Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä ostin äsken muutaman 23k hintaan, katellaan mitä tapahtuu. Jos saan takkiin syytän mharttia.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Perjantai ja vapaat alkoi. Olen siis suuren kysymyksen edessä. Ostanko pullon, vai ostonka pakkoja, vai ostanko jumaleisson molemmat!? :D

Liityn mukaan tähän tärkeään ultimate team aiheeseen ja totean, että osta molemmat! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ei kyllä pakkatuuri ole suosinut sitten yhtään verrattuna edelliseen painokseen.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Liityn mukaan tähän tärkeään ultimate team aiheeseen ja totean, että osta molemmat! :D
Kappas, Santtukin kaivautui kolostaan kun tuli puhe sekakäytöstä! :D

Kyllä kunnon nisti molemmat osti. En ostanut kuin kympillä pointseja. 7,5k pakkoja auki, ja tasan kolme rare pelaajaa nousi, kaikki discardeja. Onneks on sentäs punkkua. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, Santtukin kaivautui kolostaan kun tuli puhe sekakäytöstä! :D

Kyllä kunnon nisti molemmat osti. En ostanut kuin kympillä pointseja. 7,5k pakkoja auki, ja tasan kolme rare pelaajaa nousi, kaikki discardeja. Onneks on sentäs punkkua. :)

Täräytät punkun ykkösellä huiviin ja alat vääntää Seasonsia
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, Santtukin kaivautui kolostaan kun tuli puhe sekakäytöstä! :D

Kyllä kunnon nisti molemmat osti. En ostanut kuin kympillä pointseja. 7,5k pakkoja auki, ja tasan kolme rare pelaajaa nousi, kaikki discardeja. Onneks on sentäs punkkua. :)

Kyllä mä näitä aina luen, aina ei vaan asiaa ole! :D Pakat on kyllä sellaista kuraa! Draftien kautta on erilaisia pakkoja avattu, player packkia, jumbo playeria, jumbo premiumia jne. Paras nosto on ollut Howard, josta sai huikeat 4k. Huvittavinta, että kun on tullut noita player pakkoja niin ne rare pelaajat mitkä sieltä on osunu aina silvereihin...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kappas, Santtukin kaivautui kolostaan kun tuli puhe sekakäytöstä! :D

Kyllä kunnon nisti molemmat osti. En ostanut kuin kympillä pointseja. 7,5k pakkoja auki, ja tasan kolme rare pelaajaa nousi, kaikki discardeja. Onneks on sentäs punkkua. :)

Kerro ku oot punkun tuhonnu niin otetaan matsia. Mulla yh viikko joten täytyy olla hissun kissun ja tyytyä yhteen rommi kolaan :)

Perkeleen kauppa ku junnaa paikoillaan.. mikään ei meinaa liikkua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täräytät punkun ykkösellä huiviin ja alat vääntää Seasonsia

En ihan ykkösellä mutta parhaani teen. Seasonsia vedän ja nyt nostin itseni seiskaan. Nyt tulee varmaan se kuuluisa seiskan noutaja...

Kyllä mä näitä aina luen, aina ei vaan asiaa ole!
biggrin.gif
Pakat on kyllä sellaista kuraa! Draftien kautta on erilaisia pakkoja avattu, player packkia, jumbo playeria, jumbo premiumia jne. Paras nosto on ollut Howard, josta sai huikeat 4k. Huvittavinta, että kun on tullut noita player pakkoja niin ne rare pelaajat mitkä sieltä on osunu aina silvereihin...

Joo kyl mä tiedän, kunhan vinoilen! ;) Pakat on yksi vitsi. Olenkin sitä jo joka paikaaan huutanut että meitsin teoria on se että EA ottaa nyt korkojen kera takaisin viime version tappiot pakkamyynneistä. Jengillä oli kolikkoa kuin roskaa niin kuka nyt silloin oikeeta rahaa tuhlais? Nyt on vähän eri meininki... Koskas videoita yötuuttiin?

Kerro ku oot punkun tuhonnu niin otetaan matsia. Mulla yh viikko joten täytyy olla hissun kissun ja tyytyä yhteen rommi kolaan
smile.gif


Perkeleen kauppa ku junnaa paikoillaan.. mikään ei meinaa liikkua.

