Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hankalaa tuo ettiminen nykyään :)
Up costa 70k viikonlopulla varmaan paljon halvempi.
Rw Munir mitä selasin niin halvin bin 15k
If Depay 60k

Kauppakin piristyi hiukan ja meni Williams 39k marketista uusi 14k ja sif Bolasie 99k marketista uusi 16k :D
Voitoilla kävin hakemassa if Mertensin 60k hintaan. Tilillekin jäi vielä 50k if Öziliä varten.. sitäkin kun näyttää saavan sen verran hyvään hintaan. Tähän tahtiin kun sais myyntiä niin ei olis mikään mahdottomuus poimia Sif Benzemaa omaan ligue tiimiin. Eilenkin Benzema sukelti jo alle 800k :)

Kiitti paljon, onneks en ostanu tota Muniria sillon 100k:lla:D. Kyllä saattaakin näköjään riittä tohon squadiin. Näyttää omaan silmään todella maukkaalta. Saattaa olla, että pitää myydä suurin osa noista IF korteista mitä pyörii tuolla transfer listalla, että saa tarvittavat rahat.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei kannata hätäillä elle ole tietysti investoin 2M sif Benzemaan.. Ilman web apinaa markkinat pysyy ainakin jollain tavalla kurissa. Diilit kyllä jaksaa naurattaa tunti sitten ostettu mertens 60k meni ensimmäisellä kierroksella 129k kaupaksi

Sainpahan serie a tiimiin siis sellaisen ilmaiseksi:D

Vielä 50k niin saa Özilin ja sen jälkeen alettava ulostaa jotta viikonloppuna on varaa Sif Benzemaan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas sanokaas kuka muu olis kova RW bundesliigasta kuin Robben tai Muller. Tuli paketista tuo Infrom Aubameyang ja muuten hyvä bundesliiga nippu kasassa, mut Robbeniin ei ole varaa ja Mulleri ei nappaa... Ehdotuksia ?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas sanokaas kuka muu olis kova RW bundesliigasta kuin Robben tai Muller. Tuli paketista tuo Infrom Aubameyang ja muuten hyvä bundesliiga nippu kasassa, mut Robbeniin ei ole varaa ja Mulleri ei nappaa... Ehdotuksia ?
Shaqiri ehdottomasti. Luonnolisesti ei ihan niin hyvä kuin Robben, mutta silti parhaita laitureita koko pelissä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Shaqiri ehdottomasti. Luonnolisesti ei ihan niin hyvä kuin Robben, mutta silti parhaita laitureita koko pelissä.
+1

Lisäksi Perisicin eka inform tais olla RM/RW, sekin on ihan asiallinen kortti varmaankin, koska SIF on tykkikortti.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näköjään 25k pakat nyt. Oisko EA niin antelias ja antais huomenna toiset 25k pakat, La 35k pakat, Su 50k pakat ja maanantaina ois sit 100k pakat. Tuskinpa, mutta toivotaan:rolleyes:.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jaahas sanokaas kuka muu olis kova RW bundesliigasta kuin Robben tai Muller. Tuli paketista tuo Infrom Aubameyang ja muuten hyvä bundesliiga nippu kasassa, mut Robbeniin ei ole varaa ja Mulleri ei nappaa... Ehdotuksia ?
Sidney Sam on kans ihan kova.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Näköjään 25k pakat nyt. Oisko EA niin antelias ja antais huomenna toiset 25k pakat, La 35k pakat, Su 50k pakat ja maanantaina ois sit 100k pakat. Tuskinpa, mutta toivotaan:rolleyes:.
Saa nähdä. Itselle aivan sama, tilillä jäljellä 1113 kolikkoa ja pelaajia en aio enää pikamyydä kun kaikille on roolit valmiina. Clubissa niin paljon informeja joita pitää testailla niin tarvii ukkoja niiden ympärille. Ihan siistiltä tuntuu ajatus et tiimiss vähän näitä heikompiakin ukkoja eikä täyteen tumpattu staroja. Nostin IF De Jongin yhdestä 25k pakasta sekä Jamesin mut muuten ei erikoisempia. Eikä haittaa. Köyhänä on hyvä olla. :D

