Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Tuollaista korealaista pace tiimiä vastaan pelasin ja on ehkä se veikein tiimi mikä on tullu vastaan Piti oikein kuva ottaa kaverin tiimistä talteen. Ei ollu mitään jakoja ja taisin hävitä 5 - 0. vetää vertoja 5 divarin pelille jossa oli 11 maalivahtia vastassa.
Oma on huvikseen kasattu clubin ukoista peli paikan saanti oli täysin pace lukeman mukaan.. Tosin sen verran tuo kuitenkin linkittyi että sain kemiaksi 75..
LB Alba - CB Caseres - CB Koscielny - RB Walker
CDM Ramires
LM Neymar RM Cuardado
CAM Bernard
ST Doumbia - St Sif Lacazette
http://www.futhead.com/15/squads/14545285/ tuossa mun itse tekemä pace-squadi... Enhän minä tuolla koskaan tällaisella rahatilanteella tällä pysty pelaamaan mutta enemmän kuin hauska olisi koittaa. Millaisella kokoonpanolla sinä operoit?
Tuollaista korealaista pace tiimiä vastaan pelasin ja on ehkä se veikein tiimi mikä on tullu vastaan Piti oikein kuva ottaa kaverin tiimistä talteen. Ei ollu mitään jakoja ja taisin hävitä 5 - 0. vetää vertoja 5 divarin pelille jossa oli 11 maalivahtia vastassa.
Oma on huvikseen kasattu clubin ukoista peli paikan saanti oli täysin pace lukeman mukaan.. Tosin sen verran tuo kuitenkin linkittyi että sain kemiaksi 75..
LB Alba - CB Caseres - CB Koscielny - RB Walker
CDM Ramires
LM Neymar RM Cuardado
CAM Bernard
ST Doumbia - St Sif Lacazette