Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olenko ainoa, jolla ongelmia marketin kanssa Onella? Pari päivää jo käyttäytynyt tosi omituisesti ja monet kortit jää myyntiyritysten jälkeen expired tilaan, josta niitä ei saa siirrettyä enää mihinkään. Marketti kaatuu monesti kokonaan, jos kortille yrittää tehdä jotain. Sama homma kännykän ja selaimen sovelluksilla ja myös itse pelissä konsolilla. Tähän asti homma ei nyt niin kauheasti ole haitannut, kun noin vuorokauden jälkeen jumituttuaan kortit ovat palautuneet jälleen myyntikelpoisiksi. Ainoastaan yksi paikanvaihtokortti katosi transfer targeteista lopullisesti, kun muutamaan kertaan olin sitä yrittänyt sieltä kokoelmaan saada siirrettyä (RW-RM, joka nyt ei niin arvokas ole).
Kunnes äsken ostamani Kompany teki saman tempun, oli aikansa vihreänä sen voitettuani transfer targeteissa, mutta en saanut tehtyä sille mitään, kunnes otti ja katosi kokonaan. Nyt transfer targets on tyhjänä, kokoelmasta korttia ei löydy ja coinseja lähemmäs 60 000 poissa.Onkos tähän nyt jotain yleistä kikkaa mitä pitäis tehä? EA:lle jo laitoin palautetta mutta tuskinpa joulun pyhinä ovat vastaamassa...
Olisiko joku ps puolen käyttäjä halukas lahjoittamaan trade pile increase.. itse levelillä 40 joten sen jälkeiset kelpais. Omat increaset menny bittiavaruuteen kun ea catalogi ei toiminut. Varsin kiva kun saa tuota roinaa myydä ikuisuuden 30 transferlistillä![]()
Koko marketti taas jumissa, EA:n väki tosiaan lomilla.
Mulla 17 If-korttia jumissa, välillä ne katoaa ja sit taas ilmestyy completing..-tilaan.
Mitään kallista en nyt alkais myymään.
Ota yhteyttä ea:n tukeen. Minulta hävisi samalla tavalla If cazorla pari päivää sitten. Tuesta kertoivat että serverit nollaavat kerran vuorokaudessa ja silloin pystyyvät noita korjaamaan. Mullakin Kortti oli ihan itsestään ilmestynyt klubiin ilman mitään ilmoitusta.. ilman yhteyttä eahan tuskin tulet korttia saamaan.
En pääse servuille ollenkaan... Kuinkas muut? Ja ps 4 kyseessä.
Mulla ei oo toiminu Ea fifa servut eilisen illan jälkeen ollenkaa... ***** mitä paskaa taas ea... Huoh...
Mulla ei oo toiminu Ea fifa servut eilisen illan jälkeen ollenkaa... ***** mitä paskaa taas ea... Huoh...
Taitaa olla servut tukossa kun joulupelaajat puskee linjoille. Aamulla psn oli alhaalla lizard squadin toimesta.
Sekä Live että PSN alhaalla tällä hetkellä LizardSquadin toimesta.Taitaa olla servut tukossa kun joulupelaajat puskee linjoille. Aamulla psn oli alhaalla lizard squadin toimesta.
Sekä Live että PSN alhaalla tällä hetkellä LizardSquadin toimesta.
https://twitter.com/LizardMafia
https://twitter.com/FinestSquad
Lizard Squad @LizardMafia · 26 min 26 minuuttia sitten Everything's staying down, even if we get suspended. Winning the battle is not the same as winning the war. @FinestSquad