Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mistä tilasit, kun nyt jo sait?

VPDstä tilasin joskus elokuun alussa kun rouvalle tuli jossain zalandon paketissa 10e alennuskoodi, niin sillä sai tosta deluxesta vähän hintaa alas.

Täältä lukenut että ollut ongelmia lunastaa noita lainapelaajia ja muita niin säikäytti vähän kun otin cataloguesta muutaman lainapelaajan ja 99 sopimuksia ym. niin sieltä poistuessa sininen ruutu ja on tapahtunut virhe tms. onneksi sain ne kuitenkin kun käynnistin pelin uudestaan.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Haet muualta ja palautat markantalon takasii. Mullekki on joskus cdonin levyversio tulossa, mitä ei voinut perua vaan pitää palauttaa se takas kun se on tullut : D Semivammasta.

Tai jos on Deluxe tulossa, haet normin huomenna kaupasta, ja myyt eteenpäin heti kun Markantalon Deluxe tulee.


-------------------------------

Ristus että vituttaa, flippailin päivällä silvereitä, nyt ainakin Obbadista tuli 4K takkiin, muutama muukin myymättä. Miten se yhtäkkiä meni extinct---> 1,8K??

Mietein eilen ja päivällä, et jos lähtis Musa-junaan mukaan, päivällä se oli alle 2K, mut aattelin et siinä oli hypeä mukana... Sit ku TOTW julkastiin se oli liki 6K... Enpäs vaan sit sijottanu, kun viime vuonna jäi pari kertaa näissä luu käteen. Nyt sitä toki saa taas alle kolmen tonnin
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Semmonen tyhmä kyssäri että onko PC ja PS4 -versioilla mitään todellista eroa? Tekis mieli pitkästä aikaa taas vähän jauhaa tätä pelimuotoa, joten uusi FIFA on alkanut kiinnostamaan. Änärin vastaava tuntuu vähän köyhälle tähän verrattuna.

Sen takia kyselen kun PC:llä tämä kustantaisi noin 40 euroa. Pientä säästöä siis tulisi, jos hankkisi tällä kertaa toiselle alustalle.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saankos mää ostettua pointseja 15 puolella ja siirrettyä ne sitten 16 puolelle? on meinaan marketti varmaan melkosen jumissa keskiyön jälkeen
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saankos mää ostettua pointseja 15 puolella ja siirrettyä ne sitten 16 puolelle? on meinaan marketti varmaan melkosen jumissa keskiyön jälkeen

Viidestätoista saa tehtyä ONE-TIME-TRANSFERIN kun pelin alottaa(eli pointsit saa kerran siirrettyä, vissiin)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Semmonen tyhmä kyssäri että onko PC ja PS4 -versioilla mitään todellista eroa? Tekis mieli pitkästä aikaa taas vähän jauhaa tätä pelimuotoa, joten uusi FIFA on alkanut kiinnostamaan. Änärin vastaava tuntuu vähän köyhälle tähän verrattuna.

Sen takia kyselen kun PC:llä tämä kustantaisi noin 40 euroa. Pientä säästöä siis tulisi, jos hankkisi tällä kertaa toiselle alustalle.

Marketti on ainakin vissiin ollut aika kuollut FIFA 14 ja 15
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Semmonen tyhmä kyssäri että onko PC ja PS4 -versioilla mitään todellista eroa? Tekis mieli pitkästä aikaa taas vähän jauhaa tätä pelimuotoa, joten uusi FIFA on alkanut kiinnostamaan. Änärin vastaava tuntuu vähän köyhälle tähän verrattuna.

Sen takia kyselen kun PC:llä tämä kustantaisi noin 40 euroa. Pientä säästöä siis tulisi, jos hankkisi tällä kertaa toiselle alustalle.

No PC:lle en kyllä suosittele ostamaan. Vaikka sama peli onkin noin teknisesti (tai itseasiassa jopa parempi, jos tehoja riittää), niin pelaaja määriltään FUT ja koko peli muutenkin on PC:llä melko kuollut. Myös pelaajamarketti yms. on paljon heikompaa PC:llä, kun pelaajiakin on niin vähän.

