Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ketjun otsikko käy kyllä huvittamaan.. kun tuossa sivulla aina pyörii nopeaa viiden minuutin toimitusta lupaava kolikkokioskin mainos. Ammattimiehet on näköjään vielä päivittäneet mainokseenkiin sinisen Messin houkuttimeksi.:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vois basaaa... Tuleekohan noi hinnat vielä alas miten paljon? Oon ehkä 500k vajaa IF Messistä, muuten ois tiimi aika lailla kasassa. Informeja jemmassa vielä jotain alle 200k edestä sekä SIF Griezman & Lacazette. Millään en haluis myydä noita pois mut pakon edessä pistän ne kyl lihoiksi. IF Messin arvo meinaan nousee aivan varmasti kun tää TOTY hässäkkä on alta pois.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vois basaaa... Tuleekohan noi hinnat vielä alas miten paljon? Oon ehkä 500k vajaa IF Messistä, muuten ois tiimi aika lailla kasassa. Informeja jemmassa vielä jotain alle 200k edestä sekä SIF Griezman & Lacazette. Millään en haluis myydä noita pois mut pakon edessä pistän ne kyl lihoiksi. IF Messin arvo meinaan nousee aivan varmasti kun tää TOTY hässäkkä on alta pois.

Sillon kun TOTY-pelaajat julkistetaan/ pakit tulee pakkoihin, voipi tulla vielä kunnon paniikkiaalto(tai sit ei kun coinsseja saa halvalla)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Vois basaaa... Tuleekohan noi hinnat vielä alas miten paljon? Oon ehkä 500k vajaa IF Messistä, muuten ois tiimi aika lailla kasassa. Informeja jemmassa vielä jotain alle 200k edestä sekä SIF Griezman & Lacazette. Millään en haluis myydä noita pois mut pakon edessä pistän ne kyl lihoiksi. IF Messin arvo meinaan nousee aivan varmasti kun tää TOTY hässäkkä on alta pois.

Äkkinäisenä voisin kuvitella että hinnat vielä laskee kun alkaa illalla paketit aukeamaan ja tulee uutta korttia markkinoille. Nythän varmaan kaikki on vasta tyhjennelleet clubia.. Informeista tosi paha sanoa ku jotkut sukeltaa ja lujaa ja toiset ei ollenkaan. Itte kattellu Sif Laca koko ajan ja jos tippuis 150k hintaan ottaisin kaks vielä talteen. Sitten niitä olisi jo 7kpl jemmassa, niiden voitoilla voisin olla aika lähellä Suarezia ja YaYaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Diarra on varsin hyvä.. Kevennetty versio Matuidista. Mutta eihän tuo ole mikään tiimi ilman Hulkkia!!:D


Pitäisi pysyä poissa marketista ja keskittyä rahan tekoon Suarezia varten.. erehdyin katselemaan Thiago Silvan arvoa ja olihan se poimittava ranskan tiimiin 30k hintaan. Perrin oli ihan pätevä mutta Silva on pikkaisen toista luokkaa. No eiku siirto tiimiin ja heti pistää silmään Silvan ja Konkon välinen kirkkaan punainen linkki. Eiku takaisin markettiin hakemaan halvalla Aurier... perkele mutta siitäkin oli If kortti ja vieläpä varsin hyvillä statseilla. no eikun sellainen 33k hinnalla talteen.. Tätä tahtia en saa koskaan Suarezia.
Hulk mulla on ollut lainalla, ja minulla körmy oli sysipaska [emoji23] En sitten tiedä mistä johtui mutta ei kyllä saanut sitten niin mitään aikaseks.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

eikun onnittelut! Raporttia linjoille miten pelit sujuu ;)


Toty veikkailuihin Neuer, Robben, Lahm, Messi ja Iniesta kaikki matkalla patsastelemaan.

