Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

http://www.futbin.com/16/squad/150321 tuommoinen ois suunnitelmissa tehä totyn aikana. Parannus ehdotuksia saa antaa. Lähinnä pakeista ja keskikentistä tarvisin mielipiteitä.

just aamulla ostin Busqetsin ja se ilmesty päivällä 85-90ovrl lainapakasta, ei voi enää paljo huonompaa saada:p

kokeilisin Junun tilalla Boatengia, toimi ainakin ittellä paremmin, 4* skilssit boonuksena. Ei Junussakaan kyllä mitään vikaa ole :) ja toiseksi pakiksi ennemmin vaikka Schalkesta Matip. Sokratis on ollu ittee vastaan aika paha myös. Tai Benatia. Halvalla saa kyllä paljon parempaa ku toi Santana.
edit: Junun tilalle myös joku kunnon pelintekijä, Götze, Kuntokani tai Thiago(nuo ei taida montaa tonttua maksaa), tossahan on jo Vidal ja Gustavo "telaketjuosastoa".
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Gaylord Navas päätti yhtäkkiä raketoida? IF meinaan? harmi et sitä on enää kolme jäljellä. Tekisko toi vielä De Geat ennen UPpeja?

EDIT: ja ainoa syy käyttää mitään vatun lainapelaajaa on kokeilla Messiä/Rollea ennen ostopäätöstä
Ja tuplaedit: SIF Mahrez... UP-hype iskenyt kaikkiin? voi vattu kun oli kolikkoa vaan yhteen. maksoin 25K, nyt 55K. ylös vai alas jatkossa?

ja triplaedit: kultapelaajissa tulikin sit vastaavat miinukset, naingolango, tevez jne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

vattu paskoin housuuni kun katoin futbiniä...

robben,bale, ibra, agu... kaikki mun ulottuvilla vaikka oon ollu laiska paska. WTF?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

vattu paskoin housuuni kun katoin futbiniä...

robben,bale, ibra, agu... kaikki mun ulottuvilla vaikka oon ollu laiska paska. WTF?

Conclusion: Pakkoihin vaan. Elämä jatkuu taas mallikkaasti. ;)

Melkein äsken survoin loputkin coinsit pakkoihin. :D

Tekee vähän pahaa meikälle tää joulun aika kun toosa on koko ajan varattu niin ei pääse pelaamaan. Ja jos ei pääse pelaamaan, niin se "normaali-ihminen" alkaa ottaa vallan ja alkaa tulla ajatuksia että tän pelin parissa menee liikaa aikaa, ei tää ole ihan tervettä, fixumpaakin tekemistä on ja sit sitä kuvittelee että on kyllästynyt ja ei kiinnosta jne. Sit vaan tunkee pakkoihin kalkkunsa. :D

Ei nyt varsinaisesti kaduta tän aamun touhut, mut toisaalta olisi voinut kaksi pakettia avata vähemmän. :) Nyt vähän ahistaa että jää joku pelaaja ostamatta kun ei vaan nyt saa mopoa käyntiin että alkaisi grindaamaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Conclusion: Pakkoihin vaan. Elämä jatkuu taas mallikkaasti. ;)

Melkein äsken survoin loputkin coinsit pakkoihin. :D

Tekee vähän pahaa meikälle tää joulun aika kun toosa on koko ajan varattu niin ei pääse pelaamaan. Ja jos ei pääse pelaamaan, niin se "normaali-ihminen" alkaa ottaa vallan ja alkaa tulla ajatuksia että tän pelin parissa menee liikaa aikaa, ei tää ole ihan tervettä, fixumpaakin tekemistä on ja sit sitä kuvittelee että on kyllästynyt ja ei kiinnosta jne. Sit vaan tunkee pakkoihin kalkkunsa. :D

Ei nyt varsinaisesti kaduta tän aamun touhut, mut toisaalta olisi voinut kaksi pakettia avata vähemmän. :) Nyt vähän ahistaa että jää joku pelaaja ostamatta kun ei vaan nyt saa mopoa käyntiin että alkaisi grindaamaan...

blääh, kun Rolle on kerran tullu pakasta, se ei tule toista kertaa.

