Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Toivottavasti :D

-----------------------------------------------------------------------


Nyt on kovasti huhua MLS turnauksesta joka tulisi tänään.. jos niin käy niin sehän tarkkkottaa tilipäivää :)

?????

http://fifaforums.easports.com/en/discussion/107678/tournaments-confirmed-for-tonight


Joo... se oli ton kirjottajan oma keksintö... mut kattotaa, ei sitä tiä vaiks tulis
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo... se oli ton kirjottajan oma keksintö... mut kattotaa, ei sitä tiä vaiks tulis

Näköjään ankka...


Tosin nyt oli 15 eka MLS turnee ja mulle kelpais nyttenki.. ku pyörii 20 Dos Santosia muutenki listoilla ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joku osti minun If Ndiaye:t pois. Toinen meni 19,75k ja toinen 39k.. eli 40k puhtaana käteen :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Näköjään ankka...


Tosin nyt oli 15 eka MLS turnee ja mulle kelpais nyttenki.. ku pyörii 20 Dos Santosia muutenki listoilla ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Joku osti minun If Ndiaye:t pois. Toinen meni 19,75k ja toinen 39k.. eli 40k puhtaana käteen :)
Huh, komiat myynnit. Sitkeys palkittiin.

Toi MLS turnee ois kova juttu, ois tilipäivä itellekkin. Osteltiin tosiaan noita MLS kortteja heti alussa clubit täyteen, ja mulla on useista myös duplikaatit. Dos Santosia löytyy iteltäkin reilu kourallinen, Martinsia kans.

BTW pojat, IF Marcelon alin bin 191k... Eilen kun pähkäilin sen ostoa se oli 165k. Ei siinä, kyllähän nuo kortit mitä ostelin on nousseet myös mut silti, ois vaan pitänyt ostaa tuo brassin pentele. :)
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

olipa tiukka matsi 7div. Kova vihu, veti melko kovalla höngällä päälle, jotenkin onnistuin pitää palloa 66% ekalla puolikkaalla vaikka tuntu että kaveri oli koko ajan tekopaikoilla :D ahistin kyllä hyvin pieniin kulmiin että ei ne ny mitää hyviä paikkoja ollu. ifKruse nousi esiin 2 hienolla laukauksella, 2-0 voitto. Boateng taisi vielä olla molemmissa syöttäjänä, huikeita lappuja! Nyt 13p ja 4peliä jälellä, nousu jopa mahdollinen..
edit: noin, 1voitto3häviöö ei titteliä. häviömatseissa tehdyt maalit:1, omiin V**** 9. jotain ihan saatanan paskoja munaravaajia jotka veti mua kakkoseen niin karkeesti ettei huomenna tartte istua.
Ei vaan pää kestä, alkaa tohon kirmaamiseen mukaan ja mähän en sitä osaa. Pääsen kyllä johonkin 6v0 hyökkäyksiin mutta ei niitä osaa. On sitä saatana huono.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kyllähän tuo näköjään toimii melko tehokkaasti ku laittaa standing tackle napin pohjaan. Heti ku pääsee iholle niin ukko alkaa hamuta sitä palloa ja isolla todennäköisyydellä riistää sen.. Tosin toi on selkee bugi koska se tekee sen seisonta taklauksen
mikä siitä kuuluukin tehdä. Sen jälkeen se vaan jää jotenki päälle ja ai alkaa haistelemaan täydellistä riistoa. Tasan yksi vapari tuli eikä pallon pois ottaminen ole koskaan ollu noin helppoa.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Hitto toi IF Insigne on ottanut nousua. Harmittaa ku möin sen pois 62k, toi ois ollut long time keeper toi kortti. Oiskohan tossa IF F.Carrascossa samaa potentiaalia? Auba himottaa mut pitäs aika paljon pistää lihoiksi et saa sen ostettua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eli miten käytännössä se tehdään? Pidän ensin O-nappi pohjaan ja kävelen vihuun päin vai tosiaan X + O napit pelkästään pohjaan ja ihaillaan taklausta?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Eli miten käytännössä se tehdään? Pidän ensin O-nappi pohjaan ja kävelen vihuun päin vai tosiaan X + O napit pelkästään pohjaan ja ihaillaan taklausta?

Samalla ku painostat vihua tai jahtaat niin pidät sen napin pohjassa.. heti ku se haistaa paikan riistoon niin se tekee sen.
Eli ajottaa taklauksen täydellisesti eikä taklaa ohi ja pelaa itteensä pihalle..

