Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko jengillä Ben Arfasta minkälaisia kokemuksia? Ajattelin että jos miehen hankkisi Oxin tilalle/paikkaajaksi. Päällisin puolin vaikuttaa ihan pätevältä ja kohtuu halvalla lähteepi.

Fer ja Zarate tuli myös napattua mukaan tiimiin.

Lisäksi mietin, että löytyisikö Micah Richardsin tilalle jotain toista pätevää miekkosta? Mielellään valioliigasta.
Tuo Ben Arfa on kyllä yks ärsytys kans. Kaikista köyhistä tiimeistä löytyy, ja oikeassa elämässä ei saa edes sopimusta mihinkään valioliiga tiimiin! :D

Testasin viimein Ligue 1 tiimiä ja kyllähän nuo ihan helkkarin paljon liukkaammin toimii kun tuo pääjoukkue. Yks ***** vitsi tämä EA:n touhu kyllä... Ihan sylettää oikein, pitääkö mulla olla joku väsynyt rupujengi että saan nauttia viihdyttävästä pelistä?!?

Richardsin tilalle Walker tai vaikka Coleman. Maksaavat jonkun kilon mut ovat hintansa arvoisia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onko jengillä Ben Arfasta minkälaisia kokemuksia? Ajattelin että jos miehen hankkisi Oxin tilalle/paikkaajaksi. Päällisin puolin vaikuttaa ihan pätevältä ja kohtuu halvalla lähteepi.

Fer ja Zarate tuli myös napattua mukaan tiimiin.

Lisäksi mietin, että löytyisikö Micah Richardsin tilalle jotain toista pätevää miekkosta? Mielellään valioliigasta.

Kyle Walker.. on ehdottomasti se paras jalkoja ja kokoa.. syöttökin toimii joten tällä hetkellä se paras vaihtoehto. Kokemusta on tuon lisäksi Zabaletasta mikä on aivan hiton hyvä mutta välillä vaan vauhti ei riitä.. etenkin jos on tukemassa hyökkäystä. Puolustuksessa se taas on on ollut paras laitapakki mitä on kokeillut. Glenn Johnsson on taas ilmaispakoista tullut ( tuli yhteensä 5kpl) joten se on ollut kaikenlaisissa seka tiimeissä ja ihan pätevä kaveri. Ivanovic oli Chelsean miehenä testissä ja olis se paras jos vauhtia olis Zabaletan verran.. Vaikka miten hyvä on tuo Defence (86) Niin hyökkäys suuntaan täysin käyttökelvoton.


Aiemmin oli pakkien work ratesta puhetta ja aika huolettomasti voi nyt käyttää high/high ukkoja. Instructiot ajaa work raten ohi eli ohjeessa oletuksena stay back. Sillon Ramos, David Luiz oli siellä missä pitikin. Jos tuon ottaa pois niin silloin Work rate tekee sen mitä pitääkin eli David Luiz alkoi löytymään hyökkäyksistä.. tämä taas on melko tuhoon tuomittua. Se mikä noilla high/high pakeilla on hyvä niin ne ei ole ihan toivottomia jalalla.. eli kun tappio tilanteessa viimeisenä keinona heittää all out attack komennon niin silloin Ramosista ja Davidista saatta olla hyötyä koska ne on jalalla kohtuu hyviä ja liityvät hyökkäykseen.. Ramos on mullekkin muutaman pelin pelastanut.. Useimmiten tosin all out attack kostautuu kun vastustaja pääsee katkoon ja vasta hyökkäykseen..