Mut siis, jos kerkiin konsolille kun mahdolliset all gold player päkit tulee niin lähtee instana roinaa myyntiin. On mulla kuitenkin 3 IF Oscaria ja muistaakseni 2 vielä transfer targeteissa, niitä kun ei pääse kännyllä tsekkailemaan.

Miten muuten onko TOTY korttien hinnat laskeneet roimasti?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miksei? Mä tykkään neljän tähden skilleistä, hyvästä vedosta, ja hikisestä nopeudesta. Siin on kaikki kohdallaa
Oma kokemus perustuu lähinnä havantoihin miten tuo kortti toimii itteä vastaan, peliäkään en ole itse kortilla pelannut, mut vihuilla se on ainakin aina ihan susi. Huono viimeistely ja se laukaus on ainakin mua vastaan ollut ihan tuhnu ja epätarkka. Muutenkin ihan vitsi, just tommonen bundesliigan Iturbe tai premierin Walcott. Vauhtia löytyy ja siihen sit jääkin. Sitäpaitsi, pitää sitä jonkunmoinen itsekunnioitus löytyä! ;)

Mut joo, tottkai se kortti toimii jos pelata osaa mut jos osaa pelata niin sillon se on sama mikä körvö siellä laidalla viilettää.

Kampl tuli myös mieleen jos non rare kortti ei syletä liikaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Iniestaa kybätonnilla, eikai tuo paha hinta oo?
No ei oo:D.

Paljos Reus ja Courtois muuten on pleikkapuolella jos joku pystyy kattoa?

Ja noista Bundesin oikeista laidosta omasta mielestä ylivoimaisesti paras Robbenin jälkeen on juuri tuo Shaqiri. Ja mhartin mainitsema first IF Perisic. Ite kokeilin tuota ja on kyllä kelpo kortti, ei niin hyvä kuin vasemmalla oleva SIF, mutta hyvä vaihtoehto oikealle.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko kysyä, että onko täällä muita kenellä menee ihan hirveäksi huutamiseksi tuo pelaaminen yleensä ja hermot menee todella nopeesti?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko kysyä, että onko täällä muita kenellä menee ihan hirveäksi huutamiseksi tuo pelaaminen yleensä ja hermot menee todella nopeesti?

ON! :D

Kyllä tää peli saa aika pahan olon aikaan, jos EA niin haluaa.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko kysyä, että onko täällä muita kenellä menee ihan hirveäksi huutamiseksi tuo pelaaminen yleensä ja hermot menee todella nopeesti?

Todellakin on:D! Ite olen ollut onnekas ettei yhtään ohjainta ole menny rikki:D. Ite oon kyllä nyt alkanu ottamaan rauhallisemmin, kun ei sille voi tehä mitään jos EA haluaa et sä häviit:rolleyes:.

Tänään näköjään teille XBOX pelaajille luvassa uus legenda.

Ja mitä mieltä ootte, kannattaako mun myydä nyt mun kalliimpi squadi pois ja oottaa jos hinnat laskee vielä enemmän ja ostaa sitten se uus squadi? Se hintojen lasku riippuu tietysti siitäkin mitä pakkoja tulee, mutta olettaisin ainakin itse, että hinnat laskee vielä hiukan.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Miulla nyt pelaaminen vähän jäänyt, meni nelosdivarin ekassa pelissä hermo kun vastustaja vaan kiiti laitaa pitkin ylös ja kulmasta keskitys josta puskuyritys. Sanokaa ettei tuo nyt ole uusi "pitkä/korkea kiiturille/maantiejyrälle"...
 
Ylös Bottom