaikki lihoiks

PS. Laca ei kyllä realiin ole menossa :D


Joo en minäkään siihen usko ku Real kuolaa ihan muita kärkiä. Mutta vaikka Lyon on kiistäny ja kertonu että Laca ei lähde mihinkään. sopiva seteĺi nippu ilmaantuu pääkonttorille, niin se on paidan vaihtoa. Kiinostuneita ja epätoivoisia alkaa nimittäin löytymään kellä on millä mällätä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laskeeko informien hinta kuinka pahasti market crashin aikaan :s
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Laskeeko informien hinta kuinka pahasti market crashin aikaan :s

Eiköhän suurin osa laske, mutta miten paljon niin sitä tuskin pystyy kukaan arvioimaan. Joulu ei tuonnu juuri minkäänlaista muutosta hintoihin. Hetkellisiä tiputuksia ja nyt kun noita selaillu niin suurin osa on jo ihan samassa hinnassa tai sitten vielä kalliimpia kuin ennen crässiä. Ainakin omat crässi ostokset ja niiden odottelu olisi suoraan sanottuna menny ihan hukkaan. Oli tarkoitus hankkia Hazard ja odotukset oli lukemani perusteella että tippuu ja paljon. Onneks poimin 370k hintaan sillä tuossa haarukassa se on pyöriny koko joulun.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä itseasiassa tein omat hankintani viikko sitten. Arvelin että A: en jaksa odottaa enää ja B: ei se mulle vaikuta vaikka niiden hinnat tippuskin sit cräshin aikaan. Niin vähän kerkee pelata matseja että sen kerran kun tuli tsänssi hakata koko ilta niin ostin tiimin pois. En oo kattonu tarkkaan mut jotain parisataakiloa siihen tiimiin tullu hintaa lisää.

Edit: Korjataan sen verran että parisataa ollaan miinuksella, koska IF Aguerosta maksoin 2,719,000 ja niitä on nyt 2,5M kaks kappaletta myynnissä.

Tosiaan, tykkään tästä tiimistä sen verran että oli pakko saada takaisin, saa peluuttaa englannista ja saksasta ukkoja, ja periaatteessa saa tuohon vaikka Lacazetten kärkeen kun tuuppaa vaan jonkun ranskalaisen Lyonin ukon CAM paikalle (esim. Gourcoff). Tein taas aika kivat profitit myynnillä joten iloitaan niistä ja iloitaan pelin hienoista ukoista. Katotaan sit onko ikinä varaa mihinkään TOTY ukkeliin, eikähän ne ihan helkkarinmoisissa hinnoissa ole eniveis... :/

Real hävisi. Unreal. Ehhhehhe... :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä itseasiassa tein omat hankintani viikko sitten. Arvelin että A: en jaksa odottaa enää ja B: ei se mulle vaikuta vaikka niiden hinnat tippuskin sit cräshin aikaan. Niin vähän kerkee pelata matseja että sen kerran kun tuli tsänssi hakata koko ilta niin ostin tiimin pois. En oo kattonu tarkkaan mut jotain parisataakiloa siihen tiimiin tullu hintaa lisää.

Edit: Korjataan sen verran että parisataa ollaan miinuksella, koska IF Aguerosta maksoin 2,719,000 ja niitä on nyt 2,5M kaks kappaletta myynnissä.

Tosiaan, tykkään tästä tiimistä sen verran että oli pakko saada takaisin, saa peluuttaa englannista ja saksasta ukkoja, ja periaatteessa saa tuohon vaikka Lacazetten kärkeen kun tuuppaa vaan jonkun ranskalaisen Lyonin ukon CAM paikalle (esim. Gourcoff). Tein taas aika kivat profitit myynnillä joten iloitaan niistä,

Real hävisi. Unreal. Ehhhehhe... :)

On kyllä näyttävä tiimi!! Ja mitä noita pelaajia testannu niin kaikki aika pirun hyviä ja mukavia pelattavia. Etenkin IF Rooney on ollut aivan loistava.