Ensimmäinen kausi nelosessa alkoi loistavasti ja 5 pelin jälkeen 10 pistettä. Tästä pääsi jatkamaan jo melko paineettomasti. Seuraavat pelit tasureita mutta kiitos servereiden ei rekisteröintiä ja sit tilalle tappiot, It's in the game...
Vastaan tulee toveri jolla kärki kolmikko Hazard - Aguero - Sanchez keskikenttä Di Maria - If Rooney - YaYa...
Olin alkuun että tästä tulee hyvä peli .. mutta mitä .ittua kaverin taktiikka on L1 + kolmio. Miks tehdä tollanen tiimi ja pelata noin.. yhtään hyökkäystä ei tullut muulla tavalla. 4-1 voitto irtosi. Kauden viimeiseen peliin lähdin 13 pisteen turvin joten voitto oli pakko saada niin oltais jo kolmosessa.. vastaan team Doumbia eiiiiiii L1+kolmiooooo. Olin pikään 2-0 johdossa kunnes Remy kaventi... Lisä ajalla Doumbia toi ne tasoihin ja millä muullakaan kun puolustajan millintarkalla roikulla... saldona siis 14 pointsia ja uusi yritys. Onneksi tosta sai sentään 5k coinsseja.. Siitä toiveekkana hakemaan pakettia storesta. Paketti tuuri ollut tällä viikolla erinomainen.. en ollut saanut yhtään kultaista rare pelaajaa. Nyt kuitenkin heti alkuun kimalti joten heti heräsi into että nyt on pakko olla jotain hyvää. Eihän tämä voi yhdellä kertaa noin paljoa ittuila.
Siellä oli Agassa... sulje sovellus.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa on oma tämän hetkinen joukkue.

http://www.futhead.com/15/squads/15765924/

Rojo on aivan jäätävän hyvä pakki kyllä tässä pelissä. Ei siitä mennä millään ohi :) Ja Cabella kyllä jakelee nätisti noille kärjille. Eilen kun aloittelin pelaamaan niin 10divarista sain sentään suoraan nousun. Yksi heikompi joukkue vastassa ja kolme samanarvoista. En ainakaan tuota heikompaa joukkuetta vastaan huomannut tasoituksia. Tais vastustaja saada siinä pelissä yhden vedon maalia kohti.

Oikeastaan noista neljästä pelistä yksi peli oli sellainen, joita kaipaan tässä pelissä. Kumpikin rakensi tilanteita rauhassa. Käytännössä maalit tehtiin toisen virheistä.

Ja yksi helppo peli oli kun vastustaja yritti kokoajan pelata doumbialle läpi, mutta rojo hoitaa :)

Tällä hetkellä mietin, että jos rakentaisia vielä Ranskan ja Espanjan sarjan joukkueen niin voisi mukavasti kierrättää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa on oma tämän hetkinen joukkue.

http://www.futhead.com/15/squads/15765924/

Rojo on aivan jäätävän hyvä pakki kyllä tässä pelissä. Ei siitä mennä millään ohi :) Ja Cabella kyllä jakelee nätisti noille kärjille. Eilen kun aloittelin pelaamaan niin 10divarista sain sentään suoraan nousun. Yksi heikompi joukkue vastassa ja kolme samanarvoista. En ainakaan tuota heikompaa joukkuetta vastaan huomannut tasoituksia. Tais vastustaja saada siinä pelissä yhden vedon maalia kohti.

Oikeastaan noista neljästä pelistä yksi peli oli sellainen, joita kaipaan tässä pelissä. Kumpikin rakensi tilanteita rauhassa. Käytännössä maalit tehtiin toisen virheistä.

Ja yksi helppo peli oli kun vastustaja yritti kokoajan pelata doumbialle läpi, mutta rojo hoitaa :)

Tällä hetkellä mietin, että jos rakentaisia vielä Ranskan ja Espanjan sarjan joukkueen niin voisi mukavasti kierrättää.

Suosittelen kierrätystä.. huomattavan mukava kun löytyy vähän vaihtelua clubista. Divarit 10-6 on melko helppoja.. näin on ainakin itse kokenut.. vitosesta alkanut sitten se taistelu ja tällä hetkellä tuntuu olevan että L1+kolmio ja park the buss vastassa 8 peliä 10. Eikä tossa roikussakaan ole mitään muuta jos se olis normaali.. nyt se hakeuttu aina sille kärjelle ihan sama mistä asennosta ja kenen jalasta se syöttö lähtee.. mutta kun maa syöttö kahden metrin päähän ei löydä omaa miestä. Niin ei voi minkään. Mutta tällä on pelattava niin pitkään kun ea ei pätsää.. onneks on nuo friendly seasonit jossa saa hyviä pelejä aikaan ja kolikoitakin saa peleistä paljon paremmin.


