Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Modric Rakin tilalle ja hames camiksi, jos o varaa niin IF.
Bisqits hiiteen ja if Krychowiak tilalle.
muutama parsan janppa taas hiiteen ;)
ilmainen tokeni tarjolla sekä muita kivaa puuhaa:
https://www.easports.com/fifa/ultim...social&cid=4493&ts=1461344798091&sf45900890=1

Joka tapauksessa rahat loppuu kun ostan vielä Rollen ja Ramosin. Joten pidän ainakin vielä hetken barca kavereita. ;)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juu tosiaan draftia pääsee koklaamaan ilmatteeksi, kelpaahan se!

Uusia pelaajia myös lisätty databaseen!

c4e179be7497e89a85d447a4a08ccd85.png


BPL hikihirmut saa Emeniken kärkeen heilumaan! :D

Itse testailen tuon Belhandan BuLi jengissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt on pulma!

Miten saa muokattuu et heti ku saat kulman, niin sulla on valmiina toinen pelaaja siinä vieressä? Suurkiitos jo etukäteen
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt on pulma!

Miten saa muokattuu et heti ku saat kulman, niin sulla on valmiina toinen pelaaja siinä vieressä? Suurkiitos jo etukäteen
Välivideon aikana L2/LB pohjaan ja skippaa video.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jestas, voitin online draftin! Tuo vastaa ykkösdivarin titleä mulle mun taidot huomioon ottaen! :)

Voittopakkojen laadun voitte päätellä allaolevasta pätkästä...

giphy.gif
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jestas, voitin online draftin! Tuo vastaa ykkösdivarin titleä mulle mun taidot huomioon ottaen! :)

Voittopakkojen laadun voitte päätellä allaolevasta pätkästä...

giphy.gif
gz, itsellä tuntuu etten ikinä tule voittamaan 4 voittoa putkeen. :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

menipä drafti hukkaan, jotain surkeeta suomalaista vastaan. Sai jonkun EA hetken eka halffin loppuun, 3maalia siitä. Oli ainoat vedotkin vieläpä. IF Buffon on muuten kasa paskaa.
Sain pari maalia tehtyä toka puolikkaalla. Lisäajalla sitten annan keskiympyrästä cronaldon puhtaaseen läpiajoon.. messi vielä tulossa kaveriksi varmaan oisin saanu pistää tyhjiin ku kaverilla oli jo yks pakki punasella pihalla. No enpä annakkaan kun syöttäjä vedettiin paskaksi ja vastustaja sai punaisen siitä.. vapari keskiympyrästä, saan vaparista annettua pallon lähelle boksia ja peli poikki :) kiitos tästä EA.
serkio pisqits oli keskikentän pohjalla ja kyllä se vaan on yks pelin surkeimmista pelaajista, se ei osaa syöttää, se ei osaa puolustaa eikä se osaa laukoa. Silti on 86ovrl.. wtf? ifKrycho vie sen 100-0.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jestas, voitin online draftin! Tuo vastaa ykkösdivarin titleä mulle mun taidot huomioon ottaen! :)

Voittopakkojen laadun voitte päätellä allaolevasta pätkästä...
Haha, meikäläinen kairasi myös uran ensimmäisen voiton online draftista äsken ja pakoista ei tullut yhtään mitään. Kaksi rare pakkaa ja sitten yksi normaali premium kulta.

http://www.futhead.com/16/squads/12498223/ Siinä voittojengi. Hieman päälle 50 kemioilla voittoon. Hienoa, että pääsin testaamaan tuota Hulkia. 87-kortti oli kyllä kova, vaikka maaleista vastasikin pääosin yläkolmio.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pelasin eilen toisen online draftin ja ei ollut mitään ongelmia päästä finaaliin. Finaali vielä vetämättä ku alkoi vähän booze potkia ni arvelin et vetäsen selvinpäin tuon finaalin varmuuden vuoksi. :)

Nuo ilmaiset draft tokenit on kyllä varsin mainio juttu vähänkään kokeneemmalle pelaajalle, ei varsinaisesti vihut häikäisseet tuossa toisessa minkä vedin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jep, no nyt on päivämääräkin tiedossa. Se mikä pisti silmään niin "uusia pakkoja". Voisko jopa olla että esittelevät pirun kalliin pakan joka sisältää takuuvarman erikoiskortin? Miettikää sitä ketutusta kun maksat tyyliin 40€ ja nostat discard informin! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jep, no nyt on päivämääräkin tiedossa. Se mikä pisti silmään niin "uusia pakkoja". Voisko jopa olla että esittelevät pirun kalliin pakan joka sisältää takuuvarman erikoiskortin? Miettikää sitä ketutusta kun maksat tyyliin 40€ ja nostat discard informin! :D
Ei onneksi tarvitse edes miettiä. Naureskelin jo EA:lle NHL:n puolella, kun siellä on tuo pakkakamppis menossa. Kevyesti maksaa vain 27 euroa tuo pakka josta ne lisäpakat sitten saa.

