Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
pistetäänpä pikku stoori tähän, nyt neppaillu 6div kun sinne romahdin, hyvä alku 4pelistä 3voittoa. Ja tosiaan viidennen pelailin tuossa äsken:
kaverin tiimi nasahti näkösälle, silveriä ja halpoja kultakortteja. Vähän hirvitti että onko nyt joku proo vastassa. Peli alkaa, kaveri alottaa, muutama syöttö ees taas ja saan riiston. Sanchez laidasta puoliksi läpi, syöttö keskelle ja DCosta huippupaikalla, ohi.. no ei mitään, sen verran helposti pääsin laidasta että arvelin paikkoja siunaantuvan vielä useampia pelin aikana. Ei kauaakaan kun annan syöttöhassin keskikentällä, kaveri pistää läpisyötön ja mitä mitä, mulla puolustuslinja aivan järkyttävän yläällä ja Drogba läpi, 0-1. Ei kauaa aloituksesta, pääsen jotenkin ihmeellisesti 2v0 hyökkäykseen, saatto siinä olla jopa 3v0 mutta joka tapauksessa menen paniikkiin ja ammun ohi. Homma jatku mun pyörityksellä, pääsen laidasta taas vähän livahtamaan ja kaveri joutuu nappaamaan liulla takaapäin jalat alta, punalappu Youngille. Homma senkun helpottuu. Vapari boksiin, muutaman pompun kautta Matalla tyhjä maali edessä. Ei lauokkaan vaan ottaa haltuun, kääntyy, edelleen tyhjä maali, laukaus, tolppa.. ei voi olla totta. Ei kauaakaan tästä niin Costalla ja Bolasiella laidasta hyvät paikat sijoittaa takapesään, molemmilla niukasti ohi.
Ekan halffin loppupuolella kaveri saa toisen kunnollisen paikkansa, korkea nosto linjan yli ja Drogba läpi... 0-2. Kummasti alko jo kupolissa polttelemaan... lopulta haltime 0-2 taululla ja kahtelin jo romua mitä voin heittää seinään
onneksi ei löytynyt.
Toinen halffi jatkuu aika pitkälti samoissa tunnelmissa, kaveri roiskii pitkää ja neppaili ylimielisesti ja mä tuhlaan paikkoja. Ehkä paras taas heti puoliajan alkuun, Sanchzilla pitkä juoksu laidalta, syöttö keskeen, tyhjä maali, Mikel ampuu ja kaverin nevahööd veska sinkoaa kuin Joe Hart keskiviikkona tyhjästä eteen. Ei voi olla todellista.
Siinä tunnin kohdilla sitten kaveri antaa varmaan ihan tarkotuksella mun jätkän läpi(enhän mä maalia oo saanu edes tyhjiin), tällä kertaa DCosta ei erehdy, mieliala nousee, 1-2. Ei mene kauaa kun murtaudun Bolasien laidalta, syöttö Matalle keskeen, kaks jätkää kahville ja pallo alapesään, 2-2. Hallinta jatkuu itselläni, mutta kaverikin on vähän terästäytynyt ja jättänyt neppailun pois. 90min lähestyy, vihulainen ajaa laidasta läpi, keskitys hakee Drogban päätä, thänk god mun veska(Hart tietty
) nappaa kuulan välistä. Nopea avaus laitaan, lisäaikaa +1min, nyt tai ei koskaan. Sanchez kirmaa, käytän seinän keskellä Matalla ja näen että joku menee keskellä hyvissä asemissa. Syöttö sinne ja Matic puolittain läpi. Jäätävä pommi takanurkkaan ja 2-3. Matsi päättyy kun kaveri pistää pallon peliin, huhhuh, yksi huikeimmista matseista pitkään aikaan!
Ja joo, oli pitkä stoori