edit. Nyt kun täällä on jonkun verran uusia niin ehkä näkee samalla mikä tämän hetkisessä päivityksessä mättää. Esim otetaan Cabella jota moni kehuu millin tarkaksi syöttäjäksi ja huippu camiksi.. Näinhän ei pitäisi olla kun katsoo Cabellanki pelinrakennus arvoja.. nyt vaan jotenkin kaikki ukkelit pystyy mihin vaan. Cabellan pitäisi olla hyvä alku tiimiin ei mitään muuta. Edellisten pätsien aikaan huomasit eron kun vaihdoit vaikkapa Cabellan Oscariin.. syötöt parani, tehot parani ja muutenkin Cam oli heti näkyvämmässä roolissa. Muistan kun sain ensimmäisen hyvillä arvoilla olevan Camin Hernaneksen.. siinä hetken ihmetteli että hitto tuolla saa hyviä syöttöjä. Pelajien erot oli aiemmin isompia ja niin ne pitäisi ollakin. Nyt ainoita eroja on pelajan liikkeissä ja millä fysikalla se on luotu.. muuten melko generistä sakkia. Eikä tarkotus ole Cabellaa tai aloittelevia futtilaisia dissata.. mutta tällä hetkellä Cabella on yhtä tehokas kuin vaikkapa Di Maria ja näin ei kuitenkaan pitäisi olla...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tossa on oma tämän hetkinen joukkue.

http://www.futhead.com/15/squads/15765924/

Rojo on aivan jäätävän hyvä pakki kyllä tässä pelissä. Ei siitä mennä millään ohi :) Ja Cabella kyllä jakelee nätisti noille kärjille. Eilen kun aloittelin pelaamaan niin 10divarista sain sentään suoraan nousun. Yksi heikompi joukkue vastassa ja kolme samanarvoista. En ainakaan tuota heikompaa joukkuetta vastaan huomannut tasoituksia. Tais vastustaja saada siinä pelissä yhden vedon maalia kohti.

Tuolla kokoonpanolla se olet lähinnä sinä joka saat eduksesi tasoitukset jos pelaat kovempia tiimejä vastaan. Se on ihan sama vaikka vastaan tulis 64 overallin pronssijoukkue, tuolla tiimillä et sun overallia taida saada kun just ja just 80 ja silloin ei vielä kärsi tasoituksista vaikka kuinka huono joukkue ois vastassa. Näin olen lukenut.

Esim pelaat jotain tiimiä jonka overall 85 ja sieltä löytyy oikeita supernimiä, niin kappas sun Benteke, Mirallas ja varmaankin just Rojo on maagisia ja kaikki onnistuu. :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä äske rakensin tällasen squadi free päkeist saaduist pelaajista ja menin pelaamaan tota online gold cuppia vai mikä Champions Shield nykyään onkaan.
http://www.futhead.com/15/squads/15786260/
Aattelin kattoo ny et vaikuttaako joukkueen taso, että jos on huonompi joukkue niin peli kulkee ja pallot pomppii omille. Itse siis 7-6 divarin välillä olen rampannut eli en mikään huippu pelaaja ole:D

1. Pelissä vastaan tuli sellane keskitason BPL jengi. Siinä oli Remyä ja Ramiresia, Nasria sun muita. Hallitsin peliä mielin määrin ja ja johdin 2-1 ekan puoliajan jälkeen sit heti 50.min kohalle 3-1 maali ja rage quit.