Mulla on ollu alusta asti joukkueen rungot valmiina millä vedellään tämä kausi. Se on kuiteski varsin hauskaa ku pikku hiljaa oppii nuo oman tiimin ukot niiden vahvuudet ja heikkoudet. Sama taktiikan kanssa pikku hiljaa päätä seinään hakkaamalla sitä oppii mitä ne palaajat tekee. Alkuun oli tarkoitus tehdä pelkästään Premier ja Serie A tiimit josta löytyy ne itselleen tärkeät pelaajat.. sitten höystellä jollain mielenkiintosilla IF ukoilla. Kuten Matias Fernandes. La liiga syntyi sitten vahingossa black fridayn aikaan kun paketista nousi muutama hyvä kortti. Niitä kokeilin ja siitä se ajatus sit lähti.. eikä tarvii harmitella sillä Neymar ja Sif Griezmann ollu helvetin hauskoja pelattavia. Sama oli IF feghoulin kanssa. RM paikka oli varattu Balelle mutta se nimi on pyyhkästy suunitelmista pois. Bundes taas kasaantui kun jouluna tuli jonkun verran myynti kelvottomia ilmaisia ukkoja pakoista.. Ja sekin on ollu todella hauska pelattava etenkin Shaqiri,Götze ja kankeahko Muller.. tuon pidän loppu kauden pack onlyna joten saa nähdä minkälainen siitä tulee. Keväällä sit voi heittää kaikki myyntiin, poimia Messi tai Ronaldo ja rakennella niille jonkun tappo tiimin.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se EA osaa vaan kairata ainakin meikäläistä kakkoseen.. Tänään tuli taas pelattua jonkun verran, tuota New years eve turnausta siis. Ekoista 3 pelistä helpot rutiinivoitot ja finaaliin. Siitä sitten reilun millin arvonen jengi finaalissa vastaan, jossa kaikki pelaajat oli boostattu kultakortein.. Olipas taas semmonen peli, itellä loistavia maalipaikkoja mistä ois normisti pitäny tehä, mut ei niin ei. Kaverin maalit taas synty yks kyseenalasesta pilkusta ja sitten Suarez iski pari helppoa palloa sisään takatolpalta, kun kaveri laitto munaravivaihteen Balella päälle ja juoksi vaan laitaa pitkin ja sieltä haki Suarezin jalkaan. Kaverilla just 3-4 maalintekopaikkaa ja 3 maalia, itellä vähintään tuplasti, mutta ei taas halunnut pallo millään mennä häkkiin. 3-2 turpaan ja kylmästi finaalitappio.

Seuraavaks aattelin, että seuraava peli sit varmaan taas suht helppo, mutta se olikin sitten kaikkea muuta. Kaverilla oli niin järkyttävän rupu jengi, että tais muut voimat olla taas läsnä, nimittäin muuan Kiesling painelee meikän K. Walkerista ohi kun vettä vaan ja pistää pallon kylmästi reppuun. Myös Eto oli huomattavasti nopeampi kun mun pakit, mut sit toisessa päässä sen pakit oli kuin mitäkin pikakiitureita. Tostakin pelistä tais tulla loppujen lopuksi 3-2 turpaan :D.. Ja sitten tuli vielä kolmaskin matsi putkeen turpaan joltain miljönäärimiehistöltä, mutta ei siitä sen enempää..

Päätin vielä kerran lähtee kokeilemaan, josko se nyt vaikka nappais. Ja sehän nappas, ekasta pelistä helppo 4-1 voitto kun kaveri päätti vetää ragequitit. Myös puolivälierästä 4-1 voitto. Semifinaali oli sitten helpoin peli vähään aikaan. Suht tasaväkinen tiimi tuli siinä vastaan, tais olla suurimmaks osaks Chelsean miehiä vastassa. Siitä myös iisi 4-0 turpaanveto, tais olla vedot luokkaa 18-0 mulle ja siitä helposti finaaliin 12-2 maalierolla. Sieltähän se voitto tulikin 2-1 numeroilla ja 3:nen kerran pysti himaan tosta uudenvuoden turnauksesta. Sieltä se pakka tuli myös taas ja parhaana nostona Weidenfeller, ai että, kiitos EA<3

Yhen kumman jutun oon muuten huomannu, että sillonkun ite boostaan mun pelaajia, niin sillon aina vastustajallakin on boostattuja pelaajia. Mut sillonkun vastustajalla on boosteja, niin mulla ei ole. Mikä helvetin logiikka tossakin on?


Laitoin kaikki pelaajat äsken myyntiin, sillä huomenna (tänään) joudun valitettavasti valtion leipiin ns. Joten ainakin pari viikkoa tulee siis fifasta taukoa :D Toivottavasti hinnat nyt laskee hurjasti sillä välin, että saan halvalla kaikki pelaajat takasin :P
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä se EA osaa vaan kairata ainakin meikäläistä kakkoseen.. Tänään tuli taas pelattua jonkun verran, tuota New years eve turnausta siis. Ekoista 3 pelistä helpot rutiinivoitot ja finaaliin. Siitä sitten reilun millin arvonen jengi finaalissa vastaan, jossa kaikki pelaajat oli boostattu kultakortein.. Olipas taas semmonen peli, itellä loistavia maalipaikkoja mistä ois normisti pitäny tehä, mut ei niin ei. Kaverin maalit taas synty yks kyseenalasesta pilkusta ja sitten Suarez iski pari helppoa palloa sisään takatolpalta, kun kaveri laitto munaravivaihteen Balella päälle ja juoksi vaan laitaa pitkin ja sieltä haki Suarezin jalkaan. Kaverilla just 3-4 maalintekopaikkaa ja 3 maalia, itellä vähintään tuplasti, mutta ei taas halunnut pallo millään mennä häkkiin. 3-2 turpaan ja kylmästi finaalitappio.