Jumanakauta 40 euroa on ihan järjetön summa laittaa johonkin yhteen virtuaalikorttipakkaan, josta on hyötyä noin 3kk vielä kun tätä peliä porukka jaksaa pelata.

Lainalegenda-pakasta 3 pelin Henkke. Ois saanu olla parempi, mutta kelpaa kyllä jonnevuosien suosikkipelaaja helposti. Olipas kivaa pitkästä aikaa kasata joukkueita.

Ps. Mä oon kyllä erikoinen noiden joukkueostojen kanssa. Nytkin ostin tänään Robbenin ja 84 ovr Auban tuohon mun Saksatiimiin. Ois kandennu vissiin oottaa ens viikon alkuun, mutta eipä tuolla juurikaan enää merkitystä ole tekeekö tappiota vai ei, tätä peliä tullut niin vähän pelattua viime aikoina.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ps. Mä oon kyllä erikoinen noiden joukkueostojen kanssa. Nytkin ostin tänään Robbenin ja 84 ovr Auban tuohon mun Saksatiimiin. Ois kandennu vissiin oottaa ens viikon alkuun, mutta eipä tuolla juurikaan enää merkitystä ole tekeekö tappiota vai ei, tätä peliä tullut niin vähän pelattua viime aikoina.
Jep, kuten minunkin Ronaldo takoo jo 50k tappiota. :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas sai huutaa veeässää telkkarille ja ohjaimelle tuon pro-turnauksen kanssa, mutta tulipahan Matic tuosta yhden raren palkintopakasta. Eikö tuo nyt ok ukko ole keskikentälle?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Taas sai huutaa veeässää telkkarille ja ohjaimelle tuon pro-turnauksen kanssa, mutta tulipahan Matic tuosta yhden raren palkintopakasta. Eikö tuo nyt ok ukko ole keskikentälle?
Onhan se perushyvä tankki CDM rooliin. Itse käytän enemmän semmoisia mitkä osaa laukoakin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Öhm. Pitkästä aikaa peli onlinessa tuota max 4-turnausta. Vastustaja tekee 0-2. Yhteyspallo alkaa pyöriä ruudulla ja tulee ilmoitus että yhteys katkennut. Häviän pelin.

Mitä ******? Voiko Onlinessa vaan tehdä maalin ja kun vetäisee verkkopiuhan seinästä, voittaa ja etenee jatkoon? Mun häviöksi tuo merkattiin ja ainakaan mun netti ei katkennut niin missään välissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eli ensimmäiset TOTSit lanseerataan nyt 29.4!
Milloin voisi olettaa olevan se hetki, kun muiden korttien hinnat on alimmillaan??
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Piiiiiitkästä aikaa tännekkin ilmaantua kun peli on nyt edes vähän viihtynyt koneessa.

Tuskaista pelaamista joten annokset on niin pienet ku mahdollista :eek: Tiiminä ollut tämä jo pitkän enkä jaksa enää buustata sillä treidaaminen loppui Iniestan hankintaan. http://www.futbin.com/16/squad/484306

Mhartin kanssa kyllä ollu aina loistavat väännöt varsinkin kun ollaan höntsäilty vaikka millaisilla ö-luokan tiimeillä. Joku ilta voisikin ottaa muutamat bisset ja pelit;)

Sen verran pitänyt pronssi treidiä yllä puhelimella että saa päivittäisen pakan avata... 3 kuukauden saldo siltä osin kauhea. Marchisio ainoa kortti jolla on jotain arvoa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täällä etelässä on sadepäivä = vapaapäivä...ni sit pkele ei pääse FUTin kimppuun???
Pääseekö joku muu? Onko kellään tietoa jostain"huoltokatkosta"tai vastaavasta...?
Nim.merkki Mielensäpahoittaja
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täällä etelässä on sadepäivä = vapaapäivä...ni sit pkele ei pääse FUTin kimppuun???
Pääseekö joku muu? Onko kellään tietoa jostain"huoltokatkosta"tai vastaavasta...?
Nim.merkki Mielensäpahoittaja


Huolto menossa jota näköjään tyypilliseen tapaan jatketaan vähän väliä nyt pitäisi loppua 15:30.


Mullakin odottaa drafti ja offline pakka turnaus loppuun pelaamista.
 
Ylös Bottom