2. Pelissä sitten vastaan kärkikolmikkona Ibra, Reus, Cuadrado ja löytyi myös Boatengia, Chielliniä, Lahmia ja muita. Eka puoliaika päätty mun 1-0 johtoon eikä se saanu paljoo mitää aikaa. Tokan puoliajan alkuun multa huono syöttö keskialueella ja reus keskeltä läpi, Vlaar jotenki onnistu 61 pacella ottamaan kaverin Reusin kiinni 5metrin takamatkalta ja tilanne kuihtu siihen. 80min kohalle sitte puskin todella hiljasen puskun Howardille, että ottais käsiin. Tuli suoraan päin, mutta onnistu torjumaan omista haarojen välistä ja sitte vielä hyppää pallon perää ja lyö sen omaan maaliin. Kuitenki 90.minuutilla Remy vetää maata pitkin vedon ja kaverin mokke torjuu sen eteen ja Drogba pistää sisään. Ja voitto lukemin 2-1.

3. Peli Serie A jengiä vastaan missä oli Tevez sun muut. Eka puoliaika päätty mun 1-0 johtoon ja heti tokan puoliajan alkuun drogballa 2-0. Sitten Drogballa 3-0 65.min kohalla ja vielä 90.minuutilla Drogballa kolmas maali, jossa mokke tuli palloa vastaan hyppäs sen yli ja drogba juoksi pallon kanssa maaliin:D ja peli päätty lukemiin 4-0.

Finaalissa sitten tuli vastaan non-rare bundesliga joukkue. Heti tuli tasanen peli vaikkakin heti 5min kohalla drogba pisti tilanteen 1-0 ja 7.minuutin kohalla Remyn pusku sisään ja 2-0. Sitten kaveri kavensi 2-1 hienolla yksilö suorituksella. Lopussa kuitenkin Remyn pommi boxin rajalta meni yläriman kautta sisään ja finaali voitto lukemilla 3-1.

Joukkue toimi loistavasti, mistä lie sit johtukaan. Drogba varsinkin oli aivan loistava. Eka kerta kun kokeilin sillä 67 pace aina arveluttanut, mutta ei haitannut ja iski 6 maalia. Samoin aiemmin aivan pa*kaksi havaittu Remy iski 6 maalia ja tuntui jotenkin todella sulavalta nyt. Podolski vasemmalta laidalta juoksi joistain todella nopeistakin laita pakeista ohi. Wanyama oli uskomaton. Siitä ei päässyt kukaan ohi. Vlaar ja Lovrenkin olivat kuin seiniä. Ibrat ja kumppanit ei päässy millään ohi. Tasoitukset alkaa menee jo liian isoiksi. Niitä ei pitäisi olla ollenkaan, mutta jos niitä on vähän se olisi ihan okei, mutta kun tälläsillä joukkueilla voittaa itseään parempia pelaajia joilla on hyvät joukkueet niin ei siitä tuu mitään. Mun joukkue oli 80 ovr. Ja 4,5 tähtee nii luulis ettei ois tasotuksii hirveesti, mutta kyllä ne huomas.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tässä äske rakensin tällasen squadi free päkeist saaduist pelaajista ja menin pelaamaan tota online gold cuppia vai mikä Champions Shield nykyään onkaan.
http://www.futhead.com/15/squads/15786260/
Aattelin kattoo ny et vaikuttaako joukkueen taso, että jos on huonompi joukkue niin peli kulkee ja pallot pomppii omille. Itse siis 7-6 divarin välillä olen rampannut eli en mikään huippu pelaaja ole:D

1. Pelissä vastaan tuli sellane keskitason BPL jengi. Siinä oli Remyä ja Ramiresia, Nasria sun muita. Hallitsin peliä mielin määrin ja ja johdin 2-1 ekan puoliajan jälkeen sit heti 50.min kohalle 3-1 maali ja rage quit.

2. Pelissä sitten vastaan kärkikolmikkona Ibra, Reus, Cuadrado ja löytyi myös Boatengia, Chielliniä, Lahmia ja muita. Eka puoliaika päätty mun 1-0 johtoon eikä se saanu paljoo mitää aikaa. Tokan puoliajan alkuun multa huono syöttö keskialueella ja reus keskeltä läpi, Vlaar jotenki onnistu 61 pacella ottamaan kaverin Reusin kiinni 5metrin takamatkalta ja tilanne kuihtu siihen. 80min kohalle sitte puskin todella hiljasen puskun Howardille, että ottais käsiin. Tuli suoraan päin, mutta onnistu torjumaan omista haarojen välistä ja sitte vielä hyppää pallon perää ja lyö sen omaan maaliin. Kuitenki 90.minuutilla Remy vetää maata pitkin vedon ja kaverin mokke torjuu sen eteen ja Drogba pistää sisään. Ja voitto lukemin 2-1.

