Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Onkos jotain isompaa tapahtunu weekendin aikana? Eilen ostettu Kalinic oli menny 30k hintaan bini näköjään melkren yhtä korkeella joten olkoon. Ostin Noliton jemmaan ja pyörimään listoille..
Tuosta Kalinicista oli juttua IF trading ketjussa EA:n foorumilla. Nostin toisen omani yli 50k hintaiseksi ja toinen 88k hintaiseksi. :)

Viikonloppu luonnollisesti nostaa ihan peruskorttienkin hintoja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Palautuuko pelaajien fitnesit jos minulla on kaksi joukkuetta ja pelaan vuorotellen toiselle vaikka online CUPpia? Ei hyvittas ostella noita 1,5k arvosia team fitnesejä...
Kyllä, jos sen toisen tiimin pelaajat on vaihtopenkillä ja reserveissä. Jos nostat jonkun kentälle pelin aikana vaihdosta, ei sen fitness palaudu.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tuosta Kalinicista oli juttua IF trading ketjussa EA:n foorumilla. Nostin toisen omani yli 50k hintaiseksi ja toinen 88k hintaiseksi. :)

Viikonloppu luonnollisesti nostaa ihan peruskorttienkin hintoja.

Huomasin :) Oikeessa oot tuon suhteen nyt vaan liian kallis hinta joten olkoon. Noliton otin ku sitä voin käyttää la liiga tiimissä.. hyvät statsit vaikka 8 kemialla cm tontille.


Tänään jos kykenis niin koittas illalla yhden dratfin...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pistetääks taas chatti pystyy ? Mäkin voisin ottaa draftin.
Joskus ysin pintaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Lamela nätisti napattu 37,5k :) Uskon ainakin itse että hinta nousee mukavasti :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hehe, dortmundilla on castro lb paikalla. Se vois tehdä jotain maagista niin tulis hyvä iffi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Hehe, dortmundilla on castro lb paikalla. Se vois tehdä jotain maagista niin tulis hyvä iffi.
Syötti kavennuksen mut IMO pelaa keskikentällä. Sokratis on toinen laitapakki.

En oikein tiä mitä mieltä pitäs olla tosta Arse Manu matsista. Kaks yrjöä vastakkain, mut ehkä mä silti tykkään tästä tämänhetkisestä tuloksesta. Taulukon kannalta parempi.

Eriksen kaks maalia nyt. Tiukaks menee noi BPL "jämä" informien jaot.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Syötti kavennuksen mut IMO pelaa keskikentällä. Sokratis on toinen laitapakki.

En oikein tiä mitä mieltä pitäs olla tosta Arse Manu matsista. Kaks yrjöä vastakkain, mut ehkä mä silti tykkään tästä tämänhetkisestä tuloksesta. Taulukon kannalta parempi.
Juu niin näyttää pelaavan.mut statistiiloissa on lb tie si.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mitäs huuhaa statistiikkoja sä kattelet?
Noita avauskokoonpanoja mitä ovat itse ilmoittaneet. Ja mm livescore ja livetulokset

Teki lewa futtimaalin :D

Edit: nyt se on muutettu ja pisssstsek on lb.

Edit: vaikka bayernin fani olenkin, on tää aika tylsä sarja noin niinkun voiton kannalta. Keskikastin pelit on kyllö ihan kivoja.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

mikkiritari varmalta tontilta seinille ja seuraavasta hyökkäyksestä bayern scooraa :)
musta kötse tulollaan, pelimies.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ihmeellinen summa pamahti pelitilille ja mietin mikähän siellä oli myynyt. Joku kävi ostamassa kaikki mun loput Ward-Prowset, koittaa myydä niitä nyt kilon profitilla. Kyllä kelpaa!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Boateng vetää siellä hyökkäystä :D voi elämä tää peli on kyllä vaa melkosta pelailua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ai että taas ärsyttää. Meikällä etu päällä, hyökkään ja 1vs1 veskaa vastaan ja sit yhtäkkiä tuomari puhaltaa mulle vaparin jostain kilometrin päästä.
 
Ylös Bottom