Edit. Nyt on coinsit tuhottu ja sijotettu pelajiin. Eipähän tule koko viikolla pakkahimoa.. kouraan jää kuiteskin vaan Kiesling.
Sijotuksetkin tein sillein että jos hinta ei nouse niin pelaajille löytyy käyttöa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kun itse olen ostamassa tuota Reusia ja Lewandowskia, niin mikä olisi teidän mielestä sopiva ajankohta tällä viikolla. Reus oli tänään aamulla 95k paikkeilla ja Lewa 85k-90k paikkeilla, mutta nyt on Reus noussut vähän päälle 100k ja Lewan hinta on nyt 95k. Itse olen ajatellut, että jos Reusin saisi 85k-90k hinnalla ja Lewan 75k-80k hinnalla olisi aika hyvä. Mutta mitä mieltä ootte nyt, että laskeeko ne tänään illalla alimpaan hintaansa vai sitten vasta viikonloppuna, kun kaikki on samaan aikaan pakoissa?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kun itse olen ostamassa tuota Reusia ja Lewandowskia, niin mikä olisi teidän mielestä sopiva ajankohta tällä viikolla. Reus oli tänään aamulla 95k paikkeilla ja Lewa 85k-90k paikkeilla, mutta nyt on Reus noussut vähän päälle 100k ja Lewan hinta on nyt 95k. Itse olen ajatellut, että jos Reusin saisi 85k-90k hinnalla ja Lewan 75k-80k hinnalla olisi aika hyvä. Mutta mitä mieltä ootte nyt, että laskeeko ne tänään illalla alimpaan hintaansa vai sitten vasta viikonloppuna, kun kaikki on samaan aikaan pakoissa?

Ite ostin tänään kaiken. Hinnat on jo halvat ja varmasti nuo pelaajat nousee.. Thiago 30k, If Aurier 33k omaan käytöön.
Sijoitukseen 2xIF Naingollan 26k ja 2xSif Clichy 198k.

Nyt voi sitten keskittyä pelaamiseen eikä futbin tuijottamiseen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt kun itse olen ostamassa tuota Reusia ja Lewandowskia, niin mikä olisi teidän mielestä sopiva ajankohta tällä viikolla. Reus oli tänään aamulla 95k paikkeilla ja Lewa 85k-90k paikkeilla, mutta nyt on Reus noussut vähän päälle 100k ja Lewan hinta on nyt 95k. Itse olen ajatellut, että jos Reusin saisi 85k-90k hinnalla ja Lewan 75k-80k hinnalla olisi aika hyvä. Mutta mitä mieltä ootte nyt, että laskeeko ne tänään illalla alimpaan hintaansa vai sitten vasta viikonloppuna, kun kaikki on samaan aikaan pakoissa?


Eiköhän ne hinnat pian tipahda kun brittipennut tulee koulusta kotio. Tänä iltana pitäs mennä alas, sit taas ylös ja jonkunnäkönen dippi sit viikonloppuna taas. Viime vuonna viikonlopun pudotus EI mennyt yhtä alas kuin tää alkupaniikin aiheuttama. Mut saa nähdä. Tänä vuonna kaikki ihan sekasin, kolikot melkeen ilmasia vaikka myyjien piti päästä banaanisaarille jne.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Gaalan lähetys alkaa 19:30 suomen aikaa. Onko tuo TOTY yleensä julkaistu missä vaiheessa tuota gaalaa? Totahan pystyy kattoon melkein suorana FIFAn viralliselta YT kanavalta, jos jotain kiinnostaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Gaalan lähetys alkaa 19:30 suomen aikaa. Onko tuo TOTY yleensä julkaistu missä vaiheessa tuota gaalaa? Totahan pystyy kattoon melkein suorana FIFAn viralliselta YT kanavalta, jos jotain kiinnostaa.

Mun muistaakseni se oli just ennen Ballon D'orin voittajan julkaisemista. Pakkoihin ne varmaan (puolustajat) tulee sitten tunti-pari gaalan jälkeen. Ehkä 22 suomen aikaan :confused:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mun muistaakseni se oli just ennen Ballon D'orin voittajan julkaisemista. Pakkoihin ne varmaan (puolustajat) tulee sitten tunti-pari gaalan jälkeen. Ehkä 22 suomen aikaan :confused:
Ok. Ei niin väliä mihin aikaan ne pakit tulee, tuo koko tiimi kiinnostaa enemmän, varsinkin kun keskikenttä on ihan kysymysmerkki et ketä siinä on.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitenhän tosta sais Rafinhan mäkeen?

http://www.futhead.com/15/squads/15930769/

Robben ja Crisse on ja pysyy, muut voib muuttua.

