Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Eipä noista promopakoista oikein muuta mainittavaa tullut kuin Di Maria, joka löytyy jo squadista eli myyntiin lähti, Naldon IF, 40k ja tämä Torresin IF, QS-hintainen.

Olenko ainoa, jolla ongelmia marketin kanssa Onella? Pari päivää jo käyttäytynyt tosi omituisesti ja monet kortit jää myyntiyritysten jälkeen expired tilaan, josta niitä ei saa siirrettyä enää mihinkään. Marketti kaatuu monesti kokonaan, jos kortille yrittää tehdä jotain. Sama homma kännykän ja selaimen sovelluksilla ja myös itse pelissä konsolilla. Tähän asti homma ei nyt niin kauheasti ole haitannut, kun noin vuorokauden jälkeen jumituttuaan kortit ovat palautuneet jälleen myyntikelpoisiksi. Ainoastaan yksi paikanvaihtokortti katosi transfer targeteista lopullisesti, kun muutamaan kertaan olin sitä yrittänyt sieltä kokoelmaan saada siirrettyä (RW-RM, joka nyt ei niin arvokas ole).

Kunnes äsken ostamani Kompany teki saman tempun, oli aikansa vihreänä sen voitettuani transfer targeteissa, mutta en saanut tehtyä sille mitään, kunnes otti ja katosi kokonaan. Nyt transfer targets on tyhjänä, kokoelmasta korttia ei löydy ja coinseja lähemmäs 60 000 poissa. :mad: Onkos tähän nyt jotain yleistä kikkaa mitä pitäis tehä? EA:lle jo laitoin palautetta mutta tuskinpa joulun pyhinä ovat vastaamassa...

Olenko ainoa, jolla ongelmia marketin kanssa Onella? Pari päivää jo käyttäytynyt tosi omituisesti ja monet kortit jää myyntiyritysten jälkeen expired tilaan, josta niitä ei saa siirrettyä enää mihinkään. Marketti kaatuu monesti kokonaan, jos kortille yrittää tehdä jotain. Sama homma kännykän ja selaimen sovelluksilla ja myös itse pelissä konsolilla. Tähän asti homma ei nyt niin kauheasti ole haitannut, kun noin vuorokauden jälkeen jumituttuaan kortit ovat palautuneet jälleen myyntikelpoisiksi. Ainoastaan yksi paikanvaihtokortti katosi transfer targeteista lopullisesti, kun muutamaan kertaan olin sitä yrittänyt sieltä kokoelmaan saada siirrettyä (RW-RM, joka nyt ei niin arvokas ole).

Kunnes äsken ostamani Kompany teki saman tempun, oli aikansa vihreänä sen voitettuani transfer targeteissa, mutta en saanut tehtyä sille mitään, kunnes otti ja katosi kokonaan. Nyt transfer targets on tyhjänä, kokoelmasta korttia ei löydy ja coinseja lähemmäs 60 000 poissa. :mad: Onkos tähän nyt jotain yleistä kikkaa mitä pitäis tehä? EA:lle jo laitoin palautetta mutta tuskinpa joulun pyhinä ovat vastaamassa...

Koko marketti taas jumissa, EA:n väki tosiaan lomilla.

Mulla 17 If-korttia jumissa, välillä ne katoaa ja sit taas ilmestyy completing..-tilaan.

Mitään kallista en nyt alkais myymään.

Olisiko joku ps puolen käyttäjä halukas lahjoittamaan trade pile increase.. itse levelillä 40 joten sen jälkeiset kelpais. Omat increaset menny bittiavaruuteen kun ea catalogi ei toiminut. Varsin kiva kun saa tuota roinaa myydä ikuisuuden 30 transferlistillä:(

Ei niitä pysty enää lahjottamaan sulle kun olet ne jo ostanut...

Tuttu juttu, paska nakki

Koko marketti taas jumissa, EA:n väki tosiaan lomilla.

Mulla 17 If-korttia jumissa, välillä ne katoaa ja sit taas ilmestyy completing..-tilaan.

Mitään kallista en nyt alkais myymään.