Seuraavaks aattelin, että seuraava peli sit varmaan taas suht helppo, mutta se olikin sitten kaikkea muuta. Kaverilla oli niin järkyttävän rupu jengi, että tais muut voimat olla taas läsnä, nimittäin muuan Kiesling painelee meikän K. Walkerista ohi kun vettä vaan ja pistää pallon kylmästi reppuun. Myös Eto oli huomattavasti nopeampi kun mun pakit, mut sit toisessa päässä sen pakit oli kuin mitäkin pikakiitureita. Tostakin pelistä tais tulla loppujen lopuksi 3-2 turpaan :D.. Ja sitten tuli vielä kolmaskin matsi putkeen turpaan joltain miljönäärimiehistöltä, mutta ei siitä sen enempää..

Päätin vielä kerran lähtee kokeilemaan, josko se nyt vaikka nappais. Ja sehän nappas, ekasta pelistä helppo 4-1 voitto kun kaveri päätti vetää ragequitit. Myös puolivälierästä 4-1 voitto. Semifinaali oli sitten helpoin peli vähään aikaan. Suht tasaväkinen tiimi tuli siinä vastaan, tais olla suurimmaks osaks Chelsean miehiä vastassa. Siitä myös iisi 4-0 turpaanveto, tais olla vedot luokkaa 18-0 mulle ja siitä helposti finaaliin 12-2 maalierolla. Sieltähän se voitto tulikin 2-1 numeroilla ja 3:nen kerran pysti himaan tosta uudenvuoden turnauksesta. Sieltä se pakka tuli myös taas ja parhaana nostona Weidenfeller, ai että, kiitos EA<3

Yhen kumman jutun oon muuten huomannu, että sillonkun ite boostaan mun pelaajia, niin sillon aina vastustajallakin on boostattuja pelaajia. Mut sillonkun vastustajalla on boosteja, niin mulla ei ole. Mikä helvetin logiikka tossakin on?


Laitoin kaikki pelaajat äsken myyntiin, sillä huomenna (tänään) joudun valitettavasti valtion leipiin ns. Joten ainakin pari viikkoa tulee siis fifasta taukoa :D Toivottavasti hinnat nyt laskee hurjasti sillä välin, että saan halvalla kaikki pelaajat takasin :P
Jaha, miehistymään? :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko kellään muistikuvaa viime vuosien TOTY ajoista että laskeeko informit paljon? Oon nyt myyny kaikki normikortit mutta 2 sivua on informeja vielä clubissa kun ei viittis myydä noita mistä saattaa tulla upgrade.. Ja jos myyn kaikki ja on joku 5milj coinsseja niin pakkoihinhan siitä väkisin menee miljoona :D ja sitä yritän välttää kun ois tarkotus sininen crisse hankkia
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tää korttikeinotteluhan on näyttää olevan ihan oma ekonomiansa ja pelinsä. Eikös se clubissa istuva kortti ole kaikkein huonoiten tuottava kortti. Vähän niin kuin varikolla seisova rahtikalusto. Silleen se pankkitili kasvaa nopeiten. Ostaa ja myy koko ajan. Nyt varmaan kannattaa myydä, koska hinnat romahtanee pian.

Ei mulla muuta, jatkakaa :) .
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

http://www.futhead.com/15/squads/14813773/ ehdotelkaas tuohon Fabregasin paikalle jotain hyvää vaparinvetäjää joka tois täyden kemian.. Fabregas tuntuu koko ajan olevan loukkaantuneena. Sen lisäksi hän on hieman hitaanpuoleinen.
Ekana tulis mieleen IF Sigurdsson. Ei varsinaisesti mikään parannus mut vaihtoehto. Cabellan korvaaminen Gourcuffilla on vaihtoehto, sillä ihan ok vapariarvot kans, tai sit IF Payet.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ekana tulis mieleen IF Sigurdsson. Ei varsinaisesti mikään parannus mut vaihtoehto. Cabellan korvaaminen Gourcuffilla on vaihtoehto, sillä ihan ok vapariarvot kans, tai sit IF Payet.
Cabellaa en mielellänk vaihda, koska mulla ollut häikäisevän loistava Kattellaan mitä keksin
 
Ylös Bottom