Tekeekö tolla Tourella mitään?

tuolla spekulointia TOTY:stä: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2992827.page


Veikkaisin kans et 22.00 lävähtää pakkoihin
Näin laittaisin itse: http://www.futhead.com/15/squads/16054460/
Tohon voi tosiaan laittaa jonkun toisenkin saksalaisen RB:n bundesista.

Itsellä meni vähän yli noiden informien käyttö, mutta näyttää kivalta ja täytyyhän sitä kokeilla. Voi olla melkoiset EA-tasoitukset vastassa tällä: http://www.futhead.com/15/squads/16055154/
Kohta vielä Lacazetelle pari pykälää parempi kortti niin on kyllä kaikki kunnossa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sisäpiiri tiesi kertoa, että Vuoden Joukkue on mallia:

--------------------Claudio Bravo-------------------------

Dani Alves-----Javier Mascherano----Gerard Pique-----Jordi Alba

-------------------Sergio Busquets-----------------------------------

--------Xavi Hernandez------------------Andres Iniesta------------

----------------------------Lionel Messi-------------------------------

------------Luis Suarez----------------Neymar Da Silva Santos Jr--
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sisäpiiri tiesi kertoa, että Vuoden Joukkue on mallia:

--------------------Claudio Bravo-------------------------

Dani Alves-----Javier Mascherano----Gerard Pique-----Jordi Alba

-------------------Sergio Busquets-----------------------------------

--------Xavi Hernandez------------------Andres Iniesta------------

----------------------------Lionel Messi-------------------------------

------------Luis Suarez----------------Neymar Da Silva Santos Jr--

''Vähän'' Barcelona painoitteinen :D
PS. MSN jyrää <3 (ja Atletico jyrää fyysisesti)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Sisäpiiri tiesi kertoa, että Vuoden Joukkue on mallia:

--------------------Claudio Bravo-------------------------

Dani Alves-----Javier Mascherano----Gerard Pique-----Jordi Alba

-------------------Sergio Busquets-----------------------------------

--------Xavi Hernandez------------------Andres Iniesta------------

----------------------------Lionel Messi-------------------------------

------------Luis Suarez----------------Neymar Da Silva Santos Jr--

No ei varmasti ole kaikki Barcasta! Millä järjellä muka Bravo ansaitsisi paikan joukkueessa, saati Mascherano tai BUSQUETS?! Jos Uefalonan pelaajat eivät tullet valituiksi edes Ueafan joukkueeseen, niin miten mukamas Fifan??

Oma veikkaukseni:
-------Weidenfeller-----------
Piszczek-------Hummels ------- Sokratis ------- Schmelzer
-----------------------Bender------------------
Blaszczykowski ---------------------------Reus
---------------------Mkhitaryan ---------------
----------Aubameyang ----------- Immobile--------
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näin laittaisin itse: http://www.futhead.com/15/squads/16054460/
Tohon voi tosiaan laittaa jonkun toisenkin saksalaisen RB:n bundesista.

Itsellä meni vähän yli noiden informien käyttö, mutta näyttää kivalta ja täytyyhän sitä kokeilla. Voi olla melkoiset EA-tasoitukset vastassa tällä: http://www.futhead.com/15/squads/16055154/
Kohta vielä Lacazetelle pari pykälää parempi kortti niin on kyllä kaikki kunnossa.

Täällä alkaa oleman jo hyvä määrä Ligue 1 tiimejä.:) Ei olis pitäny kattoa.. If Matuidi:rolleyes:
Onneks kolikot on tuhlattu.. mutta hyvän näköinen tiimihän tuo on ja mustia pitää olla sen verran tyylikkaitä nuo kortit.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

No ei varmasti ole kaikki Barcasta! Millä järjellä muka Bravo ansaitsisi paikan joukkueessa, saati Mascherano tai BUSQUETS?! Jos Uefalonan pelaajat eivät tullet valituiksi edes Ueafan joukkueeseen, niin miten mukamas Fifan??

Oma veikkaukseni:
-------Weidenfeller-----------
Piszczek-------Hummels ------- Sokratis ------- Schmelzer
-----------------------Bender------------------
Blaszczykowski ---------------------------Reus
---------------------Mkhitaryan ---------------
----------Aubameyang ----------- Immobile--------

Ei nyt ihan tosissaan kannata kaikkea ottaa.
 
Ylös Bottom