Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä siitä omat saa pois.. mutta tosiaan ea:sta ei voi koskaan tietää millä logikalla näitä tekee. Mutta jos If Emenike on edelleenkiin 80k niin kyllä Laca pysyy päälle 100k seuraavaan fifaan asti.
Omat saat pois? Voit jäädä aika kauaksi omistas nimittäi jos tuo Laca ei upgradea saa nii kaikki sitä hamstranneet tunkee niitä kortteja markkinoille ja hinta laskee ihan pohjamutiin. Mulla on kokemusta viime vuodelta, pahat muistot vaan tulee mieleen if McCormakkeja silloin n 30-40 ja sain vaan murto-osan rahoista takasin. Mutta todellaki Lacazette voi saada upgraden, en mää sitä sano.
Kusetuspakka. All players, 3 rares.Mitä pakkoja tuli?
Tulipas tällänen squadi mieleen http://www.futhead.com/15/squads/14786305/ , että vois laittaa kokeiluun. Mites noi Serien An jannut, suositteletteko testaamaan? Muita onkin tullut jo testattua, mutta Juventuksen kavereita ois kiva päästä kokeilemaan. Mutta mielipiteitä siis Tevezistä, Pogbasta ja Vidalista?
http://www.futhead.com/15/squads/14545285/ tuossa mun itse tekemä pace-squadi... Enhän minä tuolla koskaan tällaisella rahatilanteella tällä pysty pelaamaan mutta enemmän kuin hauska olisi koittaa. Millaisella kokoonpanolla sinä operoit?Pace tiimi on kyllä ihan täyttä tappo tavaraa.. ei kemiat paljoa menoa estä. Tämä on säästettävä turnaus puolelle [emoji14]
Siinä missä kalliila ja vaivalla kasatulla tiimillä saa veivata hiki hatussa voiton eteen. Niin tällä ne tulee melko kevyesti juoksemalla... En ole koskaan päässy online turnauksessa finaaliin kun vastaan asettuu jatkuvasti hiton kovia tiimejä. Tuolla juostu jo finaaliin. Vastassa on ollu Zlatania, Robbenia, If Agueroa ja monta muuta.
Kyllä siitä omat saa pois.. mutta tosiaan ea:sta ei voi koskaan tietää millä logikalla näitä tekee. Mutta jos If Emenike on edelleenkiin 80k niin kyllä Laca pysyy päälle 100k seuraavaan fifaan asti.
Onko kellään kokemuksia tuosta if aubameyangista? Onko hintansa arvonen? Tällä hetkellä n.600k