3. Peli Serie A jengiä vastaan missä oli Tevez sun muut. Eka puoliaika päätty mun 1-0 johtoon ja heti tokan puoliajan alkuun drogballa 2-0. Sitten Drogballa 3-0 65.min kohalla ja vielä 90.minuutilla Drogballa kolmas maali, jossa mokke tuli palloa vastaan hyppäs sen yli ja drogba juoksi pallon kanssa maaliin:D ja peli päätty lukemiin 4-0.

Finaalissa sitten tuli vastaan non-rare bundesliga joukkue. Heti tuli tasanen peli vaikkakin heti 5min kohalla drogba pisti tilanteen 1-0 ja 7.minuutin kohalla Remyn pusku sisään ja 2-0. Sitten kaveri kavensi 2-1 hienolla yksilö suorituksella. Lopussa kuitenkin Remyn pommi boxin rajalta meni yläriman kautta sisään ja finaali voitto lukemilla 3-1.

Joukkue toimi loistavasti, mistä lie sit johtukaan. Drogba varsinkin oli aivan loistava. Eka kerta kun kokeilin sillä 67 pace aina arveluttanut, mutta ei haitannut ja iski 6 maalia. Samoin aiemmin aivan pa*kaksi havaittu Remy iski 6 maalia ja tuntui jotenkin todella sulavalta nyt. Podolski vasemmalta laidalta juoksi joistain todella nopeistakin laita pakeista ohi. Wanyama oli uskomaton. Siitä ei päässyt kukaan ohi. Vlaar ja Lovrenkin olivat kuin seiniä. Ibrat ja kumppanit ei päässy millään ohi. Tasoitukset alkaa menee jo liian isoiksi. Niitä ei pitäisi olla ollenkaan, mutta jos niitä on vähän se olisi ihan okei, mutta kun tälläsillä joukkueilla voittaa itseään parempia pelaajia joilla on hyvät joukkueet niin ei siitä tuu mitään. Mun joukkue oli 80 ovr. Ja 4,5 tähtee nii luulis ettei ois tasotuksii hirveesti, mutta kyllä ne huomas.

Kiitos pitkästä postauksesta, avartavaa tekstiä.

Se mikä itsellä kaikista eniten jäi mietityttämään niin miksi tuo Ligue 1 tiimi tuntui niin pirun sulavalta? Siis sen ihan tunsi kapulan päässä miten ne pelaajat toimi ripeästi ja jotenkin... "sulavasti". En keksi muuta sanaa kuin sulava! :D

Pelasin vain kaksi peliä että se voi johtua siitä että yksinkertaisesti sattui vaan todella hyvät yhteydet tjms, mutta epäilen. Heti kun vaihdoin tuon kalliin hybridin niin alkoi tuntumaan peli tahmealta... :(

Se miten itse olen siis todennut tuon tasoitusten niin se on nimenomaan siinä miten pelaajat käyttäytyvät. Ensinnäkin, todella usein kun pallon syöttää niin se kulkee maata pitkin kuin tervassa. Todella tuhnuja syöttöjä paikoitellen. Toinen asia mistä huomaa on ensikosketus palloon. Korkean ball controllin omaavat pelaajat on kuin junnupelistä. Sitten tietenkin tuo pace homma. Pelaajilla ei pääse lähellekkään samalla tavalla karkuun kuin mitä vastapuoli pääsee, tässä on oppinutkin puolustamaan ihan todenteolla noita kukkupalloja vastaan. Toisella napilla tietokone pallollisen kimppuun ja itse painaa 10m paitsioviivan takapuolella varmistamassa ettei se perhanan Doumbia pääse vaan läpi. :D Ja viimeinen ja tämä on se kaikista hankalin asia, eli tietokoneen ennakointi. Voi jumalauta jos kaverilla on AINA vihu iholla kun koitaa syöttää jollekkin, tietokone blokkaa kaikki hyökkäyssyöttölinjat, peli ahtautuu. Seinäsyötöillä koittaa pelata omia eteenpäin vapaille paikoille mutta avot kun ne pakit on aina oikeassa kohdassa ja syöttö menee liian pitkäksi.