EDIT. Tuulis ehti ensin.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ok. Täytynee sitten haudata tuo ajatus. :) Menee se 40 euroa sitten kankkulan kaivoon, jos pelaajamäärä on niin paljon pienempi.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Viidestätoista saa tehtyä ONE-TIME-TRANSFERIN kun pelin alottaa(eli pointsit saa kerran siirrettyä, vissiin)
Joku tota oli kysyny twitterissä ea:lta ja kovasti sanoivat että onnistuu



Edit: onnistuupas. En osaa enkkua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon kyllä aika varma, ettei peliä pääse vielä tänään pelaan klo 24. Villi veikkaus, tunne ja hämärä muistikuva viime vuodesta, että se aukeaa vasta aamulla jossain vaiheessa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon kyllä aika varma, ettei peliä pääse vielä tänään pelaan klo 24. Villi veikkaus, tunne ja hämärä muistikuva viime vuodesta, että se aukeaa vasta aamulla jossain vaiheessa.

02:00 olis aika looginen aika?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koittanu tänään miettiä miten sais vähän intoa tähän peliin. Ei vaan noi isot liigat nappaa ku niillä on jo kyllästymiseen asti pelannu. Mustaan perjantaihin asti taidan keskittyä treidaamiseen ja koluan kaikkia pienempiä liigoja. Tästä totwista ainakin hankittava Zouma ja Andre Andre jonka ympärille vois jonkunlaisen portugalin tiimin väsätä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Toimi se sen early accesin ajan konsolilla. Jostsin syystä mun tili on olevinaan uus, ja access versiossa tehty fut acco ei toimi wepapissa tai companionissa ennen oikean version käyntiin pyöräyttämistä.

Ps. Porukka itkee twitterissä kun futtiin yrittää kirjautua, valittaa se että tiimin nimessä on sensuroitavia sanoja, vaikkei oliskaan. Voin melkein vannoo että tää tapahtuu mulle.
Mulla ei huolinut mun tiimin nimeä joka oli viime vuonna käytössä ja olin hieman ihmeissäni. 2Slow4U sisältää jotain kamalaa kai sitten.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mä oon kyllä aika varma, ettei peliä pääse vielä tänään pelaan klo 24. Villi veikkaus, tunne ja hämärä muistikuva viime vuodesta, että se aukeaa vasta aamulla jossain vaiheessa.
Parempi ois, että pääsee silloin mitä xbox kaupassa luvataan. Siellä lukee 00:01 EET eli meidän omaa aikaa.. Eli tunti!

Oottanu jo koko helvetin päivän että se tulis. EA ACCESS aika kun pääsi vähiin, oisko joku 20' jäljellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä on hullua ostajaa liikkeellä, ostin lisää Nachoja äsken... Yhden mistä tarjosin, oli joku ostanut 2400 BIN:illä... ja toisesta oli BIDdailtu 1400, kun taas näiden ympäriltä sitä jäi haaviin n. 450 kolikolla
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Parempi ois, että pääsee silloin mitä xbox kaupassa luvataan. Siellä lukee 00:01 EET eli meidän omaa aikaa.. Eli tunti!

Oottanu jo koko helvetin päivän että se tulis. EA ACCESS aika kun pääsi vähiin, oisko joku 20' jäljellä.


Niinnojoo, EET on tunnin meitä jäljessä, suomihan on EEST vyöhykkeessä. Nooo, 50min niin näkkee.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koittanu tänään miettiä miten sais vähän intoa tähän peliin. Ei vaan noi isot liigat nappaa ku niillä on jo kyllästymiseen asti pelannu. Mustaan perjantaihin asti taidan keskittyä treidaamiseen ja koluan kaikkia pienempiä liigoja. Tästä totwista ainakin hankittava Zouma ja Andre Andre jonka ympärille vois jonkunlaisen portugalin tiimin väsätä.

Porttogali, Ryslanti, Trunkki, Parsilia, Mojito.. Kyllähän noita hauskoja pikkuliigoja löytyy hinkattavaks

Itellä kans vähän hassu tilanne kun ei oikein oo mitään pelaajaa, mitä nyt niin kovasti haluis ostaa... Paitsi Litti sit joskus
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Porttogali, Ryslanti, Trunkki, Parsilia, Mojito.. Kyllähän noita hauskoja pikkuliigoja löytyy hinkattavaks

Itellä kans vähän hassu tilanne kun ei oikein oo mitään pelaajaa, mitä nyt niin kovasti haluis ostaa... Paitsi Litti sit joskus

Mä sain jo kenet halusin, costa ja vidal. Ehkä Martial ja Depay vielä, niin oon tyytyväinen. Reus sitten joskus.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mahtuiskohan Nolito TOTW3:een? :)

Tekiskö miäli vai?


--------------------------------

Tuolta Porrttogalin liigasta saa jo aika lystin sakin kasaan:

pitch-111471.jpg
 
Ylös Bottom