Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 16 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lake79
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Wepapin sain asennettua mutta get started kohdasta ei pääse eteenpäin. Ai ***** että ottaa aivoon tää paska. Alkaa jo ennen pelin julkaisua.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Siis ei mulla mikään tili oo bännätty. Ihan toimiva futtiacco, samalla säpöllä o box1 ja Ps4 tilit jolla pelata voi.

Ei muuta ku chattia supportin kanssa vaan sitte, näppärä jos vielä saat itkettyä tilille valmiiks kultapaketin korvaukseks
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Chattiin vaan ja itkuvirsi päälle, ni saat vielä hyvät poonukset.

Sain muuten Perkele brassiliigan pelaajan starter-pakista, BOBO, Gremion striker.

Luulin et noi tulee vasta julkkarin jälkeen, mut olivat näköjää nopeita
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

oon mäkin ton luonut aikaa sitten, chatti sano että se on vaa paskana. Korjaillaan. voi lol. It´s in the game.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos sit käyttäis tän päivän treidaamiseen ja huomenna vois kasata jonkun mukavan starter tiimin. Aloitus/Palaavan pelaajan paketeista ei tullut kuin Can. Ja sain 4x5K kultapakettia ainoastaan. Täytyy vielä käydä muut tilit läpi ja kattoa mitä saa :)

Tarviiko tässä ostaa noi Catalog itemit uudestaan? En pelannu Fifa 14 niin en tiedä miten menee :D Ihmettelin vaan kun oli transfer-listan koko ainoastaan 30 ja nyt on jo kokoajan se täynnä :D

EDIT

On muuten hauska kattoa tota leaderboardsia. Siellä on muutamia yuotubettajia joilla on yli miljoonan coinssin "transfer profit" :D
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Koitan kans treidata hiukan tänään, aika heikkoa kun lähtökassa on 2K...

Ostin myös yhden pelaajan, kun oli suht edullinen...

33jmovc.jpg
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Treidatkaa te vaan prkl.

Miten te muuten ootte saanu coinsseja ees sen 2k ? Voiko niitä palaavan pelaajan juttuja myydä ?
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on toinen tiimi valmis. premier-la liga ja bundes - serie a hybridit niin on helppo jatkaa ja päivittää. Tilillä 400 kolikko ja transferi täynnä kaikke skeidaa... joku hamstraa jo Fitness kortteja ku sellaset näytti häviävän listalta.

Huippu uutuuskin tuli vastaan kun näköjään palloja saa nyt kultasina...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos sit käyttäis tän päivän treidaamiseen ja huomenna vois kasata jonkun mukavan starter tiimin. Aloitus/Palaavan pelaajan paketeista ei tullut kuin Can. Ja sain 4x5K kultapakettia ainoastaan. Täytyy vielä käydä muut tilit läpi ja kattoa mitä saa :)

Tarviiko tässä ostaa noi Catalog itemit uudestaan? En pelannu Fifa 14 niin en tiedä miten menee :D Ihmettelin vaan kun oli transfer-listan koko ainoastaan 30 ja nyt on jo kokoajan se täynnä :D

EDIT

On muuten hauska kattoa tota leaderboardsia. Siellä on muutamia yuotubettajia joilla on yli miljoonan coinssin "transfer profit" :D

Pitää ostaa kaikki uudestaan mutta pääset jatkamaan siltä leveliltä missä olet ja efc kolikoilla.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kiva. Valitsin konsoliksi PS4 tolle pää accolle, ja eihän sillä nyt sit pääse transfer markettiin. Tulee vaan apinaan et Continue playing FUT 16 on PlayStation 4 to unlock access to the transfer market... :(
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kiva. Valitsin konsoliksi PS4 tolle pää accolle, ja eihän sillä nyt sit pääse transfer markettiin. Tulee vaan apinaan et Continue playing FUT 16 on PlayStation 4 to unlock access to the transfer market... :(
Sama siis ku mulla. Rikki mikä rikki.
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo kiva. Valitsin konsoliksi PS4 tolle pää accolle, ja eihän sillä nyt sit pääse transfer markettiin. Tulee vaan apinaan et Continue playing FUT 16 on PlayStation 4 to unlock access to the transfer market... :(


Noinhan tämä uusi systeemi meneekin. Eli kun vaihdat konsolia niin silloin ei pääse apinan markettiin ennen kun on pelannu peliä konsolilla.


Largella on joku muu härö..
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Noinhan tämä uusi systeemi meneekin. Eli kun vaihdat konsolia niin silloin ei pääse apinan markettiin ennen kun on pelannu peliä konsolilla.


Largella on joku muu härö..
Palli. Ja mä kun luulin et saan rauhassa rakennella tiimiä tässä ku seurailen foorumeita ekat viikot. Tarvii varmaan tunnukset antaa jollekkin joka kerran kirjautuu mun tunnareilla futtiin konsolilla tjms...
 
Vastaus: FIFA 16 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Palli. Ja mä kun luulin et saan rauhassa rakennella tiimiä tässä ku seurailen foorumeita ekat viikot. Tarvii varmaan tunnukset antaa jollekkin joka kerran kirjautuu mun tunnareilla futtiin konsolilla tjms...

Tolla tavalla onnistuu. Tällä kai estetään sitä että ei pelkillä origin tunnareilla tuolla hämmenetä...
 
Ylös Bottom