Tähän touhuun ois varmasti yksi ratkaisu, ja se ois manuaali syötöt, mut sen verran on todettava että ei omat taidot riitä vielä manuaaleilla pelaamiseen. Pitäs varmaankin vaan kylmästi alkaa harjoitelemaan että kehittyisi silläkin saralla. Pakko nyt tähän sanoa että varmasti ulkopuolisen on helppo tulla sanomaan että vika on ohjaimen ja sohvan välissä ja tottakai se sitäkin on, mutta jos joku tulee suoralta kädeltä tyrmäämään nuo tasoitukset niin voin vain sanoa että tule sitten selittämään kun oot pelannut 200 online season peliä tiimillä mikä mulla on.

Tässä tuo Ligue 1 tiimi ja tässä nykyinen BPL-BuLi hybridi jos jotain kiinnostaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Burskin inspiroimana ajattelin ulkoiluttaa TOTW 1:stä. Tämän viikon pakka tuuri ollut aivan mieletön :eek:

4 divari peli ja vastaan 85 arvoinen bundes liiga tiimi.. kaverilla kaikki starat... mitäpä voisi sanoa muuta kun 1 - 0 voitto haettiin kotiin tiimillä millä ei ole mitään asiaa mihinkää peliin. Voitto maali tuli täysin puskista Hämäläinen ampuu kaukaa katsomoon jolloin Neuer pääsee antamaan maalipotkua. En koskaan jaksa juosta kenenkään eteen tuossa tilanteessa kuten en tälläkään kertaa... Neuer kuitenkin avaa suoraa päälikkö Paredesin jalkaan joka täräyttää pallon maaliin...
Ea, it's in the game


Minä oon miettiny tuota syöttöjen katkomista.. minun pelaajat ei tee niitä juuri ollenkaan. Nyt tekivät ja paljon..

http://www.futhead.com/15/squads/15795931/
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sitä mä olen muuten ihmetellyt kun jengi valittaa noista läpi syötöistä. Ne on ainakin omasta mielestäni aivan pirun helppo puolustaa pois. Itellä on aina mentaliteetti defence jos huomaan, että kaveri yrittää niitä. Ja aina manuaali ohjauksella alin pelaaja haltuun ja ottaa hieman ennakkoon juoksua. Sitten onkin enää itsestään kiinni saatko sen pallon siltä hyökkääjältä pois vai et :)

Siis onhan se ärsyttävää kun tuollaisia vastustajia tulee, mutta melko helppo ne ennakoida. Yleensä se menee niin, että vastustaja pelaa keskikentällä pallon ja yrittää pystysyöttöä. En tiedä mikä noissa EA-tasotuksissa on tarkoituksena. No tuleehan parhaille pelaajille oikeastikkin huonoja päiviä. Ajattelen sen ite niin, että pelaajilla paska päivä :) Ei harmita yhtään niin paljon.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sitä mä olen muuten ihmetellyt kun jengi valittaa noista läpi syötöistä. Ne on ainakin omasta mielestäni aivan pirun helppo puolustaa pois. Itellä on aina mentaliteetti defence jos huomaan, että kaveri yrittää niitä. Ja aina manuaali ohjauksella alin pelaaja haltuun ja ottaa hieman ennakkoon juoksua. Sitten onkin enää itsestään kiinni saatko sen pallon siltä hyökkääjältä pois vai et :)

Joo ei ne vaikeita ole.. jos siis saat sen ukon valittua. Mutta aivan saatan tympeetä pelaaminen sellaista vastaan. Ihan sama saako tuosta voiton niin viihde arvo on aika pieni.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu ja siis tuleehan noita läpisyöttöjä ihan oikeessakin elämässä, mut se että ainoa hyökkäysmethodi on läpisyöttöroikku on aivan pyllystä. Nämä on toki niitä helpoimpia vastustajia, kun vaan saa homman toimimaan hyökkäyspäädyssä.

