Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt olis sellane 150k kolikoita tilillä, muttei oikeastaan ideoita. Siis jos joku haluais mulle kehitellä jonkun hauskan hybridin mieluiten johonkin neljäkolmekolmoseen tai 4-3-2-1 formaan olisin kiitollinen. Myös ihan vain kokeilemisen arvoisia pelaajia voi myös heitellä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Aaahaha ei vattu LVG!! :D

ShoddyAmazingAnnashummingbird.gif
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Myös ihan vain kokeilemisen arvoisia pelaajia voi myös heitellä.

tuossa atte_28 squadissa olikin jo Dybala ja Pereyra, näistä varsinkin Dybala aivan huikee. Depay myös kokeilemisen arvoinen, nopea, näppärä ja hyvä laukaus. Taitaa vaparitki olla ihan hyvät. Keskikentälle Eriksen, siinä ei oikein ole heikkouksia. Syöttää, laukoo, driplaa, puolustaa. Vaparit ok, shot power ainut "heikkous" mutta aika kaukaa olen silläkin upottanut pelitilanteessa. Khedira myös semmoinen jota ei näe kellään mutta on todella kova cdm.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Oli eilen pro club pelissä mielenkiintoisia hetkiä tarjolla maalipaikassa.. EA sports, it's in the game!

[video=youtube;95uI19mcxw0]http://www.youtube.com/watch?v=95uI19mcxw0[/video]
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

if Ivanovic ja CB, tuohan voi olla melko kova tiketti vaikkei pacella juhlikkaan eli voip olla jopa halpaa ku puuro.
tif Griezmann näyttää huikeelta mutta tuohon ei kyllä pahemmin ole nappulaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En tajuu mitä jengi näkee tossa Griezmannissa? Ihan sysipaska kortti oli NIF ainakin jos multa kysytään.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täytyy poimia IF Pique Godinin kaveriksi. :cool:
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

En tajuu mitä jengi näkee tossa Griezmannissa? Ihan sysipaska kortti oli NIF ainakin jos multa kysytään.

mulla ainaskin toimii nif Griezy tosi hyvin. Hyviä juoksuja tekee ja pallo menee verkkoon ku potkasee. Varmaan se on vähän pelityylistäkin kiinni.
Esim JMartinez oli omissa käsissä tosi heikko. Toisaalta tekis mieli vielä testata se nyt kun on nuo customit..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

saiko viikkokierrokselta informeja?
messi ja aduriz heitti hattutemput.. vois myydä vanhan adun hiiteen jos uus on tulossa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt muuten EA ylitti itsensä. Offline puolella MLS turnaus proffesional tasolla.

Palkintona 2500 coinsia ja pallo.

Että oikein PALLO palkintona...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt muuten EA ylitti itsensä. Offline puolella MLS turnaus proffesional tasolla.

Palkintona 2500 coinsia ja pallo.

Että oikein PALLO palkintona...

on kyl huikee :D ja palloa ei tietenkää voi edes myydä :) kävin kuitenki poimii kolikot talteen.
tänää sit NLD ! toivon Kiruudille mustaa tikettiä.(eli tottenhamin häviötä)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

on kyl huikee :D ja palloa ei tietenkää voi edes myydä :) kävin kuitenki poimii kolikot talteen.
tänää sit NLD ! toivon Kiruudille mustaa tikettiä.(eli tottenhamin häviötä)
Rupusakkeja kaikki tyynni, toivottavasti pelaavat 0-0! :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Menee hyvin ne loputkin Lontoon joukkueet tuohon kategoriaan ;)
No ehkäpä, mut kyl ne Manchesterin ripaskahousut on ihan sitä alinta pohjasakkaa! :D ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hou! Nyt tuloksia tiskiin! Millä tasolla porukka täällä pelaa? Onko 1-divari mestareita muitakin kun Santtu Itsellä pelattu 32 seasonii ja parhaana tuloksena 2Div pysti, ykkösestä heti pihalle.. Sahaamista kakkosen ja kolmosen välillä. Mielenkiinnon säilyttämiseksi tiputtauduttu pari kertaa seiskaan asti. Voitto % tais olla 55 ja 15 maalia plussalla, noi ei tietenkään ihan paikkaansa pitäviä.. Puolustamiseen tarttis tehä jotakin, customeita en ole jaksanut säätää.. Tuntuu et toppareiden edessä formalla ku formalla hirvee aukko. Ehdotuksia?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä oon nyt nelosessa. Kolmosessa kävin, en tosin siegen ja arkin jälkeen oo pelannu kun kymmenen matsia. Ei oikee nappaa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nyt oon sahaillu 4 ja 3 välillä. Tällä hetkellä olen 3. divisionissa, mutta enköhän taas putoa 4:een.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Viime ajat mennyt 2 divarissa, kerran päässy 1 kokeileen mutta tais toisella kaudella tulla noutaja
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Nelosessa mennään. Hermot tahtoo nykysin mennä joka sessiossa jos pelaa enemmän ku pari matsia. :D
 
Ylös Bottom