Pieniä myyntejä siellä täällä, äsken meni yks Andre mut ehkä vähän liian halvalla... 23k ja risat oli vahingossa listattuna... Tähän väliin voiski heittää yhden keinon mikä on taattua rahaa. Soppari myynti. Meikä aina kun odottelee että transfer listi kuluu loppuun, niin käyn biddailemassa rare kulta soppareita. Sit myyn ne tuplahinnalla. Nytkin on puolet vaihtopakasta noita soppareita. Päiväsaikaan niitä ei meinaa mennä, mutta ilta kun koitaa niin alkaavat hävitä. Eilenkin joskus puolenyön aikaan joku osti KAIKKI mun rare kulta sopparit pois, joku kolmisenkymmentä niitä oli silloin listattuna. Tehdään nyt homma helpoksi ja paljastetaan se klassinen rajakin tähän: Itse biddaan noita 250 maximi hintaan ja listaan sp450/500 bin. Viisi kipaletta kun myy, niin se on yli tonnin profitti. Ez $$$$.

Hölökyn kölökyn!
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Auttakaa offtopic-idioottia! Careerissa kun pelaaja haluaa palkankorotusta niin kun siihen tulee "Additional years" ja ainut vaihtoehto on yksi. Meinaako se, että se sopimus on vuoden mittainen vai että siihen tulee vuosi lisää? Nyt mulla on kiinni pelaaja kuudeksi vuodeksi ja haluaa palkankorotusta niin meneekö nyt 5 vuotta sopimuksesta hukkaan vai kasvaako se seitsemään vuoteen?

Sori OT .
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Auttakaa offtopic-idioottia! Careerissa kun pelaaja haluaa palkankorotusta niin kun siihen tulee "Additional years" ja ainut vaihtoehto on yksi. Meinaako se, että se sopimus on vuoden mittainen vai että siihen tulee vuosi lisää? Nyt mulla on kiinni pelaaja kuudeksi vuodeksi ja haluaa palkankorotusta niin meneekö nyt 5 vuotta sopimuksesta hukkaan vai kasvaako se seitsemään vuoteen?

Sori OT .
Vuosi lisää.
Ite pelannu ny Career Modea paljon kun pitää reenata puolustusta... :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

En oikeasti ole mitenkään vaativa ihminen, en vain tykkää hävitä pelejä. Vielä ymmärrän jos häviin taidon puutteen takia, mutta pelin puutteen takia on jo vähän liikaa.

Ja jooh listasta puuttui:
- Pelaajien stamina on nerfattu = hyvä. Mutta kertokaa minulle miten ihmeessä hyökkääjä jolla on enään milli staminaa juoksee edelleenkin minkä kerkiää eikä jalat kramppaa tai jotain kuin esim. Fifa 15? Heti kun menee stamina punaselle alueelle, niin kyseinen pelaaja loukkaantuu ja pitelee jalasta tuskallisena.
- Loukkaantunut pelaaja = ei mitään vaikutusta suoritukseen? Ei ymmärrä ideaa, jos varsinkin loukkaa jalansa niin ei viedä poikittain pois kentältä ja pakotetaan vaihtoa vaan pelaaja jatkaa peliä kuin ei ois mitään pipiä missään. Moninpelistä on siis kyseessä.

Mutta palataan takaisin aiheeseen, millä hinnoilla ostit raffaelit ja mitäs hintaa pyytelet?

kaikkeen sama(ja tätä edelliseen postaukseenkin), ei voi ku ihmetellä miten vihkoon tässä on taas vedetty jotain ominaisuuksia.. sekään ei mene järkeen miten vihun punaisella oleva pakki nappaa mun freesin hyökkääjän 10metrin takamatkalta hetkessä kiinni vaikka kuin tuuppaan sen kuulan hittoon asti...
edit: käsivirheet ois ihan mukava kans saada vaikka noihin liukuihin. Liikaa käy näitä että boksissa tai muuten vaan alin mies liukuu ja vie pallon kädellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Great minds think alike tai jotain, oon tehnyt just tuota samaa kuin mhart1. Ei ne tosin kovin vauhdikkaasti liiku. Ja jos teette samaa managerille, hinnat saa olla 700/750. Matikka ei vissiin ole kaikkien vahvin laji, tai sitten kiiltävät kortit vaan on kivoja...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oli lähellä ohjaimen kaltoin kohtelu. Nousu jo sekuntien päässä... vastus roiskasee lisä ajalla puolesta kentästä ja pallo maaliin. Pallo keskelle ja vihellys... ei *@**#***!**#**! Ei fifaa enää tänään!

Kauden päätös pakka sentään yllätti. Siellä oli KAKSI rare pelaaja Torres ja De Jong.
De Jong vaikutti ihan pätevältä kortilta 86 fysikalla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pointsi myynnit sakkaa hero Ibraa pakkoihin viikonlopuks. Lisänä vielä 10x Jumbo 24h.
 
Ylös Bottom