Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mikä vaikeustaso offlinessa?
World Class. Viihde- ja hyötyarvo tasan nolla.

Eikö noi vihreät ookkaa minkään tason uppeja. Btw Mia San Mia! Melkonen jännä peli. Ja melkonen iffi comanilla.
Vihreet on peruskortteja joilla informin discard value.

Comanin iffi on ihan vitsi IMO. 3*WF, 3*SM, oikeejalkainen RM, ruipelo... Tyhmä tukka... Ranskalainen. No thanks! :D

Mut eilinen Baijerin suoritus oli kyllä melkoinen! En olisi sen ekan puoliskon säpellyksen jälkeen uskonut!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mut eilinen Baijerin suoritus oli kyllä melkoinen! En olisi sen ekan puoliskon säpellyksen jälkeen uskonut!

oli kyllä hyvä peli. Juvella oli saumat pistää jopa 3-0, mutta Morata etunenässä tuhlaili. Sittenhän siinä Juvella loppui jalat täysin ja lopulta Evra vielä hölmöili kun oli saumat purkaa pallo hiiteen. Toivottavasti yhdeksi pariksi tulee tico-bayern, se ois mahtava nähdä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joopa. On taas melkoista kun botin 60 ovr puolentoista tähden joukkue kairaa mua kentällä miten haluaa kakkoseen. Eihän tuossa nyt ole _mitään_ järkeä että se botti katkoo joukkueella kun joukkueella tuolla tasolla TÄYDELLISESTI pallon jalasta joka hyökkäyksestä mitä yritän, jos yritän laidalta nousta ja katkoo myös läpisyöttöpaikat 100% tarkkuudella. Puolustuksen keskiarvo ovr 58....

Tää on mun EA.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joopa. On taas melkoista kun botin 60 ovr puolentoista tähden joukkue kairaa mua kentällä miten haluaa kakkoseen. Eihän tuossa nyt ole _mitään_ järkeä että se botti katkoo joukkueella kun joukkueella tuolla tasolla TÄYDELLISESTI pallon jalasta joka hyökkäyksestä mitä yritän, jos yritän laidalta nousta ja katkoo myös läpisyöttöpaikat 100% tarkkuudella. Puolustuksen keskiarvo ovr 58....

Tää on mun EA.
Pelaatko muuten ollenkaan online seasoneita/cuppeja?

Muuten, noin yleisesti, jos alkaa FUT tökkiä niin H2H seasonit tarjoaa ihan hyvää viihdettä myös. Huomattavasti erilaista peliä kuin FUT seasoneissa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelaan seasonseja vähän alusta. Online pacehuoraus-cuppeja en edes harkitse. Peruspelin puoli ei kiinnosta onlinen puolella. FUT on ainoa mitä jaksan yrittää enää tämän paskalafkan kanssa vähän alusta ja tuo Managerin simulointi joskus harvoin. Fifaa olen viimeksi ennen tätä päivää pelannut kentällä joskus 2kk sitten.

Pro Evolution 2017 tulee ostettua ja Fifa saa vihdoin jäädä sivuun. Oli aikakin lopettaa tämän saman pelin pelaaminen vuodesta toiseen. Ulkokuori muuttuu, sisältö samaa totaalista paskaa vuodesta toiseen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se PES varmaan onkin suuri parannus tähän FIFAan verrattuna! :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

World Class. Viihde- ja hyötyarvo tasan nolla.

Tahkosin tuon eilen kuitenkin läpi ja oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen single turnaus tähän peliin. World Class on pahin mahdollinen vaikeustaso kyllä, EA on oikein kunnolla panostanut sen vittumaisuuteen. No, 10k tuli tilille.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Se PES varmaan onkin suuri parannus tähän FIFAan verrattuna! :)

Itseasiassa pes on jo tänävuonna paljon nauttittavampaa yksinpelipuolella kuin fifa :) Ite pelaan tosin pc:llä niin option filut helpottavat elämää :) Mutta ne saa myös PS4 versioon. Löytyy muunmuassa uusimmat kokoonpano päivitykset,logot,nimet,puuttuvat sarjat,pelipaidat,stadionit yms :)

