Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

kerrankin näin päin.. pelasin ihan tiukkaa matsia, kaverilla oli vielä guest joka vaikeutti hommaa. Alkuun lirvasin Litillä kauden yläkulman, sitten kaveri tekee muutaman ihan kelpo byyrin, 2-1 eka puolikas. Toisella myllytän ja myllytän mutta kaverin Neuer on aivan jeesus luukulla. Kunnes 83min pääsen laidalta puoliksi karkuun, liian pitkä tatsi, Neuer vastassa. Oon ehkä 5cm päässä maalivahdista kun ehdin palloon ja lauon niin eihän se Neuer tosiaan tee mitään, hiimailee vaan kyyryssä... 2-2. Seuraavaksi kulma, puskumaali, varmaan eka koko vuonna, 3-2 mulle. Pääsen kaunistelemaan vielä 4-2 kun kaveri pistää all out. Aamusta oli muutama niin outo matsi taas että mukava kun pomppii joskus ittellekkin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tötsyt on saanu mutki taas laittamaan boksin päälle, pelannut nyt hämmästyttävät KOLME matsia ja voittanut kaikki (wtf?)

Ostin Bryan Ruizin tosta MC:stä ja äsken laitoin Litin lihoiks(nyyh). Vähä lohdutti et törmäsin samantien alihintaseen Inzaghiin joka liitty remmiin. Ja nyt on vielä kivasti pätäkkää ostella noita halvimpia tötsyjä.

Suchy ja Dabbur olis aika makeen näköset, ketään kokeillu?

Taitaa kaikki BPL-totsit olla aika hinnoissaan...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tötsyt on saanu mutki taas laittamaan boksin päälle, pelannut nyt hämmästyttävät KOLME matsia ja voittanut kaikki (wtf?)

Ostin Bryan Ruizin tosta MC:stä ja äsken laitoin Litin lihoiks(nyyh). Vähä lohdutti et törmäsin samantien alihintaseen Inzaghiin joka liitty remmiin. Ja nyt on vielä kivasti pätäkkää ostella noita halvimpia tötsyjä.

Suchy ja Dabbur olis aika makeen näköset, ketään kokeillu?

Taitaa kaikki BPL-totsit olla aika hinnoissaan...

Dabbur oli ainakin jollain tubettajalla ollut testissä ja viiteen peliin kymmenen maalia. Ihan hyvältähän se meno näytti siinä videolla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Suchy vaikuttaa mainiolta topparilta. Linkki Traoreen ja Cechiin ja avot.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

ihan kovia tikettejä BPL TOTS, noi molket varsinkin, Cech ja De Gea. Ostin itte Areolan ja sekin jo napsii kaiken kiini ni mites noi sitten..
Bellerin, Smalling, Vardy, Mahrez, Lukaku... OP :) Kane kärsii "huonosta" pacesta, ei niin seksikäs kortti junnujen mielestä varmaankaan. Vaikkakin shooting statsit on aika tylyt...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oisko teillä tietoo millo tulos 50k päkit, ku en ton ekan totsin aikan törmänny yhteekää sellaseen storessa. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oisko teillä tietoo millo tulos 50k päkit, ku en ton ekan totsin aikan törmänny yhteekää sellaseen storessa. :)
Lightning roundeja oli moneen otteeseen, ja tais ne tuossa perjantaina olla 10h ajan storessakin.

Ihan vitsi alkaa noi overallit olemaan! Mahrez 93?! Ihan puhdas HV Messin omistajille. En tykkää.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Lightning roundeja oli moneen otteeseen, ja tais ne tuossa perjantaina olla 10h ajan storessakin.

Ihan vitsi alkaa noi overallit olemaan! Mahrez 93?! Ihan puhdas HV Messin omistajille. En tykkää.