Joo näin mullakin aiemmin teki, että välillä hävisi kortit ja ilmestyi heti takaisin kun meni transfer targeteihin uudelleen. Jos näin olisi nytkin, en olis niinkään huolissani. Mutta kun kortti on nyt ollut poissa jo tunteja, niin en usko sen enää mystisesti takaisin ilmestyvän. Varsinkaan kun se paikanvaihtokorttikin katosi lopullisesti pari päivää sitten eikä ole sen jälkeen näkynyt.

Ota yhteyttä ea:n tukeen. Minulta hävisi samalla tavalla If cazorla pari päivää sitten. Tuesta kertoivat että serverit nollaavat kerran vuorokaudessa ja silloin pystyyvät noita korjaamaan. Mullakin Kortti oli ihan itsestään ilmestynyt klubiin ilman mitään ilmoitusta.. ilman yhteyttä eahan tuskin tulet korttia saamaan.

Tuulis tuota kokeiltu kavereiden kanssa ja tosiaan ilmoittaa että omistan kaikki increaset..

Miten te voitte vedellä jotain Zlataneita lahjapakoista? Tai ylipäätään mistään :D

Itellä tuli lahjapakoista parhaana ter Stegen, wuhuu. Ylipäätään ikinä missää FIFAssa paras mitä tullut niin tänä vuonna Sturridge josta sai silloin 70k. Ei Kovin hyvin.

Ota yhteyttä ea:n tukeen. Minulta hävisi samalla tavalla If cazorla pari päivää sitten. Tuesta kertoivat että serverit nollaavat kerran vuorokaudessa ja silloin pystyyvät noita korjaamaan. Mullakin Kortti oli ihan itsestään ilmestynyt klubiin ilman mitään ilmoitusta.. ilman yhteyttä eahan tuskin tulet korttia saamaan.

Otin nyt vielä eri kautta uudelleen yhteyttä EA:han ja tuli kuittaus, että 48 tunnin sisällä pitäs tulla vastaus. Tuolta muuten pystyi itsekin näkemään, mitkä kortit ovat jumitustilassa, mutta silläkään listalla ei noita kahta kokonaan kadonnutta korttia ollut. Jumissa oli kymmenkunta muuta korttia ja 2 siis kokonaan poissa. Odotellaan nyt sitten ja toivotaan parasta...

En pääse servuille ollenkaan... Kuinkas muut? Ja ps 4 kyseessä.

Mulla ei oo toiminu Ea fifa servut eilisen illan jälkeen ollenkaa... ***** mitä paskaa taas ea... Huoh...

Taitaa olla servut tukossa kun joulupelaajat puskee linjoille. Aamulla psn oli alhaalla lizard squadin toimesta.

Taitaa olla servut tukossa kun joulupelaajat puskee linjoille. Aamulla psn oli alhaalla lizard squadin toimesta.

Juu nii on alhaal. If-david silva tuli ilmais pakasta, mut sitä ei kyl näy kokoonpanos.. Huoh.

Mjaha, ei varsinaisesti enää harmita homehtua töissä ku ei edes Fifan pariin pääse. Tsekkasin äsken tän hetkisen clubin arvon ja se on jotain reilu 3,5M. IF Aguero ja MOTM Higuain tekee siitä suuren osan. Kolikoita 1,35M joten olen aika hyvissä asemissa TOTY crashiä varten. :)

Aikani kuluksi oon väsännyt mahdollisia tiimejä mitä rakentelen tammikuun puolella.

http://wefut.com/en/squad/253168

http://wefut.com/en/squad/254266

Täs vielä tän hetkinen squad jota en ole kerennyt peliäkään testaamaan:

http://wefut.com/en/squad/251866

MOTM Abameyang nyt pakoissa!
Ei juma tota 96 pacea ja päälle 82 dribbling niin pysyy pallokin hallussa. Nyt päkkejä availemaan...

Sekä Live että PSN alhaalla tällä hetkellä LizardSquadin toimesta.

https://twitter.com/LizardMafia
https://twitter.com/FinestSquad

Lizard Squad @LizardMafia · 26 min 26 minuuttia sitten Everything's staying down, even if we get suspended. Winning the battle is not the same as winning the war. @FinestSquad

Ylös Bottom