Burskin inspiroimana ajattelin ulkoiluttaa TOTW 1:stä. Tämän viikon pakka tuuri ollut aivan mieletön

Hetkinen, ymmärsinkö oikein, pelaat pelaajilla jotka nousseet pakoista tällä viikolla? :D

Hauska idea, tuolla jos jollain saa pidettyä mielenkiinnon yllä. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Juu ja siis tuleehan noita läpisyöttöjä ihan oikeessakin elämässä, mut se että ainoa hyökkäysmethodi on läpisyöttöroikku on aivan pyllystä. Nämä on toki niitä helpoimpia vastustajia, kun vaan saa homman toimimaan hyökkäyspäädyssä.



Hetkinen, ymmärsinkö oikein, pelaat pelaajilla jotka nousseet pakoista tällä viikolla? :D

Hauska idea, tuolla jos jollain saa pidettyä mielenkiinnon yllä. :)

Joo säästän kaikki viikon aikana pakoissa ollet ukot ja sit sunnuntaina käyn niitä koittaa kentällä.. nyt oli vaan pakko kokeilla kun luin tuon burskin viestin. Eihän näistä voi tietää kuka on hyvä ku peli toimii miten toimii.. mutta ainakin tuosta fysikasta saa vähän selkoa. Kuva kaappaus ja talteen futheadiin sunnuntaina, jotta voi itseään muistuttaa kun iskee pakka himo:p

edit. Mutta mitäs hittoa If Rooney bin 495k ja Sif Clichy 215k ollu futbin auki yaya kohdalla ja se ei ole kummoisesti tippunut.. nuo on tullu 100k alas
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

edit. Mutta mitäs hittoa If Rooney bin 495k ja Sif Clichy 215k ollu futbin auki yaya kohdalla ja se ei ole kummoisesti tippunut.. nuo on tullu 100k alas

Nyt seuraillut tuon SIF Clichy kortin hinnanmuutoksia niin 200k alotuspyyntöjä jäänyt ilman tarjouksia. Hassua et näitten korttien hinnat vaan laskee mut peruskorttien pysyy samoissa. Esim Di Maria ollut siinä 160-170k paikkeilla siitä lähtien ku viime crashistä nousi ylöspäin sama Yaya joka ei nousun jälkeen ole arvoa tiputtanut. Ehkä ensi viikolla sittä tippuu kovaa peruskortitkin tai todennäköisesti.

e. Vois hassutella pari kolikkoa ajankuluks näistäkin kun välillä näyttää menevän yli 220k kipalehintaan ja välillä nuo 200k jää ilman tarjouksia.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suru-uutinen Bundesliigasta Wolfsburgista CDM Junior Malanda kuollut autokolarissa äskettäin, hinta tällä hetkellä pompannu 400 tuhanteen et kandee tsekkaa löytyykö clubista kyseinen pelaaja, iteltä löyty.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nelosen title ja pytty poimittu kaappiin. Ratkaisevassa ottelussa vastassa Ibarboo... kyllä teki tuo voitto hyvää:D

Toveri menee alkuun 1-0 johtoon.. yllätys roikku Ibarbolle ja Naldo on tilanteessa myöhässä. Katsottiin hartaasti kaikki uusinnat ja kävelyt keski alueelle.. tämän jälkeen mulle pari hyvää paikkaa joista yksi tyhjystä ohi by Muller.. näistäkin katsottiin kaikki uusinnat. Siitä lähti kiri joka johti 4-1 voittoon ja muuten katsottiin kaikki uusinnat ja kävelyt.