kieltämättä aika kovia arvoja, vähän malttia ois ehkä voinu olla :) mutta myyhän se 93 mahrez paremmin pakkoja ku esim 89...
onko kukaan kairannu jo cuppia läpi? onko Huth kova?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Huhhuh Cup läpi ekalla yrittämällä, mutta kaks viimestä peliä pilkkukisassa, joista finaalissa ammuttiin joku 11 pilkkua :D nyt tots huth lepää iloisesti clubissa :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Valioliiga Tots sai retkahtamaan pakkoihin. Neljä 15k pakkaa ostin, ekasta tuli Hero Okazaki ja tokasta totw Jony. Harvoin noin hyvä munkki käyny pakoissa. Eihän nuo huippuarvokkaita ole, mutta riviukkoja arvokkaampia kuitenkin. Kolmannesta ja neljännestä pakasta tulikin lähes pelkkää roskaa. :D Edellisessä versiossa tuli ostettua huomattavasti enemmän pakkoja, kun niistä tuntui jotain järkevää saavankin. Toisin kuin tässä pelissä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Ai katos. Nyt vasta tajusin että TOTS:it on alkaneet :D Ei oo kyllä yhtään kiinostusta pelata FUT:ia enää, Careeria on kyllä jonkun verran tullut väännettyä.
Ehkä EM-kisojen aikaan innostusta taas olisi, tai sitten vasta 17 tullessa ulos :rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakko taas hiukan avautua, vaikka onkin juhlapäivä Äitien!!
Tällä kertaa aiheena nuo mainiot saranakädet eli maalivahdit:
Olen tässä nyt TOTSien aikakaudella innostunut kokeilemaan noita sinikorttisia veskareita!
Ja kokemukseni on, että ihan riviukkoja! Eihän mulla kolikot riitä noihin miljoonamiehiin, mut Lopes ja Aréola on ollut testissä...eivätkä vakuuttaneet?? Samoin tämä Ruffier musta kortti 86, siis neljä yli 90 statsia ja melkein joka kuti uppoaa, niin läheltä, kaukaa, vasemmalta tai oikealta, eikä ensimmäistä puolikastakaan ryöstöä ole verkkokalvolle jättänyt muistijälkeä!
Missäköhän on vika? Luulis, et nuo kortit joilla on parannetut statsit, olis rivimolareita edes huntumaisen ohuesti parempia!
De Gea peruskortti on taas mulla maalissa, se on ainakin minulla ollut ihan semihyvä...
Onko muilla vastaavia kokemuksia tai onko jotain kikkaa, millä asiaa vois parantaa?? Tähän kun lisää oman kädettömyyden tehdä joka peliin 4-5 maalia, ni ei ihme et voittosaldot on vähäisiä ja divariliuku alaspäin niiiiiiin todellista:(!!!
Nim.merkki Harkitsen vakavasti syksyllä vaihtoa NHLään...!?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Pakko taas hiukan avautua, vaikka onkin juhlapäivä Äitien!!
Tällä kertaa aiheena nuo mainiot saranakädet eli maalivahdit:
Olen tässä nyt TOTSien aikakaudella innostunut kokeilemaan noita sinikorttisia veskareita!
Ja kokemukseni on, että ihan riviukkoja! Eihän mulla kolikot riitä noihin miljoonamiehiin, mut Lopes ja Aréola on ollut testissä...eivätkä vakuuttaneet?? Samoin tämä Ruffier musta kortti 86, siis neljä yli 90 statsia ja melkein joka kuti uppoaa, niin läheltä, kaukaa, vasemmalta tai oikealta, eikä ensimmäistä puolikastakaan ryöstöä ole verkkokalvolle jättänyt muistijälkeä!
Missäköhän on vika? Luulis, et nuo kortit joilla on parannetut statsit, olis rivimolareita edes huntumaisen ohuesti parempia!
De Gea peruskortti on taas mulla maalissa, se on ainakin minulla ollut ihan semihyvä...
Onko muilla vastaavia kokemuksia tai onko jotain kikkaa, millä asiaa vois parantaa?? Tähän kun lisää oman kädettömyyden tehdä joka peliin 4-5 maalia, ni ei ihme et voittosaldot on vähäisiä ja divariliuku alaspäin niiiiiiin todellista:(!!!
Nim.merkki Harkitsen vakavasti syksyllä vaihtoa NHLään...!?

Maalivahtien hyvyys on melko subjektiivista FIFA:ssa. Jollekkin Diego Alves on jumala, joillekkin paskin ikinä. Esim. itsellä De Gea imee tässä kaiken, mutta Begovic on erittäin hyvä jne.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Maalivahtien hyvyys on melko subjektiivista FIFA:ssa. Jollekkin Diego Alves on jumala, joillekkin paskin ikinä. Esim. itsellä De Gea imee tässä kaiken, mutta Begovic on erittäin hyvä jne.

Eli testaamalla ja tutkimalla, se oikea muuri mahdollisesti löytynee...?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eli testaamalla ja tutkimalla, se oikea muuri mahdollisesti löytynee...?
No näinhän se vähän on. Itselle on aina ollut kaikki erikoiskortti veskarit aivan totaaliseuloja. Käytänkin siksi ihan peruskortteja vaan.