Ite tainnu viimiseen kahteen viikkoon pelata yhden matsin, nyt ku innostuin noista ilmasista Mega-pakoista. Täytys nyt sen verran ryhdistäytyä et ostaa siirtolistan täyteen. On todistettu fakta että kallis paska myy kun tarpeeks yrittää(lokakuussa täytetty lista on ny tyhjä nääs). Nyt on vaan sellaisiakin pelejä menossa joiden jälkeen ei oo ranteet verillä(mut kyl vaan maistua makialta eilen pelata). Ehkä taas tänään malttais yhden matsin ottaa
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Olenkohan mä ainoa koko Suomessa joka ei suostu laittamaan yhtäkään kolikkoa pakkoihin niin änärissä, kuin futissakaan. Tosin viime vuonna laitoin kun lopettelin pelaamista. Mutta pelin elinkaaren aikana en suostu ikinä laittamaan kuin max pariin pronssipakkaan.

En varmaankaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

blääh, kun Rolle on kerran tullu pakasta, se ei tule toista kertaa.

Ite tainnu viimiseen kahteen viikkoon pelata yhden matsin, nyt ku innostuin noista ilmasista Mega-pakoista. Täytys nyt sen verran ryhdistäytyä et ostaa siirtolistan täyteen. On todistettu fakta että kallis paska myy kun tarpeeks yrittää(lokakuussa täytetty lista on ny tyhjä nääs). Nyt on vaan sellaisiakin pelejä menossa joiden jälkeen ei oo ranteet verillä(mut kyl vaan maistua makialta eilen pelata). Ehkä taas tänään malttais yhden matsin ottaa

Ihan vakavasti, niin onhan tämä ihan täydellistä viihdettä kun muistaa pitää aina pari päivää taukoa! Ite nyt neljättä päivää pelaamatta ja alkaa vähän kieltämättä tehdä mieli pelata. Sitä vaan pilaa oman pelielämyksensä pelaamalla kymmenia pelejä putkeen kun siihen tsänssi tulee, ja jos sattuu se huono päivä kohdalle niin silloin tulee kirottua tämä peli alimpaan helvettiin.

Ja läppä läppänä, pakkoihin ei oikeasti kannata tunkea satunnaisia pikkuostoja lukuunottamatta. Omasta mielestä jos se iso kortti on tullakseen, niin se tulee ekalla tai tokalla sen päivän pakalla. Satunnaisuudesta varmaan on suurimmalta osin kyse, mutta kyllähän nuo on niin pahasti twiikattu alaspäin nuo card weightit että ei ainakaan kymmenien pakkojen avaaminen kerralla ole suotavaa. Testattu on nyt. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Olenkohan mä ainoa koko Suomessa joka ei suostu laittamaan yhtäkään kolikkoa pakkoihin niin änärissä, kuin futissakaan. Tosin viime vuonna laitoin kun lopettelin pelaamista. Mutta pelin elinkaaren aikana en suostu ikinä laittamaan kuin max pariin pronssipakkaan.

En varmaankaan.

Kyllä jengi kolikkoa pakkoihin tunkee, mutta niitä pelaajia jotka ei käytä oikeaa rahaa pakkoihin on todella monia. Kyllä niitä kannattaa aina silloin tällöin kokeilla, jos siis vaan on vara ja osaa hankkia menetyt kolikot takaisin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllä jengi kolikkoa pakkoihin tunkee, mutta niitä pelaajia jotka ei käytä oikeaa rahaa pakkoihin on todella monia. Kyllä niitä kannattaa aina silloin tällöin kokeilla, jos siis vaan on vara ja osaa hankkia menetyt kolikot takaisin.
No joo toki. Mulla vaan on niin surkea pakkatuuri Fifassa, etten senkään takia laita. 20e lyön pakkoihin tuossa kun Toty tulee niihin, sitten jää pakat siihen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No joo toki. Mulla vaan on niin surkea pakkatuuri Fifassa, etten senkään takia laita. 20e lyön pakkoihin tuossa kun Toty tulee niihin, sitten jää pakat siihen.

Itellä varmaan suht samat meiningit. Se TOTY lapun vetäminen on nyt ihan älyttömän vaikeaa että en paljon jaksa mihinkään pakka hypeen uppoutua niiden takia. Itse vaan tällä hetkellä oon tunkenu pakkoihin kun tuntuu että ainoa mikä sais innostuksen nousemaan on joku isompi nosto mistä saisi vähän pelivaraa tiimin rakenteluun. Ylipäänsä olen sitä mieltä että pelkkä kova hyökkäyskolmikko ja yks hyvä CM/CAM riittää siihen että tiimi toimii. Ihan sama onko siellä maalissa Leno/Fährman/Neuer, seuloja ne on kaikki. Boatengissa en ole huomannut mitään eroa Benatiaan ja Sokratis on varmaankin ihan yhtä kova ku Hummels.