Ite kyllästyin todella nopeasti tämän vuoden fifaan. Ei vaan kuukautta kauempaa jaksanut pelata ja sitten peli lähtikin myyntiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

itte nyt taas tykänny pelailla. Vuoden vaihteen molemmin puolin oli jostain syystä hirveää tuskaa nuo pelit mutta nyt kulkee ja semmoset flipperibugit ja muut AIn sekoilut on hävinny. Satunnaisesti niitä tulee mutta eipä haittaa sattuuhan sitä peleissä oikeastikkin(alaba ja neuer keskiviikkona, oli aika perinteinen fifa uunoilu..)
ainut mihin kaipais vielä jotain tolkkua on tekoälyyyn sillon ku ittellä on pallo. Joskus juoksevat jopa hyökkäyspäässä mun yli kun juoksen pallo jalassa.. ne vaan nousee kiskoja pitkin ja jos leikkaan juoksulinjalle ei ne sitä ymmärrä, yli vaan. Puolustuspäässä niillä on sitten jotenkin hidas järki, jos riistän ja ne on siinä tukena niin ajavat mun yli sen jälkeen. Ei nyt aina mutta kyllä näitä turhan paljon sattuu vielä.
Ja en tiä onko muilla, oon tainnu tästä ennenkin valittaa, mutta jos sattuu oleen 2 pelaajaa peräkkäin syöttösuunnassa, niin se pallo menee automaatilla aina sille, joka on huonommassa paikassa, esimerkiksi paitsiossa, pelaajan takana tai huonommassa maalintekopaikassa. Tota en kyllä voi käsittää...
mutta näistä huolimatta ihan kiva peli :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tahkosin tuon eilen kuitenkin läpi ja oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen single turnaus tähän peliin. World Class on pahin mahdollinen vaikeustaso kyllä, EA on oikein kunnolla panostanut sen vittumaisuuteen. No, 10k tuli tilille.
Se pelaaminen oli ihan helvettiä, mutta tuli voitettua pilkuilla finaali ja saatua 10k kotio. Millaisia ne kovemmat tasot sitten ovat peleiltään/mukavuudeltaan?

Se PES varmaan onkin suuri parannus tähän FIFAan verrattuna! :)

Itseasiassa lähes täysi ääripää. Bottipelit vaikeimmallakin tasolla huikeaa jalkapalloa ja MyClubin addiktoivuus on aivan jäätävää kun siihen pääsi sisään. Itse kokonaispeli mua ei kauheasti napostele, kun linsenssit tappaa ilon, mutta tuo MyClubin puoli on kyllä yllättänyt niin totaalisen positiivisesti ettei mitään järkeä. Viime vuoden pelaaminen oli vähän mitä oli, mutta 2016 versio on kyllä loistava. Siinä missä Fifa kusettaa sua totaalisesti noissa bottipeleissä, PES:n puolella se tuntuu oikeasti kovalta vastukselta hyvällä tavalla. Esimerkkinä nyt tuon MyClubin UCL-puolivälierän Bayern-peli, joka päättyi 0-0 jatkoajankin jälkeen ja lopulta menin jatkoon kun Hart pisti pilkun sisään ja Neuer ei.

Lisänä sitten nuo scouttipallojen keruut ja simu-divisioonat, niin onhan tuo nyt vaan mahtavuutta. Mutta tottakai huonojakin puolia on. Mm. tekoäly simutessa ja maalivahdit. + tottakai tuollakin on omat kusipäänsä välillä online-peleissä, aivan kuten jokaisessa pelissä mitä netissä suuremmin pelataan. Mutta se pacejuoksu ja läpipallot ei korostu tuolla samaan malliin, mitä mä olen kokenut Fifassa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jesh, taas pelailu maistunut ja 4 divariin noustu :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

menin kehumaan että kiva ollu pelata jne.. eilen aamusta ei ollutkaan enää niin kivaa ja nyt ei oo ohjainta.. :D ei kyllä ollu tarkotus särkee mutta en osunu tyynyyn ku heitin niin lattia oli aika kova :) ainakin kovempi ku ohjain.
siirryin sitten takaisin MGS V ihmeelliseen maailmaan, meneehän se tuokin, aika pirun hyvä peli.(on toinen ohjain mutta siinä ei toimi keskitysnappi ni ei oikein sovellu fifaan)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 15492

Siitäpä sitten kiva pacelisä jonneille FUT:a pilaamaan taas, ST Ronaldo ja Bale. Hohhoijaa...

Ilmainen pakka jokaiselle. Kultapakka: 12 korttia, joista 1 rare. Tiesihän sen nyt mitä sieltä tuli...