Toimii myös jockeyn tai juoksun kanssa kuhan vaan on ympyrä pohjassa. Näyttää typerältä ku se tekee ekan taklin tyhjässä tilassa ku ekan kerran sitä painaa. Sen jälkeen se vaan jää jotenki automaatille hakemaan sitä riistoa.. selkee bugi ja sen takia noi ketjut varmaan häviää tuolta €an foorumilta nopeesti.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Samalla ku painostat vihua tai jahtaat niin pidät sen napin pohjassa.. heti ku se haistaa paikan riistoon niin se tekee sen.
Eli ajottaa taklauksen täydellisesti eikä taklaa ohi ja pelaa itteensä pihalle..
Toisin sanoen vaan "high preasure" päälle ja auto defending käyttöön, niin helpoin draft finaali voitto tänä iltana.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Kannattaa eka testata jossain muualla:)
Juuh seasonia vaan hakkailee. Pakko pitää taukoa draftista, ennen kuin jään kunnolla koukkuun ja jatkan draftin finaali voitton (trophy) yrittämistä. Täytyyhän edelleen säästää rahaa Messiin. IF Dybalan ansioista rahaa olisi nyt 230k ja toiset 230k kiinni kortteissa. Vaikka olen jo puolessa välissä tavoitetta, niin kuitenkin houkuttaa tuhlata johonkin...

Joku hyvä ja kallis sijoituskohde tänne, ettei lompakossa olisi yli 15k kolikkoa. :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Juuh seasonia vaan hakkailee. Pakko pitää taukoa draftista, ennen kuin jään kunnolla koukkuun ja jatkan draftin finaali voitton (trophy) yrittämistä. Täytyyhän edelleen säästää rahaa Messiin. IF Dybalan ansioista rahaa olisi nyt 230k ja toiset 230k kiinni kortteissa. Vaikka olen jo puolessa välissä tavoitetta, niin kuitenkin houkuttaa tuhlata johonkin...

Joku hyvä ja kallis sijoituskohde tänne, ettei lompakossa olisi yli 15k kolikkoa. :D
Tällä hetkellä on vähän huono aika sijoittaa vaan... Ehkä joku Sterling vois olla semmoinen mistä ei tule takkiin. Ei ole juuri vielä noussut, mut ei tuosta pitäisi pataankaan tulla. Sijoitukset tehdään aina tiistai-keskiviikko akselilla, ja sit taas odotellaan viikko. Itse en juuri suosi vanhoihin kortteihin sijoittamista...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Tällä hetkellä on vähän huono aika sijoittaa vaan... Ehkä joku Sterling vois olla semmoinen mistä ei tule takkiin. Ei ole juuri vielä noussut, mut ei tuosta pitäisi pataankaan tulla. Sijoitukset tehdään aina tiistai-keskiviikko akselilla, ja sit taas odotellaan viikko. Itse en juuri suosi vanhoihin kortteihin sijoittamista...

Paras voitto taitaa lähteä ku ostat kasan tään viikon halpoja iffejä.. tosin osto ma/ti. Keskivikko nykyään huono päivä ku hintojen nousu alkaa jo tiistai iltana.

------------------------------

Tuon kämäsen taktiikan ansiosta on laskenu tasan yhden maalin kolmeen matsiin ja sekin tuli hienon keskityksen tuloksena. Mulle se on ihan hyvä tason nosto. Vaikka ne ukot ei saisikaan taklattua niin heti ku vihu koittaa syöttä ne pistää koipea eteen ja katkoo sen syötön hyvällä prosentilla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

on tämä tuskaa, ei vaan osaa tehä maaleja. 2v0 hyökkäys, paniikki että mitä siinä voi tehä. No vedetään lussu moken syliin. Ei siinä jos kaveri pistää pelin alusta park the buss ja koko joukkue boksiin niin sahaan sieltä kyllä maalin joka kerta. Mutta sitten ku on avoimet ovet eikä tarvis ku käydä latoo niitä maaleja niin en saa yhtään...
saa viikonlopun takoa sitä practisee missä saa pelata niitä hyökkäyksiä yhtä tai kahta pakkia vastaan(taas).
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Mä voitin 4peliä peräkkäin o.o Hazard meni joka raosta ja teki maaleja. Varmaan kunnon ei aids taas päällä.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jes, viikonloppu lähenee! Hinnat tippuu ja tavara myy sikahinnalla! :)

Nyt on itselle löytynyt noi kortit tän viikon tiimistä et mitä aion hankkia.

Jos Auba tippuu tarpeeksi niin se. Sit lisäksi toi Atleticon laituri Carrasco, siinä on potentiaalia isoon nousuun mun mielestä. Lisäksi Navas, Pantilimon ja Korb.
 
Ylös Bottom