Rehellisesti, ainoa ero minkä huomaan on se että jos tiimin overall alkaa hipoa ~85 niin pelaamisesta tulee kummallisen vaikeaa. It's in my head, pakko olla.

Niin ja tästä päästäänkin siihen että paras pelaaja millä olen tänä vuonna pelannut on IF/NIF Raffael. Aivan käsittämättömän sulava CF/CAM/ST!!! Tottakai jollain TIF Lewalla on uskamoton viimeistely ja laukaus, mutta siltä uupuu kaikki muu mitä Raffaeliltä löytyy! Robben ja Reus on loistavia maalintekijöitä myös mutta ei niiden avulla vaan puhkota puolustuksia siten kun Raffaelillä. Ehkä tässä pelissä on noi "CAM taidot" vaan niin tärkeitä et siksi toi Rafa-mies tuntuu niin mahtavalta. Pitää varmaan rakentaa tiimii kaikista vikkelistä pelinrakentajista. Cazorlat, Iniesta, Coutinhot ja kumppanit vaan sekaisin sinne yläkentälle niin avot varmasti tulis tulosta! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itellä varmaan suht samat meiningit. Se TOTY lapun vetäminen on nyt ihan älyttömän vaikeaa että en paljon jaksa mihinkään pakka hypeen uppoutua niiden takia.

Rehellisesti, ainoa ero minkä huomaan on se että jos tiimin overall alkaa hipoa ~85 niin pelaamisesta tulee kummallisen vaikeaa. It's in my head, pakko olla.

Niin ja tästä päästäänkin siihen että paras pelaaja millä olen tänä vuonna pelannut on IF/NIF Raffael. Aivan käsittämättömän sulava CF/CAM/ST!!! Tottakai jollain TIF Lewalla on uskamoton viimeistely ja laukaus, mutta siltä uupuu kaikki muu mitä Raffaeliltä löytyy!

On juu ja en oo saamassa ensimmäistäkään, mutta laitan nyt silti tuossa kohtaa sen rahan mitä oon meinannut laittaa pakkoihin. Raffael on huikeus jo peruskorttina, yllätti mut ihan täysin kun ostin jotain turnausta varten ja nyt en suostu myymään rosterista pois. Ja onhan siellä nyt se hiton momemtum joka tasaa peliä, jonka me kaikki aivan hyvin tiedostamme. Samaa paskaa mitä HUT:ssa, vaikka kuinka EA väittää ettei ole.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

tuon oon kans huomannu ettei oo niin väliä ketä sielä pakkeina heiluu, kunhan onhan vähäkään jalkaa niin voi koko ajan peittää tilanteita ja pysyy kaverin kylessä kiini.
Siinä ehkä eniten merkitystä kuka viimeistelee. Yllättävän nihkeää on maalinteko mutta sitten kun on Zlatan kärjessä niin sehän tekee melkeen joka paikasta ja puolittaisistakin. Ja alle 40m kun on maalista niin on vaarallinen :D hirvee zlatan-hype meigäl mut ei hitto se vaa pistelee ne pallot pussiin.
84 ovrl on mun ranskan poppoo ja sillä on pelaaminen ainakin suorastaan nautinnollista :)
edit: tykkään silti pistellä parempia ukkoja pakeiksi, kyllä ne ainakin itekseen tekee parempia ratkaisuja kuin joku Moisander.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mihinköhän tämän squadin hinta tulee tuossa TOTYjen aikana tippumaan?
fee871bb923e41df5f6d8f8fac8eac33.jpg

Kaikennäköistä palautetta ja vinkkiä voisitte myös heittää tuohon. Ainoa asia mikä epäilyttää on Müller yksinäisenä kärkenä. Sen korvaaminen onkin kemioiden puolesta hieman kimurantimpi juttu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mun mielestä pakkojen ostaminen coinseilla on "hölmöä", mutta oikealla rahalla siinä on tavallaan edes jotain järkeä. Coinseilla tavallaan pelaat uhkapeliä paljonko saat takaisin coinseja. Paljonko se keskimääräinen palautusprosentti nyt olikaan, en pysty tarkastamaan koska Fifauteamin sivuilta tuo artikkeli on jostain syystä poistettu koska tulee 404 erroria. Jotain 30% tienoilla se taisi olla. Oikealla rahalla sitten saat ostettua tuolla uhkapelillä satunnaisen määrän coinseja rahaa vastaan.

Poikkeuksena esim. tänäänkin nähdyt Bronze player packit jotka maksoi 1800 ja noista kun kaikki myy niin jää jo väkisinkin voitolle. Tietysti siinä menee aikaa tovi.

Ja ylempään squadiin. Eikös tuohon saa Diego Costan aika nätisti kemioiden puolesta kärkeen?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Diegoo mäkin mietin. Eiköhä toi aika halpa squad kaikkinensa ole
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Sinänsä kävisi oivasti, mutta ottaisi kyllä luonnon päälle varsinkin tuo "apina" laittaa squadiin. Pitää katsoa vielä mihin päätyy
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Itellä varmaan suht samat meiningit. Se TOTY lapun vetäminen on nyt ihan älyttömän vaikeaa että en paljon jaksa mihinkään pakka hypeen uppoutua niiden takia. Itse vaan tällä hetkellä oon tunkenu pakkoihin kun tuntuu että ainoa mikä sais innostuksen nousemaan on joku isompi nosto mistä saisi vähän pelivaraa tiimin rakenteluun. Ylipäänsä olen sitä mieltä että pelkkä kova hyökkäyskolmikko ja yks hyvä CM/CAM riittää siihen että tiimi toimii. Ihan sama onko siellä maalissa Leno/Fährman/Neuer, seuloja ne on kaikki. Boatengissa en ole huomannut mitään eroa Benatiaan ja Sokratis on varmaankin ihan yhtä kova ku Hummels.

Rehellisesti, ainoa ero minkä huomaan on se että jos tiimin overall alkaa hipoa ~85 niin pelaamisesta tulee kummallisen vaikeaa. It's in my head, pakko olla.

Niin ja tästä päästäänkin siihen että paras pelaaja millä olen tänä vuonna pelannut on IF/NIF Raffael. Aivan käsittämättömän sulava CF/CAM/ST!!! Tottakai jollain TIF Lewalla on uskamoton viimeistely ja laukaus, mutta siltä uupuu kaikki muu mitä Raffaeliltä löytyy! Robben ja Reus on loistavia maalintekijöitä myös mutta ei niiden avulla vaan puhkota puolustuksia siten kun Raffaelillä. Ehkä tässä pelissä on noi "CAM taidot" vaan niin tärkeitä et siksi toi Rafa-mies tuntuu niin mahtavalta. Pitää varmaan rakentaa tiimii kaikista vikkelistä pelinrakentajista. Cazorlat, Iniesta, Coutinhot ja kumppanit vaan sekaisin sinne yläkentälle niin avot varmasti tulis tulosta! :D

Olen kyllä samoilla linjoilla tuon CAM pelipaikan suhteen...sillä on suuri merkitys! Mulla siinä tontilla häärää Pogba...ja johtaa mun tilastoissa ylivoimaisesti maali- ja syöttöpörssiä! Toppareita olen pyöritellyt vaikka kuinka ja ketä, Chiellini-Boateng on kyllä toiminut hyvin! Syystä tai toisesta olen tänä vuonna pelannut koko ajan Seria A-tiimillä ja pari nostoa on kyllä otettava esille...silverhyökkääjä Niang, RB Florenzi ja CDM Khedira, ovat huikeita pelimiehiä omilla tonteillaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

pitkästä aikaa champions shieldia testailin tänään, pääsinkin finaaliin suht helposti. Finaalissa vastassa joku inform porukka, özilit balet reussit yms. Alotin mahtavasti, tunaroin varman maalin ja vastahyökkäyksestä vedän aivan järjettömän liun suoraan takaa päin, 13min ja punalappu pakille. Alivoimalla teen 1-0. Tässä vaiheessa jo selvisi että vastustaja on kasa paskaa. No ei siinä toisen halffin alkuun se sitten juoksee alotuksesta suoraan if auballa läpi kun mä vielä juttelen emännän kanssa :D riistin pariin kertaan ennen boksia mutta aina se sai pallon jalkaan takas. 1-1. Ei mene kauaa ku annan ihan helpon syötön omissa, no ei ollukkaa helppo, if balelle boksissa avopaikka ja tilanne 2-1. Sen jälkeen pelataa yhtä päätä loppuaika, useita huippupaikkoja yms sössejä, de gea vaan poimi kaikki. Ei auta. 2-1 turpiin, kaverilla 3 laukausta, fifan logiikalla 1 kohti maalia. Mulla 13 laukausta ja 9 kohti maalia. Eipä oo taas hetkeen vtuttanu näi paljoo :)
Ehkä timangina kaikista oli kun pääsin 2v1 hyökkäykseen niin mun oma jätkä juos suoraa mun yli, se siitä varmasta paikasta.
 
Ylös Bottom