Seuraavaksi vilkaisemaan sitten mikä tuo turnaus on, jossa 7 voittoa tuo ison palkinnon.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

CeFyH0sW0AAizya.jpg:large


CDM Ali!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näytä liitetiedosto 15492

Siitäpä sitten kiva pacelisä jonneille FUT:a pilaamaan taas, ST Ronaldo ja Bale. Hohhoijaa...

Ilmainen pakka jokaiselle. Kultapakka: 12 korttia, joista 1 rare. Tiesihän sen nyt mitä sieltä tuli...

Seuraavaksi vilkaisemaan sitten mikä tuo turnaus on, jossa 7 voittoa tuo ison palkinnon.
Ihan mukavia lisäyksiähän nuo ovat ja tuovat lisää mielenkiintoisia kombinaatioita joukkueen rakentamiseen. Ja kyllähän nuo pystyy ihan perusjanttereilla puolustamaan pois oli pace mikä tahansa. Hieman rupeaa ärsyttämään tuo sävy millä kirjoitat viestisi. Miksi edes pelaat koko peliä jos kerta niin ärsyttää?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan mukavia lisäyksiähän nuo ovat ja tuovat lisää mielenkiintoisia kombinaatioita joukkueen rakentamiseen. Ja kyllähän nuo pystyy ihan perusjanttereilla puolustamaan pois oli pace mikä tahansa. Hieman rupeaa ärsyttämään tuo sävy millä kirjoitat viestisi. Miksi edes pelaat koko peliä jos kerta niin ärsyttää?

Ehdottomasti hyviä kortteja nämä, itteäni rasittaa se että tiettyjä kortteja ei saa peluutettua kunnon kemioilla tietyillä paikoilla. Vähän olisin toivonut Lahmin RB korttia mutta tuo Ali menettelee kyllä. Muut ei juurikaan kiinnosta. Yksi asia on varma, marketti cräshää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ihan mukavia lisäyksiähän nuo ovat ja tuovat lisää mielenkiintoisia kombinaatioita joukkueen rakentamiseen. Ja kyllähän nuo pystyy ihan perusjanttereilla puolustamaan pois oli pace mikä tahansa. Hieman rupeaa ärsyttämään tuo sävy millä kirjoitat viestisi. Miksi edes pelaat koko peliä jos kerta niin ärsyttää?
No enpä ole pariin kuukauteen pelannut, nyt pelasin koska maksoin tästä. Ja joo, kyse ei ole osaako sen puolustaa vai ei, kyse on siitä että liian moni harrastaa tuota pace-taktiikkaa onlinessa, joka tappaa sen pelaamisen ilon joka kerta.

Ja ensi vuonna en enää pelaa, onneksi. Edit: Tullut siis näköjään sietoraja vastaan mulla Fifan osalta aikalailla täysin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

CDM Alaba pakko hankkia!

Edit: Ok, hieman menee yli budjetin. Ei kai tuo nyt voi 130k maksaa enää hetken päästä? :eek:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No enpä ole pariin kuukauteen pelannut, nyt pelasin koska maksoin tästä. Ja joo, kyse ei ole osaako sen puolustaa vai ei, kyse on siitä että liian moni harrastaa tuota pace-taktiikkaa onlinessa, joka tappaa sen pelaamisen ilon joka kerta.Ja ensi vuonna en enää pelaa, onneksi. Edit: Tullut siis näköjään sietoraja vastaan mulla Fifan osalta aikalailla täysin.
Mä kyllä ottaisin koska vaan pace-horon vastaan jos semmosia vielä tulis vastaan. Itellä on seasoneissa kaikki vihut nykyään todella nokkelia, solidisti vetäviä vihuja. Hyviä pelejä ne on, mut ei kyl enää voi rentoutumisesta puhua kun kaikki liikkeet pitää kelata tarkkaan ja virheistä rangaistaan.Eilen nousin taas kolmoseen, ja oletettavasti kylmä kyyti tiedossa. Saxonin kanssa on vedetty friendly matseja ja ne on mukavia! Hirveetä kyttäystä sekin on paineita ei ole! :)35k pakkoja ostin nuo 7 tarjolla olleet, ST Vela nousi mut muuten pelkkää schaibaa. Piti Robben ostella takas mut menköön tuo Costa tuolla RW paikalla vielä. Vallan mainio korvikehan se on! Hakeutuu ahneemmin maalipaikoille, 12 matsissa 7 maalia on sillä, mikä on aika hyvä saldo IMO.
 
Ylös Bottom