BPL: Courtois, Leno, Begovic, Lloris, DDG
BuLi: Leno, Neuer
SA: Handanovic
L1: älä sotkeennu
BBVA: älä sotkeennu
ROTW: älä sotkeennu
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No näinhän se vähän on. Itselle on aina ollut kaikki erikoiskortti veskarit aivan totaaliseuloja. Käytänkin siksi ihan peruskortteja vaan.

BPL: Courtois, Leno, Begovic, Lloris, DDG
BuLi: Leno, Neuer
SA: Handanovic
L1: älä sotkeennu
BBVA: älä sotkeennu
ROTW: älä sotkeennu

näistä voi olla kyllä samaa mieltä muutamalla lisäyksellä :)
BPL: Hart, tosi hyvä ja sitä käytänki itte ku on ni halpa.
BuLi: fäärmanin informit on aika kovia, mitä pari kertaa ollu vastassa.
L1: Trapp on perusvarma, ei imuroi ja välillä ottaa kivoja koppeja. tif Mandanda oli mahtava lähitorjuja mutta kaukolaukaukset uppos kaikki kun on kääpiö, siksi siitä luovuin.
BBVA: Bravo on kans perusvarma ja Navas tuntuu olevan ihan kova luu. Kääpiö kyllä sekin. Hommasin sen tots Areolan ja se on aivan loistava. Varmaan 2metrinen ukkeli, se ei kyllä oo pettäny vielä kertaakaan.

Paras mitä oon testaillu kuitenkin Lehmanin Jens, jos on nappulaa niin ostahan se. Torjuu välillä ihan älyttömiä ja helppoja ei muutenkaan mene. Jos sen takana soi niin tietää että on itte uunoillu puolustuksessa :) ja siinähän on se etu vielä että menee jokaiseen tiimiin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No näinhän se vähän on. Itselle on aina ollut kaikki erikoiskortti veskarit aivan totaaliseuloja. Käytänkin siksi ihan peruskortteja vaan.

BPL: Courtois, Leno, Begovic, Lloris, DDG
BuLi: Leno, Neuer
SA: Handanovic
L1: älä sotkeennu
BBVA: älä sotkeennu
ROTW: älä sotkeennu

Sinä ja sinun Leno.. perkele :)

-----------------------

Reissu heitetty niin nyt bpl totsin kimppuun. Tarkoituksena on vetää joka päivä yksi drafti ja availla pakkoja.

Community meni samalla tavalla ja käteen jäi Hulk, Pique ja Dybala. Kaikki muu olikin kakkaa.. 15:sta avasin joka totsilla 7,5k pakan päivässä ja joka totsilla napsahti jotain sinistä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

tänään vähän syöpää bpl cupissa, viiden matsin edestä. Heti alotuspotkusta alkaen tiesi, että kumpi matsin voittaa. Pari matsia sattu itellekkin ne avustukset ja olihan se nyt ihan naurettavan helppoa pelata.
tuossa yks pätkä missä mua rankastiin:
http://xboxclips.com/kisaniilo/0a919f71-8596-4f5a-a8cc-a89b00780de7

toisenkin tuossa nauhoittelin mutta jostain syystä ei tallentunut.
Siinä kuiteskin kaveri pisti matalan syötön boksiin, mun pakki oli välissä mutta jotenkin se pallo meni vastastajalle ja siitä tyhjä maali. Luulin ettei mun pakki yltäny siihen ku nopia pelitilanne. Noh kelasin hidastuksen pelin jälkeen niin olihan sillä jalka syötön edessä mutta just ennen palloa jalka nous pikkusen ja pallo meni ali. Ja samalla jalka nasahta takasin nurmeen kun pallo on mennyt ohi. Semmonen nopia liike ettei sitä pelitilanteessa huomannu ollenkaan. V*tun mahtavaa.
Oliko vielä sama peli missä kaveri potkasi 16rajalta keskelle niin mun veska heittäyty selälleen ettei osu palloon :)
noh pitää vääntää tota cuppia niin kauan että EA antaa mun voittaa 4matsia putkeen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tossa kohtaa lähti tuntumaa Et EAIDS tuli taloon:

http://xboxclips.com/SonicElephant62/9ec5097e-a6bd-419e-a8a9-f01de94ddfe0

Tollasella mennää:
pitch-2705167.jpg
 
Ylös Bottom