Nyt tarkastellaan sitten kolmosen taso.. nelonen oli ainakin samaa huttua mitä kutonen ja vitonen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suru-uutinen Bundesliigasta Wolfsburgista CDM Junior Malanda kuollut autokolarissa äskettäin, hinta tällä hetkellä pompannu 400 tuhanteen et kandee tsekkaa löytyykö clubista kyseinen pelaaja, iteltä löyty.
:(

kyseinen korttihan on aivan loistava silveri. Mulla ollu tuo pariinkin otteeseen mut ei löydy enää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Suru-uutinen Bundesliigasta Wolfsburgista CDM Junior Malanda kuollut autokolarissa äskettäin, hinta tällä hetkellä pompannu 400 tuhanteen et kandee tsekkaa löytyykö clubista kyseinen pelaaja, iteltä löyty.

Järjestäin näistä maksetaan 840-870k kipaleelta ku kävin äsken kurkkaamassa missä hinnoissa pyörii marketissa nyt.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Surullinen uutinen Malanda nuori kaveri jolla kaikki vielä edessä...

Tuo kyllä on outoa että ihmiset alkaa hulluna tekemään rahaa ja ostamaan hirveeseen ylihintaan kun jotain tuollaista tapahtuu..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Järjestäin näistä maksetaan 840-870k kipaleelta ku kävin äsken kurkkaamassa missä hinnoissa pyörii marketissa nyt.

Juu muistelisin että mulla olis ollu mutta oon tainnu quick sellata sen:D no mitäs pienistä..
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huomiselle tuli sen verran menoja että fifa jää melko vähälle joten TOTW 1 tänään kentälle. Nelos divarin titlestä, hunter kortista ja positio vaihto cam - cm saaduilla kolikoilla sain vielä kolme pakettia:D Avaaminen on kyllä edelleenkin yhtä jännää vaikka lopputulos on hyvin tiedossa.. Tiimi sai kuitenkin hyviä vahvistuksia ja Kaikille paikoille vähintään oranssin pallukan.. kemiaakin sai parhaalla kokoon panolla ja valmentajalla 69 joten eiku kohti kulta cuppia.. pohjakassaan tästä napsuu sellaiset 10k kolikoita ja tiimi kustanti sen 75k. Pakkojen avaus jos mikä on kannattavaa :p

http://www.futhead.com/15/squads/15848450/

Ensimmäinen peli ja vastaan 79 arvoinen joukkue 100 kemialla.. eli aika tasasta vastusta. Peli oli yllätävänki hyvä 3-2 tappiosta huolimatta.. Kentältä erottui kärjessä pelannut Olic joka viimeisteli 2 maalia ja pelasi nelosen kemialla todella pirteästi. Biabiany ei varmaan esittelyä kaipaa kaveri juoksee nopeampaa kuin Bolt.. yksi syöttöpiste helvetin hienosta crossista suoraan Olicin päähän. Matri saa väistyä Paredesin tieltä tuhrittuaan viimesillä minuteilla täydellisen avopaikan jonka Eriksen ja Olic sille pelasi

Koitan noilla kunnon tiimeilla yleensä vähintään kerran crossia kun laitureita ja pakkeja sitä varten
formaatiosta löytyy.. en muista milloin olisin tehny maalia tuossa tilanteessa hyvillä joukkueilla.

Tasotus asia tarvii vielä tutkiskelua, mutta siitä alan olla 99% varma että kemialla ei ole mitään väliä.

toinen peli ja vastaan 86 arvoinen bpl-bundes hybridi.. Eli nimimiehiä löytyi.. Peli tiukkaa vääntöä vaikka alkuun menikin yksi helposti Hazardin puskuskusta sisään. Eriksen onneksi vapautti nätillä syötöllä Romulon joka pisti boksin rajalta tarkasti yläkulmaan. Tiukka vääntö sai päätöksen kun vastustan Rooney laittoi kulmasta pomppivan pallon sisään.. niukka 2-1 tappio.

Toivottavasti ensi viikolla paketeissa olis vähän parempia osumia.. Tämän viikkosista Biabiany oli melko pysäyttämötön laidalla ja Olic oli tasainen suorittaja. Nyt quick selliä ja kolikoita tilille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom